Dan las ik het verkeerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft toch al maanden een relatie met een getrouwde vrouw met kind?
Nee, ik las het op Fok!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij gebrek aan échte programma's in de zomer kijk jij naar Boulevard en Shownieuws en zo?
Bij gebrek aan échte topics in de zomer zwerf jij rond in SHO?quote:
Ach ja, ik zou ook topics kunnen lezen waarin de users ervoor pleiten dat politie-agenten zoveel mogelijk allochtonen aftuigenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij gebrek aan échte topics in de zomer zwerf jij rond in SHO?
Dat is idd je reinste tijdverspillingquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach ja, ik zou ook topics kunnen lezen waarin de users ervoor pleiten dat politie-agenten zoveel mogelijk allochtonen aftuigen
Tja, ik heb een note wegens racisme, hè?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is idd je reinste tijdverspilling
Dat is toch wel een gotspe.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, ik heb een note wegens racisme, hè?
Oh, je was weer eens wild aan het gokken. FOUT.quote:
Aan zijn mooie optrekjes heeft hij nu even niksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Amerikaan?
Ja, zo kom je er ooit wel hèquote:Spanjaard?
Oh, Madoff?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aan zijn mooie optrekjes heeft hij nu even niks![]()
[..]
Ja, zo kom je er ooit wel hè
Muzikantquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Hij ziet er schrijverig uit, maar zal wel een muzikant zijn
Het beeld is wel rechthoekig hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het beeldscherm niet rechthoekig of is dat het perspectief?
Nee integendeel zelfs. Ik lag om 23:00 uur al in bed, erg moe en hoofdpijn. Nog steeds hoofdpijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je de hele nacht tv zitten kijken, Diaan?
Het is ook wel warm vandaag, zegquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee integendeel zelfs. Ik lag om 23:00 uur al in bed, erg moe en hoofdpijn. Nog steeds hoofdpijn.
Goeiemorgen.quote:
Ik kende 'm nietquote:
Lekker, hè?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kende 'm nietHet was zo zoet dat het glazuur van mijn tanden spatte.
Behoorlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Wel een beetje eng dat we bijna tegelijkertijd hier beginnen te posten, Scrutinizer.
Nou eh... Ik heb liever het nummer dat ik net postte. En Let's Groove. En nog wat andere.quote:
Jij was ook naar Cashmere Mafia aan het kijken?quote:
En, beviel het?quote:Laatst stond ik ook al gelijk met wyccie onder de douche.
Van mij mag het wel wat funky-er. Ik zag gister nog een stukje Woodstock met Sly & The Family Stonequote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou eh... Ik heb liever het nummer dat ik net postte. En Let's Groove. En nog wat andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |