quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Rare vraag misschien, maar herkent ze je dan?
Mooi. Volgende keer doen wat wyccie zegt: erop af!quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi. Volgende keer doen wat wyccie zegt: erop af!
Precies. Wyccie is de kenner op het gebied van het vinden van een partnerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi. Volgende keer doen wat wyccie zegt: erop af!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Precies. Wyccie is de kenner op het gebied van het vinden van een partner
Geen geluk in de liefde Wyc?quote:
Scrut plaagt mij daar altijd mee. Ik denk dat ik hem maar ga stalken op zijn Hyves.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen geluk in de liefde Wyc?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Scrut plaagt mij daar altijd mee. Ik denk dat ik hem maar ga stalken op zijn Hyves.
Je had toch met Peaceman?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Scrut plaagt mij daar altijd mee. Ik denk dat ik hem maar ga stalken op zijn Hyves.
Oh ja daarom heeft Peace gedumpt.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen op kale mannen viel, dat is hygiënischer
Wij gaan ervan uit dat de OP hier steeds hetzelfde is, niet dat een gestoorde gek er iets aan toevoegtquote:
Ik zou Berkery geen gestoorde gek willen noemen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wij gaan ervan uit dat de OP hier steeds hetzelfde is, niet dat een gestoorde gek er iets aan toevoegt
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou Berkery geen gestoorde gek willen noemen.
Huh!?quote:
Volgens mij vereist stalken wel enige opmerkzaamheid en oplettendheid.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh!?
Ik heb de OP wel gelezen (ooit). En zelfs zonder de OP te lezen kan ik je toch wel stalken?
Hoe lang staat dat er al in?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij vereist stalken wel enige opmerkzaamheid en oplettendheid.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat staat op m'n Hyves-pagina.
Dat zijn al zijn lovers.....quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dus dit was zijn bootje?
[ afbeelding ]
Er heeft wel één van m'n Hyves-vriendjes meegevaren met de Canal-parade.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dus dit was zijn bootje?
[ afbeelding ]
Weet hij dan wat die rare leggings moeten voorstellen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Er heeft wel één van m'n Hyves-vriendjes meegevaren met de Canal-parade.
Hij was zelf in een wit-oranje tuniekje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet hij dan wat die rare leggings moeten voorstellen?
quote:Groucho?
Harpo?
Chico?
Zeppo?
Hij is een beetje truttigquote:
Kansloosquote:Ik geef het op. Ik zoek wel gewoon op 'lang haar + Amsterdam'.
Je moet weer gaan lopen, denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:10 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. Ik slaap de laatste dagen heel slecht.![]()
Trusten, wycciequote:Welterusten.
Alles komt soms te gelijk he Diaan......quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Pfff niet aan te raden, een dag na een concert een dagje naar Avonturenpark Hellendoorn. Mn voeten doen pijn.![]()
U2 was leuk trouwens, maar niet overweldigend. Sommige nummers speelden ze in een andere en zeker niet betere uitvoering en dat is dan maar zachtjes uitgedrukt. Bono zat er soms naast. Het podium was trouwens prachtig![]()
Gisteren voordag we weggingen, werd Lennon ook nog ziek, hoge koorts en weer heel erg huilen, toen nog eerst naar huisarts geweest virus, maar geen oorontsteking gelukkig en uiteindelijk 2 uur later vertrokken.
en gisterenavond bleek het beeldbuis van onze tv bedacht te hebben dat het leuk is om een grote roze stip te hebben... dus deze week op zoek naar een andere tv
Dat lijkt me inderdaad een beetje te veel van het goedequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Pfff niet aan te raden, een dag na een concert een dagje naar Avonturenpark Hellendoorn. Mn voeten doen pijn.![]()
Het gaat ook meer om de show dan de muziek bij zulke mega-concerten.quote:U2 was leuk trouwens, maar niet overweldigend. Sommige nummers speelden ze in een andere en zeker niet betere uitvoering en dat is dan maar zachtjes uitgedrukt. Bono zat er soms naast. Het podium was trouwens prachtig![]()
Arme jongenquote:Gisteren voordag we weggingen, werd Lennon ook nog ziek, hoge koorts en weer heel erg huilen, toen nog eerst naar huisarts geweest virus, maar geen oorontsteking gelukkig en uiteindelijk 2 uur later vertrokken.
Een roze vlek komt door een sterk magnetisch veld. Staat er toevallig een digitale ontvanger in de buurt van de tv?quote:en gisterenavond bleek het beeldbuis van onze tv bedacht te hebben dat het leuk is om een grote roze stip te hebben... dus deze week op zoek naar een andere tv
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alles komt soms te gelijk he Diaan......
Ach ik ken het hoor..... soms heb je van die periodes dat het ineens vaak rot lijkt.... Accept the good because they will make you accept the bad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij ons er de laatste tijd elke maand iets...
![]()
Nou ja de vloer in de keuken moet nog maar even wachten. Ligt er al bijna 2 jaar zo bij, maar ach ooit zal het wel goedkomen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een beetje te veel van het goede
[..]
Ja, dat is waar. Maar het viel me wat dat betreft wel een beetje tegen. Het was ook best serieus. Ze kwamen ook niet erg enthousiast over.quote:Het gaat ook meer om de show dan de muziek bij zulke mega-concerten.
[..]
quote:Arme jongen![]()
[..]
Ja die staat eronder in een kastje maar een tijdje al . Er staat wel een WII naast de tv. Kunnen we er dan nog iets aan doen??quote:Een roze vlek komt door een sterk magnetisch veld. Staat er toevallig een digitale ontvanger in de buurt van de tv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |