Sorry, het was niet mijn bedoeling je af te zeiken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:43 schreef koei het volgende:
Is het zeik-op-koei-dag ofzo?
Ik vind Chelsea Dagger een leuk liedje met een fijn loopritme erin! En jullie zijn allemaal stom!
Ja, dat was wel een leuk verhaal! Alleen wel zielig voor je kat, misschien probeert hij je een stille hint te geven zo...quote:
Ik vond hem niet zo. Het concept is leuk, maar uiteindelijk is je zelf getekende mannetje maar erg lelijk. Ik kan je Zelda Phantom Hourglass, Mario Kart, dat spel van Tingle, Professor Layton, Wario Ware (hoewel de GBA-versie leuker is), Pokemon, new super Mario Bros en Mario & Luigi Superstar Saga aanraden! En als je eraan kunt komen PicPic, dat is mijn meest gespeelde DS-spel maar is puzzelen.quote:
En Mario en Luigi: Partners in Time ofzo iets?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo. Het concept is leuk, maar uiteindelijk is je zelf getekende mannetje maar erg lelijk. Ik kan je Zelda Phantom Hourglass, Mario Kart, dat spel van Tingle, Professor Layton, Wario Ware (hoewel de GBA-versie leuker is), Pokemon, new super Mario Bros en Mario & Luigi Superstar Saga aanraden! En als je eraan kunt komen PicPic, dat is mijn meest gespeelde DS-spel maar is puzzelen.
NIET!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:05 schreef Poit het volgende:
Ik heb hier gepost!
Guano Apes!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sorry, het was niet mijn bedoeling je af te zeiken.
Ik heb niks met brit-pop en vind het een irritant blij-blij liedje. Ik snap dat het lekker loopt qua ritme... maar zelf zou ik doodziek worden van de rest.
Dit is mijn "Power Song" als ik het even moeilijk heb....
De baslijn is voor mij perfect... blijft maar door gaan!![]()
Cool, zal straks/morgen wel even lezen. Ben wel benieuwd wat jullie allemaal gedaan hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:38 schreef koei het volgende:
Zo, heerlijk weer zo'n bed helemaal voor mezelf! Kan ik weer rustig internetten in bed enzo
En Fallen, het eerste deel van mijn kampverslag is afhttp://superkoei.nl/blog/?p=813
Ja, ik ben voor! Jij moest het nog overleggen met je medeleiding enzo dacht ik?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Cool, zal straks/morgen wel even lezen. Ben wel benieuwd wat jullie allemaal gedaan hebben.
Gaan we nog naar Scout-In eigenlijk?
True that...quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:48 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik ben voor! Jij moest het nog overleggen met je medeleiding enzo dacht ik?
ik had een tijdje geleden "wat mannen en vrouwen zeggen met hun lichaam wat ze eigenlijk niet willen zeggen" gelezen. Best interessant... Bleek dat ik er altijd bijstond alsof ik uit was op iets, met mijn duimen in de riempjes van mijn broekquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:30 schreef Nebo het volgende:
Ik ben nu een heel interessant boek aan het lezen over lichaamstaal, de congruentie met wat er gezegd wordt en het begrijpen het hele gebeuren. Een duim omhoog in Griekenland betekent 'krijg de klere!', jullie kunnen met moeite zeggen welke arm je over welke arm slaat zonder het uit te proberen en zo ken ik nog meer leuke feiten
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:05 schreef koei het volgende:
Het is blijkbaar ook een fucking lang spel
Maar als je daarmee onbewust aangeeft dat je op iets uit bent, dan ben je blijkbaar op iets uit geweest anders had je niet zo gestaan natuurlijk! Toch kloppen dit soort rare feitjes vaak wel als je erop let. In het dagelijks leven worden zoveel sneaky truukjes gebruikt door simpele psychologische truukjes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
ik had een tijdje geleden "wat mannen en vrouwen zeggen met hun lichaam wat ze eigenlijk niet willen zeggen" gelezen. Best interessant... Bleek dat ik er altijd bijstond alsof ik uit was op iets, met mijn duimen in de riempjes van mijn broek
Dat plaatje van die mier doet me denken aan:quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sorry, het was niet mijn bedoeling je af te zeiken.
Ik heb niks met brit-pop en vind het een irritant blij-blij liedje. Ik snap dat het lekker loopt qua ritme... maar zelf zou ik doodziek worden van de rest.
Dit is mijn "Power Song" als ik het even moeilijk heb....
De baslijn is voor mij perfect... blijft maar door gaan!![]()
Die ben ik dus ook aan het lezen nu. Zoals koei al zegt; heel veel klopt het wel maar doe je het vrij onbewustquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
ik had een tijdje geleden "wat mannen en vrouwen zeggen met hun lichaam wat ze eigenlijk niet willen zeggen" gelezen. Best interessant... Bleek dat ik er altijd bijstond alsof ik uit was op iets, met mijn duimen in de riempjes van mijn broek
Doe eens axis and allies (wacht maar tot de wintermaanden)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:22 schreef lkb9000 het volgende:
Battlestar galactica boardgame is echt fucking awesome!
Vertel ff in het kort hoe het gaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:22 schreef lkb9000 het volgende:
Battlestar galactica boardgame is echt fucking awesome!
Ok ff heel kort, iedereen zit op de battlestar, iedereen heeft een andere functie en we worden steeds een soort van aangevallen en dat moeten we samen oplossen. Maar (afhankelijk van hoeveel spelers je hebt) zijn er een paar spelers ook cylons, en als je cylon bent moet je stiekem proberen tegen te werken om te zorgen dat het schip neergaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vertel ff in het kort hoe het gaat
Nuke 'em. Problem solved.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ok ff heel kort, iedereen zit op de battlestar, iedereen heeft een andere functie en we worden steeds een soort van aangevallen en dat moeten we samen oplossen. Maar (afhankelijk van hoeveel spelers je hebt) zijn er een paar spelers ook cylons, en als je cylon bent moet je stiekem proberen tegen te werken om te zorgen dat het schip neergaat.
En het geniale is, niemand weet van elkaar wie er cylon is, en niemand vertrouwt elkaar dus, dat maakt het zo geniaal, helemaal als je je een beetje inleeft in je rol. Zoveel toffe discussies en 'ruzies' gehad
Nuke 'em. Problem solved.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Niet als de Admiraal EN de 2e Admiraal beiden GODDAMN CYLONS ZIJN!
Die site laadt niet goed hierquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:10 schreef Reintji het volgende:
http://www.esquire.com/the-side/feature/75-books
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zeg dat je last hebt van menstruatiekramp en ga naar huis
Klinkt wel tofquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ok ff heel kort, iedereen zit op de battlestar, iedereen heeft een andere functie en we worden steeds een soort van aangevallen en dat moeten we samen oplossen. Maar (afhankelijk van hoeveel spelers je hebt) zijn er een paar spelers ook cylons, en als je cylon bent moet je stiekem proberen tegen te werken om te zorgen dat het schip neergaat.
En het geniale is, niemand weet van elkaar wie er cylon is, en niemand vertrouwt elkaar dus, dat maakt het zo geniaal, helemaal als je je een beetje inleeft in je rol. Zoveel toffe discussies en 'ruzies' gehad
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:17 schreef Poit het volgende:
* Poit rent naar de baas en gilt: Whaaaaaaa, m'n zak bloed!
on a steek?quote:
Veel winkels geven het geld gewoon weer terug aan klanten. Je krijg die 100 euro toch ook niet vergoed van De Nederlandse Bankquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:23 schreef koei het volgende:
Wat had ik anders moeten doen AquilaHet was op mn werk, dus of ik miste 100 euro die ik niet kon verantwoorden, of ik ging aangifte doen en kon vervolgens de aangifte opsturen naar het hoofdkantoor waardoor de fout niet op mijn bord kwam te liggen...
En Lennie, je mag mijn afwas komen doen!
Poit! Kom je bij me afdrogen? *insert onweerstaanbaar schattige blikquote:
die heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:48 schreef Poit het volgende:
Natuurlijk!! Alleen als Lennart de afwas doet!
Oeh, en we van jou zo'n klassiek frans schoonmaakmeisjesjurkje aankrijgen!!
in het rek... ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:55 schreef Gamer_V het volgende:
Je wou dat het af ... was?
* Gamer_V druipt af
Ja nog steeds! Ik mag toch hopen dat Lennie ondertussen al onderweg is!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:54 schreef Nebo het volgende:
Gaat het hier verdorie nog steeds over afwas?!![]()
ik ben allergisch voor stof... en sorryquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:09 schreef koei het volgende:
hmm, jij mag eventueel wel komen stofzuigen dan Lago! (en toch vind ik je oude nick beter... Lago klinkt raar...)
ik ben nog thuis trouwensquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:40 schreef koei het volgende:
Ik ga nog even een rondje lopen! Ben ik mooi op tijd terug om jullie binnen te laten straks!
de trein vertrekt over 2 minuten...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef koei het volgende:
maakt niet uit, vanaf Amsterdam is Den Haag maar een uurtje met de trein!
Wel erg genoeg om te gaan koken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:58 schreef De_Kok het volgende:
Ik verveeel me best wel maar niet zo erg dat ik wil gaan afwassen
Die schijnt echt kut te zijn, als ik de immer kritisch doch rechtvaardige recensenten moet geloven!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ga zo naar public enemies
M-maar Johnny Depp én Christian Bale!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die schijnt echt kut te zijn, als ik de immer kritisch doch rechtvaardige recensenten moet geloven!
EN DAAROM FAAL JIJ JONGEN!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:36 schreef lkb9000 het volgende:
Ik vertrouw nooit rechtvaardige recensenten!
Nouja zeg! Ben ik speciaal nog gaan douchen na het hardlopen om niet te erg te stinken, kom je nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ga zo naar public enemies
Hehe altijd, maar meestal niet voor mezelf. Ik kook liever samen met of voor iemand.quote:
In ruil voor InFamous wil ik best komen afwassenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:44 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja zeg! Ben ik speciaal nog gaan douchen na het hardlopen om niet te erg te stinken, kom je niet
De_kok, zeker weten dat je niet wil afwassen?
Nais!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:28 schreef Fallen het volgende:
Avond!![]()
Ik heb lekker de hele avond in het park gezeten, lekker gegeten en gefrisbeed. Een toffe zomeravond!
Ik heb morgenavond nog niks!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Nais!!
Ik ga morgen bij twee heerlijke vriendinnen van me grillen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:28 schreef Fallen het volgende:
Avond!![]()
Ik heb lekker de hele avond in het park gezeten, lekker gegeten en gefrisbeed. Een toffe zomeravond!
Serieus die kerel had een berg kleurstoffen op toen die dat filmpje maaktequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef Lagomorph het volgende:
[..]welk park?
En poit het laatste filmpje gezien van AQ's held?
Oosterpark!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef Lagomorph het volgende:
[..]welk park?
Ze gaan volgend jaar trouwen... Ik hoop er nog steeds tussenin te mogen liggen bij de huwelijksnacht (en daarvoor een paar keer oefenen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond nog niks!![]()
(single?)
Ik ga het even opsnorrenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef Lagomorph het volgende:
[..]welk park?
Emar is gewoon artistiek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus die kerel had een berg kleurstoffen op toen die dat filmpje maakte![]()
Tyfus wat is dat joch druk
Dat ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Emar is gewoon artistiek.
Welk park is dat dan wel?quote:
ow, okay. Succes!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze gaan volgend jaar trouwen... Ik hoop er nog steeds tussenin te mogen liggen bij de huwelijksnacht (en daarvoor een paar keer oefenen natuurlijk)
Geweldige uitspraak inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat ook![]()
De volgende review is van een game die die van mij heeft! Die heb ik gedoanueerd aan hem
Poit kijk dan zeker even de nieuwe review ( resident evil 4 ) Daar heeft die ook een paar mooie uitsprakenquote:
Iemand nog GHB voor me??quote:
"Kijk! Hij lijkt op Nico van eigen huis en tuin"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Poit kijk dan zeker even de nieuwe review ( resident evil 4 ) Daar heeft die ook een paar mooie uitspraken
Ben ik ook wel eens te vinden hoor. Maar dan meestal ergens op het terras of door het Westerpark naar Sloterdijk aan het lopen (werk). Of heen en weer hardlopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:45 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Westerparkdat is 10 minuutjes lopen
Een park? Wat is dat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ben ik ook wel eens te vinden hoor. Maar dan meestal ergens op het terras of door het Westerpark naar Sloterdijk aan het lopen (werk). Of heen en weer hardlopen.
Maar woon praktisch naast Oosterpark, daar ben ik dus wat vaker.
Niet? Trailer in de bios was inderdaad niet veelbelovend maar dat wil niet altijd wat zeggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:16 schreef lkb9000 het volgende:
Public Enemies is inderdaad geen geweldige film, maar opzich wel leuk
Het is een leuke film dat zeker, maar ik had er wel meer van verwacht. Maar wel het kijken waardquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:47 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Niet? Trailer in de bios was inderdaad niet veelbelovend maar dat wil niet altijd wat zeggen.
Moet je is rond sloterdijk lopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:58 schreef koei het volgende:
Ik ging net mn vuilnis buiten zetten met de kat, liep er net een egel langs die na een nieuwsgierige blik van mn kat zich achter een fiets ging verschuilen en een beetje ging grommen ofzoEn ik zag vanavond tijdens het lopen ook al twee konijnen weghupsen in het bos!
het zijn er wel verdomd veel ja daar...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:52 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Moet je is rond sloterdijk lopenik zie elke ochtend en avond een stuk of 10-20 konijnen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
Moet je eens op een kinderboerderie rondlopen dan zie je ook nog eens een hoop geiten als je geluk hebt!
Maar wel lekker geilquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar die zijn lang niet zo schattig
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar die zijn lang niet zo schattig
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga vrijdag op vakantie gaat IEMAND mij hier missen?
Nee sorry, als ik dit geitje zie is mijn eerste gedachten 'het lijkt wel een debieltje' in plaats van 'aaahw wat schattig' Geitjes zijn niet schattig maar gewoon lelijk!quote:
Verlepte rotkop: checkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:06 schreef koei het volgende:
Ik kijk af en toe graag naar mooie vrouwen, maar zijn er echt mannen die dit mooi vinden??
[ afbeelding ]
Vast wel, maar mij maak je er niet blij mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:06 schreef koei het volgende:
Ik kijk af en toe graag naar mooie vrouwen, maar zijn er echt mannen die dit mooi vinden??
[ afbeelding ]
Ruslandquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:19 schreef Reintji het volgende:
Ach AQ jongen, wat doe je. Waar ga je heen?
Whoooeeee zij is lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:06 schreef koei het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:06 schreef koei het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn fiets staat tot je beschikking Lenny dat weet jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:34 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb een auto nodigiedereen met een auto hier is weg of is kapot (de auto dan)
http://www.hertz.com/nlquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:34 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb een auto nodigiedereen met een auto hier is weg of is kapot (de auto dan)
Wanneer ga je dan de mooie vrouwen posten waar je het over had?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:47 schreef koei het volgende:
Dit is overigens dezelfde vrouw maar nu met ondergoed aan... Haar tieten zijn nogsteeds buiten proporties groot natuurlijk, maar ze lijken iig een stuk minder op twee opgeplakte voetballen
[ afbeelding ]
En daar laat ik het bij want nu ga ik werken en daarna gelijk door trainen en het einde van de zomerstop vieren!
goede vraag!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:51 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Wanneer ga je dan de mooie vrouwen posten waar je het over had?
fixed.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:47 schreef koei het volgende:
Dit is overigens dezelfde vrouw maar nu met ondergoed en 20cm dik make-up aan... Haar tieten zijn nogsteeds buiten proporties groot natuurlijk, maar ze lijken iig een stuk minder op twee opgeplakte voetballen
[ afbeelding ]
En daar laat ik het bij want nu ga ik werken en daarna gelijk door trainen en het einde van de zomerstop vieren!
Als je dat nou eind november maakt....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:50 schreef Reintji het volgende:
Jippig![]()
Zo even naar de appie!
* Reintji kookt vanavond oud hollandschen pot, draadjesvlees, aardappelpuree en rode kool met appel jo
Q F FUCKING Tquote:
Maar voldoening dat het geeftquote:
Hell yeah! Barney is geweldigquote:
Gaat snel he?quote:
Mijn leven viel in een leegte toen ik er eergisteren ook doorheen wasquote:
Nee? Het is je gelukt?!quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:24 schreef Reintji het volgende:
Draadjesvlees kan altijd
Ik kan er niet over oordelen. Nooit gezien, leek me totaal niet interessant.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:14 schreef Nebo het volgende:
Zo ik heb weer een productief dagje achter de rug, ben echt kapot nu. Is Prison Break een beetje de moeite waard? Ik heb het helemaal aan me voorbij laten gaan omdat ik Lost ook al aan het volgen was, maar ik ben toe aan een goede nieuwe serie (eventueel Heroes?)
Mja, ben je een keer ergens anders, had je net zo goed hier in NL op een of andere laveloze camping kunnen staan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:18 schreef RitseB het volgende:
Draadjesvlees :,) het is hier trouwens echt triest. ik zit hier in spanje met de familie van mijn vriendin en nog 2 andere gezinnen en het enigiste wat ik heb gegeten is afhaal voer en hollands voer. ik had me nog net zo verheugd op lekkere paellia.
En het was wait for it awesome!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]dat klopt
Ben vandaag naar het zandgat in gasselte geweest, ken je dat?
Ik ben nog niet zo onder de indruk van True Blood eigenlijk. Het is een prima serie, maar niets speciaals. Het is in iedergeval niet zo verslavend als ik met de meeste andere series wel heb. Ik begrijp wel waarom mannen het een geweldige serie vinden, want er komt wel erg veel seks en blote tieten en billen in voorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik kan er niet over oordelen. Nooit gezien, leek me totaal niet interessant.
Qua series ben ik nou niet de alwetende, maar als je je nog niet aan True Blood hebt gewaagd... DOEN!
Verder was koei geloof ik nogal enthousiast over Burn Notice, maar daar ben ik zelf nog niet aan begonnen.
Maar serieus, True Blood is gaaf!
Dude! In lloret was dat idem, maar wanneer je even verder kijkt dan je neus lang is, in kleine steegjes enzo. Tenten waar de locals zitten, vet lekkere tapas. Zo'n been op de toonbank waar ze onwijs goede ham afschaven. Whoot!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:25 schreef RitseB het volgende:
Achja ik ben in iedergeval in spanje. Hollands voer is nog altijd gewoon goed te eten.
Denk het niet, het is illegaal om daar te komen en fucking diepquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:25 schreef Reintji het volgende:
[..]
En het was wait for it awesome!
Zandgat gasselte? Jawel, volgens mij wel eens gewaterpoloëd
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:28 schreef Rossdale het volgende:
True Blood is suf.
Breaking Bad is wel echt een briljante serie!
quote:
quote:![]()
Op woensdag 5 augustus 2009 22:25 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo onder de indruk van True Blood eigenlijk. Het is een prima serie, maar niets speciaals. Het is in iedergeval niet zo verslavend als ik met de meeste andere series wel heb. Ik begrijp wel waarom mannen het een geweldige serie vinden, want er komt wel erg veel seks en blote tieten en billen in voor
En Burn Notice is ook leuk idd, maar Heroes is leuker.
De externe HDD moet in FAT32 zijn om überhaupt gedetecteerd te worden. Voor automatisch herkennen van videobestanden, moeten ze in een map genaamd VIDEO staan. Anders browsen dmv driehoekje en dan "browse folders" selecteren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:57 schreef koei het volgende:
Als ik een externe hdd aansluit op mn ps3 met usb, kan ik de films en dingen daarop dan automatisch afspelen of moet ik daar moeilijk voor doen?
Nouja, valt wel mee hoor... oppakken en aansluiten, kijken hoe ver je komt.quote:
Seizoen 1 is erg tofquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:14 schreef Nebo het volgende:
Zo ik heb weer een productief dagje achter de rug, ben echt kapot nu. Is Prison Break een beetje de moeite waard? Ik heb het helemaal aan me voorbij laten gaan omdat ik Lost ook al aan het volgen was, maar ik ben toe aan een goede nieuwe serie (eventueel Heroes?)
En PMS op de laptop zetten en daar een kabeltje voor gebruiken is natuurlijk "not done!"...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:16 schreef koei het volgende:
ja, ik heb mn pc al wel aangesloten op mn PS3, maar die staat nooit aan en maakt teveel lawaai als hij wel aan staat. Ik wil eigenlijk een verbinding tussen laptop en ps3, of dat ik iig de dingen die ik download op mn laptop makkelijk op de tv kan kijken, maar dat gaat wireless niet werken, mijn verbinding klapt er vaak al uit als ik online game en tegelijkertijd internet...
Heroesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef Nebo het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar eens met Heroes ga beginnen. Hayden
Ik moest echt lachenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:10 schreef Hansch het volgende:
[..]
Geweldig! Vanavond 2 keer uitgespeeld een keer alleen en een keer co-op
Alleen hakker is erg lastig..
Boeiend als je een film/serie wilt kijken... alleen daarvoor natuurlijk... na het kijken mag de laptop vrij loslopen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:39 schreef koei het volgende:
Ik heb een xbox Lennie, dat werkt nog slechter
En het hele idee achter een laptop is dat je vrij kan bewegen en 'm mee kan nemen. Een kabel is dan niet handig natuurlijk!
Dan stream je lekker niet... (doe je ook niet multitasken)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef koei het volgende:
Ja, maar ik ben van het multitasken... Iets kijken + internetten
TV-series kopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:56 schreef Nebo het volgende:
Veel verschillende meningen over al die series dus
Seizoen 1 van Heroes is niet zo duur meer dus die pik ik gewoon op om een kans te geven
Dan doe je echt iets foutquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:39 schreef koei het volgende:
Ik heb een xbox Lennie, dat werkt nog slechter
Touché.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:29 schreef Reintji het volgende:
Heb je dat 360 pakket met Halo3 en Halo:wars al gehaald?
Ik was ook niet teruggekomen, teveel moeite en risico voor problemen voor dat geldquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:26 schreef koei het volgende:
Oh trouwens, ik had vandaag weer een vals briefje van 50... Maar gelukkig hebben mijn instructiebriefjes met kopieen van het origineel en namaak en de verschillen ertussen nut gehad en had de cassiere het doorDe klant heeft het briefje afgestaan en zou later nog terug komen om mee aangifte te doen, maar heeft zich (uiteraard) niet meer laten zien
Het was overigens wel een andere klant dan die van maandag-avond, deze meneer had volgens mij gewoon de pech dat hij dit briefje ergens anders gekregen had maar waarom hij hem dan zonder mokken afstaat begrijp ik ook niet...
Maar goed, mag ik morgen waarschijnlijk weer langs het politiebureau dus...
Fifa 2009, dat is echt een topgame. Veel beter dan de 2008 versie nogquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Probeer fifa 2008 dan ook maar meteen
Is dat die rip-off van onze Emar?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:13 schreef Nebo het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/53723
Wel een goede ripoff danquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat die rip-off van onze Emar?
De Gefrustreerde Videogame Fan #2 Op weg naar de top!
I see your Theo Albrechts and I raise you...quote:
dr Vasjienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Echt hedat ding dat uit haar Vaginé komt
Damn, veel besteld dan zeker?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:54 schreef lkb9000 het volgende:
Klote belasting, een beetje 67euro bovenop m'n threadless pakket gooien
Mja 252dollar incl verzendkosten, zo'n 160euro, en dan komt er opeens nog 67euro bovenop, belachelijk veelquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mja 252dollar incl verzendkosten, zo'n 160euro, en dan komt er opeens nog 67euro bovenop, belachelijk veel
Ik kan het ook niet weigeren ofzoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:18 schreef Lagomorph het volgende:
[..]dat is een hoop belasting en invoerrechten...
bezwaar makenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet weigeren ofzo
luie hondquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:34 schreef lkb9000 het volgende:
Geen zin om er weer moeite voor te moeten doen, boeie
Poit dan heb ik morgen een cadeautje voor jequote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Poit dan heb ik morgen een cadeautje voor je
DVGF DVD??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Poit dan heb ik morgen een cadeautje voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Je moet ook niet zoveel tegelijk bestellenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mja 252dollar incl verzendkosten, zo'n 160euro, en dan komt er opeens nog 67euro bovenop, belachelijk veel
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:43 schreef Poit het volgende:
Beter cadeau kan ik me niet wensen!!!
Op een ION drumkit na dan!!Ik vat hem. En nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ja het was niet heel erg slim van onsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:43 schreef koei het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel tegelijk bestellenIk bestel max 6 shirtjes per keer, maar meestal, ga ik voor 4... En de sale van nu is geen echte sale natuurlijk! De echte sale is twee maanden geleden geweest en toen was een groot deel 5 of 10 dollar.
Maar wel vervelend voor je Lennie!
Dus eigenlijk is het een kado voor iedereen hierquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hij gaat morgen een week op vakantie, speciaal voor jou!
Ik heb vrij weten te krijgen, heb me nog niet ingeschreven en ik twijfel nog. Jij?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:07 schreef Gamer_V het volgende:
Heb jij nog een slaapplaats bij een vereniging kunnen regelen, Nebo?
Ging je eigenlijk wel naar de UIT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |