Serieus die kerel had een berg kleurstoffen op toen die dat filmpje maaktequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef Lagomorph het volgende:
[..]welk park?
En poit het laatste filmpje gezien van AQ's held?
Oosterpark!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef Lagomorph het volgende:
[..]welk park?
Ze gaan volgend jaar trouwen... Ik hoop er nog steeds tussenin te mogen liggen bij de huwelijksnacht (en daarvoor een paar keer oefenen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond nog niks!![]()
(single?)
Ik ga het even opsnorrenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef Lagomorph het volgende:
[..]welk park?
Emar is gewoon artistiek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus die kerel had een berg kleurstoffen op toen die dat filmpje maakte![]()
Tyfus wat is dat joch druk
Dat ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Emar is gewoon artistiek.
Welk park is dat dan wel?quote:
ow, okay. Succes!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze gaan volgend jaar trouwen... Ik hoop er nog steeds tussenin te mogen liggen bij de huwelijksnacht (en daarvoor een paar keer oefenen natuurlijk)
Geweldige uitspraak inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat ook![]()
De volgende review is van een game die die van mij heeft! Die heb ik gedoanueerd aan hem
Poit kijk dan zeker even de nieuwe review ( resident evil 4 ) Daar heeft die ook een paar mooie uitsprakenquote:
Iemand nog GHB voor me??quote:
"Kijk! Hij lijkt op Nico van eigen huis en tuin"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Poit kijk dan zeker even de nieuwe review ( resident evil 4 ) Daar heeft die ook een paar mooie uitspraken
Ben ik ook wel eens te vinden hoor. Maar dan meestal ergens op het terras of door het Westerpark naar Sloterdijk aan het lopen (werk). Of heen en weer hardlopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:45 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Westerparkdat is 10 minuutjes lopen
Een park? Wat is dat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ben ik ook wel eens te vinden hoor. Maar dan meestal ergens op het terras of door het Westerpark naar Sloterdijk aan het lopen (werk). Of heen en weer hardlopen.
Maar woon praktisch naast Oosterpark, daar ben ik dus wat vaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |