Niet? Trailer in de bios was inderdaad niet veelbelovend maar dat wil niet altijd wat zeggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:16 schreef lkb9000 het volgende:
Public Enemies is inderdaad geen geweldige film, maar opzich wel leuk
Het is een leuke film dat zeker, maar ik had er wel meer van verwacht. Maar wel het kijken waardquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:47 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Niet? Trailer in de bios was inderdaad niet veelbelovend maar dat wil niet altijd wat zeggen.
Moet je is rond sloterdijk lopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:58 schreef koei het volgende:
Ik ging net mn vuilnis buiten zetten met de kat, liep er net een egel langs die na een nieuwsgierige blik van mn kat zich achter een fiets ging verschuilen en een beetje ging grommen ofzoEn ik zag vanavond tijdens het lopen ook al twee konijnen weghupsen in het bos!
het zijn er wel verdomd veel ja daar...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:52 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Moet je is rond sloterdijk lopenik zie elke ochtend en avond een stuk of 10-20 konijnen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:55 schreef AQuila360 het volgende:
Moet je eens op een kinderboerderie rondlopen dan zie je ook nog eens een hoop geiten als je geluk hebt!
Maar wel lekker geilquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar die zijn lang niet zo schattig
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar die zijn lang niet zo schattig
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga vrijdag op vakantie gaat IEMAND mij hier missen?
Nee sorry, als ik dit geitje zie is mijn eerste gedachten 'het lijkt wel een debieltje' in plaats van 'aaahw wat schattig' Geitjes zijn niet schattig maar gewoon lelijk!quote:
Verlepte rotkop: checkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:06 schreef koei het volgende:
Ik kijk af en toe graag naar mooie vrouwen, maar zijn er echt mannen die dit mooi vinden??
[ afbeelding ]
Vast wel, maar mij maak je er niet blij mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:06 schreef koei het volgende:
Ik kijk af en toe graag naar mooie vrouwen, maar zijn er echt mannen die dit mooi vinden??
[ afbeelding ]
Ruslandquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:19 schreef Reintji het volgende:
Ach AQ jongen, wat doe je. Waar ga je heen?
Whoooeeee zij is lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:06 schreef koei het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:06 schreef koei het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn fiets staat tot je beschikking Lenny dat weet jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:34 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb een auto nodigiedereen met een auto hier is weg of is kapot (de auto dan)
http://www.hertz.com/nlquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:34 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb een auto nodigiedereen met een auto hier is weg of is kapot (de auto dan)
Wanneer ga je dan de mooie vrouwen posten waar je het over had?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:47 schreef koei het volgende:
Dit is overigens dezelfde vrouw maar nu met ondergoed aan... Haar tieten zijn nogsteeds buiten proporties groot natuurlijk, maar ze lijken iig een stuk minder op twee opgeplakte voetballen
[ afbeelding ]
En daar laat ik het bij want nu ga ik werken en daarna gelijk door trainen en het einde van de zomerstop vieren!
goede vraag!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:51 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Wanneer ga je dan de mooie vrouwen posten waar je het over had?
fixed.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:47 schreef koei het volgende:
Dit is overigens dezelfde vrouw maar nu met ondergoed en 20cm dik make-up aan... Haar tieten zijn nogsteeds buiten proporties groot natuurlijk, maar ze lijken iig een stuk minder op twee opgeplakte voetballen
[ afbeelding ]
En daar laat ik het bij want nu ga ik werken en daarna gelijk door trainen en het einde van de zomerstop vieren!
Als je dat nou eind november maakt....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:50 schreef Reintji het volgende:
Jippig![]()
Zo even naar de appie!
* Reintji kookt vanavond oud hollandschen pot, draadjesvlees, aardappelpuree en rode kool met appel jo
Q F FUCKING Tquote:
Maar voldoening dat het geeftquote:
Hell yeah! Barney is geweldigquote:
Gaat snel he?quote:
Mijn leven viel in een leegte toen ik er eergisteren ook doorheen wasquote:
Nee? Het is je gelukt?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |