Ik moest echt lachenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:10 schreef Hansch het volgende:
[..]
Geweldig! Vanavond 2 keer uitgespeeld een keer alleen en een keer co-op
Alleen hakker is erg lastig..
Boeiend als je een film/serie wilt kijken... alleen daarvoor natuurlijk... na het kijken mag de laptop vrij loslopen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:39 schreef koei het volgende:
Ik heb een xbox Lennie, dat werkt nog slechter
En het hele idee achter een laptop is dat je vrij kan bewegen en 'm mee kan nemen. Een kabel is dan niet handig natuurlijk!
Dan stream je lekker niet... (doe je ook niet multitasken)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef koei het volgende:
Ja, maar ik ben van het multitasken... Iets kijken + internetten
TV-series kopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:56 schreef Nebo het volgende:
Veel verschillende meningen over al die series dus
Seizoen 1 van Heroes is niet zo duur meer dus die pik ik gewoon op om een kans te geven
Dan doe je echt iets foutquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:39 schreef koei het volgende:
Ik heb een xbox Lennie, dat werkt nog slechter
Touché.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:29 schreef Reintji het volgende:
Heb je dat 360 pakket met Halo3 en Halo:wars al gehaald?
Ik was ook niet teruggekomen, teveel moeite en risico voor problemen voor dat geldquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:26 schreef koei het volgende:
Oh trouwens, ik had vandaag weer een vals briefje van 50... Maar gelukkig hebben mijn instructiebriefjes met kopieen van het origineel en namaak en de verschillen ertussen nut gehad en had de cassiere het doorDe klant heeft het briefje afgestaan en zou later nog terug komen om mee aangifte te doen, maar heeft zich (uiteraard) niet meer laten zien
Het was overigens wel een andere klant dan die van maandag-avond, deze meneer had volgens mij gewoon de pech dat hij dit briefje ergens anders gekregen had maar waarom hij hem dan zonder mokken afstaat begrijp ik ook niet...
Maar goed, mag ik morgen waarschijnlijk weer langs het politiebureau dus...
Fifa 2009, dat is echt een topgame. Veel beter dan de 2008 versie nogquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Probeer fifa 2008 dan ook maar meteen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |