Nuke 'em. Problem solved.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Niet als de Admiraal EN de 2e Admiraal beiden GODDAMN CYLONS ZIJN!
Die site laadt niet goed hierquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:10 schreef Reintji het volgende:
http://www.esquire.com/the-side/feature/75-books
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zeg dat je last hebt van menstruatiekramp en ga naar huis
Klinkt wel tofquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ok ff heel kort, iedereen zit op de battlestar, iedereen heeft een andere functie en we worden steeds een soort van aangevallen en dat moeten we samen oplossen. Maar (afhankelijk van hoeveel spelers je hebt) zijn er een paar spelers ook cylons, en als je cylon bent moet je stiekem proberen tegen te werken om te zorgen dat het schip neergaat.
En het geniale is, niemand weet van elkaar wie er cylon is, en niemand vertrouwt elkaar dus, dat maakt het zo geniaal, helemaal als je je een beetje inleeft in je rol. Zoveel toffe discussies en 'ruzies' gehad
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:17 schreef Poit het volgende:
* Poit rent naar de baas en gilt: Whaaaaaaa, m'n zak bloed!
on a steek?quote:
Veel winkels geven het geld gewoon weer terug aan klanten. Je krijg die 100 euro toch ook niet vergoed van De Nederlandse Bankquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:23 schreef koei het volgende:
Wat had ik anders moeten doen AquilaHet was op mn werk, dus of ik miste 100 euro die ik niet kon verantwoorden, of ik ging aangifte doen en kon vervolgens de aangifte opsturen naar het hoofdkantoor waardoor de fout niet op mijn bord kwam te liggen...
En Lennie, je mag mijn afwas komen doen!
Poit! Kom je bij me afdrogen? *insert onweerstaanbaar schattige blikquote:
die heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:48 schreef Poit het volgende:
Natuurlijk!! Alleen als Lennart de afwas doet!
Oeh, en we van jou zo'n klassiek frans schoonmaakmeisjesjurkje aankrijgen!!
in het rek... ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:55 schreef Gamer_V het volgende:
Je wou dat het af ... was?
* Gamer_V druipt af
Ja nog steeds! Ik mag toch hopen dat Lennie ondertussen al onderweg is!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:54 schreef Nebo het volgende:
Gaat het hier verdorie nog steeds over afwas?!![]()
ik ben allergisch voor stof... en sorryquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:09 schreef koei het volgende:
hmm, jij mag eventueel wel komen stofzuigen dan Lago! (en toch vind ik je oude nick beter... Lago klinkt raar...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |