Sorry, het was niet mijn bedoeling je af te zeiken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:43 schreef koei het volgende:
Is het zeik-op-koei-dag ofzo?
Ik vind Chelsea Dagger een leuk liedje met een fijn loopritme erin! En jullie zijn allemaal stom!
Ja, dat was wel een leuk verhaal! Alleen wel zielig voor je kat, misschien probeert hij je een stille hint te geven zo...quote:
Ik vond hem niet zo. Het concept is leuk, maar uiteindelijk is je zelf getekende mannetje maar erg lelijk. Ik kan je Zelda Phantom Hourglass, Mario Kart, dat spel van Tingle, Professor Layton, Wario Ware (hoewel de GBA-versie leuker is), Pokemon, new super Mario Bros en Mario & Luigi Superstar Saga aanraden! En als je eraan kunt komen PicPic, dat is mijn meest gespeelde DS-spel maar is puzzelen.quote:
En Mario en Luigi: Partners in Time ofzo iets?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo. Het concept is leuk, maar uiteindelijk is je zelf getekende mannetje maar erg lelijk. Ik kan je Zelda Phantom Hourglass, Mario Kart, dat spel van Tingle, Professor Layton, Wario Ware (hoewel de GBA-versie leuker is), Pokemon, new super Mario Bros en Mario & Luigi Superstar Saga aanraden! En als je eraan kunt komen PicPic, dat is mijn meest gespeelde DS-spel maar is puzzelen.
NIET!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:05 schreef Poit het volgende:
Ik heb hier gepost!
Guano Apes!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sorry, het was niet mijn bedoeling je af te zeiken.
Ik heb niks met brit-pop en vind het een irritant blij-blij liedje. Ik snap dat het lekker loopt qua ritme... maar zelf zou ik doodziek worden van de rest.
Dit is mijn "Power Song" als ik het even moeilijk heb....
De baslijn is voor mij perfect... blijft maar door gaan!![]()
Cool, zal straks/morgen wel even lezen. Ben wel benieuwd wat jullie allemaal gedaan hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:38 schreef koei het volgende:
Zo, heerlijk weer zo'n bed helemaal voor mezelf! Kan ik weer rustig internetten in bed enzo
En Fallen, het eerste deel van mijn kampverslag is afhttp://superkoei.nl/blog/?p=813
Ja, ik ben voor! Jij moest het nog overleggen met je medeleiding enzo dacht ik?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Cool, zal straks/morgen wel even lezen. Ben wel benieuwd wat jullie allemaal gedaan hebben.
Gaan we nog naar Scout-In eigenlijk?
True that...quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:48 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik ben voor! Jij moest het nog overleggen met je medeleiding enzo dacht ik?
ik had een tijdje geleden "wat mannen en vrouwen zeggen met hun lichaam wat ze eigenlijk niet willen zeggen" gelezen. Best interessant... Bleek dat ik er altijd bijstond alsof ik uit was op iets, met mijn duimen in de riempjes van mijn broekquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:30 schreef Nebo het volgende:
Ik ben nu een heel interessant boek aan het lezen over lichaamstaal, de congruentie met wat er gezegd wordt en het begrijpen het hele gebeuren. Een duim omhoog in Griekenland betekent 'krijg de klere!', jullie kunnen met moeite zeggen welke arm je over welke arm slaat zonder het uit te proberen en zo ken ik nog meer leuke feiten
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:05 schreef koei het volgende:
Het is blijkbaar ook een fucking lang spel
Maar als je daarmee onbewust aangeeft dat je op iets uit bent, dan ben je blijkbaar op iets uit geweest anders had je niet zo gestaan natuurlijk! Toch kloppen dit soort rare feitjes vaak wel als je erop let. In het dagelijks leven worden zoveel sneaky truukjes gebruikt door simpele psychologische truukjes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
ik had een tijdje geleden "wat mannen en vrouwen zeggen met hun lichaam wat ze eigenlijk niet willen zeggen" gelezen. Best interessant... Bleek dat ik er altijd bijstond alsof ik uit was op iets, met mijn duimen in de riempjes van mijn broek
Dat plaatje van die mier doet me denken aan:quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sorry, het was niet mijn bedoeling je af te zeiken.
Ik heb niks met brit-pop en vind het een irritant blij-blij liedje. Ik snap dat het lekker loopt qua ritme... maar zelf zou ik doodziek worden van de rest.
Dit is mijn "Power Song" als ik het even moeilijk heb....
De baslijn is voor mij perfect... blijft maar door gaan!![]()
Die ben ik dus ook aan het lezen nu. Zoals koei al zegt; heel veel klopt het wel maar doe je het vrij onbewustquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
ik had een tijdje geleden "wat mannen en vrouwen zeggen met hun lichaam wat ze eigenlijk niet willen zeggen" gelezen. Best interessant... Bleek dat ik er altijd bijstond alsof ik uit was op iets, met mijn duimen in de riempjes van mijn broek
Doe eens axis and allies (wacht maar tot de wintermaanden)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:22 schreef lkb9000 het volgende:
Battlestar galactica boardgame is echt fucking awesome!
Vertel ff in het kort hoe het gaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:22 schreef lkb9000 het volgende:
Battlestar galactica boardgame is echt fucking awesome!
Ok ff heel kort, iedereen zit op de battlestar, iedereen heeft een andere functie en we worden steeds een soort van aangevallen en dat moeten we samen oplossen. Maar (afhankelijk van hoeveel spelers je hebt) zijn er een paar spelers ook cylons, en als je cylon bent moet je stiekem proberen tegen te werken om te zorgen dat het schip neergaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vertel ff in het kort hoe het gaat
Nuke 'em. Problem solved.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ok ff heel kort, iedereen zit op de battlestar, iedereen heeft een andere functie en we worden steeds een soort van aangevallen en dat moeten we samen oplossen. Maar (afhankelijk van hoeveel spelers je hebt) zijn er een paar spelers ook cylons, en als je cylon bent moet je stiekem proberen tegen te werken om te zorgen dat het schip neergaat.
En het geniale is, niemand weet van elkaar wie er cylon is, en niemand vertrouwt elkaar dus, dat maakt het zo geniaal, helemaal als je je een beetje inleeft in je rol. Zoveel toffe discussies en 'ruzies' gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |