ik ben nog thuis trouwensquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:40 schreef koei het volgende:
Ik ga nog even een rondje lopen! Ben ik mooi op tijd terug om jullie binnen te laten straks!
de trein vertrekt over 2 minuten...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef koei het volgende:
maakt niet uit, vanaf Amsterdam is Den Haag maar een uurtje met de trein!
Wel erg genoeg om te gaan koken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:58 schreef De_Kok het volgende:
Ik verveeel me best wel maar niet zo erg dat ik wil gaan afwassen
Die schijnt echt kut te zijn, als ik de immer kritisch doch rechtvaardige recensenten moet geloven!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ga zo naar public enemies
M-maar Johnny Depp én Christian Bale!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die schijnt echt kut te zijn, als ik de immer kritisch doch rechtvaardige recensenten moet geloven!
EN DAAROM FAAL JIJ JONGEN!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:36 schreef lkb9000 het volgende:
Ik vertrouw nooit rechtvaardige recensenten!
Nouja zeg! Ben ik speciaal nog gaan douchen na het hardlopen om niet te erg te stinken, kom je nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ga zo naar public enemies
Hehe altijd, maar meestal niet voor mezelf. Ik kook liever samen met of voor iemand.quote:
In ruil voor InFamous wil ik best komen afwassenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:44 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja zeg! Ben ik speciaal nog gaan douchen na het hardlopen om niet te erg te stinken, kom je niet
De_kok, zeker weten dat je niet wil afwassen?
Nais!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:28 schreef Fallen het volgende:
Avond!![]()
Ik heb lekker de hele avond in het park gezeten, lekker gegeten en gefrisbeed. Een toffe zomeravond!
Ik heb morgenavond nog niks!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Nais!!
Ik ga morgen bij twee heerlijke vriendinnen van me grillen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:28 schreef Fallen het volgende:
Avond!![]()
Ik heb lekker de hele avond in het park gezeten, lekker gegeten en gefrisbeed. Een toffe zomeravond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |