Goedzoquote:
ben blij dat ik dat niet kan anders had ik gemucktquote:
Je was muckmoe?quote:
Voor wat?quote:
voor lekkerste toetje ooitquote:
oehhhhhquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:26 schreef Fha het volgende:
Goeie TT![]()
Muckieeeik ga van de week een hele leuke bestelling plaatsen
![]()
jaquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:43 schreef Nijns het volgende:
Maar dees toetje toch wel? *trillend onderlipje*
Die is wel lekker. Net zoals de appeltaart vla van de zuivelhoevequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:43 schreef Nijns het volgende:
Oh en natuurlijk:quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:43 schreef Nijns het volgende:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is wel lekker. Net zoals de appeltaart vla van de zuivelhoeve
Al gestort. Alleen zo zwart dat het niet op je rekening te zien is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
baas, hoe zit het nou met mijn loon?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al gestort. Alleen zo zwart dat het niet op je rekening te zien is.
Indeed it isquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:58 schreef Ladylike het volgende:
Oh en nijns
Lekker chillen in de tuin, sometimes life is good
had ik allang gedaan als ze niet betalenquote:
ga je toch gewoon een nep auto kopenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:00 schreef Ladylike het volgende:
12.000 met poker gewonnen
Jammer dat het nep geld is
Heb al een nep villaquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga je toch gewoon een nep auto kopen
kusje dropquote:
Het helptquote:
je moet ook eerst blazenquote:
Ik heb helende krachtenquote:
nee maar wel vroegquote:
Had ik ook gedaanquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
nou waar blijft al dat volk![]()
ik wil afwerken
edit freakquote:
whehehe zoietsquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:15 schreef Nijns het volgende:
GF: zit jij nu op je werk? Hoe moet ik dat voor me zien? Jij zit gewoon in de 'bakc-office' te wachten tot je je winkelbelletje hoort en dus weet dat er iemand binnen is, vervolgens sprint je naar je 'toonbankje': kan ik u helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
ik had dat eerder moeten zeggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
nou waar blijft al dat volk![]()
ik wil werken
Heb je genoeg punten?quote:
jaquote:
Harleys maken meer lawaaiquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
Fatboy![]()
zal wel geen harley zijn denk ik zo
Wat ben je er nog laat vandaag trouwensquote:
Mijn internet doet het 9 van de 10 keer niet dus dat is de reden maar je hebt gelijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat ben je er nog laat vandaag trouwens![]()
Of ben ik nou gek dat ik denk dat je normaal er niet meer bent nu
Vandaarquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mijn internet doet het 9 van de 10 keer niet dus dat is de reden maar je hebt gelijk
quote:
Zijn ze MPG uit die bunker aan het graven of zo? Ik wist niet dat jullie ook even in Nijmegen waren (A325, te zien vanaf het spoor ).quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:49 schreef Muck het volgende:
tof!
* LL krabtquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
Wil iemand mij even op mn rug krabben net onder mijn linker schouderblad? Ik kan er niet bij en een mug heeft er prik gedaan
*krabbel krabbel krabbelquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
Wil iemand mij even op mn rug krabben net onder mijn linker schouderblad? Ik kan er niet bij en een mug heeft er prik gedaan
zover is ie onder de grond door gekropenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn ze MPG uit die bunker aan het graven of zo? Ik wist niet dat jullie ook even in Nijmegen waren (A325, te zien vanaf het spoor ).
Niet in de vandalequote:
quote:
quote:
Met kaas?quote:
heel goedquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:59 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer uitgesport. En dit keer zonder dat mijn rug ineens ergens pijn begint te doen.
Ik ben wel langs Nijmegen gekomen; andere kant, A15 - A50 - A73quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn ze MPG uit die bunker aan het graven of zo? Ik wist niet dat jullie ook even in Nijmegen waren (A325, te zien vanaf het spoor ).
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
Weer een mysterie opgelostquote:The John F. Kennedy Space Center (KSC) is the NASA space vehicle launch facility and Launch Control Center (spaceport) on Merritt Island, Brevard County, Florida, United States. The site is near Cape Canaveral, midway between Miami and Jacksonville, Florida. It is 34 miles (55 km) long and around 6 miles (10 km) wide, covering 219 square miles (567 km2). A total of 13,500 people work at the site as of early 2008.[1] There is a visitor center and public tours; KSC is a major tourist destination for visitors to Florida. Because much of KSC is a restricted area and only nine percent of the land is developed, the site also serves as an important wildlife sanctuary; Mosquito Lagoon, Indian River, Merritt Island National Wildlife Refuge and Canaveral National Seashore are also features of this area.
quote:
Zo hoort het!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:59 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer uitgesport. En dit keer zonder dat mijn rug ineens ergens pijn begint te doen.
Ik zag het eergisteren toen ik er langs reed, dus ben nu even door het weiland gelopen om een foto te maken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben wel langs Nijmegen gekomen; andere kant, A15 - A50 - A73..
KLIKquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:03 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik heb mijn UTP wandcontactdoosje, ik heb Cat 6 kabel. Nu nog een patchschema om het aan te sluiten
Ik heb net de kabel door de loze leiding getrokken, dat moest nog even gebeurenquote:
IJsquote:
Bij mijn eerste klant heb ik geregeld nog zelf kabeltjes bij elkaar zitten knippen met zo'n sitequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net de kabel door de loze leiding getrokken, dat moest nog even gebeuren
10/100 en volgens mij moet de site geupdate worden dat het ook 1000 isThnx, ga ik even proberen.
Mijn krimptang faalt om de kleine draadjes bloot te leggen, dus ouderwets snijplankje en aardappelschilmesje en gaan maarquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mijn eerste klant heb ik geregeld nog zelf kabeltjes bij elkaar zitten knippen met zo'n siteGewoon 100 meter kabel op een haspel, een zak van die schoentjes, en priegelen maar
![]()
Collega van me maakt al zijn kabels zelf gewoonUTP, IDE, SCSI, maakt allemaal niet uit
Nja, je moet het kunnen
Preciesquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:11 schreef Pheno het volgende:
Mijn krimptang faalt om de kleine draadjes bloot te leggen, dus ouderwets snijplankje en aardappelschilmesje en gaan maar![]()
Met honing?quote:
Nee ik hou niet zo van honing in theequote:
Slaap lekkerquote:
Neuk zequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:20 schreef Pheno het volgende:
In 1 (lange ) keer goed. 1Gbs netwerkKuthoerentyfusdraadjes + kutfabrikant die zijn eigen wantcontactdoos niet eens test of het uberhaupt wel een draad via de achterkant in kan
Lang leve Dremel die er wel voor zorgt dat er een gat achterin komt. Kutpraxis troep ook
Zo. En nu heb ik zin in kut. Punani.
Welterusten
Kuthoeretyfususer die niet eens van te voren checkt of hij wel de goeie doos kooptquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:20 schreef Pheno het volgende:
In 1 (lange ) keer goed. 1Gbs netwerkKuthoerentyfusdraadjes + kutfabrikant die zijn eigen wantcontactdoos niet eens test of het uberhaupt wel een draad via de achterkant in kan
![]()
Net wou je nog je draad achterin porren?quote:Zo. En nu heb ik zin in kut. Punani.
Nu de doos klaar is, kan ie hem aan de voorkant erin prikkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net wou je nog je draad achterin porren?
UTP Cat6 RJ45 Punani jeweetzellufffquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu de doos klaar is, kan ie hem aan de voorkant erin prikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik zei "Steeds". Ik zei NIET "Altijd".quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom voel ik me toch steeds aangetrokken tot onbekende vrouwen die Claudia heten![]()
zo vroeg alquote:
waarom ben je jezelf aan het quotenquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zei "Steeds". Ik zei NIET "Altijd".![]()
Punani kan ook een bruine boon betekenen maar denk dat je de andere vertaling bedoeltquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:20 schreef Pheno het volgende:
Lang leve Dremel die er wel voor zorgt dat er een gat achterin komt. Kutpraxis troep ook
Zo. En nu heb ik zin in kut. Punani.
Welterusten
Mogguh,quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 06:56 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Welke (half)goden hebben zich hier gisteren verzameld?
[..]
En Klonk heeft gisteren echt wel meer dan 2 posts gemaakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh,
Volgens mij klopt er weinig van je cijfers damart...
Ik sta er heul niet in... zou wel moeten volgens mij..
quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:22 schreef Klonk het volgende:
je bent gewoon te laat
quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
ook goeiemorgen, ongesteld ? tampon scheef erin ?
quote:
quote:
Het gaat weer lekker met fokquote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
Idd er is totaal echt wel meer dan 162 posts gedaan gister...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
En Klonk heeft gisteren echt wel meer dan 2 posts gemaakt.
Een kleine selectie uit het oevre van gisteren:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kortom, kutcijfers, net zo betrouwbaar als een enquete van Maurice de Hond
Dat moet wel, er is gisteren een geheel topic er door gejaagd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Idd er is totaal echt wel meer dan 162 posts gedaan gister...
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:07 schreef dndiek het volgende:
ik moest er op de 25e uit, dat was ik ook, alleen een maand te vroeg
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:36 schreef dndiek het volgende:
Vanavond alweer BBQ-en.![]()
En misschien morgen ook weer!!
quote:
quote:
En dan telt dat kutscript er maar 1. Draai dan gewoon nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:07 schreef dndiek het volgende:
ik moest er op de 25e uit, dat was ik ook, alleen een maand te vroeg
Ja, ons een beetje een leugen voor houden...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:28 schreef Pheno het volgende:
En die cijfergeilers kijken niet eens of de cijfers kloppen, dat is eigenlijk nog erger!
Iemand moet het zijn, dan wij maarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ons een beetje een leugen voor houden...
Maar wij zijn niet gek, we zijn goed wakker op deze vroege morgen...
Jaja, wij zijn scherp in de vroege morgenquote:
ja ik ook, al bijna een uur...quote:
Ach ja, hier begint er nu leven in de brouwerij te komen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:47 schreef Pheno het volgende:
Ik was er om kwart voor ongeveer. Alleen de bewaking was er, de rest zijn een stelletje lamballen. Nu heb ik even niets te doen (wacht op een goedkeuring). Dan wil ik eens mijn cv gaan updaten, is die intranet site down. Honden, eindelijk heb ik eens tijd om dat ding aan te pakken, flikken ze me zoiets
ja, dat is zeker waar... gister nog ff gebaald van een mail die ik gewist hadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:49 schreef Pheno het volgende:
Ah, directe link naar die applicatie staat nog ergens in mijn mail, opgelost!. Mail bewaren ftw!
Mogguh nijnsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:51 schreef Nijns het volgende:
Goedemorgen!
Pheno heeft al fraude ontdekt ziet ik
Duckie: feli met je meisje(een half jaar!)
Zin makenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:52 schreef Nijns het volgende:
Ik ga mijn ontbijtje maar eens opeten en dan naar mijn werk. Geen zin
Eetse!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:52 schreef Nijns het volgende:
Ik ga mijn ontbijtje maar eens opeten en dan naar mijn werk. Geen zin
Het is gewoon een OA/DaMart opkrikpost. Met verzonnen cijfers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:51 schreef Nijns het volgende:
Goedemorgen!
Pheno heeft al fraude ontdekt ziet ik
Duckie: feli met je meisje(een half jaar!)
quote:
Zoon!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eetse!
Mn moeder zou zeggen: Dan moet je zin maken!
Birds rule!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is gewoon een OA/DaMart opkrikpost. Met verzonnen cijfers.
Ik kijk er normaal nooit naar, maar door die mannelijke eend zag ik Klonk er maar zielig bijstaan. Dndiek ook al.
Vogels zijn gewoon scherp
Toch vreemd idee dat een eend de zoon van een pinguin wordt genoemd...quote:
Ahhw, een half taartje? Das zielig.. Doe gewoon zo'n klein schattig cakeje met een kaarsjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh nijns
Dank je! Had er zelf nog niet aan gedacht...
Vandaag maar een halve taart met een half kaarsje kopen
Ja en echt leuk vind ik het natuurlijk niet meerquote:
Mijne ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eetse!
Mn moeder zou zeggen: Dan moet je zin maken!
Het is een schandaal! Waarom is er geen FOK!-dirt forum?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk er normaal nooit naar, maar door die mannelijke eend zag ik Klonk er maar zielig bijstaan. Dndiek ook al.
Vogels zijn gewoon scherp
quote:
Ah, je komt langsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:03 schreef Nijns het volgende:
ik ga even mijn bolide in: naar mijn werk. Ik spreek jullie zo
Ja, áls de cijfers er al zijn, dan is het een oprkrikpostquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook... ik zie wel wat ik doe...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ahhw, een half taartje? Das zielig.. Doe gewoon zo'n klein schattig cakeje met een kaarsje![]()
Maar het levert toch nog wel wat money op? En als je toch liever thuis zit, moet je maar de hele dag gaan fokken, dan ontslaan ze je misschien vanzelfquote:[..]
Ja en echt leuk vind ik het natuurlijk niet meerEen andere collega heeft ook al ontslag genomen, nu zijn er nog maar heel weinig mensen. Het liefst zit ik gewoon thuis, op zoek naar een nieuwe baan. Ik vind werken nu zonde van mijn tijd.
Geen idee... misschien een goed voorstel erover schrijven, er is ten slotte ook een forum over de mexicaanse griepquote:[..]
Het is een schandaal! Waarom is er geen FOK!-dirt forum?
quote:
quote:
Een van mijn collega's verwijdert alles meteen na lezen of antwoorden. En ja, daar heeft hij regelmatig problemen meequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:49 schreef Pheno het volgende:
Ah, directe link naar die applicatie staat nog ergens in mijn mail, opgelost!. Mail bewaren ftw!
net zoals deze post?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, áls de cijfers er al zijn, dan is het een oprkrikpost
Welnee, dat was een informatieve postquote:
Ah, weer wat geleerdquote:
Zo zo, wie ga je ontdekken? Of ga je columbus achterna?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:11 schreef OA het volgende:
Ik wilde gisteren een vakantie boeken ontdekkingsreis plannen, maar de website weigerde dienstZo maar even bellen.
Opnieuw proberen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:11 schreef OA het volgende:
Ik wilde gisteren een vakantie boeken ontdekkingsreis plannen, maar de website weigerde dienstZo maar even bellen.
Niet wie, maar wat...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo zo, wie ga je ontdekken? Of ga je columbus achterna?
Deze week gaan wij ook werk maken van onze nieuwe ontdekkingsreis. Gaan we naar hetzelfde?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:11 schreef OA het volgende:
Na een paar keer stop je daar ook meequote:
Dat is maar goed ook, zelfs met TomTom zou hij nog verdwalen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:15 schreef OA het volgende:
[..]
Niet wie, maar wat...Nee, ik reis Columbus niet achterna.
yepquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu al wakker... pff weinig nachtrust nodig ofzo?
Reis jij richting het noorden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze week gaan wij ook werk maken van onze nieuwe ontdekkingsreis. Gaan we naar hetzelfde?
Als je maar lang genoeg naar het noorden reist, uh ja, dan kom je er ookquote:
Laten we zeggen dat het noorden bij de poolcirkel (Noordpool) ophoudt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg naar het noorden reist, uh ja, dan kom je er ook
Het zou zomaar kunnen dat je de atlantische oceaan wilde oversteken, per boot..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:15 schreef OA het volgende:
[..]
Niet wie, maar wat...Nee, ik reis Columbus niet achterna.
Ik ga wel wat water oversteken, maar dan gewoon met de autoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat je de atlantische oceaan wilde oversteken, per boot..
kijk, dat is nog eens een kort en bondig antwoordquote:
dat komt omdat het nog vroeg isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kijk, dat is nog eens een kort en bondig antwoord
Ga je het bruggetje om de hoek over? Die ene over die sloot van twee meter breed?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga wel wat water oversteken, maar dan gewoon met de auto.
Ah, bij Denemarkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga wel wat water oversteken, maar dan gewoon met de auto.
ah, dat klinkt wel begrijpelijk jah...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat komt omdat het nog vroeg is
Kloptquote:
We zijn ook al bezig met een grote ontdekkingsreis voor volgend jaar. Het brengt ons waarschijnlijk naar een land waar jij ook al bent geweest...quote:Nee, ik weet het nog niet, wel wat ideeen.
Japan? Als je er ooit heen gaat: vraag maar raak. Ik ken de weg beter in Tokyo dan in mijn eigen stadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:28 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
We zijn ook al bezig met een grote ontdekkingsreis voor volgend jaar. Het brengt ons waarschijnlijk naar een land waar jij ook al bent geweest...
Oh, dat programma heeft #1.430 van Sjowhan geteld, ipv die van de pinguīn... eens kijken of ik de instructies om dat handmatig aan te passen nog ergens hebquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh,
Volgens mij klopt er weinig van je cijfers damart...
Ik sta er heul niet in... zou wel moeten volgens mij..
Smoesjes, daar staan maar 3 posts in. En dndiek heeft nog niet in een ander topic dan mijn ksc 1430 gepost op 3 augustus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, dat programma heeft #1.430 van Sjowhan geteld, ipv die van de pinguīn... eens kijken of ik de instructies om dat handmatig aan te passen nog ergens heb.
Geen smoesjes, maar wel gecorrigeerd, dus dit zouden de juiste cijfers moeten zijn:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Smoesjes, daar staan maar 3 posts in. En dndiek heeft nog niet in een ander topic dan mijn ksc 1430 gepost op 3 augustus.
En waarom opent die fapmod een nieuwe? Ik sloot toch? Allemaal complot!
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 059 Pheno
02. 058 goldfinger1963
03. 043 Nijns
04. 040 MaleDuck
05. 036 Ladylike
06. 029 Muck
07. 028 Fha
08. 026 MPG
09. 026 marcb1974
10. 024 OA
11. 024 DaMart
12. 019 Dr_Flash
13. 012 Frutsel
14. 010 Klonk
15. 008 dndiek
16. 007 _F.U.B.A.R_
17. 005 Sjowhan
18. 004 Pien85
19. 001 Kloonk
Reeks-statistieken!
Ja, nu heb ik toch al +2 door ook nog eens de juiste cijfers te postenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
komt beter in de richting!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen smoesjes, maar wel gecorrigeerd, dus dit zouden de juiste cijfers moeten zijn:
[..]
Eens kijken of het script dat morgen meetelt ....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik toch al +2 door ook nog eens de juiste cijfers te posten.
Ook gij?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
Grappig die reeks statistieken!
Ja ik vind cijfers leuk... ben namelijk een analyticus... ofzoietsquote:
Nog meer cijfergeilerij in dit topicquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja ik vind cijfers leuk... ben namelijk een analyticus... ofzoiets
Ja, Nijns en jij staan vrij alleen in jullie cijferangstquote:
Dat deed je toch al.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, Nijns en jij staan vrij alleen in jullie cijferangst.
Vanwege de grotere interesse dan aversie post ik ze ook gewoon weer.
Met cijfers goochelen is eigenlijk mn job... dus eigenlijk liever niet hierquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog meer cijfergeilerij in dit topic
Dat kost moeite...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:57 schreef Pheno het volgende:
Terwijl mensen die er op kicken gewoon in op de link in de OP kunnen klikken en het zelf kunnen zien.
Er over heen scrollen meer.quote:
Ik heb toch serieus overwogen om er maar mee te stoppen, met het gezeik vorige week. Ik heb ze toen ook 1 of 2 dagen niet gepost. Maar goed, er is wel degelijk interesse voor, dus. En wie ze niet wil lezen, scrollt er maar overheenquote:
Tussen spoilers plaatsen is niet "niet posten". Zeker niet in mijn layout waar spoilertags onbestaand zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb toch serieus overwogen om er maar mee te stoppen, met het gezeik vorige week. Ik heb ze toen ook 1 of 2 dagen niet gepost. Maar goed, er is wel degelijk interesse voor, dus. En wie ze niet wil lezen, scrollt er maar overheen.
Maar goed, die discussie zullen me maar niet weer gaan voeren.
ja, dat is op het fysieke vlak... maar het zoeken in de OP is meer mentale moeitequote:
Uhm, vorige week ben ik bewust een hele dag niet in de KSC geweest, knap hoe ik dan iets kan posten zonder te postenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tussen spoilers plaatsen is niet "niet posten". Zeker niet in mijn layout waar spoilertags onbestaand zijn![]()
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
Maar het levert toch nog wel wat money op? En als je toch liever thuis zit, moet je maar de hele dag gaan fokken, dan ontslaan ze je misschien vanzelf
Ik mis ze niet, als ik ze wel zie heb ik zoiets van: klik gewoon op die link als je er echt geinteresseerd in bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, vorige week ben ik bewust een hele dag niet in de KSC geweest, knap hoe ik dan iets kan posten zonder te posten.
Ik ben niet bang voor de cijfers hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, Nijns en jij staan vrij alleen in jullie cijferangst.
Vanwege de grotere interesse dan aversie post ik ze ook gewoon weer.
Nee, ik werd ook niet gemist, geloof ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis ze niet, als ik ze wel zie heb ik zoiets van: klik gewoon op die link als je er echt geinteresseerd in bent
Sleepy hollow?quote:
Enorm veel moeite, gezien de tig posts erna over het er wel of niet in staanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik werd ook niet gemist, geloof ik.
Maar is het nou echt zo erg om over 1 post heen te moeten scrollen? Bijna iedereen vindt het interessant om te lezen, dus als service voor die mensen post ik het hier. En ik probeer het nog iedere dag een beetje creatief te verpakken ook.
Voordat je het vraagt, ja, ik zie dat je geen slip draagt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:07 schreef Nijns het volgende:
Zeg baas?
Is die stekker aan die draad van je nog punani-compatible geworden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voordat je het vraagt, ja, ik zie dat je geen slip draagt.
Dat is gewoon KSC-traditie geworden. OA post namelijk ook al sinds mensenheugenis de algemene FOK!-stats. En die opmerkingen over er in staan of niet, die moet je niet al te serieus nemen (zoals wel meer posts in de KSCquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de cijfers hoorik kijk altijd even naar mijn post-aantal maar ik stoor me wel aan dat OP-scoren en 'wie heeft meer posts dan wie' en 'ik sta er in
' als je dat niet wil: moet je niet posten.
Het is ook eigenlijk een discussie om niks, maar toch voeren we hem elke keer weerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Enorm veel moeite, gezien de tig posts erna over het er wel of niet in staan
En nu heb ik er genoeg over getypt. Ik sta er toch altijd in. Ik werk namelijk
Of Nieuw-Zeeland. Maar ik weet je in ieder geval te vinden!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Japan? Als je er ooit heen gaat: vraag maar raak. Ik ken de weg beter in Tokyo dan in mijn eigen stad
Ik houd de traditie in ere. Frankly I don't give a shit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:13 schreef DaMart het volgende:
Het is ook eigenlijk een discussie om niks, maar toch voeren we hem elke keer weer.
Paarsrode Duitse helmen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis ze niet, als ik ze wel zie heb ik zoiets van: klik gewoon op die link als je er echt geinteresseerd in bent
Het is net zoiets als de dagcijfers: daar spammen mensen voor om in te komen. Toen ze er even niet waren was er geen F04 of Pirania te bekennen, maar nu lopen ze met paarsrode duitse helmen rond dat ze er weer 400+ hebben...
Lollerz, NZ staat misschien nog eens in de planning. Mijn vrouw heeft het nog niet gezien en ik heb geen moeite om nog een keer te gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:13 schreef OA het volgende:
[..]
Of Nieuw-Zeeland. Maar ik weet je in ieder geval te vinden!
Heel goed, doe ik ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd de traditie in ere. Frankly I don't give a shit.
Doe je broek naar beneden, zie Nijns naakt voor je en kijk waar je eikel op lijkt.quote:
Tja, daarom ga ik nu maar weer eens aan het werk, even mn baas laten zien dat ik goed met cijfers overweg kanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:13 schreef DaMart het volgende:
Het is ook eigenlijk een discussie om niks, maar toch voeren we hem elke keer weer.
Hey mopquote:
Die heb ik ooit nog met mn zus gezienquote:
Nijnsewijnsquote:
Nog niet gezien als in 'nog nooit geweest' of 'an er geen genoeg van krijgen'?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lollerz, NZ staat misschien nog eens in de planning. Mijn vrouw heeft het nog niet gezien en ik heb geen moeite om nog een keer te gaan.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voordat je het vraagt, ja, ik zie dat je geen slip draagt.
Stuur die .zip eens dan!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe je broek naar beneden, zie Nijns naakt voor je en kijk waar je eikel op lijkt.
Nooit geweest. Maar ook dat is een tof land. Maar dan de natuur. En Wellington + Christchurch. Auckland zelf vond ik echt een nietzeggende werkstad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:18 schreef OA het volgende:
[..]
Nog niet gezien als in 'nog nooit geweest' of 'an er geen genoeg van krijgen'?
Dat weet ik wel, maar toch. Maar ik zeg er toch bijna nooit iets over?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:13 schreef DaMart het volgende:
Dat is gewoon KSC-traditie geworden. OA post namelijk ook al sinds mensenheugenis de algemene FOK!-stats. En die opmerkingen over er in staan of niet, die moet je niet al te serieus nemen (zoals wel meer posts in de KSC).
Even teruglezen, dan zie je de traditiequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:18 schreef Nijns het volgende:
[..]altijd hč bij een rokje.. maar daar ging het niet over: scroll gewoon over de dagcijfers heen, kan je best
Nee, dat heb ik Nijns beloofd nooit te doenquote:
Nee, dat klopt. Alleen vorige week was je het met je baas eens, dus vandaar dat ik jou ook noemdequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar toch. Maar ik zeg er toch bijna nooit iets over?
Volgens mij ging dat om de ninja counts e.d.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Alleen vorige week was je het met je baas eens, dus vandaar dat ik jou ook noemde![]()
.
Heb ik gezienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even teruglezen, dan zie je de traditie
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik Nijns beloofd nooit te doen
Ja, ik vind het ook wel irritant en zonde om daar 2-3 pagina's aan gezeur aan te wijden, zelfs als het 'traditie is' (ik typte eigenlijk traditietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Alleen vorige week was je het met je baas eens, dus vandaar dat ik jou ook noemde![]()
.
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
076. 050 BrandX
quote:Top 100 van maandag 3 augustus 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
16. 107 Pien85
30. 080 Pheno
90. 047 Nijns
Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat om de ninja counts e.d.
Ik dacht om het totaal van lapo's en cijfersquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat om de ninja counts e.d.
Waar het hart vol van is...quote:
Ninja lapos.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht om het totaal van lapo's en cijfers.
Ik ook. In de tussentijd had ik toch al nuttig kunnen zijn op mijn werk en een kop thee kunnen halenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:24 schreef Nijns het volgende:
Ja, ik vind het ook wel irritant en zonde om daar 2-3 pagina's aan gezeur aan te wijden, zelfs als het 'traditie is' (ik typte eigenlijk traditiet) maar meestal scrol ik gewoon door..
Het zit iig dicht bij haar hartquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:25 schreef OA het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is...doe nou die .zip maar!
Nee, ik zit wel overigens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zit je alweer klaar voor de lapo van deze KSC?.
Ik zit doorgaans vele uren per dagquote:
Nee, dat OP/lapo gezeik. Zie dagcijfers zijn nog tot daaraantoequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht om het totaal van lapo's en cijfers.
Hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:25 schreef OA het volgende:
[..]
Waar het hart shirtje vol van is...doe nou die .zip maar!
Precies! Of een baan kunnen vinden voor mijquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. In de tussentijd had ik toch al nuttig kunnen zijn op mijn werk en een kop thee kunnen halen.
TIETEN!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
GAAT het hier ook nog ergens over??
Ze zijn erg prontquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zit iig dicht bij haar hartNiet bij de knieen
Nee, maar is da ooit wel eens anders?quote:
quote:
Aarti! Hoe staat het met het auto-project? Wat is het geworden? (of heb ik dat gemist?)quote:
Gezond verstand inlevingsvermogenquote:
Daar heeft ie natuurlijk wel gelijk in...quote:[..]
maleduck vindt dat ik maar heel erg niet mijn best moet gaan doen 'dan word ik vanzelf ontslagen'
quote:
Ook al niets dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren ging het nog over de meet van eergisteren!
Kutziektequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Pheno het volgende:
Oh en: kanker
Een collega is opgegeven, ze stoppen met de behandeling.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:31 schreef OA het volgende:
[..]
Gezond verstand inlevingsvermogen.
[..]
Daar heeft ie natuurlijk wel gelijk in...![]()
[..]
haha nog niet gekozenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Aarti! Hoe staat het met het auto-project? Wat is het geworden? (of heb ik dat gemist?)
Ik ken het, klote ziektequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Pheno het volgende:
Ik quotete al selectief... "als je je best niet doet wordt je vanzelf ontslagen" is natuurlijk meestal wel waar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Schat, ben jij wel op de hoogte? De volgorde is niet 'niet leuk meer' -> 'geen best meer doen' -> 'onslagen worden' maar 'erg je best doen' -> 'crisis' -> 'ontslagen worden' -> 'terug gevraagd worden' -> 'aanbod weigeren' -> 'niet leuk meer vinden'
Maar dit speelt al vet lang!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha nog niet gekozenIk ben echt een doos
maar het gaat nu tussen de toyota urban cruiser, Kia Ceed en wie weet wat er nog tussendoor komt
Ff wat anders: hoeveel inch is mijn laptop? Ik heb een HP Elitebook 6930p, maar ik kan nergens vinden hoe groot die is?iemand die mij kan helpen?
Na de derde keer besloot mijn moeder voor geen behandelingen meerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Pheno het volgende:
Is al goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik quotete al selectief... "als je je best niet doet wordt je vanzelf ontslagen" is natuurlijk meestal wel waar.
Verder was ik niet echt op de hoogte
Vorige keer duurde het toch ook al vrij lang?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
maar het gaat nu tussen de toyota urban cruiser, Kia Ceed en wie weet wat er nog tussendoor komt
Ff wat anders: hoeveel inch is mijn laptop? Ik heb een HP Elitebook 6930p, maar ik kan nergens vinden hoe groot die is?iemand die mij kan helpen?
ja de leasecoordinator is heel boos op mequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar dit speelt al vet lang!heeft het geen consequenties? (behalve dat je nu nog in een andere rijdt?)
Geen idee.. Google?? Wil je hem verkopen ofzo?
dit is dezelfde keerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:39 schreef OA het volgende:
[..]
Vorige keer duurde het toch ook al vrij lang?
Ik bedoel toen je die 207 kreeg. Of is dit nog stééds dezelfde keer?quote:
Nou, hak gewoon de knoop door! Zeg gewoon: ik kies voor auto x. Als je dan na 2 uur nog steeds blij bent, heb je goed gekozen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja de leasecoordinator is heel boos op memaar ik kan niet kiezen
Nee ik wil een laptoptas kopen in amerika, maar dan moet ik wel zeker weten dat ie past
Het is toch maar een auto?quote:
Vet dingetje is datquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:34 schreef Aarti het volgende:
Hij pas easily in elke normale laptoptasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:43 schreef Aarti het volgende:
Nee ik wil een laptoptas kopen in amerika, maar dan moet ik wel zeker weten dat ie past
sommige mensen denken daar anders overquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is toch maar een auto?
Als ie maar rijdt...
haha nee dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bedoel toen je die 207 kreeg. Of is dit nog stééds dezelfde keer?
ja maar ik wil die tas zo nauwsluitend mogelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij pas easily in elke normale laptoptas
nee johquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is toch maar een auto?
Als ie maar rijdt...
ja blijkbaar... ik rijd tegenwoordig in een misdebusniet (aldus mn schoonpa)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sommige mensen denken daar anders over
Neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar ik wil die tas zo nauwsluitend mogelijk
15,4 inch/ kan dat kloppen?
Een missiebusje ja?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
ja blijkbaar... ik rijd tegenwoordig in een misdebusniet (aldus mn schoonpa)
misschien moet je even een kennismakingsgesprek voeren... dan merk je meteen of jouw manier van rijden past bij de auto, is natuurlijk ook wel belangrijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee joh
hij moet mooi zijn en bij mij passen
Hier herken ik zo mn zus inquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee joh
hij moet mooi zijn en bij mij passen
een busje is het niet niet, maar ik ben wel een persoon met een missie!quote:
in de auto of in aartiquote:
Je hebt van die mensen die zich serieus afvragen waarom een auto niet gewoon bling-voor-om-je-nek is. Vrouwen zijn dat. DOMME vrouwen ookquote:
Hoe kan een auto bij je passen?quote:
Qua uitstraling moet je eigenlijk voor de toyota kiezen, maar qua vormgeving is de Kia Ceed de betere keuze... ik snap je twijfelquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
MPG/OA, smsen jullie DaMart even?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Lapo ninja's in de startblokkennnnnn!!!!!
Dan ben ik maar ff weg... hou niet zo van lapo'squote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Lapo ninja's in de startblokkennnnnn!!!!!
thanks!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee![]()
http://www.displayblog.co(...)41-wide-notebook-pc/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |