Goedzoquote:
ben blij dat ik dat niet kan anders had ik gemucktquote:
Je was muckmoe?quote:
Voor wat?quote:
voor lekkerste toetje ooitquote:
oehhhhhquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:26 schreef Fha het volgende:
Goeie TT![]()
Muckieeeik ga van de week een hele leuke bestelling plaatsen
![]()
jaquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:43 schreef Nijns het volgende:
Maar dees toetje toch wel? *trillend onderlipje*
Die is wel lekker. Net zoals de appeltaart vla van de zuivelhoevequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:43 schreef Nijns het volgende:
Oh en natuurlijk:quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:43 schreef Nijns het volgende:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is wel lekker. Net zoals de appeltaart vla van de zuivelhoeve
Al gestort. Alleen zo zwart dat het niet op je rekening te zien is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
baas, hoe zit het nou met mijn loon?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al gestort. Alleen zo zwart dat het niet op je rekening te zien is.
Indeed it isquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:58 schreef Ladylike het volgende:
Oh en nijns
Lekker chillen in de tuin, sometimes life is good
had ik allang gedaan als ze niet betalenquote:
ga je toch gewoon een nep auto kopenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:00 schreef Ladylike het volgende:
12.000 met poker gewonnen
Jammer dat het nep geld is
Heb al een nep villaquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga je toch gewoon een nep auto kopen
kusje dropquote:
Het helptquote:
je moet ook eerst blazenquote:
Ik heb helende krachtenquote:
nee maar wel vroegquote:
Had ik ook gedaanquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
nou waar blijft al dat volk![]()
ik wil afwerken
edit freakquote:
whehehe zoietsquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:15 schreef Nijns het volgende:
GF: zit jij nu op je werk? Hoe moet ik dat voor me zien? Jij zit gewoon in de 'bakc-office' te wachten tot je je winkelbelletje hoort en dus weet dat er iemand binnen is, vervolgens sprint je naar je 'toonbankje': kan ik u helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
ik had dat eerder moeten zeggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
nou waar blijft al dat volk![]()
ik wil werken
Heb je genoeg punten?quote:
jaquote:
Harleys maken meer lawaaiquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
Fatboy![]()
zal wel geen harley zijn denk ik zo
Wat ben je er nog laat vandaag trouwensquote:
Mijn internet doet het 9 van de 10 keer niet dus dat is de reden maar je hebt gelijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat ben je er nog laat vandaag trouwens![]()
Of ben ik nou gek dat ik denk dat je normaal er niet meer bent nu
Vandaarquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mijn internet doet het 9 van de 10 keer niet dus dat is de reden maar je hebt gelijk
quote:
Zijn ze MPG uit die bunker aan het graven of zo? Ik wist niet dat jullie ook even in Nijmegen waren (A325, te zien vanaf het spoor ).quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:49 schreef Muck het volgende:
tof!
* LL krabtquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
Wil iemand mij even op mn rug krabben net onder mijn linker schouderblad? Ik kan er niet bij en een mug heeft er prik gedaan
*krabbel krabbel krabbelquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
Wil iemand mij even op mn rug krabben net onder mijn linker schouderblad? Ik kan er niet bij en een mug heeft er prik gedaan
zover is ie onder de grond door gekropenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn ze MPG uit die bunker aan het graven of zo? Ik wist niet dat jullie ook even in Nijmegen waren (A325, te zien vanaf het spoor ).
Niet in de vandalequote:
quote:
quote:
Met kaas?quote:
heel goedquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:59 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer uitgesport. En dit keer zonder dat mijn rug ineens ergens pijn begint te doen.
Ik ben wel langs Nijmegen gekomen; andere kant, A15 - A50 - A73quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn ze MPG uit die bunker aan het graven of zo? Ik wist niet dat jullie ook even in Nijmegen waren (A325, te zien vanaf het spoor ).
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
Weer een mysterie opgelostquote:The John F. Kennedy Space Center (KSC) is the NASA space vehicle launch facility and Launch Control Center (spaceport) on Merritt Island, Brevard County, Florida, United States. The site is near Cape Canaveral, midway between Miami and Jacksonville, Florida. It is 34 miles (55 km) long and around 6 miles (10 km) wide, covering 219 square miles (567 km2). A total of 13,500 people work at the site as of early 2008.[1] There is a visitor center and public tours; KSC is a major tourist destination for visitors to Florida. Because much of KSC is a restricted area and only nine percent of the land is developed, the site also serves as an important wildlife sanctuary; Mosquito Lagoon, Indian River, Merritt Island National Wildlife Refuge and Canaveral National Seashore are also features of this area.
quote:
Zo hoort het!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:59 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer uitgesport. En dit keer zonder dat mijn rug ineens ergens pijn begint te doen.
Ik zag het eergisteren toen ik er langs reed, dus ben nu even door het weiland gelopen om een foto te maken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben wel langs Nijmegen gekomen; andere kant, A15 - A50 - A73..
KLIKquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:03 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik heb mijn UTP wandcontactdoosje, ik heb Cat 6 kabel. Nu nog een patchschema om het aan te sluiten
Ik heb net de kabel door de loze leiding getrokken, dat moest nog even gebeurenquote:
IJsquote:
Bij mijn eerste klant heb ik geregeld nog zelf kabeltjes bij elkaar zitten knippen met zo'n sitequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net de kabel door de loze leiding getrokken, dat moest nog even gebeuren
10/100 en volgens mij moet de site geupdate worden dat het ook 1000 isThnx, ga ik even proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |