Ach ja, hier begint er nu leven in de brouwerij te komen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:47 schreef Pheno het volgende:
Ik was er om kwart voor ongeveer. Alleen de bewaking was er, de rest zijn een stelletje lamballen. Nu heb ik even niets te doen (wacht op een goedkeuring). Dan wil ik eens mijn cv gaan updaten, is die intranet site down. Honden, eindelijk heb ik eens tijd om dat ding aan te pakken, flikken ze me zoiets
ja, dat is zeker waar... gister nog ff gebaald van een mail die ik gewist hadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:49 schreef Pheno het volgende:
Ah, directe link naar die applicatie staat nog ergens in mijn mail, opgelost!. Mail bewaren ftw!
Mogguh nijnsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:51 schreef Nijns het volgende:
Goedemorgen!
Pheno heeft al fraude ontdekt ziet ik
Duckie: feli met je meisje(een half jaar!)
Zin makenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:52 schreef Nijns het volgende:
Ik ga mijn ontbijtje maar eens opeten en dan naar mijn werk. Geen zin
Eetse!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:52 schreef Nijns het volgende:
Ik ga mijn ontbijtje maar eens opeten en dan naar mijn werk. Geen zin
Het is gewoon een OA/DaMart opkrikpost. Met verzonnen cijfers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:51 schreef Nijns het volgende:
Goedemorgen!
Pheno heeft al fraude ontdekt ziet ik
Duckie: feli met je meisje(een half jaar!)
quote:
Zoon!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eetse!
Mn moeder zou zeggen: Dan moet je zin maken!
Birds rule!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is gewoon een OA/DaMart opkrikpost. Met verzonnen cijfers.
Ik kijk er normaal nooit naar, maar door die mannelijke eend zag ik Klonk er maar zielig bijstaan. Dndiek ook al.
Vogels zijn gewoon scherp
Toch vreemd idee dat een eend de zoon van een pinguin wordt genoemd...quote:
Ahhw, een half taartje? Das zielig.. Doe gewoon zo'n klein schattig cakeje met een kaarsjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh nijns
Dank je! Had er zelf nog niet aan gedacht...
Vandaag maar een halve taart met een half kaarsje kopen
Ja en echt leuk vind ik het natuurlijk niet meerquote:
Mijne ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eetse!
Mn moeder zou zeggen: Dan moet je zin maken!
Het is een schandaal! Waarom is er geen FOK!-dirt forum?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk er normaal nooit naar, maar door die mannelijke eend zag ik Klonk er maar zielig bijstaan. Dndiek ook al.
Vogels zijn gewoon scherp
quote:
Ah, je komt langsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:03 schreef Nijns het volgende:
ik ga even mijn bolide in: naar mijn werk. Ik spreek jullie zo
Ja, áls de cijfers er al zijn, dan is het een oprkrikpostquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook... ik zie wel wat ik doe...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ahhw, een half taartje? Das zielig.. Doe gewoon zo'n klein schattig cakeje met een kaarsje![]()
Maar het levert toch nog wel wat money op? En als je toch liever thuis zit, moet je maar de hele dag gaan fokken, dan ontslaan ze je misschien vanzelfquote:[..]
Ja en echt leuk vind ik het natuurlijk niet meerEen andere collega heeft ook al ontslag genomen, nu zijn er nog maar heel weinig mensen. Het liefst zit ik gewoon thuis, op zoek naar een nieuwe baan. Ik vind werken nu zonde van mijn tijd.
Geen idee... misschien een goed voorstel erover schrijven, er is ten slotte ook een forum over de mexicaanse griepquote:[..]
Het is een schandaal! Waarom is er geen FOK!-dirt forum?
quote:
quote:
Een van mijn collega's verwijdert alles meteen na lezen of antwoorden. En ja, daar heeft hij regelmatig problemen meequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:49 schreef Pheno het volgende:
Ah, directe link naar die applicatie staat nog ergens in mijn mail, opgelost!. Mail bewaren ftw!
net zoals deze post?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, áls de cijfers er al zijn, dan is het een oprkrikpost
Welnee, dat was een informatieve postquote:
Ah, weer wat geleerdquote:
Zo zo, wie ga je ontdekken? Of ga je columbus achterna?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:11 schreef OA het volgende:
Ik wilde gisteren een vakantie boeken ontdekkingsreis plannen, maar de website weigerde dienstZo maar even bellen.
Opnieuw proberen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:11 schreef OA het volgende:
Ik wilde gisteren een vakantie boeken ontdekkingsreis plannen, maar de website weigerde dienstZo maar even bellen.
Niet wie, maar wat...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo zo, wie ga je ontdekken? Of ga je columbus achterna?
Deze week gaan wij ook werk maken van onze nieuwe ontdekkingsreis. Gaan we naar hetzelfde?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:11 schreef OA het volgende:
Na een paar keer stop je daar ook meequote:
Dat is maar goed ook, zelfs met TomTom zou hij nog verdwalen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:15 schreef OA het volgende:
[..]
Niet wie, maar wat...Nee, ik reis Columbus niet achterna.
yepquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu al wakker... pff weinig nachtrust nodig ofzo?
Reis jij richting het noorden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze week gaan wij ook werk maken van onze nieuwe ontdekkingsreis. Gaan we naar hetzelfde?
Als je maar lang genoeg naar het noorden reist, uh ja, dan kom je er ookquote:
Laten we zeggen dat het noorden bij de poolcirkel (Noordpool) ophoudt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg naar het noorden reist, uh ja, dan kom je er ook
Het zou zomaar kunnen dat je de atlantische oceaan wilde oversteken, per boot..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:15 schreef OA het volgende:
[..]
Niet wie, maar wat...Nee, ik reis Columbus niet achterna.
Ik ga wel wat water oversteken, maar dan gewoon met de autoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat je de atlantische oceaan wilde oversteken, per boot..
kijk, dat is nog eens een kort en bondig antwoordquote:
dat komt omdat het nog vroeg isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kijk, dat is nog eens een kort en bondig antwoord
Ga je het bruggetje om de hoek over? Die ene over die sloot van twee meter breed?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga wel wat water oversteken, maar dan gewoon met de auto.
Ah, bij Denemarkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga wel wat water oversteken, maar dan gewoon met de auto.
ah, dat klinkt wel begrijpelijk jah...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat komt omdat het nog vroeg is
Kloptquote:
We zijn ook al bezig met een grote ontdekkingsreis voor volgend jaar. Het brengt ons waarschijnlijk naar een land waar jij ook al bent geweest...quote:Nee, ik weet het nog niet, wel wat ideeen.
Japan? Als je er ooit heen gaat: vraag maar raak. Ik ken de weg beter in Tokyo dan in mijn eigen stadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:28 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
We zijn ook al bezig met een grote ontdekkingsreis voor volgend jaar. Het brengt ons waarschijnlijk naar een land waar jij ook al bent geweest...
Oh, dat programma heeft #1.430 van Sjowhan geteld, ipv die van de pinguïn... eens kijken of ik de instructies om dat handmatig aan te passen nog ergens hebquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh,
Volgens mij klopt er weinig van je cijfers damart...
Ik sta er heul niet in... zou wel moeten volgens mij..
Smoesjes, daar staan maar 3 posts in. En dndiek heeft nog niet in een ander topic dan mijn ksc 1430 gepost op 3 augustus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, dat programma heeft #1.430 van Sjowhan geteld, ipv die van de pinguïn... eens kijken of ik de instructies om dat handmatig aan te passen nog ergens heb.
Geen smoesjes, maar wel gecorrigeerd, dus dit zouden de juiste cijfers moeten zijn:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Smoesjes, daar staan maar 3 posts in. En dndiek heeft nog niet in een ander topic dan mijn ksc 1430 gepost op 3 augustus.
En waarom opent die fapmod een nieuwe? Ik sloot toch? Allemaal complot!
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 059 Pheno
02. 058 goldfinger1963
03. 043 Nijns
04. 040 MaleDuck
05. 036 Ladylike
06. 029 Muck
07. 028 Fha
08. 026 MPG
09. 026 marcb1974
10. 024 OA
11. 024 DaMart
12. 019 Dr_Flash
13. 012 Frutsel
14. 010 Klonk
15. 008 dndiek
16. 007 _F.U.B.A.R_
17. 005 Sjowhan
18. 004 Pien85
19. 001 Kloonk
Reeks-statistieken!
Ja, nu heb ik toch al +2 door ook nog eens de juiste cijfers te postenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
komt beter in de richting!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen smoesjes, maar wel gecorrigeerd, dus dit zouden de juiste cijfers moeten zijn:
[..]
Eens kijken of het script dat morgen meetelt ....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik toch al +2 door ook nog eens de juiste cijfers te posten.
Ook gij?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
Grappig die reeks statistieken!
Ja ik vind cijfers leuk... ben namelijk een analyticus... ofzoietsquote:
Nog meer cijfergeilerij in dit topicquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja ik vind cijfers leuk... ben namelijk een analyticus... ofzoiets
Ja, Nijns en jij staan vrij alleen in jullie cijferangstquote:
Dat deed je toch al.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, Nijns en jij staan vrij alleen in jullie cijferangst.
Vanwege de grotere interesse dan aversie post ik ze ook gewoon weer.
Met cijfers goochelen is eigenlijk mn job... dus eigenlijk liever niet hierquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog meer cijfergeilerij in dit topic
Dat kost moeite...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:57 schreef Pheno het volgende:
Terwijl mensen die er op kicken gewoon in op de link in de OP kunnen klikken en het zelf kunnen zien.
Er over heen scrollen meer.quote:
Ik heb toch serieus overwogen om er maar mee te stoppen, met het gezeik vorige week. Ik heb ze toen ook 1 of 2 dagen niet gepost. Maar goed, er is wel degelijk interesse voor, dus. En wie ze niet wil lezen, scrollt er maar overheenquote:
Tussen spoilers plaatsen is niet "niet posten". Zeker niet in mijn layout waar spoilertags onbestaand zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb toch serieus overwogen om er maar mee te stoppen, met het gezeik vorige week. Ik heb ze toen ook 1 of 2 dagen niet gepost. Maar goed, er is wel degelijk interesse voor, dus. En wie ze niet wil lezen, scrollt er maar overheen.
Maar goed, die discussie zullen me maar niet weer gaan voeren.
ja, dat is op het fysieke vlak... maar het zoeken in de OP is meer mentale moeitequote:
Uhm, vorige week ben ik bewust een hele dag niet in de KSC geweest, knap hoe ik dan iets kan posten zonder te postenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tussen spoilers plaatsen is niet "niet posten". Zeker niet in mijn layout waar spoilertags onbestaand zijn![]()
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
Maar het levert toch nog wel wat money op? En als je toch liever thuis zit, moet je maar de hele dag gaan fokken, dan ontslaan ze je misschien vanzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |