je tricker klopt nog steeds nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:46 schreef Morretje het volgende:
Flugel, het klinkt heel naar allemaal. Een dikkedan maar.. Iets anders weet ik ook even niet te zeggen.
Ciscostarquote:Ik zou graag nog even meerellen, maar helaas. Zit onder de kalmerende middelen en de vechtlust is dus een beetje weg
Morretje van harte
De onderzoeken vrijdag in het ziekenhuis waren goed. Er zijn geen belemmeringen gevonden om gewoon zwanger te kunnen worden. "blijven proberen" was het devies. Wel heeft hij nog een tweetal extra tests aangevraagd. Een glucose-tollerantietest een een schildkliertest. Daar krijg ik dan over 4 weken de uitslag weer van.
Verder gaat het gewoon kut, zo kut dat ik het eigenlijk niet echt op kan brengen om hier goed mee te lezen en met iedereen mee te leven Ik probeer momenteel zo weinig mogelijk online te zijn, want als ik online ben ga ik googlen en hoe meer ik google, hoe meer angst/paniek en hyperventilatie ik krijg. Woensdag eerste afspraak bij een psycholoog, tot die tijd hou ik me gedeist met oxazepam. Ik hoop snel weer een beetje boven water te zijn. Verder voor iedereen een welgemeende knuffel
quote:gaat echt niet zo lekker bij je he...
Hoop dat je je zelf snel beter gaat voelen en dat de testen die je van de week moet doen geen rare dingen als uitslag geven. Veel succes woensdag bij de psycholoog![]()
Bedankt voor het fixenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Flugeltje
Modje kon inderdaad de opening verder goed fixen met foto erbij en linkjes etc..
En verder hoop ik echt dat het hier weer eens zoals vanouds 'gezellig' kan zijn zonder dat het allemaal zo zwaar beladen is.
Argh, vannacht heb ik em ook al verandert!quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:47 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
je tricker klopt nog steeds nietWant dan heb je wel hele snelle zwangerschap gehad
![]()
Kan modje de opening verder goed fixen met foto erbij en linkjes etc.. alvast bedankt!
Dat is ook zo...quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:04 schreef prinseszondererwt het volgende:
En: zekerheid vond ik ook wat waard.
Ligt misschien ook aan de test, hoeveel je ervoor hebt betaald? Als het een test van 15 e is, ja zonde. Is het een test van een euro, ach. . .dan heb je met die euro ook weer even duidelijkheid. Kopie.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:58 schreef -Nienna- het volgende:
Nee hoor, vannacht dus ook niet ongesteld geworden.
Beetje bij beetje begin ik steeds meer te neigen naar toch testen.
Maar als die negatief is vind ik het weer zo zonde van de test, kennen jullie dat?
Niks d'rvan, ik ga duimen dat je te vroeg getest hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:13 schreef -Nienna- het volgende:
Stop maar met duimen hoor.
Ik had zaterdag al ongesteld moeten worden, dus dat zal wel nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:17 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Niks d'rvan, ik ga duimen dat je te vroeg getest hebt.
Bij Leonieke zat zelfs de bloedtest in het ziekenhuis ernaast dus ik duim gewoon nog even door hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:20 schreef -Nienna- het volgende:
Ik had zaterdag al ongesteld moeten worden, dus dat zal wel niet
En je kan niet eens op de koffie bij mijsje want die moet seksen met d'r ventquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:53 schreef prinseszondererwt het volgende:
Weet je wat jammer is? Ik heb vakantie (enniet meer) en dus heb ik alle tijd om steekjes te voelen en te checken of de tetten al gevoelig worden. Lekker hoor, home alone zijn de week voor je NOD.
Ik was vanmiddag ook in de stad en had hetzelfde ideequote:Op maandag 3 augustus 2009 14:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik was net even de stad in en de halve stad was zwanger. Zo moeilijk kan het niet zijn.
dag voor het bloedquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:07 schreef Guess. het volgende:
Mijn 2e streepje van de ovu-test is weer helemaal verdwenen.
Hoe lang klussen jullie door (voor de mensen die ook ovutesten gebruiken) nadat je positieve ovutest voorbij is?
HaHa,omdat ik ook zo'n troela ben maar het toch wat meer los wil laten heb ik niet getemd deze maand,wat me trouwens echt meer rust heeft gegeven maar nu vraag ik me wel af wanneer precies mijn eisprong hebquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:52 schreef Poezebeest het volgende:
Ik denk dat het niet op de minuut aan komt, als je maar rond de eisprong genoeg seks hebt gehad, dan zou het goed moeten... zegt diegene die het liefst op de minuut af wil weten wanneer de eisprong is
miss_sly heeft haar baby zelf geknutseld met haar schaapquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:01 schreef Poezebeest het volgende:
Hoop dat de gyn er dan wel vaart achter gaat zetten vanaf september, jullie hebben lang genoeg gewacht! En een magnetronbabyis ook een baby, neem miss_sly, voor haar hebben de doktoren toch ook een erg mooi babytje geknutseld!
Tsja, ik weet het nog niet. Ben toch wel kwaaltjes aan het spotten, kan er soms gewoon niet omheen. Gisteren in bed ineens erg last van mijn boobs. De krampjes die ik in mijn onderbuik voel zijn doffer dan normaal. Maar toch ga ik uit van niet gelukt hoor, mijn lijf houdt me zo vaak voor de gek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:47 schreef freubelmuts het volgende:
en baldria en pze(?) bijna hun nod, hoe gaat het dames?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
miss_sly heeft haar baby zelf geknutseld met haar schaap
Ik weet 't niet.. Normaal gesproken had ik inmiddels wel erg gevoelige borsten, was ik misselijk, rook ik alles een stuk sterker, zat ik te dag dromen over hoe ik het vertel aan onze ouders... Maar nu heb ik nies van dit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:47 schreef freubelmuts het volgende:
en baldria en pze(?) bijna hun nod, hoe gaat het dames?
Ik weet wel zeker dat ik 8 augustus ongesteld ga worden ja, met de pil is dat allemaal behoorlijk voorspelbaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:48 schreef mijsje het volgende:
Je zegt dat je vandaag je laatste pil hebt ingenomen, maar dan ben je toch niet meteen ongesteld? De eerste dag van je menstruatie is je NOD, en vanaf dan weet je wanneer je nieuwe NOD zou moeten zijn...of weet je al zeker dat je op 8 augustus ongesteld gaat worden? was ik even nieuwsgierig naar...
Ehm, geen idee eigenlijk. Ik zocht gewoon een leuk icoontje en kwam deze tegen, vandaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:50 schreef mijsje het volgende:
Is dat het Dora-aapje in je avatar? (boots geloof ik...) Echt schattig!
Maar ik blijf jullie volgen, hoor. Sowiesoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:01 schreef mijsje het volgende:
Leoniekefijn dat je nu wat meer post ook in Z&G om je daar ook meer thuis te voelen. Je verdient het gewoon om daar te zijn
kan zeker! Ik stopte bij Amber op 31 december met de pil, 4januari was in ongesteld en 29 januari had ik een positieve test in mijn handen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:26 schreef Kolonia het volgende:
Drie vriendinnen van mij slikten allemaal zo'n 15 jaar de pil en waren bij poging 1 al zwanger.
En bij twee van hen was het nog niet eens een officiele poging.
Kan dus wel.
Wij seksen door tot in ongesteld wordt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Poezebeest het volgende:
Cisco, ik snap het niet helemaal, dus tot je menstruatie begint?
Wij klussen dan nog een keer extra, en daarna wanneer we zin hebben,,, Als je positieve ovulatietest hebt gehad heb je binnen 36 uur of was het 48 uur je eisprong. Dus na een positieve test nog twee dagen achter elkaar en dan wanneer je zin hebt.
Wij werden ook gelijk geholpen hoor terwijl we pas 9/10mnd bezig waren.Zaadonderzoek man,echo van m'n eierstokken en baarmoeder,uitstrijkje met verschillende kweekjes en uitgebreid bloedonderzoek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:03 schreef Poezebeest het volgende:
Hoe het nu verder gaat weet ik niet, huisarts zei dat er onderzoeken worden gedaan naar de vruchtbaarheid bij zowel mij als mijn. Ik denk dat de gyn ons tot februari laat wachten voordat er wat onderzocht wordt omdat we dan pas een jaar bezig zijn. We hebben in ieder geval eerst een gesprek en dan zie ik het wel.
Weetje volgende maand zijn we een jaar bezig ,ben 32 en we proberen zo gezond mogelijk te leven dat zou ik al helemaal doen als je zwanger bent.Zei is 20 en was in een maand zwanger(wat super is voor hun natuurlijk) het is echt een hele lieve meid en ze is ook heel lief naar mij toe,ze weet van onze kinderwens.Ik heb er altijd moeite mee als zwangere vrouwen roken,drinken,natuurlijk hoeft er niks aan de hand te zijn maar ik zei ook tegen haar,je vergeeft het jezelf niet als je kindje niet gezond is.En toen schoot het me ineens verkeerd en moest ik huilen,nou ja het zullen de hormonen ofzo wel zijn maar voelde me eigenlijk wel stom.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
he bah wat een akelig nieuws van flugeltje... Cis, wil je haar veel sterkte wensen? Ik hoop zo dat ze gauw de oude is.
Guess, ik heb mensen die doorroken tijdens hun zwangerschap ook nooit begrepen hoor. Als je dat al niet kunt laten voor de gezondheid van je bloedeigen kind dan ga ik me echt dingen afvragen.
Wat lief dat je aan me denktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:59 schreef mijsje het volgende:
Mardis, hoe is het met je? Al ongesteld geworden vandaag?
Guess, ik denk dat je Borra bedoelde hè?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:18 schreef Guess. het volgende:
Baldria,ik vind em van vandaag ook het meest positief dus zou d'r wel gebruik van maken![]()
Ik vind die laatste (van gisteren dus) het duidelijkst.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:49 schreef Borra het volgende:
Ik snap er niets meer van heb nu namelijk ook een positieve ovulatietest. Dit is 6 dagen later vergeleken met de vorige test in de vorige cyclus. Misschien was de test die ik dinsdag deed niet betrouwbaar vanwege de ochtendurine. Het gekke is dat ik wel steeds vanaf vorige week vrijdag streepjes te zien waren en afgelopen donderdagavond was er helemaal geen tweede streep te zien.
Hier even wat testjes en die van vanavond erbij:
http://nl.picturepush.com/public/2088653 (donderdag t/m zondag)
http://nl.picturepush.com/public/2088645 (maandag t/m woensdag)
[ afbeelding ] (vandaag)
Iemand een idee?
Als ik het niet doe, dan doet mijn man het wel haha.quote:
Ik zei gisteren ook al tegen mijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:31 schreef mijsje het volgende:Poezebeest, dat is nou precies hoe ik me voelde toen bij ons ook de onderzoeken werden gestart. Van een kant prettig om het al te weten als er iets was, maar van de andere kant ook bang om te weten wat er dan aan de hand zou kunnen zijn...
dat is een gevoel waar je gewoon doorheen moet....
Ik duim nog steedsquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:54 schreef mijsje het volgende:
mijn ovutest wordt trouwens weer lichtergisteren was het twijfelachtig, maar nu is het wel zeker dat het lichter wordt... we gaan dus langzamerhand de wachtdagen weer in...
Hier draaien de duimen ook voor jouw.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:40 schreef Baldria het volgende:
Ik ben net terug van m'n werk en ik ben nog steeds niet ongesteld, we gaan nu naar de winkel en we halen meteen een zwangerschapstest...
Ik laat jullie het weten (m'n laptop moet herstart worden over ongeveer 40 seC.)
M'n cyclus is nooit regelmatig geweest. Ik heb de pil helemaal niet zo lang geslikt (2,5 jaar) en daarvoor heb ik nooit echt zeker geweten wanneer ik ongesteld word.. Ja, ongeveer, net zoals nu.. Ik ga in ieder geval volgende keer uit van de lengte van deze cyclus (32+), maar ik begin met ovu testen op dag 11 (zeg maar als of ik een cyclus heb van 28 dagen), want ik weet 't anders gewoon niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:11 schreef mijsje het volgende:
Baldria, wat balen! Ik hoop dat je cyclus gauw wat regelmatiger wordt!
Ze zijn ook niet de enige die een zwangere Baldria verwachten, want dat verwachten mensen nou eenmaal als je getrouwd bent..quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:11 schreef mijsje het volgende:
en wat lastig van je schoonouders... dat is inderdaad erg frustrerend...
wat balen dat je cyclus altijd onregelmatig is geweest. dan zal dat er waarschijnlijk wel inblijven...quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:30 schreef Baldria het volgende:
[..]
M'n cyclus is nooit regelmatig geweest. Ik heb de pil helemaal niet zo lang geslikt (2,5 jaar) en daarvoor heb ik nooit echt zeker geweten wanneer ik ongesteld word.. Ja, ongeveer, net zoals nu.. Ik ga in ieder geval volgende keer uit van de lengte van deze cyclus (32+), maar ik begin met ovu testen op dag 11 (zeg maar als of ik een cyclus heb van 28 dagen), want ik weet 't anders gewoon niet.
[..]
Ze zijn ook niet de enige die een zwangere Baldria verwachten, want dat verwachten mensen nou eenmaal als je getrouwd bent..
En op zich is dat helemaal niet erg, maar het is zo vervelend als mensen er naar gaan vrágen....
Trouwens, wat Poezebeest zei over dat doorsturen en dan verder denken dan dat je eigenlijk wil.. Dat herken ik nu ook al. Ik ben ook wel een typje wat altijd het slechtste denkt, maar ja, tot nu toe heb ik altijd nog gelijk gehad (ten opzichte van mijn man, die denkt het liefst alleen maar positief, maar dat heeft tot nu toe alleen nog maar teleurstellingen opgeleverd).
das wel rot idd mijsje, bij ons verwacht niemand het dus das wel makkelijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:26 schreef mijsje het volgende:
[..]
wat balen dat je cyclus altijd onregelmatig is geweest. dan zal dat er waarschijnlijk wel inblijven...
en inderdaad, er zijn al mensen die aan me vragen waarom we geen kinderen willen...omdat we dus al 2 jaar getrouwd zijn en nog geen kinderen hebben... dat is wel heel moeilijk om te beantwoorden...
![]()
Clovertje, Ballorig in Den Helder?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:00 schreef -Nienna- het volgende:
Kolonia, zijn er bij jou al tekenen van een aankomende ongesteldheid, of nog beter: van iets anders?
Het voelt gewoon alsof ik ongesteld ga worden morgen.quote:
dus nog steeds spannend voor freubelmuts...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:27 schreef freubelmuts het volgende:
Dank jullie wel voor de fijne vakantie wensen, lieve opmerking mijsje al denk ik dat we met zn 2 en terugkomen aangezien ik vandaag de hele dag ongi steek heb gehad, begin van de avond iniemini beetje bloed gezien met afvegen, de rest van de avond niks meer. Blijf maar naar toilet lopen om te kijken, wordt er moe van zeg maar
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:32 schreef Mardis het volgende:
@mijsje: Ik kan het me voorstellen dat het vervelend is dat mensen blijven vragen waarom je nog geen kinderen hebt. Wij zijn nu pas begonnen, maar we zijn al wel een paar jaar getrouwd en mensen vragen het nu al heel vaak, wat ik eigenlijk ook al irritant vond. Bemoei je toch lekker met je eigen zaken, denk ik dan![]()
Wat fijn KoninginJulianaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:44 schreef KoninginJuliana het volgende:
Gisteravond is het gelukt! Hoera, toch nog net op de valreep, want ik had ook mijn eisprong gister, als het goed is. Dus nog een klein beetje hoop voor deze maand
Toch denk ik dat je sneller op een forum terecht komt als het niet zo in één keer lukt. Ik bedoel, de eerste paar maanden is het allemaal nog leuk (nu niet meer natuurlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef mijsje het volgende:
maar als ik hier kijk, wat op zich best een topic is waarbij het afgespiegeld is zoals het in de maatschappij gaat volgens mij, zijn er best veel vrouwen die niet zomaar zwanger worden, of waarbij het ietsjes langer duurt dan "normaal"...
ik kwam er na mijn miskraam ook achter dat er stiekem heel veel vrouwen zijn die miskramen krijgen, en dat dat niet iets is dat zo heel af en toe een keertje gebeurt...
Dat zijn ook mijn redenenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:16 schreef clovertje het volgende:
Ik ben juist gelijk hier mee gaan posten omdat ik het a. leuk vind dat ik hier eindelijk kan posten haha en b. dat we het geheim houden. Kan ik iig ergens mijn verhaal kwijt
Lief dat je het vraagt.Nog geen ongi tekenen hier maarja dat wil eigenlijk ook niet veel zeggen.Heb vandaag echt een dipdag gehad.1 September is het al weer een jaar geleden dat ik de pil de deur uit deed,ik verlang zo naar een kindje,was zo verdrietig vanmiddag echt een potje zitten janken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:52 schreef Borra het volgende:
Guess hoe is het? ik duim voor je het zou toch super zijn als het raak was omdat jullie zo'n romantisch avondje hadden gehad om jullie trouwdag te vieren.
Neen, ik verwacht vanavond ongesteld te worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:43 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kolonia, is al bekend of het vandaag je NOD of je WOD is?![]()
Nee, dat weten ze officieel niet, we hebben ze het in ieder geval nooit gezegd. Wel weten ze dat we heel graag kinderen willen en dat we wilden wachten tot dat we getrouwd waren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:44 schreef -Nienna- het volgende:
Baldria, zijn je schoonouders op de hoogte van dat jullie aan het klussen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |