Cisco, wat vervelend dat je nog steeds niet lekker bent! *kopje thee aangeeft*
Ik kan me ook wel voorstellen dat zo'n stiefzusje wel frustrerend is ja... lekker egoïstisch ook naar de vader toe. "zo, ik heb je lekker gebruikt, je hebt je nut gehad, dus donder maar op, maar je mag wel lekker gaan betalen voor mijn kind..." bah!
Wil je Flugel ook van mij een dikke kus en knuffel sturen? Wat naar dat ze nu niet alleen durft te zijn, maar wat goed dat ze er iets aan doet en bij haar moeder logeert...

voor Flugel!
Borra, wat grappig dat je Penelope Cruz zo tegenkwam...

En ik doe ook wel eens een test voor de middag van die babyboomshop testjes, maar nooit met de eerste ochtendurine...
Voor Baldria nog spannend...

ik duim nog even verder voor je! En wat leuk om straks in een "nieuw" huisje met het leven samen te beginnen! Ik hoop dat "klussen" ondanks het klussen toch gaat lukken...

Wij hebben gisteren een hele leuke dag gehad in de efteling. Het was warm, maar in de schaduw viel het wel mee, en het was druk, maar de langste rij die we hadden was ongeveer 25 minuten. daar waren we heel snel doorheen dus...

(kwam omdat Nick en Simon kwamen optreden. het was druk qua mensen in de efteling, maar die gingen veel op een veld staan om daar naar Nick en Simon te gaan kijken... konden wij mooi in de atracties!

) We moesten wel lachen, want in de fata morgana mochten we tot 3 keer toe blijven zitten, omdat er gewoon niemand stond te wachten...

en dat hadden we ook een keer bij de python... dus

voor Nick en Simon!
en qua gezinsuitje was het ook heel erg gezellig, maar wel een beetje domper dat m'n zusje niet meekon. ze was net in Griekenland geweest, en had daar weer een paar muggenbulten opgelopen (ook onder haar voet) waardoor ze niet meer kon lopen en heel veel pijn had. gisteren naar de dokter geweest, en ze is (wat we al dachten) allergisch voor muggen. daarnaast heeft ze ook nog een spastische darm (had ze al), waardoor ze het niet aandurfde om toch mee te gaan naar de efteling. Maar genoeg off-topic...
ik heb weer een prachtige ovutest in m'n handen