abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71667241
cisco beterschap! hoop dat je snel opknapt van de griep en wat balen zeg van je knie, toch nog meer rust!

Poezebeest heel veel succes morgen bij de huisarts

Baldria je blijft de spanning erin houden!

PZE toch spotting gespot, verdorie zeg had zo gehoopt dat het toch niet zou doorzetten

Dank jullie wel voor de fijne vakantie wensen, lieve opmerking mijsje al denk ik dat we met zn 2 en terugkomen aangezien ik vandaag de hele dag ongi steek heb gehad, begin van de avond iniemini beetje bloed gezien met afvegen, de rest van de avond niks meer. Blijf maar naar toilet lopen om te kijken, wordt er moe van zeg maar
pi_71669828
jammer pze, je verwacht het wel, maar toch is het weer mooi belabberd iedere keer!

Cisco ik hoop dat je je gauw weer beter voelt... wel balen van je knie, maar goed, misschien helpt die twee weken rust wel...

Freubelmuts, dat is minder... ik hoop toch op een wondertje voor je! (en deze maand niet, dan gewoon de komende maand! )

Clovertje, als je je NOD al lang gehad hebt, maar nog niet ongesteld bent, en het komt niet van de pil (wat je verwacht...) is het dan niet tijd om een keetje een testje te doen? gewoon om het een en ander uit te sluiten? (niet dat ik je een zwangerschap probeer aan te praten hoor...)

wij gaan morgen (ehm, vandaag dus al... is alweer na 12en...) naar de Efteling! Met m'n vader en m'n zusje en heel misschien m'n broer... lekker m'n gedachten op andere dingen en als we weer thuis komen...
pi_71672259
Ciscostar balen van je knie zeg! Hopelijk wordt t gauw beter!

Jammer pze!

@ mijsje: nou het is technisch gezien onmogelijk dat ik al zwanger ben. Zou wel apart zijn, maar hebben t nog niet onveilig gedaan voor eergisteren zeg maar (klinkt wel dom dit).
Vorige maand had ik precies t zelfde, toen was t ook een week of drie later. En heb ik er een hele zooi testen tegenaan gegooid en was allemaal niets (toen was ik daar wel soort van opgelucht over haha, apart wat er kan veranderen in een maand.). Vandaar dat ik dat nu nog niet doe en t even afwacht.
Oh ja en veel plezier in de Efteling!
pi_71672332
ah, dat is inderdaad wel een verklaring. dan zit er niiks anders op dan te wachten En klinkt niet dom hoor, als je niet veilig hebt gevreëen, wordt zwanger zijn meestal niks...
en bedankt! Ik heb er wel zin in, dus plezier in de Efteling gaat wel lukken... (ben er al een tijdje niet meer geweest...)
pi_71672348
uhmzz andersom bedoel je
nee maar klinkt een beetje stom om dat zo te schrijven, vind ik haha. moet er nog even aan wennen enzo. Komt vanzelf
pi_71673416
Leuk hoor, zo'n lange lijst.
Wordt vast echt een streepjeshoosbui deze maand.

voor een stresvolle zondag voor Baldria.

Succes bij de huisarts Poezebeest.

Beterschap Cisco.

PZE. Je bent al zolang bezig...

Fijne dag in de efteling Mijsje!

Toch even aan het ontpillen lovertje.
Ergens is het natuurlijk wel fijn dat het niet direct raak is zodat je even aan het idee kunt wennen.
Maar het moet natuurlijk ook weer niet te lang duren.
pi_71676513
Baldria, wat spannend en we praten je er wel doorheen hoor zondag

PZE, ik hoop dat het niet heeft doorgezet

Cisco, rustig aan blijven doen dus en ik hoop dat die buikgriep snel weg is.

Poezebeest, hoe was het bij de huisarts?

Freubel, bij jou wordt het inmiddels ook spannend.

Mijsje, je bent vast al weg, maar ik hoop dat je veel plezier hebt vandaag.
(En dat het met deze warmte een beetje uit te houden is de lange rijen)

Clovertje, ik kan me voorstellen dat je dan niet test.
Ik hoop dat je snel een regelmatige cyclus hebt.

En ook ik hoop dat het lijstje snel wordt ingekort!
pi_71680550
Mijsje; je bent nu lekker in de efteling, veel plezier!

Clovertje; hoop voor jou dat je snel ongesteld wordt.

Vanmorgen bij de ha geweest en die verwees ons eigenlijk meteen door. Dat was toch wel even slikken. En ik had verwacht dat we een of andere preek zou krijgen dat we nu al langs kwamen. Maar dat was gelukkig niet... Toen het z'huis gebeld en de poli is 4 weken dicht in de zomer De eerste mogelijkheid was pas eind september, maar gelukkig konden we nog ergens tussen en nu mogen we begin september. Ik vind het wel heel erg spannend!
pi_71681186
Poezebeest, aan de ene kant even slikken, maar aan de andere kant ook fijn dat je serieus genomen wordt.

Misschien een hele domme vraag, maar ik ben absoluut niet bekend met de medische kant allemaal.
Je gaat dus nu door naar de gyn? En dan eerst een gesprek ofzo?
(met andere woorden, waarvoor wordt je nu precies doorgestuurd?)
pi_71681218
Wat fijn dat je al zo snel terecht kunt Poezebeest.
Hopelijk is het iets heel simpels dat met een pilletje zo te verhelpen is.
pi_71681315
Mijsje, hopelijk ben je niet gesmolten vandaag.

Poezebeest, misschien toch wel een opluchting? Het is/lijkt een grote stap, maar zo doormodderen schiet ook niet op. Wie weet is het iets relatief eenvoudigs en snel op te lossen. Kan een geruststelling zijn dat er even gekeken wordt.

Hier nog steeds spotting, heel weinig. Temp was ook nog te hoog, dus zal wel morgen worden dan.
De rest van mijn klaagzang even in het andere topic, anders wordt het hier weer zo zwaar.
pi_71681518
Nienna, logische vraag hoor! Ik ben er achter gekomen dat de tijd tussen mijn eisprong en menstruatie maximaal 10 dagen is. Op zich niet heel erg, maar ik heb de laatste 4 rondes al vanaf de 5e dag na de eisprong bloedverlies, daar maakte ik me zorgen om en was ik voor naar de huisarts.

Hoe het nu verder gaat weet ik niet, huisarts zei dat er onderzoeken worden gedaan naar de vruchtbaarheid bij zowel mij als mijn . Ik denk dat de gyn ons tot februari laat wachten voordat er wat onderzocht wordt omdat we dan pas een jaar bezig zijn. We hebben in ieder geval eerst een gesprek en dan zie ik het wel.

Ik maakte me alleen wat zorgen over het steeds terugkerende bloedverlies al zo snel na de eisprong, niet zozeer dat ik ongeduldig was, ik ben steeds uit gegaan van een jaar voordat ik zwanger ben.
pi_71681675
Duidelijk Poezebeest, dank je wel voor je antwoord

PZE, ik blijf toch nog voor je duimen hoor, zolang het nog niet helemaal heeft doorgezet.
pi_71686707
Fijn dat je zo snel terecht kan poezebeest!

PZE nog niks bij je? Geen streepje, geen bloed.. zal even extra voor je duimen!

Hier nog steeds last van de vermoedelijke buikgriep.. ging vanmorgen (was pas om half 1 uit haha) wel maar nu weer zweten, buik gerommel en alles wat ik eet komt er na half uur via onderkant er weer uit...
Wilde gaan stofzuigen, maar meteen duizelig. Dus dat moet mannetje maar doen als hij thuis komt.
Ik ga nu weer mijn bedje in...
aan iedereen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_71687203
Beterschap Cisco Ziek zijn is niet leuk schuift nogmaals een kopje bouillon en een beschuitje die kant op
pi_71687445
He bah Cisco, toch geen eendagsgriepje. Wat vervelend. Gauw beter worden hoor!

Nee, hier nog spotting. En verder niks. Af een toe een steek in mijn buik, maar dat kan goed en slecht zijn.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:46:53 #167
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71689587
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:03 schreef Poezebeest het volgende:

Hoe het nu verder gaat weet ik niet, huisarts zei dat er onderzoeken worden gedaan naar de vruchtbaarheid bij zowel mij als mijn . Ik denk dat de gyn ons tot februari laat wachten voordat er wat onderzocht wordt omdat we dan pas een jaar bezig zijn. We hebben in ieder geval eerst een gesprek en dan zie ik het wel.

Wij werden ook gelijk geholpen hoor terwijl we pas 9/10mnd bezig waren.Zaadonderzoek man,echo van m'n eierstokken en baarmoeder,uitstrijkje met verschillende kweekjes en uitgebreid bloedonderzoek.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71689894
Okee, nou ja ik zie het wel, zou mooi zijn als alles meteen gecheckt wordt, maar als het niet zo is begrijp ik dat ook. Hoewel ik denk dat er toch wel onderzoek moet komen naar mijn cyclus.
pi_71692547
Beschuit blijft niet echt in denk.. soepje/boullion kan ik wel eens proberen.

Even een kleine update over flugeltje:
Het gaat nog niet zo goed met haar, ze logeren nu momenteel bij haar moeder.
Ze durft door de hyperventilatie/paniekaanvallen niet alleen thuis te zijn.
Voorlopig komt ze even niet op internet etc
pi_71692652
Cisco; Wil je flugeltje een dikke knuffel geven! Wat vervelend dat het niet goed met haar gaat. Logisch dat ze hier niet komt posten... Wens haar in ieder geval maar veel sterkte.

Guess; is er bij jullie nog iets uit de onderzoeken gekomen?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:21:54 #171
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71694023
Ciscostar,wat naar voor Flugel,ik heb heel lang dezelfde klachten gehad.Hopelijk komt ze er snel boven op,geef d'r een dikke knuffel van me

Poezebeest,die onderzoeken waren bij ons helemaal goed en de gynecoloog vind het normaal als het tot 2jaar duurd voordat ik zwanger ben.Als ik met 1,5jaar niet zwanger ben ga ik wel terug denk.

Ik had vanmiddag ook iets stoms,teminste zo voelde ik me.Mijn collega die zwanger is rookt nog steeds,ik vind dat echt onbegrijpelijk.Opeens viel het me helemaal verkeerd en heb dus ook gezegt dat ik haar niet begrijp,begon ik helemaal te huilen dat ik vind dat ze slecht voor de kindje zorgt enzo....jeetje ben je dan erg

[ Bericht 37% gewijzigd door Guess. op 07-08-2009 21:27:05 ]
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:30:26 #172
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71694261
he bah wat een akelig nieuws van flugeltje... Cis, wil je haar veel sterkte wensen? Ik hoop zo dat ze gauw de oude is.

Guess, ik heb mensen die doorroken tijdens hun zwangerschap ook nooit begrepen hoor. Als je dat al niet kunt laten voor de gezondheid van je bloedeigen kind dan ga ik me echt dingen afvragen.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71694342
Ook van mij een dikke knuffel voor Fluugs.
pi_71694412
Cisco, beterschap

PZE, nog steeds spotting, ik hoop voor je dat je voorgevoel het niet bij het juiste eind heeft.

En van mij ook even een dikke knuffel voor flugeltje
pi_71694446
Dikke kus voor Flugel!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:41:30 #176
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71694559
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
he bah wat een akelig nieuws van flugeltje... Cis, wil je haar veel sterkte wensen? Ik hoop zo dat ze gauw de oude is.

Guess, ik heb mensen die doorroken tijdens hun zwangerschap ook nooit begrepen hoor. Als je dat al niet kunt laten voor de gezondheid van je bloedeigen kind dan ga ik me echt dingen afvragen.
Weetje volgende maand zijn we een jaar bezig ,ben 32 en we proberen zo gezond mogelijk te leven dat zou ik al helemaal doen als je zwanger bent.Zei is 20 en was in een maand zwanger(wat super is voor hun natuurlijk) het is echt een hele lieve meid en ze is ook heel lief naar mij toe,ze weet van onze kinderwens.Ik heb er altijd moeite mee als zwangere vrouwen roken,drinken,natuurlijk hoeft er niks aan de hand te zijn maar ik zei ook tegen haar,je vergeeft het jezelf niet als je kindje niet gezond is.En toen schoot het me ineens verkeerd en moest ik huilen,nou ja het zullen de hormonen ofzo wel zijn maar voelde me eigenlijk wel stom.
pi_71696570
Ik snap het wel hoor Guess, kan daar ook slecht tegen. Dat je slecht voor jezelf zorgt moet je zelf weten, maar zorg in elk geval goed voor je kindje.

Baldria morgen NOD, hoe is het?
pi_71696983
Guess; ik snap je frustratie helemaal! Als je zo enorm gezond leeft en het zwanger worden lukt maar niet en een 20 jarig grietje wordt in één keer zwanger en rookt dan ook nog gewoon door, dat voelt zo enorm oneerlijk! Waarom zij wel en jij niet... In ieder geval een knuffel voor jou, is ook allemaal niet makkelijk
pi_71697375
Ik wil mezelf ook niet gek maken met testen om niets zeg maar. Nog niet
Ik wacht het gewoon af. Zien wel wanneer het gebeurd. Hopelijk snel, net als mijn zus en moeder.
Vind het alleen zo gek dat mijn lichaam zoveel moeite heeft met normaal doen na de pil. Helemaal als ik bedenk dat ik al een keer eerder gestopt was en het toen gelijk goed ging. En nu had ik m maar 2 maanden geslikt en heb ik een gekke cyclus.. apart.

Poezebeest spannend allemaal. Wel fijn dat de huisarts je wel serieus nam!

Oh ja en ik wilde ook op guess. reageren. Ik zou daar ook niet zo goed tegenkunnen geloof ik. Vooral als je zelf al lang bezig ben en iemand anders doet er zo makkelijk mee.
Ik hoorde ooit een verhaal over iemand die zwanger was geworden door ivf en die bleef roken. Dat snapte ik helemaal niet.
pi_71702774
Mijn NOD is officieel een WOD. Vanmorgen om half 6 wakker geworden met echt afschuwelijke krampen. Nu gaat het gelukkig ietsje beter alweer. Op naar ronde huppeldepup.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 08:38:23 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71702823
Jammer PzE

En voor flugeltje een dikke knuffel en een
pi_71702863
pze Wat balen zeg!!
Ik hoop echt voor jou dat de volgende ronde er wel een echte NOD is.

En rokende zwangere dames?? (laat ik het daar maar ophouden)

Vandaag NOD, maar ik merk eigenlijk niets. Ik ga maar van het slechtste uit, dan heb ik óf gelijk óf het valt reuze (zeg maar super giga fantastisch) mee.
Om 12 uur komt iemand van een bank bij ons thuis om wat papieren te tekenen voor onze hypotheek... dus met een beetje geluk is het geld er snel en dan kunnen we ons nieuwe huisje in.. (we hebben één van de kamers al gebombardeerd tot babykamer )

Wat dan wel jammer zou zijn is dat het klussen voor een baby dan de komende tijd op een laag pitje komt te staan omdat we m'n lief dan zo druk is met klussen voor het huis..
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_71703047
Baldria leuk een nieuw huis! Alleen jammer dat er dan van het andere klussen weinig terecht komt.
En met een beetje geluk ben je dan gewoon zwanger

Ik had vannacht het idee dat de ongesteldheid eraan komt. Dus das mooi, is t een week sneller dan vorige maand (als ik t me goed herinner ) Dus hopelijk loopt het volgende maand goed, weet ik tenminste wanneer ik ongeveer kan testen tzt

Ohw ja een nog een voor flugeltje
pi_71705025
Grr net heel verhaal getypt over mijn gestoorde stiefzusje van bijna 17 die op haar 15de zwanger raakte omdat ze dat wilde. Ze wilde dit omdat ze dan niet naar school hoefde, geld kreeg en uitstel voor verschillende dingen...
Maar pc liep vast en weg verhaal....

Wij en mijn stiefvader geen contact, hij bijna 3 jaar geleden eindelijk gaan scheiden van zijn ex vrouw en weggegaan bij zijn vrouw en de 2 jongste (toen 15 en 16), zijn oudste zoon van toen (22) is met hem mee gegaan.
Kinderen zijn meteen onder jeugdzorg toezicht gekomen, want ex vrouw gestoord en labiel wijf en kind beide ook.
Via jeugdzorg hoorde we later dat ze zwanger was, via de vader (die zijn kind niet mag zien, wel mag dokken) hoorde we dat ze dit bewust had gedaan. Stoppen met de pil, 2 maand later zwanger en iets erna het uitmaken met hem.
Ben je 15, je rookt, geen toekomst, zelf onder toezicht van jeugdzorg en dan bedenken dat een kindje wel leuk is...
Kindje nu iets van 1 jaar en is verder gezond.. maar een toekomst??
Kan me hier zo boos om maken, heb zelf toen keer tijdens rechtzaak gedacht, als kindje weg moet... dan vang ik het op!

Ik heb flugeltje gesmst, ze zal het vandaag vast wel lezen en erg lief en leuk vinden. Als ik weer iets hoor, dan horen jullie het wel weer dames
pi_71705723
Hopelijk gaat het snel weer wat beter met Flugeltje ..
Ciscostar jij ook beterschap, tis wat met die knie..
Jammer Nienna dat de ongesteldheid toch heeft doorgezet lees ik.
Clovertje welkom
Gefeliciteerd met je nieuwe huis en succes met klussen, ik ken het maar al te goed dat geklus in huis en het soms weinig puf hebben in bed, maar zorg er voor dat je af en toe wel even ontspand

Ik ben ook weer terug van Berlijn, erg leuk gehad. Heb Penelope Cruz nog gezien vanwege een nieuwe film was ze in Berlijn en wij kwamen toevallig langs de bios lopen. Zij blijkt 4 maanden zwanger te zijn maar een buikje kon ik niet herkennen op de foto's die ik had gemaakt.

http://nl.picturepush.com/public/2085698
http://nl.picturepush.com/public/2085708

Mijn ovulatie is denk ik later gekomen. Had dinsdagochtend een positieve test en de avond ervoor nog een licht streepje, dinsdagavond had ik weer een licht streepje. Ze zeggen dat je eigenlijk in de ochtend niet moet testen, maar bij de babyboomtestjes staat hier niets over. Ik twijfel dus een beetje of het een positieve ovulatietest is... in Berlijn hebben we er in elk geval nog even goed gebruik van gemaakt
pi_71706653
Ach PZE, dus toch, wat vreselijk balen!!!!

Baldria, nog niet ongesteld en je voelt ook nog niks...klinkt positief

En voor de rest even een
pi_71707586
Cisco, wat vervelend dat je nog steeds niet lekker bent! *kopje thee aangeeft*
Ik kan me ook wel voorstellen dat zo'n stiefzusje wel frustrerend is ja... lekker egoïstisch ook naar de vader toe. "zo, ik heb je lekker gebruikt, je hebt je nut gehad, dus donder maar op, maar je mag wel lekker gaan betalen voor mijn kind..." bah!
Wil je Flugel ook van mij een dikke kus en knuffel sturen? Wat naar dat ze nu niet alleen durft te zijn, maar wat goed dat ze er iets aan doet en bij haar moeder logeert... voor Flugel!

Borra, wat grappig dat je Penelope Cruz zo tegenkwam... En ik doe ook wel eens een test voor de middag van die babyboomshop testjes, maar nooit met de eerste ochtendurine...

Voor Baldria nog spannend... ik duim nog even verder voor je! En wat leuk om straks in een "nieuw" huisje met het leven samen te beginnen! Ik hoop dat "klussen" ondanks het klussen toch gaat lukken...

Wij hebben gisteren een hele leuke dag gehad in de efteling. Het was warm, maar in de schaduw viel het wel mee, en het was druk, maar de langste rij die we hadden was ongeveer 25 minuten. daar waren we heel snel doorheen dus... (kwam omdat Nick en Simon kwamen optreden. het was druk qua mensen in de efteling, maar die gingen veel op een veld staan om daar naar Nick en Simon te gaan kijken... konden wij mooi in de atracties! ) We moesten wel lachen, want in de fata morgana mochten we tot 3 keer toe blijven zitten, omdat er gewoon niemand stond te wachten... en dat hadden we ook een keer bij de python... dus voor Nick en Simon!
en qua gezinsuitje was het ook heel erg gezellig, maar wel een beetje domper dat m'n zusje niet meekon. ze was net in Griekenland geweest, en had daar weer een paar muggenbulten opgelopen (ook onder haar voet) waardoor ze niet meer kon lopen en heel veel pijn had. gisteren naar de dokter geweest, en ze is (wat we al dachten) allergisch voor muggen. daarnaast heeft ze ook nog een spastische darm (had ze al), waardoor ze het niet aandurfde om toch mee te gaan naar de efteling. Maar genoeg off-topic...
ik heb weer een prachtige ovutest in m'n handen
pi_71709419
Wat lekker mijsje dat je bijna nergens hoefde te wachten!

En voor de positieve ovu-test!
pi_71713780
Mijsje! Fijn dat het niet te druk was in de Efteling.

Baldria nog geen nieuws?
pi_71714067
Ik snap er niets meer van heb nu namelijk ook een positieve ovulatietest. Dit is 6 dagen later vergeleken met de vorige test in de vorige cyclus. Misschien was de test die ik dinsdag deed niet betrouwbaar vanwege de ochtendurine. Het gekke is dat ik wel steeds vanaf vorige week vrijdag streepjes te zien waren en afgelopen donderdagavond was er helemaal geen tweede streep te zien.

Hier even wat testjes en die van vanavond erbij:

http://nl.picturepush.com/public/2088653 (donderdag t/m zondag)

http://nl.picturepush.com/public/2088645 (maandag t/m woensdag)

(vandaag)

Iemand een idee?
pi_71714330
als ik die van 4-8 (de eerste) tussen de rest zie, heb ik het idee dat dat de meest positieve is die erbij zit, maar deze vind ik ook aardig naar het positieve neigen. al is links net iets lichter dan rechts... (is bij mij ook bij veel hoor... lastig om te zien soms welke er nou positiever is dan de ander...)
In ieder geval, neem goed gebruik van de dagen, want dat het rond nu je eisprong is, dat is wel zeker...

Mardis, hoe is het met je? Al ongesteld geworden vandaag?
pi_71716650
Ik geloof dat ik die van vandaag het meest positief vind. Toch knalt er bij mij altijd wel eentje nog meer, maar dat ligt ook aan tijdstip van testen enzo. Hup, vroeg naar bed jij.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:18:24 #193
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71717674
Balen pze

Baldria,ik vind em van vandaag ook het meest positief dus zou d'r wel gebruik van maken
Ik had 2mnd terug ook zo'n rare maand,ik dacht een positieve test gehad te hebben maar was blij toch nog even door getest want paar dagen later was ie echt knallend.Ik denk dat het door de ochtenurine komt,was bij mij wel zo iig.
pi_71719591
flugeltje bedankt iedereen voor kusjes,knuffels etc
Bij moeder zitten geeft haar rust, thuis alleen maar piekeren en chaos.
Ze is nog erg angstig en de emmer is letterlijk over gelopen bij haar, zo noemde de psyh het ook.
Nog lange weg te gaan denkt ze...

Maar ze komt er wel, flugeltje is sterk!
pi_71719631
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:59 schreef mijsje het volgende:

Mardis, hoe is het met je? Al ongesteld geworden vandaag?
Wat lief dat je aan me denkt Ja hoor, vandaag ongesteld geworden zoals verwacht. Dus nu dat even uitzitten en dan aan de klus

Mijn excuses dat ik nog niet op iedereen reageer, 't is voor mij vooral nog even een kwestie van inlezen en iedereen een beetje leren kennen, dus voorlopig lees ik vooral
pi_71720881
Prima hoor Mardis, dat is toch logisch.
pi_71725067
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:18 schreef Guess. het volgende:

Baldria,ik vind em van vandaag ook het meest positief dus zou d'r wel gebruik van maken
Guess, ik denk dat je Borra bedoelde hè?

Maar goed, ik ben nog niet ongesteld, maar had gisteren avond wel zéér pijnlijke borsten (maar dat heb ik eigenlijk altijd als de komen) en nu ook nog wel een beetje. En daarbij, ik ben sinds ik met de pil gestopt ben nooit op de dag dat ik dácht ongesteld te worden, ongesteld geworden, dus tja, het zegt vrij weinig allemaal.

Het wordt een lange dag vandaag, denk ik.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  zondag 9 augustus 2009 @ 09:31:39 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71725079
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:49 schreef Borra het volgende:
Ik snap er niets meer van heb nu namelijk ook een positieve ovulatietest. Dit is 6 dagen later vergeleken met de vorige test in de vorige cyclus. Misschien was de test die ik dinsdag deed niet betrouwbaar vanwege de ochtendurine. Het gekke is dat ik wel steeds vanaf vorige week vrijdag streepjes te zien waren en afgelopen donderdagavond was er helemaal geen tweede streep te zien.

Hier even wat testjes en die van vanavond erbij:

http://nl.picturepush.com/public/2088653 (donderdag t/m zondag)

http://nl.picturepush.com/public/2088645 (maandag t/m woensdag)

[ afbeelding ] (vandaag)

Iemand een idee?
Ik vind die laatste (van gisteren dus) het duidelijkst.
Ik zou dus strakjes nog een keer seksen just to be sure
pi_71725406
Bedankt voor de tips en denk inderdaad dat het een late eisprong is voor mij en gisteravond lag ik vroeg op bed en vanavond waarschijnlijk weer ik ga vanmiddag nog maar een keertje testen of hij dan knalt.

PZE ik had helemaal over je heen gelezen, balen dat je ongesteld bent geworden
Mardis ook al

Voor Baldria blijf ik
pi_71725477
voor Flugel, ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

Beterschap Cisco!

Jammer PZE.
Ik hoop zó dat het de volgende ronde wel raak is...

Jammer Mardis. Maar als het in één keer raak is schrik je je ook een hoedje denk ik.

Spannend Baldria.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')