abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71667241
cisco beterschap! hoop dat je snel opknapt van de griep en wat balen zeg van je knie, toch nog meer rust!

Poezebeest heel veel succes morgen bij de huisarts

Baldria je blijft de spanning erin houden!

PZE toch spotting gespot, verdorie zeg had zo gehoopt dat het toch niet zou doorzetten

Dank jullie wel voor de fijne vakantie wensen, lieve opmerking mijsje al denk ik dat we met zn 2 en terugkomen aangezien ik vandaag de hele dag ongi steek heb gehad, begin van de avond iniemini beetje bloed gezien met afvegen, de rest van de avond niks meer. Blijf maar naar toilet lopen om te kijken, wordt er moe van zeg maar
pi_71669828
jammer pze, je verwacht het wel, maar toch is het weer mooi belabberd iedere keer!

Cisco ik hoop dat je je gauw weer beter voelt... wel balen van je knie, maar goed, misschien helpt die twee weken rust wel...

Freubelmuts, dat is minder... ik hoop toch op een wondertje voor je! (en deze maand niet, dan gewoon de komende maand! )

Clovertje, als je je NOD al lang gehad hebt, maar nog niet ongesteld bent, en het komt niet van de pil (wat je verwacht...) is het dan niet tijd om een keetje een testje te doen? gewoon om het een en ander uit te sluiten? (niet dat ik je een zwangerschap probeer aan te praten hoor...)

wij gaan morgen (ehm, vandaag dus al... is alweer na 12en...) naar de Efteling! Met m'n vader en m'n zusje en heel misschien m'n broer... lekker m'n gedachten op andere dingen en als we weer thuis komen...
pi_71672259
Ciscostar balen van je knie zeg! Hopelijk wordt t gauw beter!

Jammer pze!

@ mijsje: nou het is technisch gezien onmogelijk dat ik al zwanger ben. Zou wel apart zijn, maar hebben t nog niet onveilig gedaan voor eergisteren zeg maar (klinkt wel dom dit).
Vorige maand had ik precies t zelfde, toen was t ook een week of drie later. En heb ik er een hele zooi testen tegenaan gegooid en was allemaal niets (toen was ik daar wel soort van opgelucht over haha, apart wat er kan veranderen in een maand.). Vandaar dat ik dat nu nog niet doe en t even afwacht.
Oh ja en veel plezier in de Efteling!
pi_71672332
ah, dat is inderdaad wel een verklaring. dan zit er niiks anders op dan te wachten En klinkt niet dom hoor, als je niet veilig hebt gevreëen, wordt zwanger zijn meestal niks...
en bedankt! Ik heb er wel zin in, dus plezier in de Efteling gaat wel lukken... (ben er al een tijdje niet meer geweest...)
pi_71672348
uhmzz andersom bedoel je
nee maar klinkt een beetje stom om dat zo te schrijven, vind ik haha. moet er nog even aan wennen enzo. Komt vanzelf
pi_71673416
Leuk hoor, zo'n lange lijst.
Wordt vast echt een streepjeshoosbui deze maand.

voor een stresvolle zondag voor Baldria.

Succes bij de huisarts Poezebeest.

Beterschap Cisco.

PZE. Je bent al zolang bezig...

Fijne dag in de efteling Mijsje!

Toch even aan het ontpillen lovertje.
Ergens is het natuurlijk wel fijn dat het niet direct raak is zodat je even aan het idee kunt wennen.
Maar het moet natuurlijk ook weer niet te lang duren.
pi_71676513
Baldria, wat spannend en we praten je er wel doorheen hoor zondag

PZE, ik hoop dat het niet heeft doorgezet

Cisco, rustig aan blijven doen dus en ik hoop dat die buikgriep snel weg is.

Poezebeest, hoe was het bij de huisarts?

Freubel, bij jou wordt het inmiddels ook spannend.

Mijsje, je bent vast al weg, maar ik hoop dat je veel plezier hebt vandaag.
(En dat het met deze warmte een beetje uit te houden is de lange rijen)

Clovertje, ik kan me voorstellen dat je dan niet test.
Ik hoop dat je snel een regelmatige cyclus hebt.

En ook ik hoop dat het lijstje snel wordt ingekort!
pi_71680550
Mijsje; je bent nu lekker in de efteling, veel plezier!

Clovertje; hoop voor jou dat je snel ongesteld wordt.

Vanmorgen bij de ha geweest en die verwees ons eigenlijk meteen door. Dat was toch wel even slikken. En ik had verwacht dat we een of andere preek zou krijgen dat we nu al langs kwamen. Maar dat was gelukkig niet... Toen het z'huis gebeld en de poli is 4 weken dicht in de zomer De eerste mogelijkheid was pas eind september, maar gelukkig konden we nog ergens tussen en nu mogen we begin september. Ik vind het wel heel erg spannend!
pi_71681186
Poezebeest, aan de ene kant even slikken, maar aan de andere kant ook fijn dat je serieus genomen wordt.

Misschien een hele domme vraag, maar ik ben absoluut niet bekend met de medische kant allemaal.
Je gaat dus nu door naar de gyn? En dan eerst een gesprek ofzo?
(met andere woorden, waarvoor wordt je nu precies doorgestuurd?)
pi_71681218
Wat fijn dat je al zo snel terecht kunt Poezebeest.
Hopelijk is het iets heel simpels dat met een pilletje zo te verhelpen is.
pi_71681315
Mijsje, hopelijk ben je niet gesmolten vandaag.

Poezebeest, misschien toch wel een opluchting? Het is/lijkt een grote stap, maar zo doormodderen schiet ook niet op. Wie weet is het iets relatief eenvoudigs en snel op te lossen. Kan een geruststelling zijn dat er even gekeken wordt.

Hier nog steeds spotting, heel weinig. Temp was ook nog te hoog, dus zal wel morgen worden dan.
De rest van mijn klaagzang even in het andere topic, anders wordt het hier weer zo zwaar.
pi_71681518
Nienna, logische vraag hoor! Ik ben er achter gekomen dat de tijd tussen mijn eisprong en menstruatie maximaal 10 dagen is. Op zich niet heel erg, maar ik heb de laatste 4 rondes al vanaf de 5e dag na de eisprong bloedverlies, daar maakte ik me zorgen om en was ik voor naar de huisarts.

Hoe het nu verder gaat weet ik niet, huisarts zei dat er onderzoeken worden gedaan naar de vruchtbaarheid bij zowel mij als mijn . Ik denk dat de gyn ons tot februari laat wachten voordat er wat onderzocht wordt omdat we dan pas een jaar bezig zijn. We hebben in ieder geval eerst een gesprek en dan zie ik het wel.

Ik maakte me alleen wat zorgen over het steeds terugkerende bloedverlies al zo snel na de eisprong, niet zozeer dat ik ongeduldig was, ik ben steeds uit gegaan van een jaar voordat ik zwanger ben.
pi_71681675
Duidelijk Poezebeest, dank je wel voor je antwoord

PZE, ik blijf toch nog voor je duimen hoor, zolang het nog niet helemaal heeft doorgezet.
pi_71686707
Fijn dat je zo snel terecht kan poezebeest!

PZE nog niks bij je? Geen streepje, geen bloed.. zal even extra voor je duimen!

Hier nog steeds last van de vermoedelijke buikgriep.. ging vanmorgen (was pas om half 1 uit haha) wel maar nu weer zweten, buik gerommel en alles wat ik eet komt er na half uur via onderkant er weer uit...
Wilde gaan stofzuigen, maar meteen duizelig. Dus dat moet mannetje maar doen als hij thuis komt.
Ik ga nu weer mijn bedje in...
aan iedereen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_71687203
Beterschap Cisco Ziek zijn is niet leuk schuift nogmaals een kopje bouillon en een beschuitje die kant op
pi_71687445
He bah Cisco, toch geen eendagsgriepje. Wat vervelend. Gauw beter worden hoor!

Nee, hier nog spotting. En verder niks. Af een toe een steek in mijn buik, maar dat kan goed en slecht zijn.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:46:53 #167
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71689587
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:03 schreef Poezebeest het volgende:

Hoe het nu verder gaat weet ik niet, huisarts zei dat er onderzoeken worden gedaan naar de vruchtbaarheid bij zowel mij als mijn . Ik denk dat de gyn ons tot februari laat wachten voordat er wat onderzocht wordt omdat we dan pas een jaar bezig zijn. We hebben in ieder geval eerst een gesprek en dan zie ik het wel.

Wij werden ook gelijk geholpen hoor terwijl we pas 9/10mnd bezig waren.Zaadonderzoek man,echo van m'n eierstokken en baarmoeder,uitstrijkje met verschillende kweekjes en uitgebreid bloedonderzoek.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71689894
Okee, nou ja ik zie het wel, zou mooi zijn als alles meteen gecheckt wordt, maar als het niet zo is begrijp ik dat ook. Hoewel ik denk dat er toch wel onderzoek moet komen naar mijn cyclus.
pi_71692547
Beschuit blijft niet echt in denk.. soepje/boullion kan ik wel eens proberen.

Even een kleine update over flugeltje:
Het gaat nog niet zo goed met haar, ze logeren nu momenteel bij haar moeder.
Ze durft door de hyperventilatie/paniekaanvallen niet alleen thuis te zijn.
Voorlopig komt ze even niet op internet etc
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_71692652
Cisco; Wil je flugeltje een dikke knuffel geven! Wat vervelend dat het niet goed met haar gaat. Logisch dat ze hier niet komt posten... Wens haar in ieder geval maar veel sterkte.

Guess; is er bij jullie nog iets uit de onderzoeken gekomen?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:21:54 #171
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71694023
Ciscostar,wat naar voor Flugel,ik heb heel lang dezelfde klachten gehad.Hopelijk komt ze er snel boven op,geef d'r een dikke knuffel van me

Poezebeest,die onderzoeken waren bij ons helemaal goed en de gynecoloog vind het normaal als het tot 2jaar duurd voordat ik zwanger ben.Als ik met 1,5jaar niet zwanger ben ga ik wel terug denk.

Ik had vanmiddag ook iets stoms,teminste zo voelde ik me.Mijn collega die zwanger is rookt nog steeds,ik vind dat echt onbegrijpelijk.Opeens viel het me helemaal verkeerd en heb dus ook gezegt dat ik haar niet begrijp,begon ik helemaal te huilen dat ik vind dat ze slecht voor de kindje zorgt enzo....jeetje ben je dan erg

[ Bericht 37% gewijzigd door Guess. op 07-08-2009 21:27:05 ]
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:30:26 #172
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71694261
he bah wat een akelig nieuws van flugeltje... Cis, wil je haar veel sterkte wensen? Ik hoop zo dat ze gauw de oude is.

Guess, ik heb mensen die doorroken tijdens hun zwangerschap ook nooit begrepen hoor. Als je dat al niet kunt laten voor de gezondheid van je bloedeigen kind dan ga ik me echt dingen afvragen.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71694342
Ook van mij een dikke knuffel voor Fluugs.
pi_71694412
Cisco, beterschap

PZE, nog steeds spotting, ik hoop voor je dat je voorgevoel het niet bij het juiste eind heeft.

En van mij ook even een dikke knuffel voor flugeltje
pi_71694446
Dikke kus voor Flugel!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')