abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71592943
waarschijnlijk weet ik dat niet omdat ik ten tijde van de miskraam even geFOKt heb, en daarna pas weer maanden erna...

En inderdaad, een hoop vrouwen slaan het ontpillen gewoon over. Ik hoor er hier best veel over, maar had er voor FOK nog nooit van gehoord...

Leonieke fijn dat je nu wat meer post ook in Z&G om je daar ook meer thuis te voelen. Je verdient het gewoon om daar te zijn
pi_71593131
Tsja en dan nog weet je niet of het van de pil komt hoor. Dat ik na 9 maanden na stoppen nog geen menstruatie had was heel vervelend, maar of het nou door de pil kwam... daar hebben gyn en ha geen antwoord op kunnen geven. Maar ik neem hem in elk geval nooit meer. Dat is zeker.
pi_71593420
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:01 schreef mijsje het volgende:
Leonieke fijn dat je nu wat meer post ook in Z&G om je daar ook meer thuis te voelen. Je verdient het gewoon om daar te zijn
Maar ik blijf jullie volgen, hoor. Sowieso En het liefst zou ik jullie allemaal met me meenemen
pi_71593699
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:26 schreef Kolonia het volgende:
Drie vriendinnen van mij slikten allemaal zo'n 15 jaar de pil en waren bij poging 1 al zwanger.
En bij twee van hen was het nog niet eens een officiele poging.
Kan dus wel.
kan zeker! Ik stopte bij Amber op 31 december met de pil, 4januari was in ongesteld en 29 januari had ik een positieve test in mijn handen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71593762
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Poezebeest het volgende:
Cisco, ik snap het niet helemaal, dus tot je menstruatie begint?
Wij klussen dan nog een keer extra, en daarna wanneer we zin hebben,,, Als je positieve ovulatietest hebt gehad heb je binnen 36 uur of was het 48 uur je eisprong. Dus na een positieve test nog twee dagen achter elkaar en dan wanneer je zin hebt.
Wij seksen door tot in ongesteld wordt.
Tijdens de eisprong dagen extra en iedere dag, en erna naar behoefte en tot ik dus ongesteld wordt
Voor de eisprong dagen doen we het ook na behoefte, tot de temp begint te dalen en streepjes dikker worden.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_71594166
@ Mijsje: Magnetronbaby's zijn inderdaad ook heel mooi..
Maar misschien ben je deze maand wel gewoon zwanger...

@ Nienna: Spannend hoor dat je nog niet ongesteld bent.
ondanks dat je test negatief was, kan het nog steeds.

@ Mardis: Welkom!! Ik ook 8 jaar geslikt geloof ik. ontpillen is bij
iedereen anders. Sommige meteen zwanger, andere pas veel later.
Ik hoop dat je cyclus snel op de rit is. Succes

Baldria en PZE, ik duim voor jullie!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:41:38 #107
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71594245
Vicky wouw dat is snel,echt super!! Volgens mij schrik je dan ook best wel,zo snel
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71597170
Mardis welkom!

ik ben nu 3 mnd gestopt met de pil en bij de 2de maand had ik al een gewone cyclus van 28 dagen dus is best wel aardig vind ik zelf...nou nog zwanger worden

Nienna nog steeds geen verschijnselen van ? was je normaal gesproken wel altijd optijd ongi?

voor iedereen
pi_71598952
Mijn krampjes worden alweer meer zoals ik ze gewend ben vlak voor de NOD.

Baldria en Nienna nog geen nieuws?
pi_71599287
PZE
pi_71600642
Tja, ik weet niet meer of ik voor de pil een regelmatige cyclus had, ik slikte hem al bijna 15 jaar.
En ik ben te kort gestopt om te weten hoe het nu zit.

Maar nog steeds geen tekenen van ongi hier.

Pze, ik hoop zooo dat die krampjes van je iets anders betekenen!
pi_71600712
tomtidomtidom *duimt nog even door*

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:35:31 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71600839
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:30 schreef huuphuup het volgende:
tomtidomtidom *duimt nog even door*

* Asyniur duimerdeduimt met huupje mee
pi_71600901
Hier draaien de duimen ook nog steeds. Voor iedereen hier
Jullie verdienen het zo om een 2de streepje te hebben.!
pi_71618991
Nienna hoe is het nou ..... i
k ben nog steeds in de voor iedereen!!
pi_71620003
Ja nienna, hoe is het?
En baldria? Al naar Ikea geweest?
Ik voel vandaag helemaal niks. Geen zere tetten, geen kramp, niks. Het enige dat ik kan verzinnen is dat de poes die nooit op schoot wil ineens wel op schoot komt. Maar dat kan ook door het weer komen ofzo.
pi_71625938
Spannend dames

Flugeltje hoe ging het vandaag??
pi_71625947
Oee, nee, ik ben niet naar de ikea geweest, wel naar villa arena.

Maar gisteren avond last van pijnlijke borsten en dat voorspelt niet veel goeds helaas... Maar vandaag geen last van gehad.. dus tja.. ik voel hélémaal niets.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_71627364
oeh PZE, dat is ook wel een beetje vreemd...

Nienna, vind je het zelf ook spannend? of voel je al iets meer?

Baldria, ik duim toch nog even voor je.
pi_71631790
Ik duim ook voor jullie allemaal! Ben wel weer toe om te jompelen voor een tweede streepje

Hier is de menstruatie alweer bijna weg, ook iets raars van de laatste rondes, dan ben ik twee dagen echt flink ongesteld en dan is het over, al met al duurt het dan maar 4 dagen, ten opzichte van 7 tot 8 voordien. Maar als ik nu die hele week bloedverlies mee tel ben ik 12 dagen zoet geweest
Vrijdag kan ik bij de huisarts terecht, ben benieuwd.
pi_71632419
ik ben ook benieuwd naar wat de huisarts te zeggen heeft, of hij je wil doorsturen naar de gyn... ik duim voor je.

ook even een en een knuffel voor Flugel.
pi_71632577
Fluugs, ik hoop dat alles goed gaat.

Poezebeest, vrijdag is al overmorgen. Ben ook benieuwd wat hij je gaat vertellen.

Baldria, we gaan wel gelijk op. Ik voel ook niks, zoals gezegd.
pi_71634435
Flugel, ik hoop hoop ook dat alles goed gaat.

Poezebeest, fijn dat je menstruatie al weer bijna weg is en ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen, ik ben benieuwd.

Baldria en Pze, spannend hoor

Ik ben vanochtend dan eindelijk ongesteld geworden.
Na de negatieve test ging ik er al helemaal niet meer vanuit dat ik toch zwanger kon zijn, dus ik ben in ieder geval blij dat ik gewoon ongesteld ben. (Heb de afgelopen dagen te veel gelezen over het maanden uitblijven van een menstruatie).

Nu heb ik sinds het stoppen met de pil dus een cyclus van 31 en eentje van 35 dagen gehad. Dus beetje lastig om mijn vruchtbare dagen en volgende NOD te bepalen.
Ik ga maar van een gemiddelde van 33 dagen uit, en dan moeten we maar gewoon héél véél klussen

Dus mijn nieuwe NOD wordt 7 september (kijkt één van de modjes lief aan).

[ Bericht 0% gewijzigd door -Nienna- op 05-08-2009 22:00:39 ]
pi_71634968
Fijn Nienna, dat is echt een opluchting lijkt me. Het is zo weer klustijd, tijd om een mooi beebje te bakken.
pi_71635590
Fijn dat je eindelijk ongesteld bent Nienna, nu maar op naar de volgende klusdagen! stiekem is dat toch de leukste periode van de maand, hihi
pi_71642095
Oke, dit is raar, maar ik wil mij hier graag aanmelden.
Gisteravond hebben lief en ik besloten ervoor te gaan. Blijf t nog even bizar vinden, maar komt vanzelf wel goed denk ik
Ik post onder een kloon, omdat mijn eigen naam iets te overduidelijk is wie ik ben en ik weet dat er familie meeleest op fok (geen idee waar maar toch). En ik wil niet dat iemand dit weet
Zal me even kort voorstellen, ben 23 jaar, woon samen enne vind het dus echt heel spannend en gek dit haha.
Moet als het goed is binnenkort ongesteld worden, dus even afwachten hoe het zich allemaal ontwikkeld.

Sorry voor de egopost, heb hier al een tijdje niet echt meegelezen, dus weet niet precies wie wie is, maar ook dat komt goed.
pi_71642145
Welkom clovertje, spannende tijd he?
Weet je wanneer precies je NOD (Niet Ongesteld Dag) is?

Mijn temp was iets omlaag, dus waarschijnlijk morgen echt laag.
pi_71642344
Fijn Nienna, want dan kan je nu gewoon weer verder!
En pze, als je temp naar beneden gaat, is dat een teken voor komende ? Want aangezien ik dat niet weet, ga ik voor jou gewoon verder met duim hoor, dat kan vast geen kwaad.

En welkom clovertje En ik hoop dat je hier snel weg mag.
pi_71642452
Jep Baldria, dat betekent het inderdaad. Maar hij kan morgen ook weer hoger zijn natuurlijk, maar zo voelt het niet. Hoe is het bij jou? Nog steeds niks?
pi_71642708
Mardis en Clovertje welkom hier! al hoop ik natuurlijk dat jullie snel weer door kunnen!

Nienna, dus echt aan het ontpillen, je kan nu in ieder geval verder

Poezebeest ik hoop dat de huisarts wat voor je kan doen, in ieder geval even meedenkt met je, en je gewoon even je verhaal kwijt kan!

Flugel er wordt aan je gedacht hoor

PZE dat klinkt niet goed zo, al blijf ik nog wel voor je duimen!

en baldria hoe is het met/bij jou?

Zelf heb ik nu vakantie (ben op mn NOD zelfs niet in nederland) dus vandaar dat ik weinig post
(hoop ook dat ik niemand vergeten ben en eigenlijk ben ik gewoon benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat, dus ook diegene die ik niet genoemd heb)
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:00:53 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71642925
Ik heb het aangepast Nienna.

Welckom Clovertje, en ook Mardis.
Leuk al die nieuwe aanwas!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:07:04 #132
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71643032
Clovertje & Mardis. hartstikke leuk dat jullie mee komen posten en heel veel succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71644874
Welkom Clovertje... leuk, we zitten in hetzelfde schuitje
pi_71645503
Clovertje! ben je ook iemand die in OUD bekend is? (nee ik ga verder niet gissen naar je naam hoor...) Leuk om weer een nieuw "gezicht" te zien... Welkom! (al hoop ik dat je gauw door mag/kan naar Z&G)

Nienna blij met ongesteld! heb ik ook wel eens... En nu weer een nieuwe ronde!

Freubelmuts, veel plezier met je vakantie! Ik hoop dat je met z'n 3tjes terugkomt!

jammer pze... ik hoop dat het er dan gauw is, dat je ook door kan naar je volgende ronde...

verder even een voor alle lieve meiden hier!
pi_71646126
Bedankt voor het aanpassen BE

PZE, ik hoop dat je temp eenmaal lager was vandaag en dat het dus niet betekent dat je ongi eraan komt.

Baldria, ook voor jou duim ik verder.

Clovertje, welkom
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:29:10 #136
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71646702
clovertje welkom Spannend he
Gezellig al die nieuwe meiden erbij
Weinig nieuws hier,
Ik zit op het wachtbankje,gisteren en vanacht heel de dag hoofpijn gehad,vanochtend 2 pijnstillers ingenomen en nu zo goed als weg,ook heel moe geweest gisteren,maarja het is na de eisprong en dan ben ik nooit 100% en of het wat te betekenen heeft,i don't know...
pi_71647888
Poezebeest, ben benieuwd wat de huisarts ervan vindt.

Nienna, jammer
Dus toch aan het ontpillen. Hopelijk heb je de volgende ronde meer succes!

Hoi Clovertje, welkom hier!

PZE, ik nog wel gewoon voor je hoor!
pi_71649558
@ Nienna: fijn dat je toch ongesteld bent geworden..

Welkom Clovertje

Gisteravond voelde ik me ineens vet raar, alles deedt gewoon pijn.. Dacht dat het vanuit mijn knie kwam waar ik tijd geleden op gevallen ben en trok me er verder niks van aan.
zei dat ik waarschijnlijk beetje grieperig werd, maar we waren bij vrienden dus nog even volhouden.
Ging me per half uur slechter voelen en blij toen we thuis waren. Hupa meteen getempt en had 38.5 later 39.1. Ik was echt wel ziek want ik lag onder een dubbelgeslagen dekbed, warme pittenzak en nog kleding aan en nog koud. En mijn lag in zijn boxer met een laken (niet eens over zich heen) want het was vet warm.. Na een nachtje slapen, veel asprines gaat nu gelukkig weer beter.. gelukkig maar want vanaf morgen begint de klusperiode weer!

Nu wachten tot 15 uur is, dan richting het ziekenhuis naar de chirurg. Hij gaat kijken na mijn knie. Want nu 17 dagen na de val nog steeds veel pijn, kan veel dingen nog niet en zak er regelmatig door heen (wat echt een heel vies en pijnlijk gevoel is)
pi_71657656
Cisco, dat is naar! Ondertussen is het ruim 15 uur geweest. Hoe was het bij de chirurg? Kon hij er iets van zeggen?

en dat grieperige, dat lijkt op de eendagsgriep die hier in de omgeving best heerst... ben je daar ondertussen helemaal af?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 18:45:28 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71658326
Griep? Daar is het bij mij mee begonnen
Maar inderdaad hoe was het bij de chirurg?

En wat leuk die nieuwe aanwas! Welkom allemaal!
Doe alsof je thuis bent, maar blijf niet te lang hangen hier

pi_71662818
Ik sta nu gewoon écht bovenaan

Maar goed, ik heb nog steeds níéts te melden... ik ben wel lekker moe, maar ja, wie moet er dan ook langs al die meubelboulevards in haar vakantie (trouwens niets kunnen vinden )

En trouwens, ik heb helemaal geen testen in huis, dus als de op zich laten wachten zaterdag, wordt het een stress volle zondag
pi_71662994
Welkom Clovertje Leuk dat je komt meeposten, je leert iedereen heel snel "kennen" en ik hoop dat je snel weer weg bent!

PZE; je maakt het ook weer spannend!~

Freubelmuts; geniet maar lekker van je vakantie!

Cisco; wat vervelend die koortsaanval, om het maar even zo te noemen, hoop voor jou dat het niet door gaat zetten en geen gevalletje mexicaanse griep is
Hoe was het in het ziekenhuis met je knie?

Baldria; spannend! Hoop voor jou dat ze weg blijven en je maandag een mooie test in je handen hebt!
pi_71663071
Wat is de wachtlijst trouwens weer lang zeg!
Hoop echt dat die sneller korter wordt, lijkt alsof er meer mensen komen dan dat er gaan en dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling

Morgen naar de huisarts, moet al heel vroeg, je kunt het maar gehad hebben, vindt het wel spannend!
pi_71663261
ik duim voor je voor de huisarts morgen Poezebeest!
En ik ben het met je eens wat de lengte van de lijst betreft! die mag wel weer wat korter in de komende dagen dames!
pi_71663580
Poezebeest veel succes morgen

Knie: Rust, rust rust... dus ik ga maar rust houden (net als de voorgaande 2 weken.. ) Moet vanzelf overgaan/minder worden. Als dat over 2 weken niet zo is, weer bellen.
Kan 4 tot 6 weken duren.. aanstaande maandag zit ik op 3 weken. We wachten af

Griep: Het is een buikgriep denk... ik loop al de hele dag massaal leeg van onderen. Buik rommelt ook de hele dag, misselijk, darmen die aan het klooien zijn etc. Ben blij dat we thuis 2 toilets hebben.
Kan ook maar weinig eten, want dan begint mijn maag meteen weer..
Hopenlijk zaterdag ofzo over, dan willen we toch wel weer beginnen met
pi_71664089
Cisco; wat naar van zowel je knie als de buikgriep! Hoop dat je je snel wat beter voelt, ziek zijn met dit weer is echt niks!
geeft een kopje bouillon en een beschuitje aan Cisco
pi_71664831
Wat een leuk welkom, bedankt allemaal
Hoop ook dat ik niet te lang blijf hangen hier. Vandaag zat een vriend te zeggen, nou ik denk dat je binnen een jaar zwanger ben. Had echt zoeits van, hmzz hoe reageer ik hier normaal op haha. Lief dacht dat ik wat gezegd had, maar das dus niet zo alleen hier

@ Mardis, leuk iemand om samen mee te starten Hopelijk kunnen we snel door naar z&g (en de rest natuurlijk ook!)

@mijsje, ik zit eigenlijk alleen in oud haha. Tis niet echt een geheim wie ik ben ofzo, maar voor de buitenwereld wel haha. Maar echt bekend ben ik ook niet hoor. Dus voor de nieuwsgierigen

@ pze, geen idee wanneer mijn nod is, volgens mijn berekeningen vorige week vrijdag, dus het is afwachten. Maar mijn lichaam is nog een beetje van slag door het stoppen met de pil (niet eens om deze reden eigenlijk) dus even afwachten.
Heb ook nog niet veel zin om het onwijs te gaan bijhouden. Ging allemaal best onverwacht en wist niet eens dat lief er mee bezig was. Ik had het er wel eens over en dan hield hij het af. En gister begon hij dus.

Zo wat een lang verhaal zo.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:56:14 #149
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71666130
Wat balen Ciscostar,beterschap voor zowel je knie als buikgriep
pi_71666608
Cisco beterschap!
Poezebeest, succes morgen. Ben benieuwd wat hij zegt!
Ik had straks al spotting, dus verwacht morgen de rest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')