miss_sly heeft haar baby zelf geknutseld met haar schaapquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:01 schreef Poezebeest het volgende:
Hoop dat de gyn er dan wel vaart achter gaat zetten vanaf september, jullie hebben lang genoeg gewacht! En een magnetronbabyis ook een baby, neem miss_sly, voor haar hebben de doktoren toch ook een erg mooi babytje geknutseld!
Tsja, ik weet het nog niet. Ben toch wel kwaaltjes aan het spotten, kan er soms gewoon niet omheen. Gisteren in bed ineens erg last van mijn boobs. De krampjes die ik in mijn onderbuik voel zijn doffer dan normaal. Maar toch ga ik uit van niet gelukt hoor, mijn lijf houdt me zo vaak voor de gek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:47 schreef freubelmuts het volgende:
en baldria en pze(?) bijna hun nod, hoe gaat het dames?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
miss_sly heeft haar baby zelf geknutseld met haar schaap
Ik weet 't niet.. Normaal gesproken had ik inmiddels wel erg gevoelige borsten, was ik misselijk, rook ik alles een stuk sterker, zat ik te dag dromen over hoe ik het vertel aan onze ouders... Maar nu heb ik nies van dit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:47 schreef freubelmuts het volgende:
en baldria en pze(?) bijna hun nod, hoe gaat het dames?
Ik weet wel zeker dat ik 8 augustus ongesteld ga worden ja, met de pil is dat allemaal behoorlijk voorspelbaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:48 schreef mijsje het volgende:
Je zegt dat je vandaag je laatste pil hebt ingenomen, maar dan ben je toch niet meteen ongesteld? De eerste dag van je menstruatie is je NOD, en vanaf dan weet je wanneer je nieuwe NOD zou moeten zijn...of weet je al zeker dat je op 8 augustus ongesteld gaat worden? was ik even nieuwsgierig naar...
Ehm, geen idee eigenlijk. Ik zocht gewoon een leuk icoontje en kwam deze tegen, vandaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:50 schreef mijsje het volgende:
Is dat het Dora-aapje in je avatar? (boots geloof ik...) Echt schattig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |