Sow, ff een aantal pagina's bijlezen en reageren, zo een half uur verder, we gaan hard hier!
Mijsje; alweer in de wachtweken, ik duim voor je!
KoninginJuliana; hier geen ervaring met seks die moeizaam gaat. Ik hoop dat jullie samen weer snel lol in de seks hebben en de zware lading er vanaf is. Ik heb helaas geen suggesties hoe je dit voor elkaar kunt krijgen.

Fijn dat het uiteindelijk nog is gelukt

Je hebt maar 1 zaadje nodig om een baby te maken!
Cisco; fijn dat je aan de beterende hand bent!
Baldria; erg jammer dat de test negatief was! En schoonouders die vanalles verwachten zijn heel erg vervelend

En niet gaan liggen voordat je bent gevallen, dat het nog niet is gelukt wil niet zeggen dat het niet volgende maand raak is! Komt allemaal goed!
Op onze trouwdag werd er zelfs gevraagd of we niet al zwanger waren en werden de wijntjes geteld die ik dronk

Hier zijn de mensen wel op de hoogte van onze babywens, zowel vrienden als mijn moeder en zusje weten het. Mijn vader en de familie van mijn vriend weten nog niks.
Nienna; wat vervelend zo'n menstruatie met al die klachten, hoop dat het dit keer meevalt
Ik kwam hier ook toen we ermee gingen starten, dus hang hier ook alweer een tijdje rond... Veel mensen weten dat we er mee bezig zijn maar we hebben het er verder niet over. Dus ik vind het erg fijn om dat hier wel te kunnen
Guess: een hele dikke knuffel voor jou! Een jaar lijkt niet lang maar is echt heeeeel erg lang als je zo graag een kindje wilt.
Keshet; welkom hierzo
Voor alle wachtenden draaien mijn duimen door! Ik wil toch écht wel streepjes deze maand!