abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71797359
op zich ben ik het met je eens Baldria, als het je niet zo goed lukt, dan ga je sneller op een forum. van de andere kant zijn er een hoop dames hier bijgekomen toen ze er echt voor gingen, en niet pas toen het niet lukte... en dat is allebei goed hoor, allebei gezellig om elkaar te kunnen steunen!

Fijn dat je ongesteld bent geworden Baldria! Als je dan toch een negatieve test had, dan net zo goed maar heel snel ongesteld...

wow, is het alweer bijna september... ben ik alweer bijna jarig... pffff....
pi_71800175
Baldria fijn dat de ongesteldheid is gekomen kun je weer verder naar de volgende ronde.

Ik kan me voorstellen dat er meer meiden op een forum komen waarbij het wat langer duurt maar ik zit nu in ronde 3 en moet zeggen dat ik het nu ook al erg gezellig vind om ervaringen met elkaar te delen, dat lukt nu niet met mijn vrienden omdat ik het graag nog even geheim wil houden.

Ik ben deze week jarig (31) en geef zaterdag mijn feestje. Ik had gehoopt dat ik dan al een testje vooraf had kunnen doen om te kijken of ik zwanger zou zijn of niet, maar dat wordt hem niet. Gisteravond duidelijk de meest positieve ovulatietest gehad en vandaag wat minder dus mijn NOD zal pas eind augustus zijn. Koningin Juliana en mijsje kunnen we mooi samen voor de tweede streepjes gaan Vanavond nog even aan de slag en dan wachten maar weer .. Nu dus nog even gaan kijken hoe ik dat met niet alcohol drinken ga doen zaterdag.. pff.
Donderdag met een vriendin met baby naar de kinderboerderij, kan me er nu al op verheugen

Guess hoe is het? ik duim voor je het zou toch super zijn als het raak was omdat jullie zo'n romantisch avondje hadden gehad om jullie trouwdag te vieren.
Ik ben benieuwd of freubelmuts weer terug is van haar vakantie..
Kolonia, duimerderdeduim..
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:58:43 #278
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71800400
Baldria, wat jammer weer...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71803033
Mijsje dat zijn er een hoop idd Ben daar dus nog echt niet in thuis blijkt weer haha.

Ik ben juist gelijk hier mee gaan posten omdat ik het a. leuk vind dat ik hier eindelijk kan posten haha en b. dat we het geheim houden. Kan ik iig ergens mijn verhaal kwijt

Het is weer duidelijk trouwens dat vriendlief en ik echt een meisje moeten krijgen ooit haha. Jongensnamen, pff vind erg weinig leuk haha.
pi_71803191
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:16 schreef clovertje het volgende:

Ik ben juist gelijk hier mee gaan posten omdat ik het a. leuk vind dat ik hier eindelijk kan posten haha en b. dat we het geheim houden. Kan ik iig ergens mijn verhaal kwijt

Dat zijn ook mijn redenen
De enige die wel weet dat we bezig zijn is mijn beste vriendin.

Baldria, nu kun je in ieder geval weer verder met de volgende ronde.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:35:55 #281
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71803690
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:52 schreef Borra het volgende:

Guess hoe is het? ik duim voor je het zou toch super zijn als het raak was omdat jullie zo'n romantisch avondje hadden gehad om jullie trouwdag te vieren.

Lief dat je het vraagt.Nog geen ongi tekenen hier maarja dat wil eigenlijk ook niet veel zeggen.Heb vandaag echt een dipdag gehad.1 September is het al weer een jaar geleden dat ik de pil de deur uit deed,ik verlang zo naar een kindje,was zo verdrietig vanmiddag echt een potje zitten janken.

Ik duim voor alle wachtende hier Een een voor degene die weer ongesteld zijn geworden.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71804012
@ Nienna, wij zijn zo kort bezig dat ik het nog voor me kan houden haha. Kijken hoelang dat duurt, maar heb t mijn vriend meoten beloven.

@ Guess Balen dat t maar niet opschiet! En als je de pil de deur uit doet verwacht je toch dat het zwanger worden wel gaat lukken. Kan me voorstellen dat je dan na een jaar er van baalt. Hopelijk is t snel raak!
pi_71804708
Guess, huilen kan heerlijk opluchten.
pi_71804808
Guess
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:41:27 #285
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71805701
Dank jullie,lief
Voel me zo´n troela soms,ik weet echt wel dat ik niet de enige ben en dat ik heeeeel lang aan de pil ben geweest en ook lang aan het ontpillen ben geweest maar het valt me soms zo zwaar.Ik probeer positief te blijven maar mijn gevoel kan daarin zo schommelen,van blij en het komt wel goed en anders maar niet tot ik zie het echt ff niet meer zitten,dan voel ik me weer schuldig tegenover dat ik weeeer loop te zeuren en me druk loop te maken,bah stomme hormonen
pi_71809925
Kolonia, is al bekend of het vandaag je NOD of je WOD is?

Freubelmuts, Guess, Borra en Sterrenmunt. Ik blijf gewoon voor jullie duimen!
pi_71810583
Jammer weer Baldria.

Guess.
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:43 schreef prinseszondererwt het volgende:
Kolonia, is al bekend of het vandaag je NOD of je WOD is?
Neen, ik verwacht vanavond ongesteld te worden.
Heb wel gewoon buikpijn enzo, dus ben bang dat het de W gaat worden.

*duimendraait voor Freubelmuts, Guess, Borra en Sterrenmunt*
pi_71814708
Koningin fijn dat gelukt is
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:23:54 #289
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_71815165
Hallo allemaal!

Ik kijk al een tijdje mee maar kom me nu hier ook even netjes voorstellen.

Ik ben Keshet, 29 jaar oud en ik woon samen met mijn vriend. Ik werk fulltime (en ben gek op lezen, films kijken, dagtripjes, stedentrips, winkelen, naar de dierentuin gaan, schrijven en nog veel meer!
Ook gaat een gedeelte van mijn tijd richting mijn in aanbouw zijnde huis. Ik verwacht dat dit huis rond november/december opgeleverd zal worden maar hoop natuurlijk dat dat eerder zal zijn.

'We' rammelen al een tijdje en hebben onlangs de knoop doorgehakt: Vanaf nu gaan we er echt voor; we willen heel graag papa en mama worden.
Natuurlijk hebben we twijfels, natuurlijk hebben we angsten en onzekerheden maar wat we vooral hebben is hoop en dromen! Ik hoop een aantal van deze zaken te kunnen bespreken met jullie in dit topic en zelf natuurlijk ook een nuttige bijdrage te kunnen leveren.

(Mijn NOD is voor 10 september, maar ik hoef voorlopig niet in een lijstje ofzo.)
A grand adventure has begun.
pi_71815570
Welkom Keshet! Gezellig, nieuwe aanwas. Hopelijk is je verblijf in dit topic van korte duur.
pi_71817545
Kolonia, ik duim dat die vanavond lekker wegblijven hoor!

Keshet, welkom
pi_71819063
welkom Keshet gezellig toch al die nieuwe aanwas!

Kolonia jammer joh! ik hoop dat de volgende keer het wel een N wordt!

Freubelmuts, Guess, Borra en Sterrenmunt spannend nog steeds!
Guess, dat is helemaal niet raar hoor, hoe je je voelt... ik voel me nu weer zo, nu het wegdoen van de pil nu z'n tweede verjaardag heeft deze maand... dat samen met allerlei andere dingen die op m'n pad zijn geweest de laatste tijd... ik snap best dat je af en toe een keertje lekker janken wel kunt gebruiken...
pi_71828455
Sow, ff een aantal pagina's bijlezen en reageren, zo een half uur verder, we gaan hard hier!

Mijsje; alweer in de wachtweken, ik duim voor je!

KoninginJuliana; hier geen ervaring met seks die moeizaam gaat. Ik hoop dat jullie samen weer snel lol in de seks hebben en de zware lading er vanaf is. Ik heb helaas geen suggesties hoe je dit voor elkaar kunt krijgen. Fijn dat het uiteindelijk nog is gelukt Je hebt maar 1 zaadje nodig om een baby te maken!

Cisco; fijn dat je aan de beterende hand bent!

Baldria; erg jammer dat de test negatief was! En schoonouders die vanalles verwachten zijn heel erg vervelend En niet gaan liggen voordat je bent gevallen, dat het nog niet is gelukt wil niet zeggen dat het niet volgende maand raak is! Komt allemaal goed!
Op onze trouwdag werd er zelfs gevraagd of we niet al zwanger waren en werden de wijntjes geteld die ik dronk Hier zijn de mensen wel op de hoogte van onze babywens, zowel vrienden als mijn moeder en zusje weten het. Mijn vader en de familie van mijn vriend weten nog niks.

Nienna; wat vervelend zo'n menstruatie met al die klachten, hoop dat het dit keer meevalt

Ik kwam hier ook toen we ermee gingen starten, dus hang hier ook alweer een tijdje rond... Veel mensen weten dat we er mee bezig zijn maar we hebben het er verder niet over. Dus ik vind het erg fijn om dat hier wel te kunnen

Guess: een hele dikke knuffel voor jou! Een jaar lijkt niet lang maar is echt heeeeel erg lang als je zo graag een kindje wilt.

Keshet; welkom hierzo

Voor alle wachtenden draaien mijn duimen door! Ik wil toch écht wel streepjes deze maand!
pi_71829309
Keshet, welkom hier! Hopelijk kun je gauw een topic verder

Kolonia, hopelijk wordt het toch een N ipv een W Ik duim gewoon nog voor je

Poezebeest, das helemaal erg dan! Opletten hoeveel je drinkt en gewoon dan al vragen...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:23:13 #295
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71830703
Keshet, heeeeeel veel succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:36:29 #296
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71831245
Keshet welkom

Hier steken/krampen in mijn buik,ik verwacht morgen ongi te worden helaas..
pi_71840271
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:44 schreef -Nienna- het volgende:
Baldria, zijn je schoonouders op de hoogte van dat jullie aan het klussen zijn?
Nee, dat weten ze officieel niet, we hebben ze het in ieder geval nooit gezegd. Wel weten ze dat we heel graag kinderen willen en dat we wilden wachten tot dat we getrouwd waren.
En nu gaan we ook nog eens verhuizen naar een eengezinswoning!!
Dus voor hun is het duidelijk: als ze koffie komen drinken, komen ze zeggen dat ze zwanger zijn..

Mijn ouders denken helemaal het tegenovergestelde; zij gaan er vanuit dat ik de komende twee jaar nog gewoon full-time ga werken (en dus geen kinderen krijg).
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_71840328
Ik ben zooo blij dat bij ons de familie het niet weet... anders had ik al 2 jaar bij elk bezoekje van die hoopvolle blikken moeten doorstaan .
pi_71840743
Welkom Keshet.

Verder geen nieuws hier.
Heb bij vlagen hevige buikpijn, maar geen bloed (nog).
pi_71840757
Spannend nog kolonia!
En dicht denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')