quote:Op maandag 7 september 2009 21:05 schreef Archont het volgende:
MMach en tapijt is geen goede combinatie vrees ik
Dat dacht ik van mijzelf ook altijd, maar het tegendeel bleek waar. Je ziet er geen stof op, je kunt er zo vanonder de douche opwandelen zonder druppelspoor achter te laten, in strakke interieurs verbetert het de akoestiek aanzienlijk, het is wat warmer, en je krijgt er geen krassen of strepen op van schuivende meubelen of schoenen. Het heeft soms dus zijn voordelen. In het grootste deel van mijn appartement ligt hout (licht eiken) maar ik heb tapijt liggen in mijn kantoor (projecttapijt) en in mijn slaapkamer (shag) en dat bevalt prima. Overigens wel van een antistatisch en vlamwerend soort, wat mijn computers en mijzelf al meermalen het leven heeft gered (seriouslyquote:Op maandag 7 september 2009 21:05 schreef Archont het volgende:
MMach en tapijt is geen goede combinatie vrees ik
Je bent sneller dan het licht, het is al gefixt!quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:41 schreef Anne het volgende:
Normaliter lurk ik zonder te reageren, maar -> ik zie geen foto's. Ligt dat aan mij?
Ziet er weer prachtig uit, zoals altijd. We gaan de lat steeds iets hoger leggen hèquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:42 schreef MMach het volgende:
[..]
Je bent sneller dan het licht, het is al gefixt!
Dan heb je zeker de juiste keuze gemaaktquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:38 schreef MMach het volgende:
[..] In die zin vind ik dat hij gewoon zijn plaats verdiend heeft.[..]
Ik gok op plinten van 18 * 180.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
Mooie vloet idd.
maar hoe ga je die randen doen? komen er grote plinten tegenaan? of ga je het bijwerken en worden het kleine plinten of helemaal geen plinten?
Kan me zo voorstellen dat je dat MDF toch geschilderd wilt hebbenquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:53 schreef bankrupcy het volgende:
Door de plinten niet wit te schilderen oogt de kamer wel groter.
OK - alles dus in ultra hoogglans.quote:[b]Op zondag 13 september 2009 16:23
Die deuren zijn trouwens een echte crime om te schilderen. Zoveel hoekjes en kantjes en zo'n groot oppervlak. Alles moet met m'n borsteltje van 25mm breed omdat m'n lakroller geen goede textuur geeft met die verf. En een grotere borstel is niet voldoende om alle profielen goed te dekken.
Normaal eindig ik idd met de vloer, maar deze keer niet. Omdat het schoonmaken van de vloer en de deur zoveel stof zouden maken is het niet handig dat je muren al geschilderd zijn. Dat fijne stof krijg je maar moeilijk van de muren en dan zit er zo'n lelijk waas over de verf. Alles heeft een redenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef H1F5 het volgende:
Prachtig weer. Maar volgende keer wel van boven naar beneden werken hè, niet eerst met de vloer beginnen.
Ja ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:16 schreef MMach het volgende:
[..]
Normaal eindig ik idd met de vloer, maar deze keer niet. Omdat het schoonmaken van de vloer en de deur zoveel stof zouden maken is het niet handig dat je muren al geschilderd zijn. Dat fijne stof krijg je maar moeilijk van de muren en dan zit er zo'n lelijk waas over de verf. Alles heeft een reden
Aha. Onze radiator is wel vrij essentieel in de verwarming van het huis. Maar even zien hoe zo'n kast er dan idealiter uit zou moeten zien. dank voor je antwoord!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:00 schreef MMach het volgende:
Normaal gezien wel, als die gaten even groot zijn als het oppervlak van de radiator boven en onder. De stralingwarmte ben je wel kwijt, maar dat is sowieso al niet zoveel bij dit type radiator. Om eerlijk te zijn staat die radiator eigenlijk zelden aan in die ruimte omdat die kamer al wordt opgewarmd door de 'grote' living ernaast.
I beg to differ, all it takes is some effort.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef Mikkie het volgende:
.... wat een godverdomde zwijnenstal ....
Nou, dat volgen we dan ook weer graag!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:19 schreef MMach het volgende:
Ty
En idd het wordt een tv kamer. Maar ik vind geen tv meubel dat aan mijn eisen voldoet, dus waarschijnlijk maak ik er zelf eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |