abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71533415
mooie klus, waar komt dat badmeubel vandaan?

[ Bericht 15% gewijzigd door pascalheister op 02-08-2009 12:39:01 ]
pi_71533904
super mooie badkamer
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:47:31 #53
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71534227
Netjes hoor!

Maar wat een godverdomde zwijnenstal was het vroeger zeg . Echt knap dat je de motivatie vindt om er stap voor stap mee aan de slag te gaan!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_71534372
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef Mikkie het volgende:
Netjes hoor!

Maar wat een godverdomde zwijnenstal was het vroeger zeg . Echt knap dat je de motivatie vindt om er stap voor stap mee aan de slag te gaan!
dat SCHRIJF je NIET over andermans huis waar hij met broers en zussen is opgegroeid en gezien de omstandigheden !!!
Dan heb je niet gelezen.
pi_71535210
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:19 schreef MMach het volgende:
Ons andere huis (dat in véél ergere staat is) staat nu al 5 maanden te koop geloof ik, buitengewoon veel geinteresseerden, maar nog geen bod. Nugoed, het is crisistijd, zo gek is dat niet. Ik ben wel van plan om mijn deel (wat betrekkelijk weinig zal zijn trouwens) integraal te investeren in het ouderlijke huis. Maar dan nadat de schatter is gekomen, liefst vastgelegd voor het nageslacht. Als ik besluit dit huis ooit over te kopen van mijn broer en zussen ga ik no way de volle pot betalen na al het geld, tijd en moeite die ik er al ingestoken heb
Van die woonkamer met al zijn elementen kun je echt een geweldige ruimte maken! Volgens mij hebben jullie ondanks de staat van bepaalde kamers echt een geweldig huis! En ik denk dat het echt de moeite waard is om het beetje bij beetje op te knappen.

Maar hebben jullie 2 huizen? Want de badkamer (die trouwens erg mooi is geworden) is toch in hetzelfde huis als waar je al die klussen hebt gedaan?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:30:42 #56
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_71535404
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:08 schreef pascalheister het volgende:
Dat is een meubel van de hubo, het heet force oid , mooi materiaal
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:24 schreef Cyan het volgende:

[..]

Van die woonkamer met al zijn elementen kun je echt een geweldige ruimte maken! Volgens mij hebben jullie ondanks de staat van bepaalde kamers echt een geweldig huis! En ik denk dat het echt de moeite waard is om het beetje bij beetje op te knappen.

Maar hebben jullie 2 huizen? Want de badkamer (die trouwens erg mooi is geworden) is toch in hetzelfde huis als waar je al die klussen hebt gedaan?
Dat is gewoon een standaard Belgisch rijtjeshuis, maar nog van de oude stempel. Eens het in orde is zou dat wel een goed huis zijn, zeker als je graag in de stad woont.

We hebben 2 huizen, als je ze zo kan noemen Mijn vader had vroeger een ander huis gekocht dat hij wou renoveren terwijl we in dit huis woonden. Was toen al in zeer slechte staat. Hij is er dan aan begonnen, maar toen stierf zijn vrouw en stond hij er alleen voor om voor 5 kinderen te zorgen. Het is dus nooit ver geraakt, maar het was ook niet verkoopbaar tot wij allemaal 18 waren. Wij kunnen er niets mee doen, en het zou teveel geld kosten om dat te renoveren, dus moet het verkocht worden. Maar gezien de staat is het een project voor een aannemer of een jonge mens met veel gedrevenheid. En dat vind je niet zo eenvoudig.
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:15:19 #57
107521 Furia
snoopy weer
pi_71536732
Prachtig zeg!! Ben benieuwd wat het volgende project wordt!
pi_71536871
al een paar jaar volg alles van benoit en telkens verbaas ik mij weer door de inzet en nu ik weer foto's van het begin zie en hoe de keuken een paar jaar geleden al is opgeknapt super hoor.

super dat je je motor reis hier op zet nu moet en zal ik volgend jaar ook met de motor naar de alpen gaan, wat is dat super zeg.

een en al respect
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_71537722
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:21 schreef MMach het volgende:

[..]

Daarom is dat zo leuk.
Helaas lukt het mij niet meer om in één klik de Youtube filmpjes te openen.
Er is iets veranderd in de techniek daarvan.

Fijn ! dat het genieten is.
pi_71539019
MMach is back en gelijk weer met een mooie klus!
tvp !!!

leuk gedaan die badkamer, petje af , het wordt allemaal harsttikke leuk, jammer alleen dat je broer zo weinig waardring kan opbrengen voor je klussen en aan zijn kamer vasthoudt
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:30:16 #61
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_71545764
Ahja, mijn kamer is in tussentijd ook een beetje aangepast (niet zo heel veel veranderd sinds de topics over die zetel):

(inderdaad, daar mist een lampje)

Heel veel vroeger zag die er zo uit:

pi_71546386
Waar sliep je toen, op dat kleedje?
Coole kast trouwens. Ik heb dezelfde kledingkast als MMach, wie wil me aanraken??
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:08:51 #63
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_71546650
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:57 schreef Yeahinho het volgende:
Waar sliep je toen, op dat kleedje?
Coole kast trouwens. Ik heb dezelfde kledingkast als MMach, wie wil me aanraken??
nenee, helemaal rechts stond nog een eenpersoonsbed.
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:25:43 #64
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_71547105
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:32 schreef styliste het volgende:
Wat een (potentieel) mooie ruimte zeg! Die plafonds en deuren zijn echt schitterend!
Die plafonds kan je gemakkelijk fixen met gipsen of kunstof/piepschuim profielen.
Heb ik hier thuis ook. Ontzettend neppe oplossing waar je echter niets van ziet.

on-topic: mooie badkamer, en geinig om te zien dat er in vlak over de grens nog steeds zulke huizen staan die in NL al lang zouden zijn afgebroken.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_71547208
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:25 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Die plafonds kan je gemakkelijk fixen met gipsen of kunstof/piepschuim profielen.
Heb ik hier thuis ook. Ontzettend neppe oplossing waar je echter niets van ziet.

...
That, I know. Maar dit is echt en ik heb niet zulke hoge plafonds
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:32:08 #66
230534 stamppot
Stampen maarr!
pi_71547289
TVP'tje, vorige topics van mmach ook met grote belangstelling gevolgd. Voor het klussen maar ook voor het verhaal er achter!
Top werk!
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:02:27 #67
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_71548089
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:25 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

on-topic: mooie badkamer, en geinig om te zien dat er in vlak over de grens nog steeds zulke huizen staan die in NL al lang zouden zijn afgebroken.
Dit is een uitzondering, de meeste belgische huizen zijn dik in orde.

En toch durf ik met veel zekerheid beweren dat dit huis degelijker gebouwd is dan veel van de nederlandse huizen die vaak eenheidsworst zijn en bulken van gyproc en houtwerk. En zoals hier wordt bewezen is het niet nodig om een huis af te breken wat perfect renoveerbaar is. Als er een kras op je autodeur staat, breng je die toch ook niet naar de sloop? Wel, als er een stuk cement van een honderd jaar oud huis naar beneden valt, dan kan je dat gewoon repareren, zonder het huis te slopen. In Belgie zien de huizen er soms vervallener of slechter onderhouden uit, maar ze hebben wel karakter, ook al is dat het karakter van een zwerfhond, ik heb het toch liever dan allemaal dezelfde schoongestreken oergezellige huisjes

Elke keer als ik in nederland kom sta ik met verbazing te kijken naar het soort wijken met straat achter straat dezelfde huizen. Dit soort:

En dat zijn dan vaak nieuwbouwwijken met gigantisch hoge huizenprijzen. Als je het dus denigrerend over 'zulke huizen' hebt, dan kan het geen kwaad om even in eigen boezem, binnen de eigen grenzen te kijken.
Overigens bulkt nederland ook wel van mooie huizen en mooie architectuur, ik heb het hier gewoon over een standaard rijtjeshuis, niet in een karakterstad als Amsterdam oid.

Terwijl dit bijvoorbeeld de voorgevel van ons andere huis is:

Akkoord, het ziet er niet uit, maar haal er een zandstraler over en je krijgt een bloedmooie zandstenen voorgevel. En het huis ernaast is anders, en dat ernaast ook, heerlijk. En dit is een gewoon standaard rijtjeshuis-zij het in een iets duurdere straat-, in de buitenwijken van gent. Er zijn er ook kleinere, er zijn ook straten met meer dan een paar dezelfde huizen, maar dat komt veel minder voor dan in NL.

[ Bericht 4% gewijzigd door MMach op 02-08-2009 21:30:55 ]
pi_71549013
quote:
niet in een karakterstad als Amsterdam oid
Kom je zeker alleen in de centrum van A'dam... ?
(Lijk me stug overigens...)
Maar ben wel eens over je opmerkingen wat betreft dit soort "architectuur".
Men wil iets wat snel gebouwd en verkocht wordt...
Al ken ik ook voorbeelden waar wel buiten de paden is getreden, maar de resultaat ook niet alles is...
pi_71549110
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef Treasa het volgende:

[..]

Al ken ik ook voorbeelden waar wel buiten de paden is getreden, maar de resultaat ook niet alles is...
Beste huisje!
Is dat 1 woning? Kan je zo allemaal appertementen van maken, of lijk dat maar zo?
Welke bouwjaar is het? Nieuwsgierig is als altijd...
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:43:36 #70
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_71549239
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef Treasa het volgende:

[..]

Mjah, ik ben er nog niet veel buiten de grote steden gaan kijken
Ik bedoel dit soort huizen, die zijn echt amazing

Als ze het vroeger konden, waarom is dat nu zo niet meer?

Gent is trouwens ook niet mis op oude huizen in het centrum-vlak
pi_71549279
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:38 schreef Treasa het volgende:

[..]

Beste huisje!
Is dat 1 woning? Kan je zo allemaal appertementen van maken, of lijk dat maar zo?
Edit: sorry voor de extra reactie... was niet de bedoeling...
pi_71549460
Omdat het te veel kost tegenwoordig om zoiets te bouwen en men wil zo min mogelijk kosten en meer winst... tja... dus gemak dient de beurs...
Er zijn overigens wel nieuwbouwprojecten geweest die zulke bouw kopieerden.
Weet alleen niet waar en hoe het van de binnenzijde is...

Oke, hele andere bouw dan mooie trapgevels e.d. maar hoe vind je dit soort dan?

En nogmaals sorry dat ik je topic vervuil met extra reacties terwijl ik een bericht alleen maar wilde wijzigen... Op tijd naar bed denk ik...
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:51:50 #73
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_71549472
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:38 schreef Treasa het volgende:

[..]

Beste huisje!
Dat is 1 huis, met zolder en volledig onderkelderd. Maar het is een hoekhuis, en loopt taps toe. De tuin is maar enkele vierkante meters groot, dat is het grootste nadeel van het huis en haalt de prijs ook wel naar beneden.
Maar je zou er 2 studio's van kunnen maken met elks 2 verdiepen ofzo.
Het bouwjaar is als ik mij niet vergis 1907, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:55:01 #74
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_71549567
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:51 schreef Treasa het volgende:
Omdat het te veel kost tegenwoordig om zoiets te bouwen en men wil zo min mogelijk kosten en meer winst... tja... dus gemak dient de beurs...
Er zijn overigens wel nieuwbouwprojecten geweest die zulke bouw kopieerden.
Weet alleen niet waar en hoe het van de binnenzijde is...

Oke, hele andere bouw dan mooie trapgevels e.d. maar hoe vind je dit soort dan?

En nogmaals sorry dat ik je topic vervuil met extra reacties terwijl ik een bericht alleen maar wilde wijzigen... Op tijd naar bed denk ik...
Dat is gewoon vet
Maar worden die huizen altijd en masse gebouwd ofzo? Bij ons is dat -voor zover ik weet- enkel zo bij de sociale woningbouw dat er een groter aantal huizen in 1 keer worden gebouwd. Meestal zijn het gewoon de huiseigenaars zelf die hun huis ontwerpen en laten bouwen. Vandaar de grote variatie in Belgie. Wij hebben ook lintbebouwing (dus een doorlopende huizenrij tussen de steden, langs de secundaire wegen), in Nederland zie je dat niet zo vaak (of heb ik dat nog niet zo vaak gezien, het is niet alsof ik er elke week kom )

En ik vind dat geen topicvervuiling (tenzij de mods daar anders over denken), ik vind dat best interessant
pi_71549761
in nederland worden er vrij strenge eisen gesteld aan de buitenkant van een woning en of deze wel in het straatbeeld past (lees: gelijk is aan de andere woningen). Zolang je in dezelfde stijl bouwt mag het anders worden je plannen afgekeurd. Tenzij je veel geld en veel grond hebt natuurlijk....

Als je in de oude binnensteden komt lijkt het alsof alles in de naoorlogse stijl gebouwd is maar vaak als je omhoog kijkt (Tilburg is daar een mooi voorbeeld van) dan zie je nog allerlei oude elementen en gevels terug.
pi_71550207
De woningen van de link die ik je gaf is onderdeel van een groot project in het Westland.
Daarin komt juist een grote variatie aan verschillende soorten woningen en kavels.
Dit complex moet drijvend worden. En zo komen er ook hele kavels die drijvend gaan worden.
Plus bouwblokken in de andere uiterste hoek van het project. Die andere hoek wordt trouwens wel dichtbebouwd... De rest is veel opender. Er komen ook woningen op palen en woningen waar je letterlijk met je boot als een ware James Bond naar binnen kan varen.
Tis in ieder geval geen standaard massa-project
En goed gekeurd in de bestemmingsplan en door de raad.

In het Westland zijn er ook een paar projecten waar nauwelijks regels zijn voor de bouw.
Ik kan alleen niet op de naam komen van 1 van die projecten...
Ik zal het morgen eens checken en hier plaatsen als je dat leuk vind.
pi_71550273
quote:
Als je in de oude binnensteden komt lijkt het alsof alles in de naoorlogse stijl gebouwd is maar vaak als je omhoog kijkt (Tilburg is daar een mooi voorbeeld van) dan zie je nog allerlei oude elementen en gevels terug.
In mijn woonplaats hebben ze het gewaagd om een hele mooie gevel achter horizontale planken te verstoppen, je ziet nog net de punt van de dak... dat daar ooit toestemming voor is gegeven...

Ps ik geloof dat ik wat verslaafd aan fok aan het geraken ben...
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:21:59 #78
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_71550411
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:55 schreef MMach het volgende:

[..]

Dat is gewoon vet
Maar worden die huizen altijd en masse gebouwd ofzo? Bij ons is dat -voor zover ik weet- enkel zo bij de sociale woningbouw dat er een groter aantal huizen in 1 keer worden gebouwd. Meestal zijn het gewoon de huiseigenaars zelf die hun huis ontwerpen en laten bouwen. Vandaar de grote variatie in Belgie. Wij hebben ook lintbebouwing (dus een doorlopende huizenrij tussen de steden, langs de secundaire wegen), in Nederland zie je dat niet zo vaak (of heb ik dat nog niet zo vaak gezien, het is niet alsof ik er elke week kom )

En ik vind dat geen topicvervuiling (tenzij de mods daar anders over denken), ik vind dat best interessant
in nederland is het inderdaad zo dat 9 van de 10 of zelfs meer huizen door een projectontwikkelaar bedacht en gebouwd worden.
veel gebruikte materialen in deze huizen is ook nog universeel dus stalen kozijn met opdekdeur (weet naam zo niet) Polynorm
wat dat betreft vind ik belgie een stuk mooier alleen de lintbebouwing vind ik niks ik zie liever kernen. (wij wonen 5km van postel af, bekend van de beste fritten)
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_71550860
Wat een gaaf huis! Maar heb ik nu goed begrepen dat dat huis sinds het overlijden van je ouders leeg staat? Hoop dat jullie snel een koper vinden die er wat moois van wilt maken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_71552610
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:02 schreef MMach het volgende:

Elke keer als ik in nederland kom sta ik met verbazing te kijken naar het soort wijken met straat achter straat dezelfde huizen. Dit soort:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En dat zijn dan vaak nieuwbouwwijken met gigantisch hoge huizenprijzen.
De prijzen van huizen van voor de oorlog zijn verhoudingsgewijs vaak stukken hoger.
quote:
Terwijl dit bijvoorbeeld de voorgevel van ons andere huis is:
[ afbeelding ]
Akkoord, het ziet er niet uit, maar haal er een zandstraler over en je krijgt een bloedmooie zandstenen voorgevel. En het huis ernaast is anders, en dat ernaast ook, heerlijk. En dit is een gewoon standaard rijtjeshuis-zij het in een iets duurdere straat-, in de buitenwijken van gent. Er zijn er ook kleinere, er zijn ook straten met meer dan een paar dezelfde huizen, maar dat komt veel minder voor dan in NL.
Fantastische gevel
pi_71553039
Heb het al eens eerder genoemd.

Maar weet dat je niet alleen bent. Ik heb zelf in een soortgelijke situatie gewoond / opgegroeid maar dan in Nederland. Ik heb er (helaas?) geen foto's van en het huis is inmiddels verkocht. Maar je moet mij maar even op mijn woord geloven dat dezelfde taferelen van toepassing waren. Overigens was dat ook nog van het slag echte herenhuis met mooie voorgevel. Een waar juweeltje maar de verkoop lag helaas buiten mijn macht en bovendien was de wijk eigenlijk al verloren. (was in Rotterdam overigens.)

Diepe respect voor je klussen
Profiel opgeheven.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 07:12:38 #83
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_71584524
Wat een mooi huis (beiden maar doel nu even op de 2e )
Ben erg benieuwd hoe het er van binnen uit ziet... Is het al die tijd wel verhuurd geweest of heeft het altijd leeg gestaan?
Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben . Vind het aan de buitenkant mooi... Als ik nu eens geld en tijd zou hebben...

* Rallydame droomt nog even verder..
pi_71602590
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:08 schreef pascalheister het volgende:
Dit type (Force) is ook bij de Karwei te verkrijgen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:30:30 #85
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71604311
MMach is back Heerlijk om mee te kijken wat je allemaal maakt En ik vind het fantastisch om te zien hoe je langzamerhand alles opknapt. Wat een verschil met voorheen!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:38:53 #86
95752 crew  Chell
Kluns
pi_71604610
Jeeeeeeej, MMach is er weer!

I de badkamer! Mooi man!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:45:46 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71606815
Een nieuw Mmach topic!
Mooi die badkamer!
En wat ben je toch al van ver gekomen man!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:46:01 #88
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_71629715
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 07:12 schreef Rallydame het volgende:
Wat een mooi huis (beiden maar doel nu even op de 2e )
Ben erg benieuwd hoe het er van binnen uit ziet... Is het al die tijd wel verhuurd geweest of heeft het altijd leeg gestaan?
Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben . Vind het aan de buitenkant mooi... Als ik nu eens geld en tijd zou hebben...

* Rallydame droomt nog even verder..
Er zijn nog 150k ¤ renovatiekosten aan. Naast de kostprijs is dat samen hetzelfde bedrag dat je kwijt bent voor een leuk villatje aan de rand van Gent. Het is vooral de locatie die zeer gunstig is. Ikzelf zou er bv nooit aan beginnen, er is nogal wat structureel werk aan, en hoewel het wel een leuk huis is, zou de totaalprijs voor mij te veel zijn.

Het warm water is nu ook OK in de badkamer (Vaillantman moest nog een en ander instellen en keuren). Net genoten van een heerlijke massagedouche
pi_71636800
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:21 schreef Treasa het volgende:

[..]

In mijn woonplaats hebben ze het gewaagd om een hele mooie gevel achter horizontale planken te verstoppen, je ziet nog net de punt van de dak... dat daar ooit toestemming voor is gegeven...

Ps ik geloof dat ik wat verslaafd aan fok aan het geraken ben...
moet ik nu een schuldgevoel voelen opkomen?? hihi
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71636837
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:46 schreef MMach het volgende:

[..]

Het warm water is nu ook OK in de badkamer (Vaillantman moest nog een en ander instellen en keuren). Net genoten van een heerlijke massagedouche
loon naar werken dus, fijn hoor!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71642618
Dude, ziet er echt mooi uit!

Ik vroeg me al af hoe je die tegels om de verhoging heen had gebogen. Vinyl doet wonderen
Hoe heb je de randen waterdicht gemaakt?

Wat wij nog wel eens toepassen (niet mooi, maar wel errug waterdicht) is een in situ gemaakte polyesther vloer. Wordt tegen de randen omhoog gezet. Vooral functioneel in oude panden waar een betonvloer te zwaar wordt.

Maarre, erg mooi dus
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:35:27 #92
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_71845404
Geweldig topic weer!

Edit: even wat oude topics doorgelopen, maar erg jammer dat sommige foto's niet meer werken of filmpjes niet meer online staan...

[ Bericht 77% gewijzigd door Tazz op 13-08-2009 15:39:59 ]
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:42:45 #93
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_71845589
Yeuh! MMach is terug...
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:19:39 #94
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_71846489
mmach ftw!
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_71848557
jeej, MMach is terug
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:13:56 #96
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_71849789
Welkom trug,

Hoeveel kamers moeten nog verbeterd worden?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:34:23 #97
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_71851958
Mooi werk !

Waar ik echter wel ff achter de oren heb gekrapt... je hebt dit gedana voor 2100 euro ?

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Alleen al zo'n badkamer meubel kost ex kraan al snel tegen de 800 euro. Dan nog de cabine die je ook niet voor 1000 euro koopt, de douchekop en de boiler.

Het vinyl en de andere spullen vergeet ik dan even...

Hoe doe je dat ? ben erg nieuwsgierig aangezien ik ook een badkamer moet gaan doen...

ps, dat vinyl, is dat nog een speciaal merk ofzo? ALs je bij de gemiddelde tapijtboer gata kijken hebben ze vaak alleen dat elcheapo spul.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:17:13 #98
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_71856027
MMach is terug .
Ik kan nu de foto's niet zien, maar ik weet nu al dat het weer een leuk topique is om te volgen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:26:01 #99
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_71869626
Wat mooi geklust weer. Dit topic wil ik niet missen
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_71870287
ik denk dat het nu wel redelijk traag zal verlopen, MMach is nu eenmaal beginnen werken.

Maar in principe zouder er wel een aantal grote werken moeten volgen, nieuw buitenschrijnwerk ed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')