dat SCHRIJF je NIET over andermans huis waar hij met broers en zussen is opgegroeid en gezien de omstandigheden !!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef Mikkie het volgende:
Netjes hoor!
Maar wat een godverdomde zwijnenstal was het vroeger zeg. Echt knap dat je de motivatie vindt om er stap voor stap mee aan de slag te gaan!
Van die woonkamer met al zijn elementen kun je echt een geweldige ruimte maken! Volgens mij hebben jullie ondanks de staat van bepaalde kamers echt een geweldig huis! En ik denk dat het echt de moeite waard is om het beetje bij beetje op te knappen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:19 schreef MMach het volgende:
Ons andere huis (dat in véél ergere staat is) staat nu al 5 maanden te koop geloof ik, buitengewoon veel geinteresseerden, maar nog geen bod. Nugoed, het is crisistijd, zo gek is dat niet. Ik ben wel van plan om mijn deel (wat betrekkelijk weinig zal zijn trouwens) integraal te investeren in het ouderlijke huis. Maar dan nadat de schatter is gekomen, liefst vastgelegd voor het nageslacht. Als ik besluit dit huis ooit over te kopen van mijn broer en zussen ga ik no way de volle pot betalen na al het geld, tijd en moeite die ik er al ingestoken heb
Dat is een meubel van de hubo, het heet force oidquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:08 schreef pascalheister het volgende:
mooie klus, waar komt dat badmeubel vandaan?
Dat is gewoon een standaard Belgisch rijtjeshuis, maar nog van de oude stempel. Eens het in orde is zou dat wel een goed huis zijn, zeker als je graag in de stad woont.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:24 schreef Cyan het volgende:
[..]
Van die woonkamer met al zijn elementen kun je echt een geweldige ruimte maken! Volgens mij hebben jullie ondanks de staat van bepaalde kamers echt een geweldig huis! En ik denk dat het echt de moeite waard is om het beetje bij beetje op te knappen.
Maar hebben jullie 2 huizen? Want de badkamer (die trouwens erg mooi is geworden) is toch in hetzelfde huis als waar je al die klussen hebt gedaan?
Helaas lukt het mij niet meer om in één klik de Youtube filmpjes te openen.quote:
nenee, helemaal rechts stond nog een eenpersoonsbed.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:57 schreef Yeahinho het volgende:
Waar sliep je toen, op dat kleedje?
Coole kast trouwens. Ik heb dezelfde kledingkast als MMach, wie wil me aanraken??
Die plafonds kan je gemakkelijk fixen met gipsen of kunstof/piepschuim profielen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:32 schreef styliste het volgende:
Wat een (potentieel) mooie ruimte zeg! Die plafonds en deuren zijn echt schitterend!
That, I know. Maar dit is echtquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die plafonds kan je gemakkelijk fixen met gipsen of kunstof/piepschuim profielen.
Heb ik hier thuis ook. Ontzettend neppe oplossing waar je echter niets van ziet.![]()
...
Dit is een uitzondering, de meeste belgische huizen zijn dik in orde.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die plafonds kan je gemakkelijk fixen met gipsen of kunstof/piepschuim profielen.
Heb ik hier thuis ook. Ontzettend neppe oplossing waar je echter niets van ziet.![]()
on-topic: mooie badkamer, en geinig om te zien dat er in vlak over de grens nog steeds zulke huizen staan die in NL al lang zouden zijn afgebroken.
Kom je zeker alleen in de centrum van A'dam... ?quote:niet in een karakterstad als Amsterdam oid
Beste huisje!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef Treasa het volgende:
[..]
Kom je zeker alleen in de centrum van A'dam... ?
(Lijk me stug overigens...)
Maar ben wel eens over je opmerkingen wat betreft dit soort "architectuur".
Men wil iets wat snel gebouwd en verkocht wordt...![]()
Al ken ik ook voorbeelden waar wel buiten de paden is getreden, maar de resultaat ook niet alles is...
Mjah, ik ben er nog niet veel buiten de grote steden gaan kijkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef Treasa het volgende:
[..]
Kom je zeker alleen in de centrum van A'dam... ?
(Lijk me stug overigens...)
Maar ben wel eens over je opmerkingen wat betreft dit soort "architectuur".
Men wil iets wat snel gebouwd en verkocht wordt...![]()
Al ken ik ook voorbeelden waar wel buiten de paden is getreden, maar de resultaat ook niet alles is...
Edit: sorry voor de extra reactie... was niet de bedoeling...quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:38 schreef Treasa het volgende:
[..]
Beste huisje!
Is dat 1 woning? Kan je zo allemaal appertementen van maken, of lijk dat maar zo?
Welke bouwjaar is het? Nieuwsgierig is als altijd...
Dat is 1 huis, met zolder en volledig onderkelderd. Maar het is een hoekhuis, en loopt taps toe. De tuin is maar enkele vierkante meters groot, dat is het grootste nadeel van het huis en haalt de prijs ook wel naar beneden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:38 schreef Treasa het volgende:
[..]
Beste huisje!
Is dat 1 woning? Kan je zo allemaal appertementen van maken, of lijk dat maar zo?
Welke bouwjaar is het? Nieuwsgierig is als altijd...
Dat is gewoon vetquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:51 schreef Treasa het volgende:
Omdat het te veel kost tegenwoordig om zoiets te bouwen en men wil zo min mogelijk kosten en meer winst... tja... dus gemak dient de beurs...
Er zijn overigens wel nieuwbouwprojecten geweest die zulke bouw kopieerden.
Weet alleen niet waar en hoe het van de binnenzijde is...
Oke, hele andere bouw dan mooie trapgevels e.d. maar hoe vind je dit soort dan?
En nogmaals sorry dat ik je topic vervuil met extra reacties terwijl ik een bericht alleen maar wilde wijzigen...Op tijd naar bed denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |