Normaal eindig ik idd met de vloer, maar deze keer niet. Omdat het schoonmaken van de vloer en de deur zoveel stof zouden maken is het niet handig dat je muren al geschilderd zijn. Dat fijne stof krijg je maar moeilijk van de muren en dan zit er zo'n lelijk waas over de verf. Alles heeft een redenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef H1F5 het volgende:
Prachtig weer. Maar volgende keer wel van boven naar beneden werken hè, niet eerst met de vloer beginnen.
Ja ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:16 schreef MMach het volgende:
[..]
Normaal eindig ik idd met de vloer, maar deze keer niet. Omdat het schoonmaken van de vloer en de deur zoveel stof zouden maken is het niet handig dat je muren al geschilderd zijn. Dat fijne stof krijg je maar moeilijk van de muren en dan zit er zo'n lelijk waas over de verf. Alles heeft een reden
Aha. Onze radiator is wel vrij essentieel in de verwarming van het huis. Maar even zien hoe zo'n kast er dan idealiter uit zou moeten zien. dank voor je antwoord!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:00 schreef MMach het volgende:
Normaal gezien wel, als die gaten even groot zijn als het oppervlak van de radiator boven en onder. De stralingwarmte ben je wel kwijt, maar dat is sowieso al niet zoveel bij dit type radiator. Om eerlijk te zijn staat die radiator eigenlijk zelden aan in die ruimte omdat die kamer al wordt opgewarmd door de 'grote' living ernaast.
I beg to differ, all it takes is some effort.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef Mikkie het volgende:
.... wat een godverdomde zwijnenstal ....
Nou, dat volgen we dan ook weer graag!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:19 schreef MMach het volgende:
Ty
En idd het wordt een tv kamer. Maar ik vind geen tv meubel dat aan mijn eisen voldoet, dus waarschijnlijk maak ik er zelf eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |