Die zie ik gelukkig niet zo vaak in het nieuws, maar zijn idd wel irritant te noemen als ze eens tevoorschijn komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:38 schreef _Led_ het volgende:
Vergeet Emile Ratelband en Patty Brard niet.
Wat is er mis met Volkert!?quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 12:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Niemand de moeite nog genomen om Volkert te noemen? Bij dezen dan, die is ook niet erg geliefd denk ik.
Die komt binnenkort vrij en dan is ie wel geliefdquote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 12:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Niemand de moeite nog genomen om Volkert te noemen? Bij dezen dan, die is ook niet erg geliefd denk ik.
Wie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:44 schreef valek het volgende:
Voor mij is dat Louis Suarez. Die staat er niet bij. De grootste kutzak die ik ken.
Die staat nog in de file...quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 12:50 schreef john_ven24 het volgende:
Waar staat Koos Spee in dit lijstje?
wat een mogolen zitten daarquote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 12:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
offtopic maar van welke fokker is deze hyves http://baasonur.hyves.nl/
quote:Buraak (927)
dinsdag, 18:50
ik vind dit echt enorm triest zeg tering ..
laat die jongen gwn met rust en als je reactie zet zet dat normale iets eronder en niets flauws .
wollah scheit broer wees zoals je bent heb kk scheit aan die tjappies
alsof hun tom cruise enzoo zijn en angelina jolie iedreen heeft wel wat lelijks
opgekankerd e zahbes.
quote:*GÖKHAN* (791)
dinsdag, 18:49
tim!
het is niet leer eerst eens nederlands praten, maar leer eerst IS Nederlands praten;-)
combinatie van Louis van Gaal en Luis Suárezquote:
http://baasonur.hyves.nl/(...)os/336548182/0/e8S3/quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:46 schreef Shoombak het volgende:
[..]
http://baasonur.hyves.nl/ is zn vriendje
Ik denk dat iemand minstens wel 2 uit de lijst in zijn hoofd had voordat hij/zij op de link drukte.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:50 schreef DeLuna het volgende:
Goh, dat zijn wel precies die 4 die ik ook in mijn hoofd had.
Die laatstequote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 12:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wat een mogolen zitten daar!!!!
[..]
[..]
Omdat Koos Spee niet in het lijstje staat, Hirsch Balin kan ik trouwens ook niet uitstaan, wat een kutkop en wat een flater laatst op de camping in z'n nette pak!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:04 schreef Kopbal het volgende:
Waarom de fuck is Kuik de meest gehate man
Wat een triestigheid.
http://xichico.hyves.nl/quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 12:46 schreef Shoombak het volgende:
[..]
http://baasonur.hyves.nl/ is zn vriendje
Omdat hij zich aftrekt op de boetes die hij uitschrijft aan mensen die "illegaal" bezig zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:04 schreef Kopbal het volgende:
Wat een triestigheid.
95% van Nederland kent de beste man niet eensquote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 13:07 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Omdat hij zich aftrekt op de boetes die hij uitschrijft aan mensen die "illegaal" bezig zijn
En ik mis Ab Klink, die had anders ook hoog gestaan denk ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:06 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Omdat Koos Spee niet in het lijstje staat, Hirsch Balin kan ik trouwens ook niet uitstaan, wat een kutkop en wat een flater laatst op de camping in z'n nette pak!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:10 schreef falco18 het volgende:
[..]
Je ziet meteen aan die vrienden hoe de gemiddelde pirate bay gebruiker er uit ziet
quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, geef die jongen een flinke boterham.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:07 schreef boskameel het volgende:
[..]
http://xichico.hyves.nl/
[ afbeelding ]
"Zie mij shinen"
Dan zou rouvoet ook wel hoog scoren met zijn schaamhaar actie.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:08 schreef TNA het volgende:
Ab Klink scoort bij mij wel hoog met zijn christenfundamentalistische ongefundeerde kutmaatregelen
Hij schrijft geen boetes uit.quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 13:07 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Omdat hij zich aftrekt op de boetes die hij uitschrijft aan mensen die "illegaal" bezig zijn
Als we hem persoonlijk kenden waren we hem nu niet aan het haten, maar aan het herdenken...quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 13:01 schreef MEKSS het volgende:
Beetje zielig om iemand te haten die je alleen van de media kent
Hier lijkt ze wel op een gangsterin, en op die andere foto lijkt ze dan weer op een gothic-achtig gevalquote:
Gewoon een vieze emo.quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 13:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hier lijkt ze wel op een gangsterin, en op die andere foto lijkt ze dan weer op een gothic-achtig geval
Identiteitscrisis ofzo
Nog niet misschien. Maar ik denk dat hij dat wel wil bereiken in de toekomst.quote:
Vrij? Die gast heeft toch nog 12 jaar te gaan?quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 12:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die komt binnenkort vrij en dan is ie wel geliefdvelen zullen hem opzoeken om te knuffelen
![]()
Hij kan wel meer willen, en die vrouw is door een rechter veroordeeld. Lekker voorbeeld.quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]
Nog niet misschien. Maar ik denk dat hij dat wel wil bereiken in de toekomst.
Net zoals die vrouw in Amerika is overkomen door 24 liedjes te downloaden.
24 liedjes downloaden: 1,4 miljoen euro boete
Jij hebt vast wel Hyves. Hevel eens wat over naar Tinypic en plaats het hier.quote:
Downloaden/kopiëren voor eigen gebruik is nu nog niet verboden, maar als hij dat er doorheen krijgt en de ip's gecontroleerd mogen worden kan men op een dag zo'n een gerechtelijke brief ontvangen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hij kan wel meer willen, en die vrouw is door een rechter veroordeeld. Lekker voorbeeld.
Er staat verder maar 1 andere foto:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel Hyves. Hevel eens wat over naar Tinypic en plaats het hier.
whahaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
offtopic maar van welke fokker is deze hyves http://baasonur.hyves.nl/
Dagvaarding noemen we dat. En dan nog kan Brein geen boetes uitschrijven, maar wel mensen dagvaarden wanneer zij de wet overtreden. Moet je dan Tim Kuik daarop aankijken, of de wetgevende macht, die bepaalt dat downloaden en/of kopiëren niet mag? Of de rechterlijke macht die de boete oplegt?quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 13:38 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]
Downloaden/kopiëren voor eigen gebruik is nu nog niet verboden, maar als hij dat er doorheen krijgt en de ip's gecontroleerd mogen worden kan men op een dag zo'n een gerechtelijke brief ontvangen.
Wat is de officiele status van BREIN dan? Is dat een overheidsinstantie? Wie heeft het opgericht? Wie controleert het? Wat is de achtergrond van BREIN?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dagvaarding noemen we dat. En dan nog kan Brein geen boetes uitschrijven, maar wel mensen dagvaarden wanneer zij de wet overtreden. Moet je dan Tim Kuik daarop aankijken, of de wetgevende macht, die bepaalt dat downloaden en/of kopiëren niet mag? Of de rechterlijke macht die de boete oplegt?
Lees je eens een beetje in in ons staatsrecht voordat je een mening vormt.
Joh!quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat die Tim Kuik hyve nep is net als zijn vrienden
Is Google kapot ofzo?quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 14:01 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat is de officiele status van BREIN dan? Is dat een overheidsinstantie? Wie heeft het opgericht? Wie controleert het? Wat is de achtergrond van BREIN?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:01 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat is de officiele status van BREIN dan? Is dat een overheidsinstantie? Wie heeft het opgericht? Wie controleert het? Wat is de achtergrond van BREIN?
quote:BREIN is een private handhavingsorganisatie en heeft in Nederland geen strafrechtelijke opsporingsbevoegdheden. De Auteurswet biedt rechthebbenden en hun vertegenwoordigers verschillende middelen om juridische actie te nemen. Zo kunnen inbreukmakende goederen en productiemiddelen worden opgeëist en kunnen schadevergoedingen worden gevorderd via een civiele procedure bij de rechtbank. Bij kleine zaken wordt de dader gevraagd om een onthoudingsverklaring met boetebeding te ondertekenen. Als dit wordt geweigerd wordt er een kort geding aangespannen. Bij grotere zaken wordt er een schadevergoeding geëist en/of wordt aangifte gedaan bij de strafrechtelijke autoriteiten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:16 schreef koffiekoekje het volgende:
André van der Toorn...
[ afbeelding ]
Snap niet waarom iemand ze dan ook maar serieus neemt...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:06 schreef Shoombak het volgende:
BREIN is een private handhavingsorganisatie en heeft in Nederland geen strafrechtelijke opsporingsbevoegdheden. De Auteurswet biedt rechthebbenden en hun vertegenwoordigers verschillende middelen om juridische actie te nemen. Zo kunnen inbreukmakende goederen en productiemiddelen worden opgeëist en kunnen schadevergoedingen worden gevorderd via een civiele procedure bij de rechtbank. Bij kleine zaken wordt de dader gevraagd om een onthoudingsverklaring met boetebeding te ondertekenen. Als dit wordt geweigerd wordt er een kort geding aangespannen. Bij grotere zaken wordt er een schadevergoeding geëist en/of wordt aangifte gedaan bij de strafrechtelijke autoriteiten.
Bedoel je niet Fabio ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:41 schreef Quir het volgende:
Wie is die Sylvester trouwens? Wat een loser, zeg.
Tegenvaller.quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er staat verder maar 1 andere foto:
[ afbeelding ]
Tering, dat wijf moeten ze echt een keer opblazen, rietje in de reet en blazen maar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:50 schreef solyaris het volgende:
Dood aan deze inhoudsloze hysterische aandachtshoer!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er staat verder maar 1 andere foto:
[ afbeelding ]
quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 18:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
AAAAAGGGGGGGHhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111 AAAAAAHhhhh kankahhard FAPPENNNNNNNNNNNNNNN FYUCKKYEAHH1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opzoeken: JOEGOSLAAFquote:
volledig met je eens - stomme valse pisnicht die wel mensen in de zeik mag zetten maar als ie zelf in de maling genomen wordt valsenichterig gaat doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:58 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Smakeloze dikzak met vette platte stem.
dan moet je toch nog beter naar die schietinstructeur luisteren he?quote:
Joegoslavië?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Opzoeken: JOEGOSLAAF
Joegoslaaf
Joe - go´ slaaf
de -woord (mannelijk)
Joegoslaven
iem. geboortig of afkomstig uit Joegoslavië
Gevonden op http://www.heelom.com/Echo/zoekrobot/woo
JOEGOSLAAF
-bewoner van joegoslavië -europeaan -Persoonsbenamingen -bewoner van Oost Europa
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor
stront in je kop?
zucht! ik heb het nog voor je opgezocht. wat probeer je nou?quote:
Blij een medestander te zien. Ik snap werkelijk niet waarom die platte 'grappen'maker zo populair is; ik kan zijn stem zelfs niet horen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:26 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
volledig met je eens - stomme valse pisnicht die wel mensen in de zeik mag zetten maar als ie zelf in de maling genomen wordt valsenichterig gaat doen.
Noem je Rusland ook nog steeds USSR en het oosten van Duitsland DDR?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zucht! ik heb het nog voor je opgezocht. wat probeer je nou?
een joegoslaaf heet een joegoslaaf of joego. bedoeld worden mensen die voor een tientje irritantequote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Noem je Rusland ook nog steeds USSR en het oosten van Duitsland DDR?
Noem jij de Benelux ook Luxemburg?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet iemand bang worden voor een paar internethelden?quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
ik mag hopen dat kuik beter beschermd wordt dan wilders.
Een 'Tena lady' zou voldoende moeten zijnquote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
ik mag hopen dat kuik beter beschermd wordt dan wilders.
Die schooldrama's zijn ook allemaal veroorzaakt door autistische internetnerds, internet is gevaarlijker dan je denktquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet iemand bang worden voor een paar internethelden?
mag Wouter Bos als Rooie Rakker er dan ook bij?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:09 schreef Tism het volgende:
Ik zie 2 CDA ministers hierboven, daar ben ik het wel mee eens..
conclusie: autisten/aspergers zijn gevaarlijker dan je denkt... :Tquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die schooldrama's zijn ook allemaal veroorzaakt door autistische internetnerds, internet is gevaarlijker dan je denkt
Mensen die in Joegoslavië zijn geboren, zijn van oorsprong Joegoslavisch. Of het daarna nou is veranderd of niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Inderdaad slaat nergens op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:04 schreef Kopbal het volgende:
Wat een triestigheid.
In Urk wel sinds een tijdje..quote:
Klink! Van deze man word ik kwader trouwens.quote:
Ah Maxime! Dat vind ik nou de enige leuke CDA'er. Vooral sinds hij een fotoserie liet maken voor de Volkskrant en daar, lekker fout, met een enorme sigaar in zijn hoofd zat. Daarbij heb ik dan in mijn achterhoofd dat Mark Rutte absoluut niet gefilmd wil worden als hij aan het roken is, omdat dat niet goed zou zijn voor zijn populariteitquote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 21:52 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Pro-Israelische lulhannes die zijn persoonlijke mening er doorheen drukt![]()
+quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:52 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen, open je ogen! OBAMA is een REPTILLIAN en heeft de MEXICAANSE GRIEP geschapen om de MENSHEID uit te roeien. Dat hebben ze besloten bij de BILDERBERG GROEP! Dit wist HITLER ook, het staat zelfs MEIN KAMPF. Daarom is MEIN KAMPF ook VERBODEN, WIJ MOGEN DIT NIET WETEN. De JODEN zijn REPTILLIANS en hebben HITLER vermoord omdat hij teveel wist!! 9/11 was slechts een WAARSCHUWING in 2012 zal de WERELD eindigen doordat REPTILLIANS hun VLIEGTUIGEN in de AARDE boren!!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:42 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
+
Bilderberg-crimineel
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Balkenende, Verhagen en Beatrix naar Bilderberg 2008
CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL.quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 22:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen, open je ogen! OBAMA is een REPTILLIAN en heeft de MEXICAANSE GRIEP geschapen om de MENSHEID uit te roeien. Dat hebben ze besloten bij de BILDERBERG GROEP! Dit wist HITLER ook, het staat zelfs MEIN KAMPF. Daarom is MEIN KAMPF ook VERBODEN, WIJ MOGEN DIT NIET WETEN. De JODEN zijn REPTILLIANS en hebben HITLER vermoord omdat hij teveel wist!! 9/11 was slechts een WAARSCHUWING in 2012 zal de WERELD eindigen doordat REPTILLIANS hun VLIEGTUIGEN in de AARDE boren!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
9/11 CONSPIRACY: MORE PROOF OF BOMBS PLANTED IN THE TOWERS!!
Mensen, open je ogen!! Het BEWIJS ligt voor je!! Kijk verder dan je NEUS lang is!!! WEES GEEN SLAAF VAN DE OVERHEID!!!! HET STAAT ALLEMAAL IN DE BIJBEL!! Als je een streep door de bijbel trekt krijg je een DRIEHOEK!! HET SYMBOOL VAN HET KWAAD!! TOEVAL?? IK DENK HET NIET! DE BIJBEL IS GESCHAPEN DOOR SATANS ANUS!!! DIT WISTEN GOEBBELS, EINSTEIN EN WILHELMINA OOK. EN DIE ZIJN NU ALLEDRIE DOOD. TOEVAL?? IK DENK HET NIET!!
JE gaat toch niet zo kinderlijk de fout in door te geloven dat 9/11 een verassingsaanval was van 19 moslims he?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen, open je ogen! OBAMA is een REPTILLIAN en heeft de MEXICAANSE GRIEP geschapen om de MENSHEID uit te roeien. Dat hebben ze besloten bij de BILDERBERG GROEP! Dit wist HITLER ook, het staat zelfs MEIN KAMPF. Daarom is MEIN KAMPF ook VERBODEN, WIJ MOGEN DIT NIET WETEN. De JODEN zijn REPTILLIANS en hebben HITLER vermoord omdat hij teveel wist!! 9/11 was slechts een WAARSCHUWING in 2012 zal de WERELD eindigen doordat REPTILLIANS hun VLIEGTUIGEN in de AARDE boren!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mensen, open je ogen!! Het BEWIJS ligt voor je!! Kijk verder dan je NEUS lang is!!! WEES GEEN SLAAF VAN DE OVERHEID!!!! HET STAAT ALLEMAAL IN DE BIJBEL!! Als je een streep door de bijbel trekt krijg je een DRIEHOEK!! HET SYMBOOL VAN HET KWAAD!! TOEVAL?? IK DENK HET NIET! DE BIJBEL IS GESCHAPEN DOOR SATANS ANUS!!! DIT WISTEN GOEBBELS, EINSTEIN EN WILHELMINA OOK. EN DIE ZIJN NU ALLEDRIE DOOD. TOEVAL?? IK DENK HET NIET!!
welke invloed heeft ie direct op jou en mij? afgezien dat ie betaald wordt door de miljardenindustrie van die arme muziekanten en filmmakers, die het volkomen verkeerd aanpakken met hun idiote prijzen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Klink! Van deze man word ik kwader trouwens.
Maar dat komt omdat zo'n domme lul zoveel invloed heeft.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:01 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
JE gaat toch niet zo kinderlijk de fout in door te geloven dat 9/11 een verassingsaanval was van 19 moslims he?![]()
Verder zijn de meeste theorieen rond Bilderberg idd onzin, maar de ironie was jou blijkbaar ontgaan..
Eindelijk iemand die het licht gezien heeft! Natuurlijk zitten er geen buitenaardse wezens, moslims of reptilians achter de aanslagen van 9/11. Ook de Amerikanen zelf waren het niet. We hebben hier van doen met de eerste zet in een plan zo sluw en snood, dat slechts één bekende Nederlander het heeft kunnen bedenken! (Om het vervolgens met een selecte groep volgelingen ten uitvoer te brengen.) 9/11 diende er slechts toe Amerika van een dusdanig sociaal-maatschappelijk klimaat te voorzien dat het land zou kunnen dienen als voedingsbodem voor het op komst zijnde einde der dagen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:01 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
JE gaat toch niet zo kinderlijk de fout in door te geloven dat 9/11 een verassingsaanval was van 19 moslims he?![]()
Verder zijn de meeste theorieen rond Bilderberg onzin, maar de ironie was jou blijkbaar ontgaan..
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:08 schreef NotYou het volgende:
Was het maar zo dat Obama slechts buitenaards zou zijn, in werkelijkheid is hier namelijk iets onvoorstelbaar veel ergers aan de hand en niemand die er erg in lijkt te hebben!![]()
Barack Obama, naar verluid de eerste zwarte president van de Verenigde staten...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
..is in werkelijkheid niemand anders dan Wilbert Gieske!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ter onderbouwing van deze niet te ontkennen waarheid hieronder nog twee weinig verhullende foto's!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wilbert Gieske op een luchthaven, op het punt Indonesië te bezoeken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wilbert Gieske met een lesbische Sjamaan die hem met zwarte magie even overtuigend als zij mannelijk lijkt, tot een zogenaamd afro-amerikaanse senator heeft weten te maken, inmiddels president.
2012 lijkt hiermee definitief bevestigd.
Ik wens u allen zo lang nog mogelijk voorspoed en sterkte.
De bewijzen liggen voor onze neus! Mensen, open je ogen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het licht gezien heeft! Natuurlijk zitten er geen buitenaardse wezens, moslims of reptilians achter de aanslagen van 9/11. Ook de Amerikanen zelf waren het niet. We hebben hier van doen met de eerste zet in een plan zo sluw en snood, dat slechts één bekende Nederlander het heeft kunnen bedenken! (Om het vervolgens met een selecte groep volgelingen ten uitvoer te brengen.) 9/11 diende er slechts toe Amerika van een dusdanig sociaal-maatschappelijk klimaat te voorzien dat het land zou kunnen dienen als voedingsbodem voor het op komst zijnde einde der dagen!
[..]
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:01 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Verder zijn de meeste theorieen rond Bilderberg idd onzin, maar de ironie was jou blijkbaar ontgaan..
uhh, je vergeet gladde Gerard Jolingquote:
Dit is grappig omdat er echt mensen zijn die dit gelovenquote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 22:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Maxim verhagen pro Israëlquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:52 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:09 schreef JohnLennon het volgende:
Héé niks mis met ons aller knvb leider henk kessler!
Als je het nieuws een beetje volgt heeft ie regelmatig kritiek op Israëlquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Verhagen niet pro-Israelisch noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kritiek? Het enige wat hij doet is Israel beschermen en alles wat ze doen goedpraten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:51 schreef Slappy het volgende:
[..]
Als je het nieuws een beetje volgt heeft ie regelmatig kritiek op Israël
Zelfs van Agt heeft kritiek op de pro-Israel houding van Verhagen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:51 schreef Slappy het volgende:
[..]
Als je het nieuws een beetje volgt heeft ie regelmatig kritiek op Israël
Staat er ook 24 keer tussen. Koos Spee is de naam.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:43 schreef biertank het volgende:
ik mis die nsb-er van wegmisbruikers, weet zijn naam ff niet meer, die aap met zijn flitspalen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kritiek? Het enige wat hij doet is Israel beschermen en alles wat ze doen goedpraten.
Profiel is niet openbaar toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:54 schreef Kevincy het volgende:
[..]
http://baasonur.hyves.nl/(...)os/336548182/0/e8S3/
hahhah Kijk die bloem achter z'n oor.
Wat een enorme kneus..
Omdat jij het zo graag wil:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:43 schreef biertank het volgende:
ik mis die nsb-er van wegmisbruikers, weet zijn naam ff niet meer, die aap met zijn flitspalen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:43 schreef biertank het volgende:
En opperjosti Frans Bauer niet te vergeten...quote:Op maandag 10 augustus 2009 05:26 schreef Crook3rs het volgende:
De meest gehate personen in Nederland zijn voor mij alle artiesten die met kutmuziek de top 40 bestormen zoals Gordon Yes-r, ali b , lady gaga etc etc
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mag inderdaad wel 10 hoog het raam uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:01 schreef minkuukel het volgende:
Die zoon van R.Brandsteder met zijn kookprogamma
Als Tim Kuik werkelijk het ergste is wat er in NL rondloopt, dan valt het allemaal reuze mee...quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:45 schreef Ploertendoder het volgende:
1) Tim Kuik (gore kankerhomo die niet weet hoe het rechtssysteem in elkaar zit en blijkbaar heeft hij de rechters omgekocht)
2) Gerard Joling (Die potenrammer denkt dat hij heel wat is. helaas vindt de Nederlandse bevolking dat ook)
3) Patty Brard ( Die paardenmuil denkt ook dat ze nog sexy is, terwijl ze is uitgewoond door een clysma.)
4) Gordon ( Maakt vaak foute grappen, maar is makkelijk te negeren)
5) Rick Nieman ( RTL Nieuws presentator.. ik vind het een arrogant mannetje)
Zoooo, daar heb je lang over nagedachtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:25 schreef Chlamydia het volgende:
Arie Boomsma
Ali,B
Albert Verlinde
BEAU VAN FUCKING ERVENDOORN
ALBERTO STEGEMAN
Die homo Bastiaan van Schaijk
Al die kneusjes van de kanker Plus reclame
LINDA DE SNOL
Yolante en Wesley
Die OhOh Cherso Kneusjes
Peter R de vries
Frans Bauer
JAN SMIT
Yes-R
William Spaaij
Dat zijn er een paar die van mij part dood kunnen vallen BAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In deze rol vreselijk.quote:
Ja, wat mij betreft wel.quote:
En zn teefje natuurlijkquote:
Jorgen Raymann jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:06 schreef pussycatdoll het volgende:
Bea van Erven-Dorens
Jandino
Tijl Beckand
Ruben van der Meer
Rutte
Samsom
Jolande Sap
Tofik Dibi
Roemer
Jorgen Raymann
Die van economie Disselbloem ofzo
Verlinde
Ali B
Yes-R
Monnik Smit
William Spaaij
Patrick Lodiers
Ben tyfus Saunders![]()
De hele familie Saunders
Terror Jaap
Echt he, en die tante S ook gewoon niet grappig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jorgen Raymann ja! Wat een misselijke vent zeg. Zelfbenoemde 'goedzak'. Zum kotsen.
Die was de eerste keer grappig, de tweede keer licht amusant, de derde keer bijzonder matig en inmiddels redelijk 'quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Echt he, en die tante S ook gewoon niet grappig.
Het valt mij, en wellicht jezelf ook, op dat dit vrijwel allemaal op televisie voorbij komt, ik raadt dus aan om eens verder te zappen óf de tv uit te zetten, die optie is namelijk nog steeds aanwezig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:06 schreef pussycatdoll het volgende:
Bea van Erven-Dorens
Jandino
Tijl Beckand
Ruben van der Meer
Rutte
Samsom
Jolande Sap
Tofik Dibi
Roemer
Jorgen Raymann
Die van economie Disselbloem ofzo
Verlinde
Ali B
Yes-R
Monnik Smit
William Spaaij
Patrick Lodiers
Ben tyfus Saunders![]()
De hele familie Saunders
Terror Jaap
Met zijn wietpasquote:
Moet ik soms willekeurige mensen noemen uit mijn buurt ofzo? En als ik Giel Beelen zeg dan komt die ook weer op tv aangezien hij toch radio dj is. Zelfde geldt ook voor Gerard Ekdom.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Het valt mij, en wellicht jezelf ook, op dat dit vrijwel allemaal op televisie voorbij komt, ik raadt dus aan om eens verder te zappen óf de tv uit te zetten, die optie is namelijk nog steeds aanwezig.
Je bent gewoon jaloersquote:
Klopt, verdommequote:
Ik heb ook een grondige hekel aan het figuur wat hier 6 huizen verderop woont. Misschien nog wel een grotere hekel dan aan de heer Opstelten, maar die hier noemen heeft niet bijzonder veel nut, denk je wel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Het valt mij, en wellicht jezelf ook, op dat dit vrijwel allemaal op televisie voorbij komt, ik raadt dus aan om eens verder te zappen óf de tv uit te zetten, die optie is namelijk nog steeds aanwezig.
Dezequote:
En dezequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:07 schreef budvar het volgende:
[..]
En zn teefje natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op enkele uitzonderingen na al die holtorren die zichzelf tot BN'ers worden hebben genoemd.
sowiesoquote:
Hebben ze dat zelf gedaan? Vraag me af of ze dat ook gillen als ze achter de schermen keihard in elkaars aars kruipen zodat ze in elkaars programmaatje mogen komen.quote:
Wellicht is het een aangepraat ego, maar stuk voor stuk vinden ze zichzelf vele malen interessanter dan dat ze daadwerkelijk zijn. Normale mensen hadden iets gezegd in de trant van 'oprotten en wel nu' als allerhande rioolprogramma's zoveel aandacht aan hen zouden besteden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hebben ze dat zelf gedaan? Vraag me af of ze dat ook gillen als ze achter de schermen keihard in elkaars aars kruipen zodat ze in elkaars programmaatje mogen komen.
pierre wind?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:48 schreef snakelady het volgende:
Geert Wilders met stip bovenaan.
Daarna Patty Brard en Pierre Wind vind ik ook verschrikkelijk.
Een kok die nogal moeite heeft met het begrip personal spacequote:
nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een kok die nogal moeite heeft met het begrip personal space
Rond 0:45, die kale.quote:
Geil stukje vanaf 1.53quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Rond 0:45, die kale.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Willem Wever met topkok Pierre Wind.. Waarom verschillen smaken?
Hij heeft ook een flinke tumor geloof ik, mss duurt dat niet lang meer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef BlackLining het volgende:
Overigens ook die blije kutvent van die Topic Travel vakanties reclame. Met zijn blije kutkop, en zijn blije kutvingertje![]()
![]()
Bart Chabot heet hij volgens mij![]()
[ afbeelding ]
Tijd dat ie TOPte pletter valt. Dat zou pas een TOP
dag zijn. Helemaal TOP
STERF TOCH![]()
.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Of FOK!erquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:10 schreef falco18 het volgende:
[..]
Je ziet meteen aan die vrienden hoe de gemiddelde pirate bay gebruiker er uit ziet
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:48 schreef Kevincy het volgende:
Waarom kan ik niet stemmen op Linkse homo's?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop