In Urk wel sinds een tijdje..quote:
Klink! Van deze man word ik kwader trouwens.quote:
Ah Maxime! Dat vind ik nou de enige leuke CDA'er. Vooral sinds hij een fotoserie liet maken voor de Volkskrant en daar, lekker fout, met een enorme sigaar in zijn hoofd zat. Daarbij heb ik dan in mijn achterhoofd dat Mark Rutte absoluut niet gefilmd wil worden als hij aan het roken is, omdat dat niet goed zou zijn voor zijn populariteitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:52 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Pro-Israelische lulhannes die zijn persoonlijke mening er doorheen drukt![]()
+quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:52 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen, open je ogen! OBAMA is een REPTILLIAN en heeft de MEXICAANSE GRIEP geschapen om de MENSHEID uit te roeien. Dat hebben ze besloten bij de BILDERBERG GROEP! Dit wist HITLER ook, het staat zelfs MEIN KAMPF. Daarom is MEIN KAMPF ook VERBODEN, WIJ MOGEN DIT NIET WETEN. De JODEN zijn REPTILLIANS en hebben HITLER vermoord omdat hij teveel wist!! 9/11 was slechts een WAARSCHUWING in 2012 zal de WERELD eindigen doordat REPTILLIANS hun VLIEGTUIGEN in de AARDE boren!!!quote:
CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen, open je ogen! OBAMA is een REPTILLIAN en heeft de MEXICAANSE GRIEP geschapen om de MENSHEID uit te roeien. Dat hebben ze besloten bij de BILDERBERG GROEP! Dit wist HITLER ook, het staat zelfs MEIN KAMPF. Daarom is MEIN KAMPF ook VERBODEN, WIJ MOGEN DIT NIET WETEN. De JODEN zijn REPTILLIANS en hebben HITLER vermoord omdat hij teveel wist!! 9/11 was slechts een WAARSCHUWING in 2012 zal de WERELD eindigen doordat REPTILLIANS hun VLIEGTUIGEN in de AARDE boren!!!
Mensen, open je ogen!! Het BEWIJS ligt voor je!! Kijk verder dan je NEUS lang is!!! WEES GEEN SLAAF VAN DE OVERHEID!!!! HET STAAT ALLEMAAL IN DE BIJBEL!! Als je een streep door de bijbel trekt krijg je een DRIEHOEK!! HET SYMBOOL VAN HET KWAAD!! TOEVAL?? IK DENK HET NIET! DE BIJBEL IS GESCHAPEN DOOR SATANS ANUS!!! DIT WISTEN GOEBBELS, EINSTEIN EN WILHELMINA OOK. EN DIE ZIJN NU ALLEDRIE DOOD. TOEVAL?? IK DENK HET NIET!!
JE gaat toch niet zo kinderlijk de fout in door te geloven dat 9/11 een verassingsaanval was van 19 moslims he?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen, open je ogen! OBAMA is een REPTILLIAN en heeft de MEXICAANSE GRIEP geschapen om de MENSHEID uit te roeien. Dat hebben ze besloten bij de BILDERBERG GROEP! Dit wist HITLER ook, het staat zelfs MEIN KAMPF. Daarom is MEIN KAMPF ook VERBODEN, WIJ MOGEN DIT NIET WETEN. De JODEN zijn REPTILLIANS en hebben HITLER vermoord omdat hij teveel wist!! 9/11 was slechts een WAARSCHUWING in 2012 zal de WERELD eindigen doordat REPTILLIANS hun VLIEGTUIGEN in de AARDE boren!!!
Mensen, open je ogen!! Het BEWIJS ligt voor je!! Kijk verder dan je NEUS lang is!!! WEES GEEN SLAAF VAN DE OVERHEID!!!! HET STAAT ALLEMAAL IN DE BIJBEL!! Als je een streep door de bijbel trekt krijg je een DRIEHOEK!! HET SYMBOOL VAN HET KWAAD!! TOEVAL?? IK DENK HET NIET! DE BIJBEL IS GESCHAPEN DOOR SATANS ANUS!!! DIT WISTEN GOEBBELS, EINSTEIN EN WILHELMINA OOK. EN DIE ZIJN NU ALLEDRIE DOOD. TOEVAL?? IK DENK HET NIET!!
welke invloed heeft ie direct op jou en mij? afgezien dat ie betaald wordt door de miljardenindustrie van die arme muziekanten en filmmakers, die het volkomen verkeerd aanpakken met hun idiote prijzen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Klink! Van deze man word ik kwader trouwens.
Maar dat komt omdat zo'n domme lul zoveel invloed heeft.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:01 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
JE gaat toch niet zo kinderlijk de fout in door te geloven dat 9/11 een verassingsaanval was van 19 moslims he?![]()
Verder zijn de meeste theorieen rond Bilderberg idd onzin, maar de ironie was jou blijkbaar ontgaan..
Eindelijk iemand die het licht gezien heeft! Natuurlijk zitten er geen buitenaardse wezens, moslims of reptilians achter de aanslagen van 9/11. Ook de Amerikanen zelf waren het niet. We hebben hier van doen met de eerste zet in een plan zo sluw en snood, dat slechts één bekende Nederlander het heeft kunnen bedenken! (Om het vervolgens met een selecte groep volgelingen ten uitvoer te brengen.) 9/11 diende er slechts toe Amerika van een dusdanig sociaal-maatschappelijk klimaat te voorzien dat het land zou kunnen dienen als voedingsbodem voor het op komst zijnde einde der dagen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:01 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
JE gaat toch niet zo kinderlijk de fout in door te geloven dat 9/11 een verassingsaanval was van 19 moslims he?![]()
Verder zijn de meeste theorieen rond Bilderberg onzin, maar de ironie was jou blijkbaar ontgaan..
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:08 schreef NotYou het volgende:
Was het maar zo dat Obama slechts buitenaards zou zijn, in werkelijkheid is hier namelijk iets onvoorstelbaar veel ergers aan de hand en niemand die er erg in lijkt te hebben!![]()
Barack Obama, naar verluid de eerste zwarte president van de Verenigde staten...
..is in werkelijkheid niemand anders dan Wilbert Gieske!
Ter onderbouwing van deze niet te ontkennen waarheid hieronder nog twee weinig verhullende foto's!
Wilbert Gieske op een luchthaven, op het punt Indonesië te bezoeken.
Wilbert Gieske met een lesbische Sjamaan die hem met zwarte magie even overtuigend als zij mannelijk lijkt, tot een zogenaamd afro-amerikaanse senator heeft weten te maken, inmiddels president.
2012 lijkt hiermee definitief bevestigd.
Ik wens u allen zo lang nog mogelijk voorspoed en sterkte.
De bewijzen liggen voor onze neus! Mensen, open je ogen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het licht gezien heeft! Natuurlijk zitten er geen buitenaardse wezens, moslims of reptilians achter de aanslagen van 9/11. Ook de Amerikanen zelf waren het niet. We hebben hier van doen met de eerste zet in een plan zo sluw en snood, dat slechts één bekende Nederlander het heeft kunnen bedenken! (Om het vervolgens met een selecte groep volgelingen ten uitvoer te brengen.) 9/11 diende er slechts toe Amerika van een dusdanig sociaal-maatschappelijk klimaat te voorzien dat het land zou kunnen dienen als voedingsbodem voor het op komst zijnde einde der dagen!
[..]
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:01 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Verder zijn de meeste theorieen rond Bilderberg idd onzin, maar de ironie was jou blijkbaar ontgaan..
Dit is grappig omdat er echt mensen zijn die dit gelovenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maxim verhagen pro Israëlquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:52 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:09 schreef JohnLennon het volgende:
Héé niks mis met ons aller knvb leider henk kessler!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |