Maar jij krikt toch sowieso graag?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sorrie
[..]
Zo hoort het ook..
al die dubbelposts (bewust ook nog) is alleen maar om het aantal op te krikken, zo kom ik ook snel aan een hoog postaantal
intake? Of voor een leuke job?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:02 schreef Nijns het volgende:
Ik heb vanmiddag een gesprek bij een uitzendbureau dus maar een kort werkdagje
ja pciesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Jij bent gewend om snel te komen bij krikkenquote:om het aantal op te krikken, zo kom ik ook snel aan een hoog postaantal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Jaja, jullie hebben gelijkquote:
niet op tijd want je hebt gemucktquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:07 schreef Frutsel het volgende:
Damn, zag ik toch net o ptijd dat het topic vol zat
anders had ik zo nog 2 extra posts gemaakt in die ouwe, naast die ene muckert
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Jaja, jullie hebben gelijk
neuken?
[..]
niet op tijd want je hebt gemuckt
Pfff mensen ik ben toch zo niet gemotiveerd....
Mogguhquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguhhh
SPAMMMMMMMMMMM FIPOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
en wat voor dag is het vandaag ?
1 de laatste vrijdag van de week
2NerdjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat de neuk is SAD nou weer?Uittesten?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij bent gewend om snel te komen bij krikken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
TT klopt niet
Bek houwe en doorlikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Weekendje er tussen uit zal je goed doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:08 schreef Ladylike het volgende:
niet op tijd want je hebt gemuckt
Pfff mensen ik ben toch zo niet gemotiveerd....
Vast wel, alleen blijft het dan niet bij een weekendje en loop jij met rugklachtenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weekendje er tussen uit zal je goed doen![]()
![]()
Twente ofzo
Ik wilde bijna typen: mn eerste trioquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:10 schreef DaMart het volgende:
Ladylike
Nu heb je ook een lapotrio gehad tijdens het krikken!
jah dat had ik wel door, maakte de afkorting immers zelf, maar wat houdt het in...quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vast wel, alleen blijft het dan niet bij een weekendje en loop jij met rugklachten
[..]
Stap maar achterop, ik rijd welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
wow wow... niet zo snel... ik kan het haast niet meer bijbenen
Dat is ook geen garantie meer voor Cali's aanwezigheid in de KSC tegenwoordigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is daar zon titel voor nodig dan? jij bent er toch?
bijna... ik ga wel naar de achterhoek dit weekendquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weekendje er tussen uit zal je goed doen![]()
![]()
Twente ofzo
in die nieuwe alfa?quote:
Ik hoor ineens een liedje in mn hoofd...quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah dat had ik wel door, maakte de afkorting immers zelf, maar wat houdt het in...
krijg je bloemen ofzo?
Had het over de fietsquote:
Nou, ik had gesolliciteerd via hun site maar die vacature was helaas al vervuld. Ze belden me echter dat ze, gezien mijn cv, vast wat andere leuke dingen voor me hadden. Nu hield ik al 2 weken hun site in de gaten (met het oog op de afspraak) en dacht steeds: wat dan? Maar nu sinds vandaag staan er 2 leuke vacatures opquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
intake? Of voor een leuke job?
@Damart![]()
mogguh
![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
TT klopt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel het, gaat om een Cali-rolletje zoals een sushi-rolletje
(waarom help ik LL, die doet alleen maar gemeen tegen mij)
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
de alfa gaat sneller... toch? of fiets jij zo hard...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had het over de fiets
maar mn nieuwe alfa staat ook voor de deur, dus kom maar op
succes hoor...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, ik had gesolliciteerd via hun site maar die vacature was helaas al vervuld. Ze belden me echter dat ze, gezien mijn cv, vast wat andere leuke dingen voor me hadden. Nu hield ik al 2 weken hun site in de gaten (met het oog op de afspraak) en dacht steeds: wat dan? Maar nu sinds vandaag staan er 2 leuke vacatures op
[..]
Ik heb ook altijd liever de man achteropquote:
Van je collega?quote:
Dankjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
succes hoor...
mocht het niet lukken... wij hebben ook nog lassers genoeg nodig
iets jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
de alfa gaat sneller... toch? of fiets jij zo hard...
Oeh spannundquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, ik had gesolliciteerd via hun site maar die vacature was helaas al vervuld. Ze belden me echter dat ze, gezien mijn cv, vast wat andere leuke dingen voor me hadden. Nu hield ik al 2 weken hun site in de gaten (met het oog op de afspraak) en dacht steeds: wat dan? Maar nu sinds vandaag staan er 2 leuke vacatures op
Sowwiequote:[..]
Whehehehe GMTAquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd liever de man achterop
jep dat is waar...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dankje
Als je goed kan lassen, kan je daar best veel geld mee verdienen hè? Ik kan het niet..misschien moet ik me maar laten omscholen..
nou er lopen hier wel wat vrouwelijke collega's rond waar ik wel meer dan een beschuitje mee wil etenquote:
Ik zou zeggen: leef je uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nou er lopen hier wel wat vrouwelijke collega's rond waar ik wel meer dan een beschuitje mee wil eten
Twee beschuitjes dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nou er lopen hier wel wat vrouwelijke collega's rond waar ik wel meer dan een beschuitje mee wil eten
ik zat eerder te denken aan beleg...quote:
Te beginnen met roomboter zekerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zat eerder te denken aan beleg...
Ook echt neer-op-neer-op-neer-op hequote:
quote:
Iig geen schimmelkaas hoop ikquote:
quote:
gelukkig weet jij het verschil... das voor 3 op de 4 mensen al niet weggelegdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bijna... ik ga wel naar de achterhoek dit weekend
ach ja, mn ouders staan er al jaren op een camping, dus dan weet je het verschil welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gelukkig weet jij het verschil... das voor 3 op de 4 mensen al niet weggelegd
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoor ineens een liedje in mn hoofd...
iets met Dream, dream, dream...
Aartiquote:
quote:
tuurlijk je hebt altijd baas boven baas natuurlijk...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan ook geanimeerd, natuurlijk!
[ afbeelding ]
Ben benwieuwd, ben nu al blij als ik 'iets' heb zeg maarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
Oeh spannund
[..]
Sowwie
[..]
Whehehehe GMTA
Jij ging toch met LL en Fha trouwen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Slagroom en aardbeienquote:
Oog voor detail, dat kan ik wel waardererquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Kon geen smiley vinden die naar binnen gaat
Misschien deze:
Waar moet je dan heen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja, mn ouders staan er al jaren op een camping, dus dan weet je het verschil wel
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan ook geanimeerd, natuurlijk!
[ afbeelding ]
Char enzoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:33 schreef Frutsel het volgende:
Er zijn nu nog maar zes doden bij dat busdrama
Twee werden er spontaan wakker ofzo?
Vanmorgen op het nieuws was daar ook al twijfel over dus...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:33 schreef Frutsel het volgende:
Er zijn nu nog maar zes doden bij dat busdrama
Twee werden er spontaan wakker ofzo?
We zijn niet zo jaloersquote:
quote:[..]
SlagroomChocosaus en aardbeien![]()
Ja hè? Nu heb ik daar zin inquote:
een plaatsje vlak bij doetinchemquote:
Oh fuck, nou proest ik dus echt koffie over mn toetsenbord...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal ik hem nog even renamen naar Ladylik.gif?.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een slechte gewoonte om mee te stoppenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh fuck, nou proest ik dus echt koffie over mn toetsenbord...
en het erge is: er zit suiker in
gelijk ict bellen voor een nieuw toetsenbordquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh fuck, nou proest ik dus echt koffie over mn toetsenbord...
en het erge is: er zit suiker in
Welnee, gewoon af/uitspoelen onder de kraan en laten drogen, niks aan de hand.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
gelijk ict bellen voor een nieuw toetsenbord
Didam?quote:
krijg ik niet, geen ICT afdeling (extern geregeld)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelijk ict bellen voor een nieuw toetsenbord
Das geen slechte gewoonte voor mijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer een slechte gewoonte om mee te stoppen
nope zelhemquote:
Dat is toch gewoon je tante?quote:
Zou dat zomaar je tante kunnen zijn?quote:
zoals???quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:44 schreef Nijns het volgende:
Bij die vacaturesites kan je altijd je zoekopdracht verder specificeren door bijvoorbeeld een sector te kiezen, maar ik zou willen dat je daar sommige sectoren gewoon kon verwijderen..
quote:
Mn moeder had ook zussen (nja die leven nog) dus dan waren jullie helemaal verward geweest zo van: wat bedoelt ze nou? de zus van haar vader, of die van haar moeder?quote:
ja dat maakt natuurlijk een groot verschilquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Mn moeder had ook zussen (nja die leven nog) dus dan waren jullie helemaal verward geweest zo van: wat bedoelt ze nou? de zus van haar vader, of die van haar moeder?
Die verwarring wilde ik jullie besparen
Nou, ik zou dan gewoon bepaalde sectoren waar ik minder mee heb weg willen klikken, zoals ICT en techniek bijvoorbeeldquote:
De zus van mijn vader ookquote:
Het is geen MyAT daar hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:44 schreef Nijns het volgende:
Bij die vacaturesites kan je altijd je zoekopdracht verder specificeren door bijvoorbeeld een sector te kiezen, maar ik zou willen dat je daar sommige sectoren gewoon kon verwijderen..
We hebben de zelfde vaderquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De zus van mijn vader ook![]()
Nou ja, "een" zus van mijn vader
Ik ben toch zo liefquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat maakt natuurlijk een groot verschil
Maar toch lief van je
Wij zoeken hier nog een:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, ik zou dan gewoon bepaalde sectoren waar ik minder mee heb weg willen klikken, zoals ICT en techniek bijvoorbeeld
quote:
Kan wel, alleen geen kindjes makenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Mooi kut. Dan kunnen we ook niet neuken.
Het zou de effectiviteit wel verhogen vind ik..quote:
Oehw, jouw baasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wij zoeken hier nog een:
Cost Engineer (dan kom je bij mij op kantoor te zitten)
Safety Inspector (veiligheid ten top hier)
Senior Project Planner (dan wordt je mn baas)
dan weet je dat...
ik ben ook niet super oud hoor... en ik voel me hier ook een jonkie..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het zou de effectiviteit wel verhogen vind ik..
[..]
Oehw, jouw baas![]()
(ik denk dat ik een beetje te jonkie ben voor al die functies)
Je hebt een boytoy leeftijdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben ook niet super oud hoor... en ik voel me hier ook een jonkie..
I know...quote:
Hoe oud dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben ook niet super oud hoor... en ik voel me hier ook een jonkie..
werken is voor plebsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
I know...
maaruh ik ga maar eens wat doen om de deadline van vandaag te gaan halen hier...
quote:
ga wandelen jijquote:
zo zie ik er dus niet uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je er was, maar kon niet zien hoe je er uit zag. (op zich logisch want ik heb je nog nooit gezien) van anderen had ik een beeld gevormd adh van hun foto's in hun fobo. Zo zag ik GF steeds als een getatoeerde rugtoen hij zich omdraaide en ik blijkbaar een gezicht zag, zag ie er een beetje als een nerd uit
brilletje en degelijk kapseltje
alweer een kwart eeuw...quote:
Ja, net!quote:
veel te lange post voor SC...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:35 schreef Pheno het volgende:
Ze zeggen altijd: goed voorbereiden is het halve werk. Dus mijn voorbereiding bestond vooral in het vroeg naar bed gaan, met mijn vrouw nog even samen "slapen" (wink wink, say no more) en de wekker om 7:00 af laten gaan.
Na intensief samenvatting lezen (lees: fokken) was het dan zo ver, ik moest naar het examen.
Daar staat 3 uur voor. Na een reis van welgeteld 15 minuten en een wandeling van 5 minuten had ik het gebouw gevonden en belde aan. Zonder iets te melden door de intercom werd de deur opengedaan, met een zoemer op de achtergrond.
Na wat formaliteiten mocht ik beginnen. Vraag 1: oh ja, hoe zat dat ook alweer. Vele vragen verder en ook anderhalf uur later drukte ik op de knop "einde". De uitslag kwam in beeld.
Daarna ben ik maar een broodje bij de Subway gaan eten.
Helaas.
Het knoertje heb ik in de prullenbak gegooid.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
veel te lange post voor SC...
maar sterkte
voor mij ookquote:
Feliquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:36 schreef Pheno het volgende:
Er zat een knoertje in de Fajita sandwich.
Maar het goede nieuws is dat Ph geslaagd is met een ernstig ruime score
quote:
brunchen bedoel jequote:
Daar is het al te laat voorquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:35 schreef Pheno het volgende:
Ze zeggen altijd: goed voorbereiden is het halve werk. Dus mijn voorbereiding bestond vooral in het vroeg naar bed gaan, met mijn vrouw nog even samen "slapen" (wink wink, say no more) en de wekker om 7:00 af laten gaan.
Na intensief samenvatting lezen (lees: fokken) was het dan zo ver, ik moest naar het examen.
Daar staat 3 uur voor. Na een reis van welgeteld 15 minuten en een wandeling van 5 minuten had ik het gebouw gevonden en belde aan. Zonder iets te melden door de intercom werd de deur opengedaan, met een zoemer op de achtergrond.
Na wat formaliteiten mocht ik beginnen. Vraag 1: oh ja, hoe zat dat ook alweer. Vele vragen verder en ook anderhalf uur later drukte ik op de knop "einde". De uitslag kwam in beeld.
Daarna ben ik maar een broodje bij de Subway gaan eten.
Helaas.
Je hebt het certificaat 'spanningsopbouw' gehaald?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:36 schreef Pheno het volgende:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:36 schreef Pheno het volgende:
Wel daarna insmeren hè. Vooral met die zon kan je kop sneller verbrandenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk me kop eens kaal gaan scheren
dat ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel daarna insmeren hè. Vooral met die zon kan je kop sneller verbranden
muckquote:
Jij zou gaan falenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:36 schreef Pheno het volgende:
Muckquote:
Sorry, meerdere SC's en zo.quote:
Ik scheer mezelf. anders krijgen de borsten van mijn vrouw elke keer een scrubbeurt.quote:
Ben jij zo klein dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik scheer mezelf. anders krijgen de borsten van mijn vrouw elke keer een scrubbeurt.
Ik hoef toch niet te melden dat ik een borstenman ben hequote:
86%quote:
Ook.quote:
quote:
Gaat dat niet van 0 tot 1000 waarbij je er minimaal 700 moet hebben?quote:
Nee. Dit was 70% was de grens. Ik was daarboven.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat dat niet van 0 tot 1000 waarbij je er minimaal 700 moet hebben?
Nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet te melden dat ik een borstenman ben he
Voor mij niet, alleen heb ik nu weer mental imagesquote:
Een pinguin met geschoren zak?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
[..]
Voor mij niet, alleen heb ik nu weer mental images![]()
Ik een Subway fajita. met knoedeltje.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:02 schreef Muck het volgende:
ik dacht net: goh, wat heb ik een honger!
en toen besefte ik dat ik naast een stuk brioche nog niets gegeten heb vandaag
Jahquote:
tijd om een bammetje te maken dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:02 schreef Muck het volgende:
ik dacht net: goh, wat heb ik een honger!
en toen besefte ik dat ik naast een stuk brioche nog niets gegeten heb vandaag
doei GFquote:
Ik heb al 10 keer een BMW gewonnen, 3 reizen naar Jamaica maar zit nog steeds met een Alfa in Maastrichtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:06 schreef dndiek het volgende:
whehehehe
Telefoon gaat.
Ik neem op.
> Meneer, ik kan u vertellen dat u bij de laatste kanshebbers op de hoofdprijs hoort van de zomerquiz.
< Zomerquiz
> Ja.
< Wat is de hoofdprijs dan?
> Een achtdaagse zonvakantie.
< Oow lekker.
> De zomerquiz wordt mede mogelijk gemaakt door E.ON. Wij zien hier dat u energierekening goedkoper kan. blablabla.
< Energie daar gaan mijn ouders over en die zijn op dit moment op vakantie. [of niet natuurlijk]
> Ok, dan nemen we eind augustus nog wel even contact met u op over de hoofdprijs.
Maar geen idee over welke zomerquiz dat het gaat![]()
![]()
, maar goed als ik op vakantie kan is het altijd goed!
oh man, wil ik ookquote:
zojuist gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
tijd om een bammetje te maken dus
[..]
Ach, qua dialect scheelt het niet veel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb al 10 keer een BMW gewonnen, 3 reizen naar Jamaica maar zit nog steeds met een Alfa in Maastricht
Ik werd gebeld door een amerikaans recruitment bedrijf (sorry I don´t speak Dutch... Goh joh, dat valt me nou tegen van een amerikaanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:08 schreef Pheno het volgende:
Ah, ze hebben weer een foefje om je langer aan de telefoon te houden
Ik spreek beter Nederlandsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, qua dialect scheelt het niet veel.
quote:
geen telefoon hebben ookquote:
MPG zegt ook vaak rare dingen /madquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik spreek beter Nederlands
oh wacht, ik behoor dit in het Limburgs te zeggen natuurlijk...
wacht... euhm...
Ik praat beter nederlands alsdan hun
edit: zelfs dat lukt me dus nieteens
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:36 schreef Pheno het volgende:
zin hebben op ietsquote:
het begint al met het feit dat hij koffie drinkt "omdat het lekker is".quote:
Ik praat nooit geen schele wazelquote:
ja!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zin hebben op ietsipv trek hebben in...
hij ligt OP het ziekenhuis ipv erin
ik ken ze
Mn ventje is een echte maastrichtenaar. Die is zelfs zo erg dat ie sommige andere dialecten nieteens verstaat en als er naar een nederlands sprekend iemand gebeld moet worden vraagt hij het altijd aan mij..
Maar tis wel waar: limburgers kunnen daardoor zo dom klinken
Ja, vanmorgen om kwart voor zes ben ik aangereden naar mn werk, waar ik om kwart over een weer was afgewerkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ja!
hij is afgewerkt (bah)
hij is aangereden (zielug)
dat/die draaien ze om
namen veranderen ze, MPG is 1/3e sjraarke
en ik dacht gewoon dat ie een beetje maf was
ik zat echt zo van "wtf... die jongen doet een universitaire studie een weet het verschil niet tusen die en dat!"
kon je wel naar een afwerkplek na die aanrijding?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen om kwart voor zes ben ik aangereden naar mn werk, waar ik om kwart over een weer was afgewerkt.
Ja, det maedje, det woënt in Venlo jaoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:31 schreef Muck het volgende:
oh, en Tren van Rowwen Hèze had het in een interview over een vriendin DAT in Venlo woonde
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen om kwart voor zes ben ik aangereden naar mn werk, waar ik om kwart over een weer was afgewerkt.
detquote:
Helemaal nietquote:
In België kun je ook een aftrekker kopen voor in je douchequote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
in belgie hebben ze afspuitplaatsen![]()
daar ga ik dus echt niet naar toe
ieuwlquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
In België kun je ook een aftrekker kopen voor in je douche!
whehehe klopt en ze neuken hier niet maar poepenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
In België kun je ook aftrekkers kopen voor in je douche!
En dat laatste vind ik dus echt jammer, slimme mensen die, zodra ze geen dialect spreken, meteen dom klinkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ja!
hij is afgewerkt (bah)
hij is aangereden (zielug)
dat/die draaien ze om
namen veranderen ze, MPG is 1/3e sjraarke
en ik dacht gewoon dat ie een beetje maf was
ik zat echt zo van "wtf... die jongen doet een universitaire studie een weet het verschil niet tusen die en dat!"
Ik kan prima ABN als het moet hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dat laatste vind ik dus echt jammer, slimme mensen die, zodra ze geen dialect spreken, meteen dom klinken
Voor de rest: Limburg
kun je nagaan: schoonbroertje (toen jaar of 6) zat te poepen..(op wc)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe klopt en ze neuken hier niet maar poepen![]()
de eerste keer dat ik dat hoorde dacht ik van WTF
Nou inderdaad. Schrale kutbakquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb al 10 keer een BMW gewonnen, 3 reizen naar Jamaica maar zit nog steeds met een Alfa in Maastricht
Ik spreek ook netjes ABN (werd me tijdens mn sollicitatie, in het limburgs, gevraagd) maar merk dat 80% van de limburgers klinkt alsof ze in Heerlen wonenquote:
En welke auto heb jij?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Schrale kutbakArme ziel
Ik heb met je te doen
heeggggglen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik spreek ook netjes ABN (werd me tijdens mn sollicitatie, in het limburgs, gevraagd) maar merk dat 80% van de limburgers klinkt alsof ze in Heerlen wonen
Als betrekkelijk voornaamwoord is het veel erger ja. "Dat meisje, dat in Venlo woont" is overigens gewoon goed. "Die vriendin, dat in Venlo woont"quote:
ja, het is echt bizarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als betrekkelijk voornaamwoord is het veel erger ja. "Dat meisje, dat in Venlo woont" is overigens gewoon goed. "Die vriendin, dat in Venlo woont"
En ze maken het nog bonter![]()
"Al die meiden, dat in Venlo wonen"Als je dan zelf niet ziet dat dat niet deugt ben je echt te stom om te kakken
Maar als ze even de grens over gaan, kunnen ze altijd nog geld verdienen met poepen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
"Al die meiden, dat in Venlo wonen"Als je dan zelf niet ziet dat dat niet deugt ben je echt te stom om te kakken
zoiets jaquote:
MPG kan mijn voornaam niet eens uitsprekenquote:
Ik heb niet eens een fietsquote:
Ik mis alleen die mooie blauwe ogen nogquote:
Ik klink absoluut niet als een Heerlenaarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik spreek ook netjes ABN (werd me tijdens mn sollicitatie, in het limburgs, gevraagd) maar merk dat 80% van de limburgers klinkt alsof ze in Heerlen wonen
Jullie zijn zo'n stelletje wat na de eerste wip eens gaat vragen "zeg, hoe heet je eigenlijk?"quote:
toffe dierentuin daarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zoiets ja
Ik kom zelf uit kerkrade (:o ja ik weet het... ) maar mn moeder vond die mensen zo achterlijk praten dat ze besloten heeft om mij en mijn zus nederlandstalig op te voeden (beide ouders spreken dialect)
Dat zegt al genoeg
Limburgs heb ik geleerd v.a. mn 8e jaar, toen ik naar Maastricht verhuisde
Hee Mayo!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG kan mijn voornaam niet eens uitspreken
Je bedoelt dat je moeder weigerde om je duitstalig op te voedenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zoiets ja
Ik kom zelf uit kerkrade (:o ja ik weet het... ) maar mn moeder vond die mensen zo achterlijk praten dat ze besloten heeft om mij en mijn zus nederlandstalig op te voeden (beide ouders spreken dialect)
Dat zegt al genoeg
Limburgs heb ik geleerd v.a. mn 8e jaar, toen ik naar Maastricht verhuisde
heb ik alquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mis alleen die mooie blauwe ogen nog.
nee, als iemand uit Venloquote:[..]
Ik klink absoluut niet als een Heerlenaar
nee, hij noemt me gewoon bij mijn bijnaamquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie zijn zo'n stelletje wat na de eerste wip eens gaat vragen "zeg, hoe heet je eigenlijk?"![]()
dat zeggen er veeeeel johquote:
Je had toch al een blauwe autoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mis alleen die mooie blauwe ogen nog.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zeggen er veeeeel joh
knuppels
Maar MPG zegt Maggjooo
SNS dan.quote:
zijn ouders overigens ookquote:
En als jij nog koffie wil:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
zijn ouders overigens ook
"Magggjooo, wil je nog koffie?"
Raiffeisenbank-Boerenleenbank ftwquote:
Als mijn auto blauw is, dan is dat gebakje op wielen van jou dat ookquote:
Omdat er twee sec niet gepost is?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
topickillers
quote:
jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
En als jij nog koffie wil:
Magggjooo nog een kop koffie?
correct.quote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je moeder weigerde om je duitstalig op te voeden?
Mn ventje had moeite met mn oma uit Voerendaalquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
toffe dierentuin daar
en hoewel ik MPG en zijn familie en vrienden inmiddels prima versta, kan ik zijn oom uit Roermond helemaal niet volgen
En dat is niet omdat de man zo zachtjes praat
nee omdat we het niet meer over shushi hebbenquote:
GF lult tegen zichzelf geloof ikquote:
1 ziet er wel raar uitquote:
quote:
wat is shushi?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee omdat we het niet meer over shushi hebben
whehehequote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:54 schreef Pheno het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)s-ninja-gaiden/53584
Als mijn auto een gebakje is, is die van jou niet meer dan een rommsoesjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Als mijn auto blauw is, dan is dat gebakje op wielen van jou dat ook.
Braadworst!
Een Unitet.quote:
nee, de auto.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is hij zichzelf weer aan het swaffelen?.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
Bij Kat Von D. zei de mannelijke collega:
Tits are great, if three look good, add one, but you look fine the way you are..
Dat vetgedruktebriljant
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als mijn auto een gebakje is, is die van jou niet meer dan een rommsoesje.
Von D.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
Bij Kat Von D. zei de mannelijke collega:
Tits are great, if three look good, add one, but you look fine the way you are..
Dat vetgedruktebriljant
zo lang is ie nou ook weer nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is hij zichzelf weer aan het swaffelen?.
rondje belgie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Over 10 minuten weer de baan opvannacht om 1 uur in bed liggen en dood zijn
Goede beurten ftwquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Over 10 minuten weer de baan opvannacht om 1 uur in bed liggen en dood zijn
Yep. Er is nog 1 ma-vr lijntje wat niet een hele dag hoeft te kostenquote:
En jij ook voor die van mijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:06 schreef MPG het volgende:
[..].
Gij zult meer respect hebben voor mijn edele bolide.
Ruilenquote:
heb ik het goed dat je dan bijna alle stations hebt gehad van belgie ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep. Er is nog 1 ma-vr lijntje wat niet een hele dag hoeft te kosten
Whehe. Zie je wel. Stukken beter dan die treinquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Hij begint wel los te komen, nu ik er in 3 weken 1.600 km mee heb gereden.
Nou... het schiet aardig op jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik het goed dat je dan bijna alle stations hebt gehad van belgie ?
Nu eerst een bavaria ijsje, want bavaria is niet te zuipenquote:
In deze periode wel, ja. Dan doe ik er met de auto ongeveer ene uur over. Na de vakantieperiode doe ik er zo twee keer zo lang over en dan is de trein toch snellerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Zie je wel. Stukken beter dan die trein.
Jupilerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu eerst een bavaria ijsje, want bavaria is niet te zuipen.
Dus bij welk nummer moeten we nu aanbellen zondag?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:34 schreef DaMart het volgende:
O ja, en een tijdje terug meldde ik dat mijn bovenbuurman zo vriendelijk was om mij min of meer te bedreigen toen ik netjes vroeg of hij zijn troep (bladeren, zand, water) niet meer naar beneden wilde vegen. Ik moest toen maar uitkijken of hij sloeg me in elkaar, en ik moest vooral maar snel oprotten hier.
Maar goed, dat is nu verleden tijd, want hij is per vandaag zelf opgerot.
En nu zag ik net wat vrouwen omhoog kijken naar de flat, en ik kon me toch niet aan de indruk onttrekken dat minimaal een van hen de nieuwe bewoonster zal worden. En als het degene is die het meest overkwam als degene die haar eerste huisje gaat betrekken, dan krijg ik een leuke bovenbuurvrouw.
We hebben Festini perenijs in de vriezer!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu eerst een bavaria ijsje, want bavaria is niet te zuipen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:35 schreef OA het volgende:
[..]
Dus bij welk nummer moeten we nu aanbellen zondag?
Ik heb anders nog geen PM ontvangenquote:
Bied jij die jongedame je hulp niet aanquote:De woningbouw gaat eerst eind volgende week klussen in de flat hierboven.
Schandalige mentaliteit, daar in Noord-Hollandquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen PM ontvangen.
[..]
Bied jij die jongedame je hulp niet aan?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
Schandalige mentaliteit, daar in Noord-Holland
De woningbouw klust altijd in lege woningen. Nieuwe keuken erin, misschien wat andere tegels in de badkamer... maar als deze jongedame er gaat wonen en ze heeft wat hulp nodig, bied ik uiteraard graag de helpende handquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen PM ontvangen.
[..]
Bied jij die jongedame je hulp niet aan?
of koffiequote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
De woningbouw klust altijd in lege woningen. Nieuwe keuken erin, misschien wat andere tegels in de badkamer... maar als deze jongedame er gaat wonen en ze heeft wat hulp nodig, bied ik uiteraard graag de helpende hand.
of een blanke sabel.quote:
dat komt pas na de koffiequote:
ga je vrouw ophalenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:05 schreef Pheno het volgende:
Michael Jackson moonwalkt door Super Mario Bros.
welke dip ?quote:
Die dip hier in dit topicquote:
whehehequote:
En dat allemaal om Nijns te laten zien dat ze niet over jou gedroomd heeft?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo mijn kop is ook helemaal kaal geschoren
moet je zoveel schrijvenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die komt nog vanavond of morgen. Jouw PM heeft nou eenmaal wat meer tijd nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |