Nee. Dit was 70% was de grens. Ik was daarboven.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat dat niet van 0 tot 1000 waarbij je er minimaal 700 moet hebben?
Nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet te melden dat ik een borstenman ben he
Voor mij niet, alleen heb ik nu weer mental imagesquote:
Een pinguin met geschoren zak?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
[..]
Voor mij niet, alleen heb ik nu weer mental images![]()
Ik een Subway fajita. met knoedeltje.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:02 schreef Muck het volgende:
ik dacht net: goh, wat heb ik een honger!
en toen besefte ik dat ik naast een stuk brioche nog niets gegeten heb vandaag
Jahquote:
tijd om een bammetje te maken dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:02 schreef Muck het volgende:
ik dacht net: goh, wat heb ik een honger!
en toen besefte ik dat ik naast een stuk brioche nog niets gegeten heb vandaag
doei GFquote:
Ik heb al 10 keer een BMW gewonnen, 3 reizen naar Jamaica maar zit nog steeds met een Alfa in Maastrichtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:06 schreef dndiek het volgende:
whehehehe
Telefoon gaat.
Ik neem op.
> Meneer, ik kan u vertellen dat u bij de laatste kanshebbers op de hoofdprijs hoort van de zomerquiz.
< Zomerquiz
> Ja.
< Wat is de hoofdprijs dan?
> Een achtdaagse zonvakantie.
< Oow lekker.
> De zomerquiz wordt mede mogelijk gemaakt door E.ON. Wij zien hier dat u energierekening goedkoper kan. blablabla.
< Energie daar gaan mijn ouders over en die zijn op dit moment op vakantie. [of niet natuurlijk]
> Ok, dan nemen we eind augustus nog wel even contact met u op over de hoofdprijs.
Maar geen idee over welke zomerquiz dat het gaat![]()
![]()
, maar goed als ik op vakantie kan is het altijd goed!
oh man, wil ik ookquote:
zojuist gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
tijd om een bammetje te maken dus
[..]
Ach, qua dialect scheelt het niet veel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb al 10 keer een BMW gewonnen, 3 reizen naar Jamaica maar zit nog steeds met een Alfa in Maastricht
Ik werd gebeld door een amerikaans recruitment bedrijf (sorry I don´t speak Dutch... Goh joh, dat valt me nou tegen van een amerikaanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:08 schreef Pheno het volgende:
Ah, ze hebben weer een foefje om je langer aan de telefoon te houden
Ik spreek beter Nederlandsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, qua dialect scheelt het niet veel.
quote:
geen telefoon hebben ookquote:
MPG zegt ook vaak rare dingen /madquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik spreek beter Nederlands
oh wacht, ik behoor dit in het Limburgs te zeggen natuurlijk...
wacht... euhm...
Ik praat beter nederlands alsdan hun
edit: zelfs dat lukt me dus nieteens
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:36 schreef Pheno het volgende:
Er zat een knoertje in de Fajita sandwich.
Maar het goede nieuws is dat Ph geslaagd is met een ernstig ruime score
zin hebben op ietsquote:
het begint al met het feit dat hij koffie drinkt "omdat het lekker is".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |