En welke auto heb jij?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Schrale kutbakArme ziel
Ik heb met je te doen
heeggggglen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik spreek ook netjes ABN (werd me tijdens mn sollicitatie, in het limburgs, gevraagd) maar merk dat 80% van de limburgers klinkt alsof ze in Heerlen wonen
Als betrekkelijk voornaamwoord is het veel erger ja. "Dat meisje, dat in Venlo woont" is overigens gewoon goed. "Die vriendin, dat in Venlo woont"quote:
ja, het is echt bizarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als betrekkelijk voornaamwoord is het veel erger ja. "Dat meisje, dat in Venlo woont" is overigens gewoon goed. "Die vriendin, dat in Venlo woont"
En ze maken het nog bonter![]()
"Al die meiden, dat in Venlo wonen"Als je dan zelf niet ziet dat dat niet deugt ben je echt te stom om te kakken
Maar als ze even de grens over gaan, kunnen ze altijd nog geld verdienen met poepen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
"Al die meiden, dat in Venlo wonen"Als je dan zelf niet ziet dat dat niet deugt ben je echt te stom om te kakken
zoiets jaquote:
MPG kan mijn voornaam niet eens uitsprekenquote:
Ik heb niet eens een fietsquote:
Ik mis alleen die mooie blauwe ogen nogquote:
Ik klink absoluut niet als een Heerlenaarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik spreek ook netjes ABN (werd me tijdens mn sollicitatie, in het limburgs, gevraagd) maar merk dat 80% van de limburgers klinkt alsof ze in Heerlen wonen
Jullie zijn zo'n stelletje wat na de eerste wip eens gaat vragen "zeg, hoe heet je eigenlijk?"quote:
toffe dierentuin daarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zoiets ja
Ik kom zelf uit kerkrade (:o ja ik weet het... ) maar mn moeder vond die mensen zo achterlijk praten dat ze besloten heeft om mij en mijn zus nederlandstalig op te voeden (beide ouders spreken dialect)
Dat zegt al genoeg
Limburgs heb ik geleerd v.a. mn 8e jaar, toen ik naar Maastricht verhuisde
Hee Mayo!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG kan mijn voornaam niet eens uitspreken
Je bedoelt dat je moeder weigerde om je duitstalig op te voedenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zoiets ja
Ik kom zelf uit kerkrade (:o ja ik weet het... ) maar mn moeder vond die mensen zo achterlijk praten dat ze besloten heeft om mij en mijn zus nederlandstalig op te voeden (beide ouders spreken dialect)
Dat zegt al genoeg
Limburgs heb ik geleerd v.a. mn 8e jaar, toen ik naar Maastricht verhuisde
heb ik alquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mis alleen die mooie blauwe ogen nog.
nee, als iemand uit Venloquote:[..]
Ik klink absoluut niet als een Heerlenaar
nee, hij noemt me gewoon bij mijn bijnaamquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie zijn zo'n stelletje wat na de eerste wip eens gaat vragen "zeg, hoe heet je eigenlijk?"![]()
dat zeggen er veeeeel johquote:
Je had toch al een blauwe autoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mis alleen die mooie blauwe ogen nog.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zeggen er veeeeel joh
knuppels
Maar MPG zegt Maggjooo
SNS dan.quote:
zijn ouders overigens ookquote:
En als jij nog koffie wil:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
zijn ouders overigens ook
"Magggjooo, wil je nog koffie?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |