Ik praat nooit geen schele wazelquote:
ja!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zin hebben op ietsipv trek hebben in...
hij ligt OP het ziekenhuis ipv erin
ik ken ze
Mn ventje is een echte maastrichtenaar. Die is zelfs zo erg dat ie sommige andere dialecten nieteens verstaat en als er naar een nederlands sprekend iemand gebeld moet worden vraagt hij het altijd aan mij..
Maar tis wel waar: limburgers kunnen daardoor zo dom klinken
Ja, vanmorgen om kwart voor zes ben ik aangereden naar mn werk, waar ik om kwart over een weer was afgewerkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ja!
hij is afgewerkt (bah)
hij is aangereden (zielug)
dat/die draaien ze om
namen veranderen ze, MPG is 1/3e sjraarke
en ik dacht gewoon dat ie een beetje maf was
ik zat echt zo van "wtf... die jongen doet een universitaire studie een weet het verschil niet tusen die en dat!"
kon je wel naar een afwerkplek na die aanrijding?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen om kwart voor zes ben ik aangereden naar mn werk, waar ik om kwart over een weer was afgewerkt.
Ja, det maedje, det woënt in Venlo jaoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:31 schreef Muck het volgende:
oh, en Tren van Rowwen Hèze had het in een interview over een vriendin DAT in Venlo woonde
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen om kwart voor zes ben ik aangereden naar mn werk, waar ik om kwart over een weer was afgewerkt.
detquote:
Helemaal nietquote:
In België kun je ook een aftrekker kopen voor in je douchequote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
in belgie hebben ze afspuitplaatsen![]()
daar ga ik dus echt niet naar toe
ieuwlquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
In België kun je ook een aftrekker kopen voor in je douche!
whehehe klopt en ze neuken hier niet maar poepenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
In België kun je ook aftrekkers kopen voor in je douche!
En dat laatste vind ik dus echt jammer, slimme mensen die, zodra ze geen dialect spreken, meteen dom klinkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ja!
hij is afgewerkt (bah)
hij is aangereden (zielug)
dat/die draaien ze om
namen veranderen ze, MPG is 1/3e sjraarke
en ik dacht gewoon dat ie een beetje maf was
ik zat echt zo van "wtf... die jongen doet een universitaire studie een weet het verschil niet tusen die en dat!"
Ik kan prima ABN als het moet hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dat laatste vind ik dus echt jammer, slimme mensen die, zodra ze geen dialect spreken, meteen dom klinken
Voor de rest: Limburg
kun je nagaan: schoonbroertje (toen jaar of 6) zat te poepen..(op wc)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe klopt en ze neuken hier niet maar poepen![]()
de eerste keer dat ik dat hoorde dacht ik van WTF
Nou inderdaad. Schrale kutbakquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb al 10 keer een BMW gewonnen, 3 reizen naar Jamaica maar zit nog steeds met een Alfa in Maastricht
Ik spreek ook netjes ABN (werd me tijdens mn sollicitatie, in het limburgs, gevraagd) maar merk dat 80% van de limburgers klinkt alsof ze in Heerlen wonenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |