gelukkig weet jij het verschil... das voor 3 op de 4 mensen al niet weggelegdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bijna... ik ga wel naar de achterhoek dit weekend
ach ja, mn ouders staan er al jaren op een camping, dus dan weet je het verschil welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gelukkig weet jij het verschil... das voor 3 op de 4 mensen al niet weggelegd
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoor ineens een liedje in mn hoofd...
iets met Dream, dream, dream...
Aartiquote:
quote:
tuurlijk je hebt altijd baas boven baas natuurlijk...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan ook geanimeerd, natuurlijk!
[ afbeelding ]
Ben benwieuwd, ben nu al blij als ik 'iets' heb zeg maarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
Oeh spannund
[..]
Sowwie
[..]
Whehehehe GMTA
Jij ging toch met LL en Fha trouwen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nou er lopen hier wel wat vrouwelijke collega's rond waar ik wel meer dan een beschuitje mee wil eten
Slagroom en aardbeienquote:
Oog voor detail, dat kan ik wel waardererquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Kon geen smiley vinden die naar binnen gaat
Misschien deze:
Waar moet je dan heen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja, mn ouders staan er al jaren op een camping, dus dan weet je het verschil wel
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan ook geanimeerd, natuurlijk!
[ afbeelding ]
Char enzoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:33 schreef Frutsel het volgende:
Er zijn nu nog maar zes doden bij dat busdrama
Twee werden er spontaan wakker ofzo?
Vanmorgen op het nieuws was daar ook al twijfel over dus...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:33 schreef Frutsel het volgende:
Er zijn nu nog maar zes doden bij dat busdrama
Twee werden er spontaan wakker ofzo?
We zijn niet zo jaloersquote:
quote:[..]
SlagroomChocosaus en aardbeien![]()
Ja hč? Nu heb ik daar zin inquote:
een plaatsje vlak bij doetinchemquote:
Oh fuck, nou proest ik dus echt koffie over mn toetsenbord...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal ik hem nog even renamen naar Ladylik.gif?.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een slechte gewoonte om mee te stoppenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh fuck, nou proest ik dus echt koffie over mn toetsenbord...
en het erge is: er zit suiker in
gelijk ict bellen voor een nieuw toetsenbordquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh fuck, nou proest ik dus echt koffie over mn toetsenbord...
en het erge is: er zit suiker in
Welnee, gewoon af/uitspoelen onder de kraan en laten drogen, niks aan de hand.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
gelijk ict bellen voor een nieuw toetsenbord
Didam?quote:
krijg ik niet, geen ICT afdeling (extern geregeld)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelijk ict bellen voor een nieuw toetsenbord
Das geen slechte gewoonte voor mijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer een slechte gewoonte om mee te stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |