jij hebt ook gespeeld?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:52 schreef Pien85 het volgende:
Ik moest 't zelf doenWat een kutkatten heb ik
Ah crapquote:Ik denk dat wij niet bij elkaar passen
Woon jij op jezelf, Pien?quote:
Ben je al over de shock heen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:56 schreef Den_Haag het volgende:
Jepquote:
quote:[..]
Ah crapIk zei dat alleen om er voor te zorgen dat we het niet meer zouden hebben over de bouw van de blokhut, zodat ik het kon uitstellen. Ik hou daar zelf helemaal niet van. Well... that backfired
quote:
Nope, sinds november weer thuisquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Woon jij op jezelf, Pien?
Vroeg ik me ineens af...
True, maar dan nogquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:56 schreef Den_Haag het volgende:
goede TT weer
[..]
niet aan alle wensen maar ook niet alles niet
Ik dacht al dat ik dat al wist..quote:
Slechte adminquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:01 schreef Q. het volgende:
Zo, aan het flexen. Alle programma's moesten opnieuw geïnstalleerd worden en bijna al mijn instellingen is ie kwijt. Lekker, dat flexen.
Omdat ik het niet meer wist en ineens nieuwsgierig was.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:01 schreef Joosterd het volgende:
Als je je mobiel uit elkaar haalt verloopt toch zobiezo de garantie.
Ah okquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ik het niet meer wist en ineens nieuwsgierig was.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:03 schreef rival het volgende:
Praten? Foto's willen we zien![]()
Trouwens, dat zal wel zo een harige zijn, laat maar zitten eigenlijk
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:05 schreef Godtje het volgende:
Denise heeft al een vriendje![]()
Ze passen wel bij elkaar.![]()
[..]
quote:
Gaat goed met het onderwijs in Nederlandquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:05 schreef Godtje het volgende:
Denise heeft al een vriendje![]()
Ze passen wel bij elkaar.![]()
[..]
Crap zooi, ik ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik kan uiteraard het plaatje niet zien
als je vroeger naar hem keek was dit de juiste conclusie, ergens onderweg is het flink mis gegaanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap zooi, ik ook niet
Dan maar zo http://eatliver.com/i.php?n=4568
"According to the current security policy, the URL you have requested is blocked. " Maar wat niet, bij onsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:09 schreef Belsezar het volgende:
Crap zooi, ik ook niet
Geen idee zeg ik als kattenliefhebber zijnde. Ik heb er drie rondlopen thuis.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:07 schreef stbabylon het volgende:
Waarom weet ik 98% zeker dat je het nu over kutjes hebt?
Die krijgen toch wel eten nu hèquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:12 schreef AirwiN het volgende:
Geen idee zeg ik als kattenliefhebber zijnde. Ik heb er drie rondlopen thuis.
Crap, das die 2% danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee zeg ik als kattenliefhebber zijnde. Ik heb er drie rondlopen thuis.
Billy Dee Williams!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap zooi, ik ook niet
Simon's Catquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:15 schreef kingmob het volgende:
Trouwens, als het over katten gaat kan ik weer youtube spammen!
Uiteraard. Ik beschik over een uitgebreide verzameling dames die de katten uitmuntend verzorgen.quote:
quote:
Goed geregeld!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:17 schreef AirwiN het volgende:
Uiteraard. Ik beschik over een uitgebreide verzameling dames die de katten uitmuntend verzorgen.
Kloptquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
nog minder dan 6uur te gaan
Ik heb mijn zaakjes graag goed voor elkaar. Dat ook dus.quote:
Kap 's, ik moet tot een uur of 7quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
nog minder dan 6uur te gaan
Nog maar 4,5 uurquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:nog minder dan 6uur te gaan
Misschien krijg je wel hulp, is de dag zo omquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nog maar 4,5 uur
En dan morgenochtend gewoon weer aan de slag
Hoi opperkansloosjequote:
Dan nog moet ik tot half 7quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel hulp, is de dag zo om
Maar die zijn niet zo lekker eigenwijs, en die gaan niet rennen en gek doen als ik ze los gooi enzoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met computers gaan werken. Die kan je gewoon uitzetten.
Dat zal je nog verbazenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Maar die zijn niet zo lekker eigenwijs, en die gaan niet rennen en gek doen als ik ze los gooi enzo
De zoon van Billy dan. Billy is vrij zichtbaar de veertig gepasseerd. En de vijftig ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou het dan toch een dubbelganger zijn geweest de laatste zoveel jaar die nu dood is en hij de identiteit van Billy heeft overgenomen lang geleden? hmmm...
Er wordt wel gerend en gek gedaan als je ze los gooit, maak je maar niet bangquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:27 schreef Pien85 het volgende:
Maar die zijn niet zo lekker eigenwijs, en die gaan niet rennen en gek doen als ik ze los gooi enzo
Die gaan écht niet uit zichzelf rondjes rennen als ik ze los laat in de zandbak hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er wordt wel gerend en gek gedaan als je ze los gooit, maak je maar niet bang.
Nee, maar je managers welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die gaan écht niet uit zichzelf rondjes rennen als ik ze los laat in de zandbak hoor
Gelukkig getrouwdquote:
quote:
Comb the desert.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Manager op zoek naar de servers
[ afbeelding ]
Goed, mijn expertise in het maken van conspiracy theorieen is ondermaats op dit moment. Nu al lek gepriktquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
De zoon van Billy dan. Billy is vrij zichtbaar de veertig gepasseerd. En de vijftig ook.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:31 schreef Lotusss het volgende:
Ga zo boarden... Lekker weekendje Engeland. Zie jullie zondagavond of maandag weer! Dag luitjes
Deed ik dat van de week niet ook al met je rocket science?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, mijn expertise in het maken van conspiracy theorieen is ondermaats op dit moment. Nu al lek geprikt
Ja! In plaats van je me nou helpt of wat leert ben je gewoon alles uit de lucht aan het schieten. Not cool Lit, not cool at all.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deed ik dat van de week niet ook al met je rocket science?
Dito!quote:
Misschien moet je je dan leergieriger opstellen in plaats van onwaarheden verkondigen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja! In plaats van je me nou helpt of wat leert ben je gewoon alles uit de lucht aan het schieten. Not cool Lit, not cool at all.
Iets constructiefs toevoegen? Nee, ho maar!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja! In plaats van je me nou helpt of wat leert ben je gewoon alles uit de lucht aan het schieten. Not cool Lit, not cool at all.
Ik wil gewoon een wereldwijde conspiracy verzinnen natuurlijk! Op het nivo van watergate ofzo, area 51 kan ook nog.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je je dan leergieriger opstellen in plaats van onwaarheden verkondigen.
Je hebt de trouwfotos toch gezien?quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:38 schreef Catbert het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
Best kut geslapen vannacht![]()
Maar vanavond weer een date!![]()
En het is bijna weekend!![]()
![]()
Viel spaß!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:31 schreef Lotusss het volgende:
Ga zo boarden... Lekker weekendje Engeland. Zie jullie zondagavond of maandag weer! Dag luitjes
Ik wil eerst wat etenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Vanavond ook hopelijk een "date", denk dat ik hem maar gelijk in bed dump.![]()
Weekend.
Je citeert jezelf terwijl je klaagt dat die persoon niets constructiefs toevoegt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iets constructiefs toevoegen? Nee, ho maar!
Uhm ik zeg wel eens "o god", was jij dat?quote:
CG.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Vrolijkheid is niet wederzijds?
Laterss
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Laterss
Cuequote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Laterss
Ik doelde daarmee op jou. Zie het als een vervolg post.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je citeert jezelf terwijl je klaagt dat die persoon niets constructiefs toevoegt.
Hmmmmm.
En dat kan ik dan eindelijk bevestigen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm ik zeg wel eens "o god", was jij dat?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Laterss
Je tijd besparen door je niet door te laten baggeren op platgetreden paden is niet constructief?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iets constructiefs toevoegen? Nee, ho maar!
Ja, ik denk dat ik daar nog wel even een tijdje op mag wachtenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:39 schreef Bengeltje het volgende:
Vanavond ook hopelijk een "date", denk dat ik hem maar gelijk in bed dump.![]()
Die tje zal ik dan maar niet te letterlijk nemen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat kan ik dan eindelijk bevestigen.
In zekere mate wel, maar wijs me dan het goede padquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je tijd besparen door je niet door te laten baggeren op platgetreden paden is niet constructief?
Prima.
quote:
quote:
Aah kijk vrolijkheidquote:
je gaat de 2 kroegen daar onveilig maken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:47 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond naar Ameland! Het land der Ame's! Ik heb er zin in!
En daar word je blij van?quote:
Ja, heel blijquote:
ho ho, het zijn 2 discotheken en een flink aantal kroegen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
je gaat de 2 kroegen daar onveilig maken?
Fantastisch! Helaas heeft m'n manager wel gezien dat ik met een veel te grote grijns achter m'n bureau zatquote:
Cuequote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen![]()
![]()
hoe is het met jullie allen?
Inderdaadquote:
Hey D_Hquote:
een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb de munten van de Mill en de Boei al op zak
Nieuw hier? Goedemorgenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nieuw hier? Goedemorgen
@ Flena: Goedemorgen!
Had ze nog liggen. Ga al 15 jaar naar Ameland. Vroeger als DE vakantie. Nu meer voor de traditie naast de gewone vakantie.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
een goede voorbereiding is het halve werk
stap zo de motor op. naar goesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey D_H
Hoe is het met jou dan? Nog mooie weekendplannen?
Naar goesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
stap zo de motor op. naar goes
en vanavond uit eten met mijn ouders.
Mogguhquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nieuw hier? Goedemorgen
@ Flena: Goedemorgen!
We zullen zienquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie ben je dan?
Hoe oud?
Kom je vandaan?
Wel [Single]?
DH, reus!quote:
Het gaat naar omstandigheden wel okquote:
u talking to me?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
Wat zijn dat eigenlijk voor een rare ondertitels (A) en 8).Het lijkt wel msn.
ok danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
DH, reus!
[..]
Het gaat naar omstandigheden wel ok
Nog wilde plannen dit weekend?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:18 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
jij laat mij dom voelen..
wat bedoel je
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Op vrijdag 31 juli 2009 10:16 schreef Deniseeee het volgende:
Word ook wel is barbie genoemd
eens?
oftewel: Word ook wel eens barbie genoemd
gewoon, is een leuke smiley 8) Ik gebruik die de laatste tijd steeds vaker.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet direct.Was algemeen, maar nu je toch reageert. Vertel waarom die.
Niet te wakker zijn op deze vroege ochtend, en lief zijn natuurlijk voor kleine meisjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Op vrijdag 31 juli 2009 10:16 schreef Deniseeee het volgende:
Word ook wel is barbie genoemd
eens?
oftewel: Word ook wel eens barbie genoemd
Ik ben twee keer zo oud, dus ik mag twee keer zo bang zijn voor haar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet te wakker zijn op deze vroege ochtend, en lief zijn natuurlijk voor kleine meisjes.
Jaa! Ik stap net m'n bed uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet te wakker zijn op deze vroege ochtend, en lief zijn natuurlijk voor kleine meisjes.
alleen voor de kleine?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
Morgen voorzie ik als zonnekoning een temperatuur van rond de 25 graden met een zonnetje maar kans op een buiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:18 schreef Flena het volgende:
[..]
ok dan![]()
Nee niet echt nog, krijg vanaaf bezoeken verder niet echt plannen...met mooi weer met de kinderen naar buiten
ik zou zorgen voor voldoende toiletpapierquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef kwaakvaak het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom ik zo'n raar onbestemd gevoel in mijn buik heb, net alsof er iets staat te gebeuren, maar wat??? Gespannen, maar ik weet niet precies waarom? Het rommelt al een week behoorlijk van binnen.
ah kijk dat is prima buitenspeel weer...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen voorzie ik als zonnekoning een temperatuur van rond de 25 graden met een zonnetje maar kans op een bui
Ik? Zou niet durven, dat schattige blonde koppie.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:22 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Jaa! Ik stap net m'n bed uiten dan laat je mij gelijk nadenken..
Pas op he meneertje.quote:
Inderdaad, maar geduld is een schone zaakquote:
even 10 minuutjes op de wc gaan zitten. met een peuk en een sterk bakkiequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef kwaakvaak het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom ik zo'n raar onbestemd gevoel in mijn buik heb, net alsof er iets staat te gebeuren, maar wat??? Gespannen, maar ik weet niet precies waarom? Het rommelt al een week behoorlijk van binnen.
wil je met mij buitenspelen dn?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:24 schreef Flena het volgende:
[..]
ah kijk dat is prima buitenspeel weer...
Kans op een bui? Redelijke kans. Maar waar blijft de zon voor vandaag.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen voorzie ik als zonnekoning een temperatuur van rond de 25 graden met een zonnetje maar kans op een bui
Je hebt ook een bandje nodig wat de hele dag zegt: Adem in, Adem uit, Adem in, etc?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:22 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Schattig ..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik? Zou niet durven, dat schattige blonde koppie.Laat maar lekker dromen hoor.
![]()
Die is hier in Spanje. Je krijgt de groeten!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
Kans op een bui? Redelijke kans. Maar waar blijft de zon voor vandaag.
Als je er nu een streepje tussen zet, dan doet hij het hier ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:20 schreef Hamast het volgende:
[..]
gewoon, is een leuke smiley 8) Ik gebruik die de laatste tijd steeds vaker.hijs gewoon tof. 8)
Ow.. is dát wat ik iedere hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt ook een bandje nodig wat de hele dag zegt: Adem in, Adem uit, Adem in, etc?
Leuk excuusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:22 schreef Deniseeee het volgende:
hoe weet jij dat, je komt je kamer niet uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is hier in Spanje. Je krijgt de groeten!
Naar je eigen maatstaven dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef Deniseeee het volgende:
Nou ik ben eigenlijk slim hoor, al zeg ik het zelf
ligt eraan of je aardig bentquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat zeg je nu, maar stiekem wil je het wel
Ik zit hier in de zon, naast het privé zwembad.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:26 schreef rival het volgende:
hoe weet jij dat, je komt je kamer niet uit
nerveus dat je al die formulieren moet invullen? of verliefd? of buikgriepje?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef kwaakvaak het volgende:
Dat is nu precies het stuk wat niet rommelt, het is geen ik moet scheiten gevoelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou zorgen voor voldoende toiletpapier
Iedere dag, Godtje. Iedere dagquote:
* Flena fluisterd...ze is 16quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent 17 wat wil je dat ik zeg, hot wijf? 17 is bij mij nog kind.
Te Fokkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit hier in de zon, naast het privé zwembad.
Ik zie die over zestien daagjes wel op een andere plek.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is hier in Spanje. Je krijgt de groeten!
Nee. uuh weet ik niet en nee..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nerveus dat je al die formulieren moet invullen? of verliefd? of buikgriepje?
Met die warmte hier is het eerder andersom. Spaans leefritme FTW!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie die over zestien daagjes wel op een andere plek.Verzorg het zonnetje goed. Niet uitputten.
Aha, ben jij zo'n bitchie meisje ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:29 schreef Flena het volgende:
[..]
ik ben aardig ja, alleen doe ik niet altijd aardig
verliefd dus... dat is de enige waar je geen nee op zegt.....quote:
Ook, en even de route voor vanmiddag bepalen... Wij gaan meestal pas aan het eind van de middag op pad als de ergste warmte weg is. Daarvoor rustig opstaan, beetje zonnen enzo...quote:
nee ik ben geen meisjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:30 schreef Hamast het volgende:
[..]
Aha, ben jij zo'n bitchie meisje ?wedden dat ik gemener kan doen
Ik help je graagquote:
omg sorrie.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:31 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ik ben geen meisje![]()
denise is een meisje...ik niet meer, ik ben al groot
Verstandig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook, en even de route voor vanmiddag bepalen... Wij gaan meestal pas aan het eind van de middag op pad als de ergste warmte weg is. Daarvoor rustig opstaan, beetje zonnen enzo...
die zitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat zeg je nu, maar stiekem wil je het wel
25 "bijna" 26quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:32 schreef Hamast het volgende:
[..]
omg sorrie.hoe oud ben je dan?
( of hoe jong, wt jij wilt
)
Nou, dan ben ik benieuwd wat jullie zeggen als jullie me echt zouden zienquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:31 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ik ben geen meisje![]()
denise is een meisje...ik niet meer, ik ben al groot
De siësta heeft wel degelijk nut ja.quote:
Ik zal je maar op je woord gelovenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit hier in de zon, naast het privé zwembad.
Komt eraanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kans op een bui? Redelijke kans. Maar waar blijft de zon voor vandaag.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:32 schreef ObviousClone het volgende:
Ey mensen, iedereen nog single en happy about it
Neequote:
ik sla over als je het niet erg vind...en ook al vind je het wel erg dan sla ik ook overquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:33 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik benieuwd wat jullie zeggen als jullie me echt zouden zien![]()
Dan lijk ik niet zo klein hoor
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, maar geduld is een schone zaak
leg jij het even uit Belz of moet ik dat doen?quote:
Nee.quote:
Italië, met al mijn mannen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De siësta heeft wel degelijk nut ja.
Waar ga jij eigenlijk naartoe? En ga je met je vriend?
31 he!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
alleen die gedachte al met je 32
al is het een grapje
Verstandig!quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:35 schreef Flena het volgende:
[..]
ik sla over als je het niet erg vind...en ook al vind je het wel erg dan sla ik ook over![]()
stoere praatjes voor kleine meisjes
dan wil ik idd niet met je buitenspelenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:34 schreef Hamast het volgende:
[..]
Mooie leeftijd!Jij wint, ik ben wel een stukje jonger...
kut.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:36 schreef Flena het volgende:
[..]
dan wil ik idd niet met je buitenspelen![]()
tuurlijk win ik
Doe je goed... Je bent dan ook een bekoorlijke vrouw.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:35 schreef Flena het volgende:
[..]
ik sla over als je het niet erg vind...en ook al vind je het wel erg dan sla ik ook over![]()
stoere praatjes voor kleine meisjes
En ik weer van jouquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:36 schreef Flena het volgende:
[..]
dan wil ik idd niet met je buitenspelen![]()
tuurlijk win ik
oh in dat geval, nee niet verliefd.. hooguit in de war, ik geloof niet meer zo in de liefde de laatste tijd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
verliefd dus... dat is de enige waar je geen nee op zegt.....
En dat is dan misschien het probleem welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh in dat geval, nee niet verliefd.. hooguit in de war, ik geloof niet meer zo in de liefde de laatste tijd.
Op dit moment voel ik alleen liefde voor mijn poesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh in dat geval, nee niet verliefd.. hooguit in de war, ik geloof niet meer zo in de liefde de laatste tijd.
Weet je dat op woorden?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je goed... Je bent dan ook een bekoorlijke vrouw.Waar in Italië gaan jullie naartoe?
Omdat het allemaal niet zo wil lukken? Dat is toch geen reden niet meer in de liefde te geloven?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef kwaakvaak het volgende:
hehehe... die van mij woont uithuizig, ik was te allergisch voor haar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op dit moment voel ik alleen liefde voor mijn poes
Nee, ik ken je vriend voldoende om te weten dat hij niet voor zomaar iemand gaat.quote:
Schijnt erg mooi te zijn ja. Italië is mij sowieso al door verschillende mensen aangeraden. Schijnt ontzettend mooi te zijn qua natuur en cultuur. Bovendien kan je er heerlijk eten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
Florence. Ben ik nog nooit geweest, zag er mooi uit.
Ook een dagje Lucca dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet je dat op woorden?![]()
kijk uit wat je zegt want ik ben heel sterk in mijn benen en heb je dan zo in de houdgreepquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We kunnen wel een keertje 'stoeien', misschien win je dan wel
Die van mij krijgt de aankomende week weer een extra dot liefde. Mijn ex gaat haar eten geven, en die mist haar, dus dat wordt helemaal doodknuppelenknuffelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehehe... die van mij woont uithuizig, ik was te allergisch voor haar.Jammer, want ze is ontzettend lief en grappig.
Zit je op voetbal?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef Flena het volgende:
[..]
kijk uit wat je zegt want ik ben heel sterk in mijn benen en heb je dan zo in de houdgreep
Nah, ik denk wel dat ze google kentquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[..]
leg jij het even uit Belz of moet ik dat doen?
Ik ken zo'n beetje alle gemene vrouwentruucjes EN ik ben sterk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef Flena het volgende:
[..]
kijk uit wat je zegt want ik ben heel sterk in mijn benen en heb je dan zo in de houdgreep
Hey dit zie ik nog interessant wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef Flena het volgende:
[..]
we zullen wel zien danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken zo'n beetje alle gemene vrouwentruucjes EN ik ben sterk.
Maar misschien vind ik het helemaal niet erg om te verliezen
aha een lenig meisje eeeh vrouwquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:42 schreef Flena het volgende:
[..]
nee nooit gedaan ook...wel 12 jr geturnt
dat is een patroon wat ik wil doorbreken, maar telkens als het ergens op begint te lijken bijt het mij terug in de kont en dat motiveerd niet echt om er in te geloven. Nee geen zielig gedoe of zelf medelijden, het gaat eigenlijk gewoon best goed met mij. Werk, zakelijk etc. Al die kwartjes rollen de afgelopen 2 a 3 maanden beetje op zijn plaats en ik boek serieuze vooruitgang. Alleen blijft er een vraag door mijn hoofd spoken waar ik het voor doe, ervaring tot op heden is dat telkens als ik enigzins uit een wak op klim er altijd wel iemand is die mij weer keihard terug schopt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat het allemaal niet zo wil lukken? Dat is toch geen reden niet meer in de liefde te geloven?
Het was je ondertussen opgevallen dat er '-tjes om stoeien heen stondenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:43 schreef Flena het volgende:
[..]
we zullen wel zien dan![]()
als je me maar niet laat winnen, daar hou ik nie van...wel eerlijk spel
Ik woon over 2 maanden tijdelijk samen met 2 katten!!! en daarvoor mag ik er 2 een paar weken te eten gevenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehehe... die van mij woont uithuizig, ik was te allergisch voor haar.Jammer, want ze is ontzettend lief en grappig.
ja dat had ik gelijk al gezien hoor....ben nie blondquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was je ondertussen opgevallen dat er '-tjes om stoeien heen stonden
Dat was niet helemaal de M.I die ik binnen kreegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:43 schreef Flena het volgende:
[..]
wil je ook in de houdgreep gehouden worden?
En kun je dan niet terugschoppen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:43 schreef kwaakvaak het volgende:
Alleen blijft er een vraag door mijn hoofd spoken waar ik het voor doe, ervaring tot op heden is dat telkens als ik enigzins uit een wak op klim er altijd wel iemand is die mij weer keihard terug schopt.
erg mooi. ben er 5 keer geweestquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet je dat op woorden?![]()
he jammerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal de M.I die ik binnen kreeg
je moet dan ook zelf uit dat dal klimmen, niet je aan de ander optrekken. als die loslaat val je namelijk weer terug. dat is niet eens terug schoppenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:43 schreef kwaakvaak het volgende:
Alleen blijft er een vraag door mijn hoofd spoken waar ik het voor doe, ervaring tot op heden is dat telkens als ik enigzins uit een wak op klim er altijd wel iemand is die mij weer keihard terug schopt.
Dus je snapt wat mijn bedoeling is met het stoeien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:44 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat had ik gelijk al gezien hoor....ben nie blond![]()
huis ja... verbitterd, nee niet echt.. ik denk dat boos en teleurgesteld een betere woordkeuze is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik woon over 2 maanden tijdelijk samen met 2 katten!!! en daarvoor mag ik er 2 een paar weken te eten geven
katten
maar kwaak.... niet verbitterd raken hé Kop op!!! En als de liefde niet werkt gewoon richten op andere dingen die goed gaan...Ben je al bezig met je huis enzo?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus je snapt wat mijn bedoeling is met het stoeien.
nee dat doet pijn bij mijquote:
dat ja!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
je moet dan ook zelf uit dat dal klimmen, niet je aan de ander optrekken. als die loslaat val je namelijk weer terug. dat is niet eens terug schoppen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
als er iemand in de houdgreep gaat ben jij dat altijd nog
Hij is dan ook echt bijzonder.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik ken je vriend voldoende om te weten dat hij niet voor zomaar iemand gaat.
We gaan ook naar een uhh wat was het nu. Een soort festival daar. Leek ons leuk om samen te bekijken.quote:Schijnt erg mooi te zijn ja. Italië is mij sowieso al door verschillende mensen aangeraden. Schijnt ontzettend mooi te zijn qua natuur en cultuur. Bovendien kan je er heerlijk eten.
Weet ik niet, zal ik moeten vragen aanquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef rival het volgende:
je moet dan ook zelf uit dat dal klimmen, niet je aan de ander optrekken. als die loslaat val je namelijk weer terug. dat is niet eens terug schoppen
wat heb je al gedaan met je huis dan? is het al fotowaardig?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
huis ja... verbitterd, nee niet echt.. ik denk dat boos en teleurgesteld een betere woordkeuze is.
Je was toch lekker aan het klussen? Hoe staat het ervoor in huize Kwaak.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
huis ja... verbitterd, nee niet echt.. ik denk dat boos en teleurgesteld een betere woordkeuze is.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net het impulsieve plan bedacht om in de 2e week van mijn vakantie een paar dagen naar Frankrijk te rijden. Alleen![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
die gaat toch eerst naar ameland dus kom maar opquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ja laat maar wat van je horen als je uitgestoeit bent met babylon
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net het impulsieve plan bedacht om in de 2e week van mijn vakantie een paar dagen naar Frankrijk te rijden. Alleen![]()
Eerste keerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:51 schreef Murmeli het volgende:
nice!!! vaker alleen op vakantie geweest of is dit de eerste keer?
lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Nee nog niet fotowaardigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat heb je al gedaan met je huis dan? is het al fotowaardig?
boos en teleurgesteld op jezelf of op anderen?
heb je na vandaag vrij?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eerste keerEn wil toch een beetje het vakantiegevoel krijgen de komende 2 weken dus dan maar zo
![]()
Ik wil nu al weg
alleen zijn is leukquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Klopt.. daarom klim ik voorlopig ook solo, en dat gaat aan alle kanten best goed eigenlijk. Enige wat mij zwaar valt is het alleen zijn, het zwarte gat zeg maar. Vermaak mij prima op dit moment. Volop dingetjes in de pijplijn voor de komende weken
Alleen is heerlijk. Je wordt haast gedwongen om mensen te ontmoeten. Ik persoonlijk vind dat geweldig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eerste keerEn wil toch een beetje het vakantiegevoel krijgen de komende 2 weken dus dan maar zo
![]()
Ik wil nu al weg
quote:
Leuker zou in goed gezelschap, maar dat is dan maar niet anders. Alleen moet het ook lukken om lekker vakantiegevoel te krijgenquote:
nice!.... frankrijk is best een tof land om rondjes in te rijden, weet je al naar welk stuk je gaat rijden? Tolwegen zijn wel saai, maar paar jaar terug door zuid frankrijk getrokken, en het landschap wasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, maar volgende week allemaal dingen gepland.quote:
Dat hoeft voor mij nog niet eens.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:55 schreef stbabylon het volgende:
Alleen is heerlijk. Je wordt haast gedwongen om mensen te ontmoeten. Ik persoonlijk vind dat geweldig.
Volgens mij was het antwoord neequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We gaan ook naar een uhh wat was het nu. Een soort festival daar. Leek ons leuk om samen te bekijken.![]()
[..]
Weet ik niet, zal ik moeten vragen aan. Die weet dat meestal wel uit zijn hoofd, ik vergeet dat.
je laat er geen gras over groeien hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:51 schreef Flena het volgende:
[..]
die gaat toch eerst naar ameland dus kom maar op
Zuid Frankrijk is inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:55 schreef kwaakvaak het volgende:
nice!.... frankrijk is best een tof land om rondjes in te rijden, weet je al naar welk stuk je gaat rijden? Tolwegen zijn wel saai, maar paar jaar terug door zuid frankrijk getrokken, en het landschap was
nodig je bels en mij nou uit of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Leuker zou in goed gezelschap, maar dat is dan maar niet anders. Alleen moet het ook lukken om lekker vakantiegevoel te krijgen
Kan ook. Puerto rico heb ik het afgewisseld. In de hoofdstad mensen ontmoeten, aan de westkust alleen op mijn balkon op 4 meter van de zee.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar volgende week allemaal dingen gepland.![]()
[..]
Dat hoeft voor mij nog niet eens.Lekker alleen zijn vind ik ook heerlijk.
+1000quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nice!.... frankrijk is best een tof land om rondjes in te rijden, weet je al naar welk stuk je gaat rijden? Tolwegen zijn wel saai, maar paar jaar terug door zuid frankrijk getrokken, en het landschap was
hmmm boos zijn heeft weinig zin he.... zeker op jezelf niet. op anderen dat is soms wel lekker om een beetje af te reageren. Maar nooit boos zijn op jezelf!! teleurgesteld in jezelf zijn heeft ook geen zin. Kan beter gewoon verdrietig zijn, dat helpt beter ofzo. Ik begin daar wel wat beter in te worden. ben eig niet meer boos over relaties. soms nog wel verdrietig en dat is wel fijn. is ook altijd zo weer overquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Nee nog niet fotowaardigVolgende week schilderen, van dit weekend kleuren uit zoeken bij de bouwmarkt. Nieuw bed is klaar en staat, 2.20x1.80 met goede matrassen.. Kost een paar centen, maar fuck het ligt echt super
En dat laatste, uhh beide als ik heel eerlijk ben.
Jullie mogen mee, daar hoef ik geen seconde over na te denkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:58 schreef rival het volgende:
nodig je bels en mij nou uit of zie ik dat verkeerd?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je na vandaag vrij?
[..]
alleen zijn is leukeigenlijk zou je een knuffelvriendin moeten hebben voor als je aandacht wilt (zeg maar een kat maar dan van mensvorm en zonder kattenharen waar je niet tegen kunt
)
schijnt ook wel mooi te zijn. hoop dat je goed weer hebtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zuid Frankrijk is inderdaadals je binnendoor rijdt.. Maar dat is me toch net even iets te ver, dus denk dat het de westkust wordt
nee een goede vriendin waar je lekekr mee kan hangen, hoeft niet sex te hebben. eig beter iemand waar je het niet echt op kan enzo.... gewoon een lief iemand dus...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh je bedoelt gewoon een scharrel... nee is niet mijn ding, ik wil alles of niets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |