jij hebt ook gespeeld?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:52 schreef Pien85 het volgende:
Ik moest 't zelf doenWat een kutkatten heb ik
Ah crapquote:Ik denk dat wij niet bij elkaar passen
Woon jij op jezelf, Pien?quote:
Ben je al over de shock heen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:56 schreef Den_Haag het volgende:
Jepquote:
quote:[..]
Ah crapIk zei dat alleen om er voor te zorgen dat we het niet meer zouden hebben over de bouw van de blokhut, zodat ik het kon uitstellen. Ik hou daar zelf helemaal niet van. Well... that backfired
quote:
Nope, sinds november weer thuisquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Woon jij op jezelf, Pien?
Vroeg ik me ineens af...
True, maar dan nogquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:56 schreef Den_Haag het volgende:
goede TT weer
[..]
niet aan alle wensen maar ook niet alles niet
Ik dacht al dat ik dat al wist..quote:
Slechte adminquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:01 schreef Q. het volgende:
Zo, aan het flexen. Alle programma's moesten opnieuw geïnstalleerd worden en bijna al mijn instellingen is ie kwijt. Lekker, dat flexen.
Omdat ik het niet meer wist en ineens nieuwsgierig was.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:01 schreef Joosterd het volgende:
Als je je mobiel uit elkaar haalt verloopt toch zobiezo de garantie.
Ah okquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ik het niet meer wist en ineens nieuwsgierig was.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:03 schreef rival het volgende:
Praten? Foto's willen we zien![]()
Trouwens, dat zal wel zo een harige zijn, laat maar zitten eigenlijk
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:05 schreef Godtje het volgende:
Denise heeft al een vriendje![]()
Ze passen wel bij elkaar.![]()
[..]
quote:
Gaat goed met het onderwijs in Nederlandquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:05 schreef Godtje het volgende:
Denise heeft al een vriendje![]()
Ze passen wel bij elkaar.![]()
[..]
Crap zooi, ik ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik kan uiteraard het plaatje niet zien
als je vroeger naar hem keek was dit de juiste conclusie, ergens onderweg is het flink mis gegaanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap zooi, ik ook niet
Dan maar zo http://eatliver.com/i.php?n=4568
"According to the current security policy, the URL you have requested is blocked. " Maar wat niet, bij onsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:09 schreef Belsezar het volgende:
Crap zooi, ik ook niet
Geen idee zeg ik als kattenliefhebber zijnde. Ik heb er drie rondlopen thuis.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:07 schreef stbabylon het volgende:
Waarom weet ik 98% zeker dat je het nu over kutjes hebt?
Die krijgen toch wel eten nu hèquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:12 schreef AirwiN het volgende:
Geen idee zeg ik als kattenliefhebber zijnde. Ik heb er drie rondlopen thuis.
Crap, das die 2% danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee zeg ik als kattenliefhebber zijnde. Ik heb er drie rondlopen thuis.
Billy Dee Williams!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap zooi, ik ook niet
Simon's Catquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:15 schreef kingmob het volgende:
Trouwens, als het over katten gaat kan ik weer youtube spammen!
Uiteraard. Ik beschik over een uitgebreide verzameling dames die de katten uitmuntend verzorgen.quote:
quote:
Goed geregeld!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:17 schreef AirwiN het volgende:
Uiteraard. Ik beschik over een uitgebreide verzameling dames die de katten uitmuntend verzorgen.
Kloptquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
nog minder dan 6uur te gaan
Ik heb mijn zaakjes graag goed voor elkaar. Dat ook dus.quote:
Kap 's, ik moet tot een uur of 7quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
nog minder dan 6uur te gaan
Nog maar 4,5 uurquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:nog minder dan 6uur te gaan
Misschien krijg je wel hulp, is de dag zo omquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nog maar 4,5 uur
En dan morgenochtend gewoon weer aan de slag
Hoi opperkansloosjequote:
Dan nog moet ik tot half 7quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel hulp, is de dag zo om
Maar die zijn niet zo lekker eigenwijs, en die gaan niet rennen en gek doen als ik ze los gooi enzoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met computers gaan werken. Die kan je gewoon uitzetten.
Dat zal je nog verbazenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Maar die zijn niet zo lekker eigenwijs, en die gaan niet rennen en gek doen als ik ze los gooi enzo
De zoon van Billy dan. Billy is vrij zichtbaar de veertig gepasseerd. En de vijftig ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou het dan toch een dubbelganger zijn geweest de laatste zoveel jaar die nu dood is en hij de identiteit van Billy heeft overgenomen lang geleden? hmmm...
Er wordt wel gerend en gek gedaan als je ze los gooit, maak je maar niet bangquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:27 schreef Pien85 het volgende:
Maar die zijn niet zo lekker eigenwijs, en die gaan niet rennen en gek doen als ik ze los gooi enzo
Die gaan écht niet uit zichzelf rondjes rennen als ik ze los laat in de zandbak hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er wordt wel gerend en gek gedaan als je ze los gooit, maak je maar niet bang.
Nee, maar je managers welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die gaan écht niet uit zichzelf rondjes rennen als ik ze los laat in de zandbak hoor
Gelukkig getrouwdquote:
quote:
Comb the desert.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Manager op zoek naar de servers
[ afbeelding ]
Goed, mijn expertise in het maken van conspiracy theorieen is ondermaats op dit moment. Nu al lek gepriktquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
De zoon van Billy dan. Billy is vrij zichtbaar de veertig gepasseerd. En de vijftig ook.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:31 schreef Lotusss het volgende:
Ga zo boarden... Lekker weekendje Engeland. Zie jullie zondagavond of maandag weer! Dag luitjes
Deed ik dat van de week niet ook al met je rocket science?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, mijn expertise in het maken van conspiracy theorieen is ondermaats op dit moment. Nu al lek geprikt
Ja! In plaats van je me nou helpt of wat leert ben je gewoon alles uit de lucht aan het schieten. Not cool Lit, not cool at all.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deed ik dat van de week niet ook al met je rocket science?
Dito!quote:
Misschien moet je je dan leergieriger opstellen in plaats van onwaarheden verkondigen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja! In plaats van je me nou helpt of wat leert ben je gewoon alles uit de lucht aan het schieten. Not cool Lit, not cool at all.
Iets constructiefs toevoegen? Nee, ho maar!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja! In plaats van je me nou helpt of wat leert ben je gewoon alles uit de lucht aan het schieten. Not cool Lit, not cool at all.
Ik wil gewoon een wereldwijde conspiracy verzinnen natuurlijk! Op het nivo van watergate ofzo, area 51 kan ook nog.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je je dan leergieriger opstellen in plaats van onwaarheden verkondigen.
Je hebt de trouwfotos toch gezien?quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:38 schreef Catbert het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
Best kut geslapen vannacht![]()
Maar vanavond weer een date!![]()
En het is bijna weekend!![]()
![]()
Viel spaß!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:31 schreef Lotusss het volgende:
Ga zo boarden... Lekker weekendje Engeland. Zie jullie zondagavond of maandag weer! Dag luitjes
Ik wil eerst wat etenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Vanavond ook hopelijk een "date", denk dat ik hem maar gelijk in bed dump.![]()
Weekend.
Je citeert jezelf terwijl je klaagt dat die persoon niets constructiefs toevoegt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iets constructiefs toevoegen? Nee, ho maar!
Uhm ik zeg wel eens "o god", was jij dat?quote:
CG.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Vrolijkheid is niet wederzijds?
Laterss
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Laterss
Cuequote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Laterss
Ik doelde daarmee op jou. Zie het als een vervolg post.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je citeert jezelf terwijl je klaagt dat die persoon niets constructiefs toevoegt.
Hmmmmm.
En dat kan ik dan eindelijk bevestigen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm ik zeg wel eens "o god", was jij dat?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Laterss
Je tijd besparen door je niet door te laten baggeren op platgetreden paden is niet constructief?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iets constructiefs toevoegen? Nee, ho maar!
Ja, ik denk dat ik daar nog wel even een tijdje op mag wachtenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:39 schreef Bengeltje het volgende:
Vanavond ook hopelijk een "date", denk dat ik hem maar gelijk in bed dump.![]()
Die tje zal ik dan maar niet te letterlijk nemen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat kan ik dan eindelijk bevestigen.
In zekere mate wel, maar wijs me dan het goede padquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je tijd besparen door je niet door te laten baggeren op platgetreden paden is niet constructief?
Prima.
quote:
quote:
Aah kijk vrolijkheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |