Dan heb je geen werk meerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klanten
Daar doe ik niet aan. Daar is ander volk voor. Moet ik straks nog in pak rondlopen ook.
Klanten zouden ze moeten afschaffen.
Als je klanten niet nodig hebt, dan heb je je salaris vást ook niet nodig... Zal ik je mijn rekeningnummer maar geven, is de makkelijkste manier om van je salaris af te komenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klanten
Daar doe ik niet aan. Daar is ander volk voor. Moet ik straks nog in pak rondlopen ook.
Klanten zouden ze moeten afschaffen.
Hoiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:35 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Laatste dag, ik ben misselijk
quote:
En hup, drie verdiepingen naar boven met de trapquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zie je al gaan met die kast onder je arm
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:35 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Laatste dag, ik ben misselijk
Klanten eng! Huuuuuquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb naast mijn laptop nog een externe schijf met encryptie erover. Daar staat alle vertrouwelijke data op en dat ding blijft bij me, die laptop kan me letterlijk en figuurlijk gestolen worden. Wat ze dan hebben is niet zo heel veel, gezien alle VPN's met wachtwoord zijn beveiligd. En ik ben niet zo'n dodo die dan de optie "wachtwoord onthouden" gebruikt, ook zo'n briljante optie van besturingsystemen (ook OSX) en andere applicaties. Het hele idee van veiligheid met 1 vinkje in de prullenbak
drie maar?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hup, drie verdiepingen naar boven met de trap
Iets in je powerscheme waardoor hij mag/kan ontwaken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:37 schreef Pien85 het volgende:
Ach, nu het toch over computers enzo gaat
Iemand enig idee waarom mijn laptop zichzelf 's nachts uit slaapstand haalt?
mijn gironummer is vast korter en makkelijkerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als je klanten niet nodig hebt, dan heb je je salaris vást ook niet nodig... Zal ik je mijn rekeningnummer maar geven, is de makkelijkste manier om van je salaris af te komen![]()
Hij werd wakker van het onweer?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:37 schreef Pien85 het volgende:
Ach, nu het toch over computers enzo gaat
Iemand enig idee waarom mijn laptop zichzelf 's nachts uit slaapstand haalt?
Het uitstelgedrag dat ik vertoon heeft ervoor gezorgd dat ik vandaag nog het eea moet afrondenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
mooi, hoef je niet meer, voor spek en bonen, daar te zitten
hoezo? vakantie en daarna een leukere baan toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon, dat het mijn laatste dag is, ik zie ertegen op.
Fred heeft ook een show op KX. En ze doen er één samen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stenders was de enige 3Fm DJ van wie ik het kon lijden dat ie zoveel lulde. Fred zit nu bij Radio M geloof ik. Internet in de auto heb ik (helaas) nog niet. De telefoontjes die we krijgen zijn ooit uitgezet qua internetdata omdat er wat collegas waren die er ernstig gebruik van maakten.
Hopelijk volgend jaar een andere regeling, zodat ik gewoon een eigen telefoon kan abonneren, waar ik dan geen gezeur mee krijg. Twee telefoons vind ik wat te
Ja daar zie ik ook niet tegenop. Gewoon het afscheid nemen e.d.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:39 schreef rival het volgende:
hoezo? vakantie en daarna een leukere baan toch?
Als de frontend en de backend goed is beveiligd dan kan intern dat vinkje wachtwoord onthouden niet zo bezig houden. Sterker nog gerenomeerde bedrijven zoals de NSA, ISO, NIS, CIS, PCI hebben er nauwlijks richtlijnen voor. Externe schijven liever ook niet. Bedrijfssoftware en documenten moeten wat mij betreft op het SAN staan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb naast mijn laptop nog een externe schijf met encryptie erover. Daar staat alle vertrouwelijke data op en dat ding blijft bij me, die laptop kan me letterlijk en figuurlijk gestolen worden. Wat ze dan hebben is niet zo heel veel, gezien alle VPN's met wachtwoord zijn beveiligd. En ik ben niet zo'n dodo die dan de optie "wachtwoord onthouden" gebruikt, ook zo'n briljante optie van besturingsystemen (ook OSX) en andere applicaties. Het hele idee van veiligheid met 1 vinkje in de prullenbak
Ook geen ramp, lekker druk bezig, dan is de dag zo voor bijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het uitstelgedrag dat ik vertoon heeft ervoor gezorgd dat ik vandaag nog het eea moet afronden
Afscheid nemen is nooit leuk. In de detachering wen je er wel aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja daar zie ik ook niet tegenop. Gewoon het afscheid nemen e.d.
Klanten zijn een noodzakelijk kwaad. Willen altijd datgene wat ze niet moeten hebben en willen nooit luisteren. Ze hebben verstand niks, maar doen of ze het van alles hebben. Het ergste is nog één die vroeger ook heeft ontwikkelt in één of ander obscuur taaltje.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als je klanten niet nodig hebt, dan heb je je salaris vást ook niet nodig... Zal ik je mijn rekeningnummer maar geven, is de makkelijkste manier om van je salaris af te komen![]()
Ik heb ook giro, en hij bestaat maar uit 4 verschillende cijfersquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:38 schreef rival het volgende:
[..]
mijn gironummer is vast korter en makkelijker
Ik heb geen onweer gezien of gehoordquote:
Maar ik had wél gelijkquote:
Ja, klopt, heb ik ook gedaan. Dan heb je ook niet zo'n band met je collega's. Tenminste, dat had ik nooitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:41 schreef Godtje het volgende:
Afscheid nemen is nooit leuk. In de detachering wen je er wel aan.
Ohja, blokhutquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klanten zijn een noodzakelijk kwaad. Willen altijd datgene wat ze niet moeten hebben en willen nooit luisteren. Ze hebben verstand niks, maar doen of ze het van alles hebben. Het ergste is nog één die vroeger ook heeft ontwikkelt in één of ander obscuur taaltje.
En nee, ik ga het niet aan jou geven, dan kan ik geen blokhut meer bouwen!
mijne heeft zown mooi vloeiend ritme er in dat je nooit meer vergeetquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb ook giro, en hij bestaat maar uit 4 verschillende cijfers
dat je de leuke mensen gaat missen? of watquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja daar zie ik ook niet tegenop. Gewoon het afscheid nemen e.d.
Mijne ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:44 schreef rival het volgende:
[..]
mijne heeft zown mooi vloeiend ritme er in dat je nooit meer vergeet
check fotoboek, is allang klaarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ohja, blokhutHou het dan maar ja, wanneer issie klaar?
Daar staan ze ook, maar bepaalde dingen (ontwikkelomgevingen) wil ik graag bij me hebben, anders wordt het wat lastig. En beveiliging is bij ons niet zo super geregeld, maar dat geeft mij geen vrijbrief om er ook slecht mee om te gaanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als de frontend en de backend goed is beveiligd dan kan intern dat vinkje wachtwoord onthouden niet zo bezig houden. Sterker nog gerenomeerde bedrijven zoals de NSA, ISO, NIS, CIS, PCI hebben er nauwlijks richtlijnen voor. Externe schijven liever ook niet. Bedrijfssoftware en documenten moeten wat mij betreft op het SAN staan.
Nee hoor, dat zal wel meevallen. Ik heb het puur over het afscheid nemen, gewoon raarquote:
ga de detachering in en begin geen relatiesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:44 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kreeg gisteren te horen dat ik bindingsangst zou hebben!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klanten zijn een noodzakelijk kwaad.
Haha, goede tipquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:46 schreef Pheno het volgende:
ga de detachering in en begin geen relaties
Heb je een kat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:42 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb geen onweer gezien of gehoordMaar dit is al de derde nacht op rij dat ik m 's avonds in slaapstand zet, en hij 's ochtends gewoon weer aan staat
3, maar die komen niet in mijn slaapkamer, waar mijn laptop wel isquote:
Moet nog beginnenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:44 schreef Pien85 het volgende:
Ohja, blokhutHou het dan maar ja, wanneer issie klaar?
Tsja, was een optie toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:47 schreef Pien85 het volgende:
3, maar die komen niet in mijn slaapkamer, waar mijn laptop wel is
Ik heb wel een band met ze maar je moet realistisch blijven. 99% van de mensen zie of spreek je daarna nooit meer dus het is leuk voor hoe lang het zal duren. In al die jaren detachering zijn er twee overgebleven die ik zeer regelmatig spreek en meer vrienden zijn. We werken ook het liefste samen dus als het even kan zorgen we dat we weer bij elkaar komen. Naar eentje ga ik dus hopelijk ook terug in sep of okt. Als ik met hem samenwerk is 1+1 echt 3. We krijgen samen zoveel meer voor elkaar omdat we elkaar perfect aanvullen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, klopt, heb ik ook gedaan. Dan heb je ook niet zo'n band met je collega's. Tenminste, dat had ik nooit
Zeker, en daarnaast geloof ik niet dat mijn katten in staat zijn mijn laptop wakker te maken, vervolgens met de muis over het beeldscherm te bewegen, mijn gebruikers account aan te klikken, laptop weer dichtdoen... nee, dat kunnen ze nietquote:
Mijn kat heeft mijn world of warcraft character voor mij gelevelledquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeker, en daarnaast geloof ik niet dat mijn katten in staat zijn mijn laptop wakker te maken, vervolgens met de muis over het beeldscherm te bewegen, mijn gebruikers account aan te klikken, laptop weer dichtdoen... nee, dat kunnen ze niet
Ja, ik weet ook wel dat ik mijn collega's niet zo heel vaak meer zal spreken.. En dat het altijd oppervlakkig zal blijvenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:49 schreef Godtje het volgende:
Ik heb wel een band met ze maar je moet realistisch blijven. 99% van de mensen zie of spreek je daarna nooit meer dus het is leuk voor hoe lang het zal duren. In al die jaren detachering zijn er twee overgebleven die ik zeer regelmatig spreek en meer vrienden zijn. We werken ook het liefste samen dus als het even kan zorgen we dat we weer bij elkaar komen. Naar eentje ga ik dus hopelijk ook terug in sep of okt. Als ik met hem samenwerk is 1+1 echt 3. We krijgen samen zoveel meer voor elkaar omdat we elkaar perfect aanvullen.
Ik moest 't zelf doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn kat heeft mijn world of warcraft character voor mij gelevelled
Ik denk dat wij niet bij elkaar passenquote:
Dat is zeker fijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel dat ik mijn collega's niet zo heel vaak meer zal spreken.. En dat het altijd oppervlakkig zal blijven![]()
Wel fijn dat jij zo'n goede collega/vriend hebt waar je ook goed mee samenwerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |