Ja bij mijn vorge opdracht was dat ook zo. Hier kan je thuis nog niet je mail lezen. Voordeel is wel dat ik niet hoef over te werken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Er wordt hier eigenlijk verwacht dat je minimaal 1 dag per week thuis werkt maar het is voor mezelf beter als ik naar kantoor ga. Daarbij is voor mij reistijd niet echt een issue ofzo. :' )
Tof! Mij krijgen ze hier niet meer weg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja bij mijn vorge opdracht was dat ook zo. Hier kan je thuis nog niet je mail lezen. Voordeel is wel dat ik niet hoef over te werken.![]()
Maar misschien/hopelijk ga ik weer weg.
Hier krijgen we straks kantoren in het land met flexplekken. Ja, ze zijn er al, maar het land stopt buiten de randstad schijnbaarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Er wordt hier eigenlijk verwacht dat je minimaal 1 dag per week thuis werkt maar het is voor mezelf beter als ik naar kantoor ga. Daarbij is voor mij reistijd niet echt een issue ofzo.
En? Iemand al single af?quote:
Dat lifo gedoe zal mij ook weinig goed doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een reorganisatie schijn je lastig tegen te kunnen houden in je eentje.
Flexplekkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier krijgen we straks kantoren in het land met flexplekken. Ja, ze zijn er al, maar het land stopt buiten de randstad schijnbaarDus nu zijn ze er wat voor die boeren aan het inrichten
Dus nu werk ik zo af en toe thuis, als het kan. Aan de andere kant is het wel leuk om collegas om je heen te hebben, dus ze zien me geregeld.
Radio is voor bazen. HET medium om veel nieuwe muziek te leren kennen. 3FMquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
iPod FM. Radio is voor homo's. En nee, mijn nick heeft NIETS te maken met welke achterlijke radiozender dan ook.
Collega's? oh die gasten met de kerstborrelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier krijgen we straks kantoren in het land met flexplekken. Ja, ze zijn er al, maar het land stopt buiten de randstad schijnbaarDus nu zijn ze er wat voor die boeren aan het inrichten
Dus nu werk ik zo af en toe thuis, als het kan. Aan de andere kant is het wel leuk om collegas om je heen te hebben, dus ze zien me geregeld.
Nee, radio is voor mensen die een lachband of een dieptriest te veel lullende Dj willen horen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Radio is voor bazen. HET medium om veel nieuwe muziek te leren kennen. 3FMKinkFM
KX-Radio
Het nieuwe kantoor wat ze hier nu aan het bouwen zijn krijgt alleen maar flex-plekken.quote:
Die ken ik. Iedereen zijn eigen flexplekquote:
Amen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, radio is voor mensen die een lachband of een dieptriest te veel lullende Dj willen horen.
Ik heb het niet over Q, 538 of Veronica, maar over kwaliteits zenders.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, radio is voor mensen die een lachband of een dieptriest te veel lullende Dj willen horen.
Ik dacht niet dat ik ze kon missen maar het is toch gelukt. Hier vaste plekken dus automatisch collega's om je heen die 10 jaar lang tropen hebben verzameld op hun buro.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Het nieuwe kantoor wat ze hier nu aan het bouwen zijn krijgt alleen maar flex-plekken.
Op mijn eigen werkplek heb ik ook allerlei software staan die elders niet staan maar zodra wij gaan flexen krijgen we allemaal laptops.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die ken ik. Iedereen zijn eigen flexplek
Ik ben te belangrijk voor een flexplek, vorige baas ook al
(ben ontwikkelaar en heb specifieke software nodig, dus kan alleen op mijn eigen pc werken)
Het idee is dat je een laptop hebt met je specifieke softwarequote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
(ben ontwikkelaar en heb specifieke software nodig, dus kan alleen op mijn eigen pc werken)
Wel eens van een laptop gehoord?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het idee is dat je een laptop hebt met je specifieke software
De rest regel je met VPN e.d.
Je bent dus te onbelangrijk om in aanmerking te komen voor een laptop. Ik zou monsterboard maar gaan gebruiken.
Nee, want Giel in de ochtend is zo stilquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Q, 538 of Veronica, maar over kwaliteits zenders.
En dan kun je vast wel negatieve punten bedenken voor 3FM en KinkFM, maar dat gaat je niet lukken met KX.
Mijn bureau is het volste van allemaal maar dat komt doordat de nietmachine en de plakband-dispensor voor het hele blok op mijn bureau staan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat ik ze kon missen maar het is toch gelukt. Hier vaste plekken dus automatisch collega's om je heen die 10 jaar lang tropen hebben verzameld op hun buro.![]()
Kinder foto's, Leuke printjes met grappige teksten of foto's die voor het laatste grappig waren in 1999, koffiemokken, stapels papier die al geel zijn geworden, leuke usb toys, etc
Ruim Godver.... eens op lamzak!
Zo, maak jij je even populair bij mij of zoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het idee is dat je een laptop hebt met je specifieke software
De rest regel je met VPN e.d.
Je bent dus te onbelangrijk om in aanmerking te komen voor een laptop. Ik zou monsterboard maar gaan gebruiken.
Maar ik vind het nieuws op 538 om half samen met henk vaak wel erg komischquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, want Giel in de ochtend is zo stilMy Godt, wat een kneus is dat zeg. met zijn krantenmeisjes die nog geen zin zonder te giebelen kunnen voorlezen.
Oh. En omdat de rest van het blok op vakantie is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn bureau is het volste van allemaal maar dat komt doordat de nietmachine en de plakband-dispensor voor het hele blok op mijn bureau staan.
Even op mijn care-o-meter kijken: nope.....slaat niet uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo, maak jij je even populair bij mij of zo
Hier zou ik op een laptop kunnen werken. Maar bij mijn vorige werk was de software daar veel te zwaar voor.
Want Giel is de enige DJ op 3FM...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, want Giel in de ochtend is zo stilMy Godt, wat een kneus is dat zeg. met zijn krantenmeisjes die nog geen zin zonder te giebelen kunnen voorlezen.
quote:
eentje kan wel jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
neem je toch, een paardje mee naar huis
Groter gaan wonen of in de stal gaan wonen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
eentje kan wel jaMaar we hebben dr 15
Dus moeten er maar zwaardere laptops uit de kast getrokken worden. Terwijl het ook met 2 desktops kan (ja, twee, verschillende ontwikkelomgevingen).quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even op mijn care-o-meter kijken: nope.....slaat niet uit.
Er bestaat geen te zware software, te lichte laptops wel.
Ik denk 't welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Groter gaan wonen of in de stal gaan wonen.
Is het nog wel flex werken als je in de stal woont?
Want ik moet een post maken met mijn mening over alle DJs van 3FMquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Want Giel is de enige DJ op 3FM...
Maar waarom ben jij zo sjagrijnig? Zit je onderbroek knel of zo?
Niks moet. Maar dat je niet kan flex werken slaat ook nergens op. Daar hebben we VPN, Terminal servers en virtualisatie voor uit gevonden. ICT'ers houden over het algemeen niet van kan niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus moeten er maar zwaardere laptops uit de kast getrokken worden. Terwijl het ook met 2 desktops kan (ja, twee, verschillende ontwikkelomgevingen).
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:19 schreef Pheno het volgende:
Even op mijn care-o-meter kijken: nope.....slaat niet uit.
Ik zie niet in waarom meerdere ontwikkelomgevingen meerdere computers zouden moeten kosten. Virtualisatie is het toverwoord. Als ik voor elke ontwikkelomgeving die ik heb een laptop zou krijgen heeft een flexplek niet zo veel zin meerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus moeten er maar zwaardere laptops uit de kast getrokken worden. Terwijl het ook met 2 desktops kan (ja, twee, verschillende ontwikkelomgevingen).
KX en Kink kun je alleen luisteren via internet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want ik moet een post maken met mijn mening over alle DJs van 3FM
Ook wel een voorbeeld genoemd. KX en Kink kan ik niet ontvangen, dus daar heb ik geen mening over. Volgens mij zitten die ook nergens in de lucht hier.
Nee, ik zit nog in mijn ochtendkloffie, er zit niets te strak
Ik zie je al gaan met die kast onder je armquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom meerdere ontwikkelomgevingen meerdere computers zouden moeten kosten. Virtualisatie is het toverwoord. Als ik voor elke ontwikkelomgeving die ik heb een laptop zou krijgen heeft een flexplek niet zo veel zin meer![]()
Maar goed, ik vind flexplekken prima, en 1 'zware' laptop om alles te doen ook. Het loopt ook wat handiger naar de klant dan een desktop onder je arm
Ik ook niet. Ik heb naast mijn laptop nog een externe schijf met encryptie erover. Daar staat alle vertrouwelijke data op en dat ding blijft bij me, die laptop kan me letterlijk en figuurlijk gestolen worden. Wat ze dan hebben is niet zo heel veel, gezien alle VPN's met wachtwoord zijn beveiligd. En ik ben niet zo'n dodo die dan de optie "wachtwoord onthouden" gebruikt, ook zo'n briljante optie van besturingsystemen (ook OSX) en andere applicaties. Het hele idee van veiligheid met 1 vinkje in de prullenbakquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:26 schreef Godtje het volgende:
Sterker nog het zou mijn voorkeur hebben want ik vertrouw lokale pc's niet in verband met backup, security, etc
Klantenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom meerdere ontwikkelomgevingen meerdere computers zouden moeten kosten. Virtualisatie is het toverwoord. Als ik voor elke ontwikkelomgeving die ik heb een laptop zou krijgen heeft een flexplek niet zo veel zin meer![]()
Maar goed, ik vind flexplekken prima, en 1 'zware' laptop om alles te doen ook. Het loopt ook wat handiger naar de klant dan een desktop onder je arm
Stenders was de enige 3Fm DJ van wie ik het kon lijden dat ie zoveel lulde. Fred zit nu bij Radio M geloof ik. Internet in de auto heb ik (helaas) nog niet. De telefoontjes die we krijgen zijn ooit uitgezet qua internetdata omdat er wat collegas waren die er ernstig gebruik van maakten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
KX en Kink kun je alleen luisteren via internet.
Probeer KX eens zou ik zeggen. Zender van Stenders voor DJ's die niet van een format houden. Allerlei DJ's draaien daar alleen wat ze zelf leuk vinden zonder een format. Daar kun je nog eens echt toffe muziek ontdekken.
Dan heb je geen werk meerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klanten
Daar doe ik niet aan. Daar is ander volk voor. Moet ik straks nog in pak rondlopen ook.
Klanten zouden ze moeten afschaffen.
Als je klanten niet nodig hebt, dan heb je je salaris vást ook niet nodig... Zal ik je mijn rekeningnummer maar geven, is de makkelijkste manier om van je salaris af te komenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klanten
Daar doe ik niet aan. Daar is ander volk voor. Moet ik straks nog in pak rondlopen ook.
Klanten zouden ze moeten afschaffen.
Hoiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:35 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Laatste dag, ik ben misselijk
quote:
En hup, drie verdiepingen naar boven met de trapquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zie je al gaan met die kast onder je arm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |