Thuiswerken kan hier niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
"Thuiswerken". Helaas zijn er nu zo weinig mensen aanwezig dat dat nu niet kan.
Al tijden heb ik singles.quote:
Er wordt hier eigenlijk verwacht dat je minimaal 1 dag per week thuis werkt maar het is voor mezelf beter als ik naar kantoor ga. Daarbij is voor mij reistijd niet echt een issue ofzo.quote:
Ja bij mijn vorge opdracht was dat ook zo. Hier kan je thuis nog niet je mail lezen. Voordeel is wel dat ik niet hoef over te werken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Er wordt hier eigenlijk verwacht dat je minimaal 1 dag per week thuis werkt maar het is voor mezelf beter als ik naar kantoor ga. Daarbij is voor mij reistijd niet echt een issue ofzo. :' )
Tof! Mij krijgen ze hier niet meer weg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja bij mijn vorge opdracht was dat ook zo. Hier kan je thuis nog niet je mail lezen. Voordeel is wel dat ik niet hoef over te werken.![]()
Maar misschien/hopelijk ga ik weer weg.
Hier krijgen we straks kantoren in het land met flexplekken. Ja, ze zijn er al, maar het land stopt buiten de randstad schijnbaarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Er wordt hier eigenlijk verwacht dat je minimaal 1 dag per week thuis werkt maar het is voor mezelf beter als ik naar kantoor ga. Daarbij is voor mij reistijd niet echt een issue ofzo.
En? Iemand al single af?quote:
Dat lifo gedoe zal mij ook weinig goed doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een reorganisatie schijn je lastig tegen te kunnen houden in je eentje.
Flexplekkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier krijgen we straks kantoren in het land met flexplekken. Ja, ze zijn er al, maar het land stopt buiten de randstad schijnbaarDus nu zijn ze er wat voor die boeren aan het inrichten
Dus nu werk ik zo af en toe thuis, als het kan. Aan de andere kant is het wel leuk om collegas om je heen te hebben, dus ze zien me geregeld.
Radio is voor bazen. HET medium om veel nieuwe muziek te leren kennen. 3FMquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
iPod FM. Radio is voor homo's. En nee, mijn nick heeft NIETS te maken met welke achterlijke radiozender dan ook.
Collega's? oh die gasten met de kerstborrelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier krijgen we straks kantoren in het land met flexplekken. Ja, ze zijn er al, maar het land stopt buiten de randstad schijnbaarDus nu zijn ze er wat voor die boeren aan het inrichten
Dus nu werk ik zo af en toe thuis, als het kan. Aan de andere kant is het wel leuk om collegas om je heen te hebben, dus ze zien me geregeld.
Nee, radio is voor mensen die een lachband of een dieptriest te veel lullende Dj willen horen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Radio is voor bazen. HET medium om veel nieuwe muziek te leren kennen. 3FMKinkFM
KX-Radio
Het nieuwe kantoor wat ze hier nu aan het bouwen zijn krijgt alleen maar flex-plekken.quote:
Die ken ik. Iedereen zijn eigen flexplekquote:
Amen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, radio is voor mensen die een lachband of een dieptriest te veel lullende Dj willen horen.
Ik heb het niet over Q, 538 of Veronica, maar over kwaliteits zenders.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, radio is voor mensen die een lachband of een dieptriest te veel lullende Dj willen horen.
Ik dacht niet dat ik ze kon missen maar het is toch gelukt. Hier vaste plekken dus automatisch collega's om je heen die 10 jaar lang tropen hebben verzameld op hun buro.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Het nieuwe kantoor wat ze hier nu aan het bouwen zijn krijgt alleen maar flex-plekken.
Op mijn eigen werkplek heb ik ook allerlei software staan die elders niet staan maar zodra wij gaan flexen krijgen we allemaal laptops.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die ken ik. Iedereen zijn eigen flexplek
Ik ben te belangrijk voor een flexplek, vorige baas ook al
(ben ontwikkelaar en heb specifieke software nodig, dus kan alleen op mijn eigen pc werken)
Het idee is dat je een laptop hebt met je specifieke softwarequote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
(ben ontwikkelaar en heb specifieke software nodig, dus kan alleen op mijn eigen pc werken)
Wel eens van een laptop gehoord?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het idee is dat je een laptop hebt met je specifieke software
De rest regel je met VPN e.d.
Je bent dus te onbelangrijk om in aanmerking te komen voor een laptop. Ik zou monsterboard maar gaan gebruiken.
Nee, want Giel in de ochtend is zo stilquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Q, 538 of Veronica, maar over kwaliteits zenders.
En dan kun je vast wel negatieve punten bedenken voor 3FM en KinkFM, maar dat gaat je niet lukken met KX.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |