quote:
Misschien moeten we barbie nog wat meer uitleggen over spellingsregels enzo... Achter een vraag hoort een vraagteken; zo'n ding: ?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien moeten we barbie nog wat meer uitleggen over spellingsregels enzo... Achter een vraag hoort een vraagteken; zo'n ding: ?
Heeej, een nieuwe!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:18 schreef Deniseeee het volgende:
Najaa, in ieder geval.. CiaooSpreek jullie morgen!
Het is zomervakantie Thrustquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
vraagt ze maar aan de leraar
Ik weet gewoon je hyves adres, ukkepuk!quote:
moet ze het wel aan de juiste leraar vragenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
vraagt ze maar aan de leraar
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet gewoon je hyves adres, ukkepuk!
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
moet ze het wel aan de juiste leraar vragen
Whut?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
msn
deniseeee, je zou toch gaan slapen?
kan je ook niet doen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kan haar altijd idd een prive-lesje geven.
ach is maar 6jaar met 1jaar voorwaardelijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Prima!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach is maar 6jaar met 1jaar voorwaardelijk
Zolang ze maar niet de zelfde wensen heeft als ikquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En die wensen zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet de zelfde wensen heeft als ik
Kan niet altijd goed gaanquote:
Ok!quote:
Fok! is te moeilijk voor mijquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan niet altijd goed gaan
Of je wil getroost wordenquote:
Roosvicequote:Op donderdag 30 juli 2009 23:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Of je wil getroost worden*komt wel goed schatje "roosvice"
Lekker chillen is altijd goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:11 schreef stbabylon het volgende:
En dan een weekje Ameland
Een weekje helemaal geen fuck doen!
Dat heb ik elke dagquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:49 schreef Q. het volgende:
Gezellig hier op het werk, zit al een half uur alleen in een ruimte voor 30 man.
Lekker rustigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:49 schreef Q. het volgende:
Gezellig hier op het werk, zit al een half uur alleen in een ruimte voor 30 man.
Je bent weer single?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:51 schreef Pheno het volgende:
Oh kut, R&P SC is verhuisd naar Singles. What a mistaka I maka.
Hoef zeker niet te gokken, welke zenderquote:
iPod FM. Radio is voor homo's. En nee, mijn nick heeft NIETS te maken met welke achterlijke radiozender dan ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoef zeker niet te gokken, welke zender
Leugensch! Een ipod kan geen FM aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
iPod FM. Radio is voor homo's. En nee, mijn nick heeft NIETS te maken met welke achterlijke radiozender dan ook.
"Thuiswerken". Helaas zijn er nu zo weinig mensen aanwezig dat dat nu niet kan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd. Zeker in de ochtend heb ik geen zin in gezeik aan mijn kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |