quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
je moet dan ook zelf uit dat dal klimmen, niet je aan de ander optrekken. als die loslaat val je namelijk weer terug. dat is niet eens terug schoppen
die gaat toch eerst naar ameland dus kom maar opquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ja laat maar wat van je horen als je uitgestoeit bent met babylon
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net het impulsieve plan bedacht om in de 2e week van mijn vakantie een paar dagen naar Frankrijk te rijden. Alleen![]()
Eerste keerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:51 schreef Murmeli het volgende:
nice!!! vaker alleen op vakantie geweest of is dit de eerste keer?
lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net het impulsieve plan bedacht om in de 2e week van mijn vakantie een paar dagen naar Frankrijk te rijden. Alleen![]()
Nee nog niet fotowaardigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat heb je al gedaan met je huis dan? is het al fotowaardig?
boos en teleurgesteld op jezelf of op anderen?
heb je na vandaag vrij?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eerste keerEn wil toch een beetje het vakantiegevoel krijgen de komende 2 weken dus dan maar zo
![]()
Ik wil nu al weg
alleen zijn is leukquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Klopt.. daarom klim ik voorlopig ook solo, en dat gaat aan alle kanten best goed eigenlijk. Enige wat mij zwaar valt is het alleen zijn, het zwarte gat zeg maar. Vermaak mij prima op dit moment. Volop dingetjes in de pijplijn voor de komende weken
Alleen is heerlijk. Je wordt haast gedwongen om mensen te ontmoeten. Ik persoonlijk vind dat geweldig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eerste keerEn wil toch een beetje het vakantiegevoel krijgen de komende 2 weken dus dan maar zo
![]()
Ik wil nu al weg
quote:
Leuker zou in goed gezelschap, maar dat is dan maar niet anders. Alleen moet het ook lukken om lekker vakantiegevoel te krijgenquote:
nice!.... frankrijk is best een tof land om rondjes in te rijden, weet je al naar welk stuk je gaat rijden? Tolwegen zijn wel saai, maar paar jaar terug door zuid frankrijk getrokken, en het landschap wasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, maar volgende week allemaal dingen gepland.quote:
Dat hoeft voor mij nog niet eens.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:55 schreef stbabylon het volgende:
Alleen is heerlijk. Je wordt haast gedwongen om mensen te ontmoeten. Ik persoonlijk vind dat geweldig.
Volgens mij was het antwoord neequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We gaan ook naar een uhh wat was het nu. Een soort festival daar. Leek ons leuk om samen te bekijken.![]()
[..]
Weet ik niet, zal ik moeten vragen aan. Die weet dat meestal wel uit zijn hoofd, ik vergeet dat.
je laat er geen gras over groeien hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:51 schreef Flena het volgende:
[..]
die gaat toch eerst naar ameland dus kom maar op
Zuid Frankrijk is inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:55 schreef kwaakvaak het volgende:
nice!.... frankrijk is best een tof land om rondjes in te rijden, weet je al naar welk stuk je gaat rijden? Tolwegen zijn wel saai, maar paar jaar terug door zuid frankrijk getrokken, en het landschap was
nodig je bels en mij nou uit of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Leuker zou in goed gezelschap, maar dat is dan maar niet anders. Alleen moet het ook lukken om lekker vakantiegevoel te krijgen
Kan ook. Puerto rico heb ik het afgewisseld. In de hoofdstad mensen ontmoeten, aan de westkust alleen op mijn balkon op 4 meter van de zee.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar volgende week allemaal dingen gepland.![]()
[..]
Dat hoeft voor mij nog niet eens.Lekker alleen zijn vind ik ook heerlijk.
+1000quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nice!.... frankrijk is best een tof land om rondjes in te rijden, weet je al naar welk stuk je gaat rijden? Tolwegen zijn wel saai, maar paar jaar terug door zuid frankrijk getrokken, en het landschap was
hmmm boos zijn heeft weinig zin he.... zeker op jezelf niet. op anderen dat is soms wel lekker om een beetje af te reageren. Maar nooit boos zijn op jezelf!! teleurgesteld in jezelf zijn heeft ook geen zin. Kan beter gewoon verdrietig zijn, dat helpt beter ofzo. Ik begin daar wel wat beter in te worden. ben eig niet meer boos over relaties. soms nog wel verdrietig en dat is wel fijn. is ook altijd zo weer overquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Nee nog niet fotowaardigVolgende week schilderen, van dit weekend kleuren uit zoeken bij de bouwmarkt. Nieuw bed is klaar en staat, 2.20x1.80 met goede matrassen.. Kost een paar centen, maar fuck het ligt echt super
En dat laatste, uhh beide als ik heel eerlijk ben.
Jullie mogen mee, daar hoef ik geen seconde over na te denkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:58 schreef rival het volgende:
nodig je bels en mij nou uit of zie ik dat verkeerd?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je na vandaag vrij?
[..]
alleen zijn is leukeigenlijk zou je een knuffelvriendin moeten hebben voor als je aandacht wilt (zeg maar een kat maar dan van mensvorm en zonder kattenharen waar je niet tegen kunt
)
schijnt ook wel mooi te zijn. hoop dat je goed weer hebtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zuid Frankrijk is inderdaadals je binnendoor rijdt.. Maar dat is me toch net even iets te ver, dus denk dat het de westkust wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |