Het was je ondertussen opgevallen dat er '-tjes om stoeien heen stondenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:43 schreef Flena het volgende:
[..]
we zullen wel zien dan![]()
als je me maar niet laat winnen, daar hou ik nie van...wel eerlijk spel
Ik woon over 2 maanden tijdelijk samen met 2 katten!!! en daarvoor mag ik er 2 een paar weken te eten gevenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehehe... die van mij woont uithuizig, ik was te allergisch voor haar.Jammer, want ze is ontzettend lief en grappig.
ja dat had ik gelijk al gezien hoor....ben nie blondquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was je ondertussen opgevallen dat er '-tjes om stoeien heen stonden
Dat was niet helemaal de M.I die ik binnen kreegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:43 schreef Flena het volgende:
[..]
wil je ook in de houdgreep gehouden worden?
En kun je dan niet terugschoppen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:43 schreef kwaakvaak het volgende:
Alleen blijft er een vraag door mijn hoofd spoken waar ik het voor doe, ervaring tot op heden is dat telkens als ik enigzins uit een wak op klim er altijd wel iemand is die mij weer keihard terug schopt.
erg mooi. ben er 5 keer geweestquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet je dat op woorden?![]()
Florence. Ben ik nog nooit geweest, zag er mooi uit.
he jammerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal de M.I die ik binnen kreeg
je moet dan ook zelf uit dat dal klimmen, niet je aan de ander optrekken. als die loslaat val je namelijk weer terug. dat is niet eens terug schoppenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:43 schreef kwaakvaak het volgende:
Alleen blijft er een vraag door mijn hoofd spoken waar ik het voor doe, ervaring tot op heden is dat telkens als ik enigzins uit een wak op klim er altijd wel iemand is die mij weer keihard terug schopt.
Dus je snapt wat mijn bedoeling is met het stoeien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:44 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat had ik gelijk al gezien hoor....ben nie blond![]()
huis ja... verbitterd, nee niet echt.. ik denk dat boos en teleurgesteld een betere woordkeuze is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik woon over 2 maanden tijdelijk samen met 2 katten!!! en daarvoor mag ik er 2 een paar weken te eten geven
katten
maar kwaak.... niet verbitterd raken hé Kop op!!! En als de liefde niet werkt gewoon richten op andere dingen die goed gaan...Ben je al bezig met je huis enzo?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus je snapt wat mijn bedoeling is met het stoeien.
nee dat doet pijn bij mijquote:
dat ja!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
je moet dan ook zelf uit dat dal klimmen, niet je aan de ander optrekken. als die loslaat val je namelijk weer terug. dat is niet eens terug schoppen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
als er iemand in de houdgreep gaat ben jij dat altijd nog
Hij is dan ook echt bijzonder.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik ken je vriend voldoende om te weten dat hij niet voor zomaar iemand gaat.
We gaan ook naar een uhh wat was het nu. Een soort festival daar. Leek ons leuk om samen te bekijken.quote:Schijnt erg mooi te zijn ja. Italië is mij sowieso al door verschillende mensen aangeraden. Schijnt ontzettend mooi te zijn qua natuur en cultuur. Bovendien kan je er heerlijk eten.
Weet ik niet, zal ik moeten vragen aanquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef rival het volgende:
je moet dan ook zelf uit dat dal klimmen, niet je aan de ander optrekken. als die loslaat val je namelijk weer terug. dat is niet eens terug schoppen
wat heb je al gedaan met je huis dan? is het al fotowaardig?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
huis ja... verbitterd, nee niet echt.. ik denk dat boos en teleurgesteld een betere woordkeuze is.
Je was toch lekker aan het klussen? Hoe staat het ervoor in huize Kwaak.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
huis ja... verbitterd, nee niet echt.. ik denk dat boos en teleurgesteld een betere woordkeuze is.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net het impulsieve plan bedacht om in de 2e week van mijn vakantie een paar dagen naar Frankrijk te rijden. Alleen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |