die zitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat zeg je nu, maar stiekem wil je het wel
25 "bijna" 26quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:32 schreef Hamast het volgende:
[..]
omg sorrie.hoe oud ben je dan?
( of hoe jong, wt jij wilt
)
Nou, dan ben ik benieuwd wat jullie zeggen als jullie me echt zouden zienquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:31 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ik ben geen meisje![]()
denise is een meisje...ik niet meer, ik ben al groot
De siësta heeft wel degelijk nut ja.quote:
Ik zal je maar op je woord gelovenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit hier in de zon, naast het privé zwembad.
Komt eraanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kans op een bui? Redelijke kans. Maar waar blijft de zon voor vandaag.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:32 schreef ObviousClone het volgende:
Ey mensen, iedereen nog single en happy about it
Neequote:
ik sla over als je het niet erg vind...en ook al vind je het wel erg dan sla ik ook overquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:33 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik benieuwd wat jullie zeggen als jullie me echt zouden zien![]()
Dan lijk ik niet zo klein hoor
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, maar geduld is een schone zaak
leg jij het even uit Belz of moet ik dat doen?quote:
Nee.quote:
Italië, met al mijn mannen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De siësta heeft wel degelijk nut ja.
Waar ga jij eigenlijk naartoe? En ga je met je vriend?
31 he!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
alleen die gedachte al met je 32
al is het een grapje
Verstandig!quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:35 schreef Flena het volgende:
[..]
ik sla over als je het niet erg vind...en ook al vind je het wel erg dan sla ik ook over![]()
stoere praatjes voor kleine meisjes
dan wil ik idd niet met je buitenspelenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:34 schreef Hamast het volgende:
[..]
Mooie leeftijd!Jij wint, ik ben wel een stukje jonger...
kut.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:36 schreef Flena het volgende:
[..]
dan wil ik idd niet met je buitenspelen![]()
tuurlijk win ik
Doe je goed... Je bent dan ook een bekoorlijke vrouw.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:35 schreef Flena het volgende:
[..]
ik sla over als je het niet erg vind...en ook al vind je het wel erg dan sla ik ook over![]()
stoere praatjes voor kleine meisjes
En ik weer van jouquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:36 schreef Flena het volgende:
[..]
dan wil ik idd niet met je buitenspelen![]()
tuurlijk win ik
oh in dat geval, nee niet verliefd.. hooguit in de war, ik geloof niet meer zo in de liefde de laatste tijd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
verliefd dus... dat is de enige waar je geen nee op zegt.....
En dat is dan misschien het probleem welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh in dat geval, nee niet verliefd.. hooguit in de war, ik geloof niet meer zo in de liefde de laatste tijd.
Op dit moment voel ik alleen liefde voor mijn poesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh in dat geval, nee niet verliefd.. hooguit in de war, ik geloof niet meer zo in de liefde de laatste tijd.
Weet je dat op woorden?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je goed... Je bent dan ook een bekoorlijke vrouw.Waar in Italië gaan jullie naartoe?
Omdat het allemaal niet zo wil lukken? Dat is toch geen reden niet meer in de liefde te geloven?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:37 schreef kwaakvaak het volgende:
hehehe... die van mij woont uithuizig, ik was te allergisch voor haar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op dit moment voel ik alleen liefde voor mijn poes
Nee, ik ken je vriend voldoende om te weten dat hij niet voor zomaar iemand gaat.quote:
Schijnt erg mooi te zijn ja. Italië is mij sowieso al door verschillende mensen aangeraden. Schijnt ontzettend mooi te zijn qua natuur en cultuur. Bovendien kan je er heerlijk eten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
Florence. Ben ik nog nooit geweest, zag er mooi uit.
Ook een dagje Lucca dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet je dat op woorden?![]()
Florence. Ben ik nog nooit geweest, zag er mooi uit.
kijk uit wat je zegt want ik ben heel sterk in mijn benen en heb je dan zo in de houdgreepquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We kunnen wel een keertje 'stoeien', misschien win je dan wel
Die van mij krijgt de aankomende week weer een extra dot liefde. Mijn ex gaat haar eten geven, en die mist haar, dus dat wordt helemaal doodknuppelenknuffelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehehe... die van mij woont uithuizig, ik was te allergisch voor haar.Jammer, want ze is ontzettend lief en grappig.
Zit je op voetbal?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef Flena het volgende:
[..]
kijk uit wat je zegt want ik ben heel sterk in mijn benen en heb je dan zo in de houdgreep
Nah, ik denk wel dat ze google kentquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[..]
leg jij het even uit Belz of moet ik dat doen?
Ik ken zo'n beetje alle gemene vrouwentruucjes EN ik ben sterk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef Flena het volgende:
[..]
kijk uit wat je zegt want ik ben heel sterk in mijn benen en heb je dan zo in de houdgreep
Hey dit zie ik nog interessant wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef Flena het volgende:
[..]
we zullen wel zien danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken zo'n beetje alle gemene vrouwentruucjes EN ik ben sterk.
Maar misschien vind ik het helemaal niet erg om te verliezen
aha een lenig meisje eeeh vrouwquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:42 schreef Flena het volgende:
[..]
nee nooit gedaan ook...wel 12 jr geturnt
dat is een patroon wat ik wil doorbreken, maar telkens als het ergens op begint te lijken bijt het mij terug in de kont en dat motiveerd niet echt om er in te geloven. Nee geen zielig gedoe of zelf medelijden, het gaat eigenlijk gewoon best goed met mij. Werk, zakelijk etc. Al die kwartjes rollen de afgelopen 2 a 3 maanden beetje op zijn plaats en ik boek serieuze vooruitgang. Alleen blijft er een vraag door mijn hoofd spoken waar ik het voor doe, ervaring tot op heden is dat telkens als ik enigzins uit een wak op klim er altijd wel iemand is die mij weer keihard terug schopt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat het allemaal niet zo wil lukken? Dat is toch geen reden niet meer in de liefde te geloven?
Het was je ondertussen opgevallen dat er '-tjes om stoeien heen stondenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:43 schreef Flena het volgende:
[..]
we zullen wel zien dan![]()
als je me maar niet laat winnen, daar hou ik nie van...wel eerlijk spel
Ik woon over 2 maanden tijdelijk samen met 2 katten!!! en daarvoor mag ik er 2 een paar weken te eten gevenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehehe... die van mij woont uithuizig, ik was te allergisch voor haar.Jammer, want ze is ontzettend lief en grappig.
ja dat had ik gelijk al gezien hoor....ben nie blondquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was je ondertussen opgevallen dat er '-tjes om stoeien heen stonden
Dat was niet helemaal de M.I die ik binnen kreegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:43 schreef Flena het volgende:
[..]
wil je ook in de houdgreep gehouden worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |