je gaat de 2 kroegen daar onveilig maken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:47 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond naar Ameland! Het land der Ame's! Ik heb er zin in!
En daar word je blij van?quote:
Ja, heel blijquote:
ho ho, het zijn 2 discotheken en een flink aantal kroegen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
je gaat de 2 kroegen daar onveilig maken?
Fantastisch! Helaas heeft m'n manager wel gezien dat ik met een veel te grote grijns achter m'n bureau zatquote:
Cuequote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen![]()
![]()
hoe is het met jullie allen?
Inderdaadquote:
Hey D_Hquote:
een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb de munten van de Mill en de Boei al op zak
Nieuw hier? Goedemorgenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nieuw hier? Goedemorgen
@ Flena: Goedemorgen!
Had ze nog liggen. Ga al 15 jaar naar Ameland. Vroeger als DE vakantie. Nu meer voor de traditie naast de gewone vakantie.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
een goede voorbereiding is het halve werk
stap zo de motor op. naar goesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey D_H
Hoe is het met jou dan? Nog mooie weekendplannen?
Naar goesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
stap zo de motor op. naar goes
en vanavond uit eten met mijn ouders.
Mogguhquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nieuw hier? Goedemorgen
@ Flena: Goedemorgen!
We zullen zienquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie ben je dan?
Hoe oud?
Kom je vandaan?
Wel [Single]?
DH, reus!quote:
Het gaat naar omstandigheden wel okquote:
u talking to me?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
Wat zijn dat eigenlijk voor een rare ondertitels (A) en 8).Het lijkt wel msn.
ok danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
DH, reus!
[..]
Het gaat naar omstandigheden wel ok
Nog wilde plannen dit weekend?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:18 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
jij laat mij dom voelen..
wat bedoel je
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Op vrijdag 31 juli 2009 10:16 schreef Deniseeee het volgende:
Word ook wel is barbie genoemd
eens?
oftewel: Word ook wel eens barbie genoemd
gewoon, is een leuke smiley 8) Ik gebruik die de laatste tijd steeds vaker.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet direct.Was algemeen, maar nu je toch reageert. Vertel waarom die.
Niet te wakker zijn op deze vroege ochtend, en lief zijn natuurlijk voor kleine meisjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Op vrijdag 31 juli 2009 10:16 schreef Deniseeee het volgende:
Word ook wel is barbie genoemd
eens?
oftewel: Word ook wel eens barbie genoemd
Ik ben twee keer zo oud, dus ik mag twee keer zo bang zijn voor haar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet te wakker zijn op deze vroege ochtend, en lief zijn natuurlijk voor kleine meisjes.
Jaa! Ik stap net m'n bed uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet te wakker zijn op deze vroege ochtend, en lief zijn natuurlijk voor kleine meisjes.
alleen voor de kleine?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
Morgen voorzie ik als zonnekoning een temperatuur van rond de 25 graden met een zonnetje maar kans op een buiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:18 schreef Flena het volgende:
[..]
ok dan![]()
Nee niet echt nog, krijg vanaaf bezoeken verder niet echt plannen...met mooi weer met de kinderen naar buiten
ik zou zorgen voor voldoende toiletpapierquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef kwaakvaak het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom ik zo'n raar onbestemd gevoel in mijn buik heb, net alsof er iets staat te gebeuren, maar wat??? Gespannen, maar ik weet niet precies waarom? Het rommelt al een week behoorlijk van binnen.
ah kijk dat is prima buitenspeel weer...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen voorzie ik als zonnekoning een temperatuur van rond de 25 graden met een zonnetje maar kans op een bui
Ik? Zou niet durven, dat schattige blonde koppie.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:22 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Jaa! Ik stap net m'n bed uiten dan laat je mij gelijk nadenken..
Pas op he meneertje.quote:
Inderdaad, maar geduld is een schone zaakquote:
even 10 minuutjes op de wc gaan zitten. met een peuk en een sterk bakkiequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef kwaakvaak het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom ik zo'n raar onbestemd gevoel in mijn buik heb, net alsof er iets staat te gebeuren, maar wat??? Gespannen, maar ik weet niet precies waarom? Het rommelt al een week behoorlijk van binnen.
wil je met mij buitenspelen dn?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:24 schreef Flena het volgende:
[..]
ah kijk dat is prima buitenspeel weer...
Kans op een bui? Redelijke kans. Maar waar blijft de zon voor vandaag.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen voorzie ik als zonnekoning een temperatuur van rond de 25 graden met een zonnetje maar kans op een bui
Je hebt ook een bandje nodig wat de hele dag zegt: Adem in, Adem uit, Adem in, etc?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:22 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Schattig ..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik? Zou niet durven, dat schattige blonde koppie.Laat maar lekker dromen hoor.
![]()
Die is hier in Spanje. Je krijgt de groeten!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
Kans op een bui? Redelijke kans. Maar waar blijft de zon voor vandaag.
Als je er nu een streepje tussen zet, dan doet hij het hier ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:20 schreef Hamast het volgende:
[..]
gewoon, is een leuke smiley 8) Ik gebruik die de laatste tijd steeds vaker.hijs gewoon tof. 8)
Ow.. is dát wat ik iedere hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt ook een bandje nodig wat de hele dag zegt: Adem in, Adem uit, Adem in, etc?
Leuk excuusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:22 schreef Deniseeee het volgende:
hoe weet jij dat, je komt je kamer niet uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is hier in Spanje. Je krijgt de groeten!
Naar je eigen maatstaven dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef Deniseeee het volgende:
Nou ik ben eigenlijk slim hoor, al zeg ik het zelf
ligt eraan of je aardig bentquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat zeg je nu, maar stiekem wil je het wel
Ik zit hier in de zon, naast het privé zwembad.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:26 schreef rival het volgende:
hoe weet jij dat, je komt je kamer niet uit
nerveus dat je al die formulieren moet invullen? of verliefd? of buikgriepje?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef kwaakvaak het volgende:
Dat is nu precies het stuk wat niet rommelt, het is geen ik moet scheiten gevoelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou zorgen voor voldoende toiletpapier
Iedere dag, Godtje. Iedere dagquote:
* Flena fluisterd...ze is 16quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent 17 wat wil je dat ik zeg, hot wijf? 17 is bij mij nog kind.
Te Fokkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit hier in de zon, naast het privé zwembad.
Ik zie die over zestien daagjes wel op een andere plek.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is hier in Spanje. Je krijgt de groeten!
Nee. uuh weet ik niet en nee..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nerveus dat je al die formulieren moet invullen? of verliefd? of buikgriepje?
Met die warmte hier is het eerder andersom. Spaans leefritme FTW!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie die over zestien daagjes wel op een andere plek.Verzorg het zonnetje goed. Niet uitputten.
Aha, ben jij zo'n bitchie meisje ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:29 schreef Flena het volgende:
[..]
ik ben aardig ja, alleen doe ik niet altijd aardig
verliefd dus... dat is de enige waar je geen nee op zegt.....quote:
Ook, en even de route voor vanmiddag bepalen... Wij gaan meestal pas aan het eind van de middag op pad als de ergste warmte weg is. Daarvoor rustig opstaan, beetje zonnen enzo...quote:
nee ik ben geen meisjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:30 schreef Hamast het volgende:
[..]
Aha, ben jij zo'n bitchie meisje ?wedden dat ik gemener kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |