Sorry Huub, maar nu verslijt je je medemens toch wel voor über-dom, want dit gelooft echt niemand. Evenmin dat iemand gelooft dat op het moment dat Amanda en jij onder de klamme lappen lagen, Natasia en Brian ineens besloten dat het tijd werd om naar bed te gaan en precies op het juiste moment de slaapkamer binnenkwamen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Amanda het bed in was actie van mijzelf
Zal me niks verbazen als die twee elkaar al kenden voordat ze de kooi in gingen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:48 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dudeik heb het over de uitjes
het enige wat ik niet snap waarom Nadia en Dennis er zo nodig uit moesten, sowieso hadden die 2 een hele rare positie daar.. met die Spaanse wonderdokter en die naam voor hun ongeboren kind en hoe Nadia Dennis zo voor lul zette met Luc en dat eeuwige gefluister van die twee.. en nu hebben ze een kind en huisje boompje beestje gezinnetje dit dat..
we hoeven het ook niet eens te worden, maar for the sake of the argumentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Wij worden het in deze niet eens Huub; ......... alhoewel we het wellicht al met elkaar eens zijn, gezien het feit dat jij zelf spreekt over zaken als "maatschappelijke druk" en "het in de buitenwereld functioneren" en niet zo zeer over het feit dat je bijvoorbeeld jezelf nou geweld aan moest doen om dergelijk gedrag te vertonen ....... Een uitvergroting van het gedrag daar zijn we het over eens en het feit dat je je in het maatschappelijk leven niet zomaar overgeeft aan de excessen van je gedrag daar ga ik ook zonder meer van uit, maar ik blijf wel bij het feit dat jij in de basis wel degene bent die we in de kooi hebben leren kennen.
Dit is overigens niet zomaar blind doorzagen hoor. Ik hoor zo vaak van ex-bewoners dat ze in real life helemaal niet zo zijn als dat ze zich in de Kooi hebben voorgedaan en ik geloof dat simpelweg niet, vandaar !
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als die twee elkaar al kenden voordat ze de kooi in gingen.
nou, volgens mij geef ik al maanden lang overal openheid en eerlijkheid over.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sorry Huub, maar nu verslijt je je medemens toch wel voor über-dom, want dit gelooft echt niemand. Evenmin dat iemand gelooft dat op het moment dat Amanda en jij onder de klamme lappen lagen, Natasia en Brian ineens besloten dat het tijd werd om naar bed te gaan en precies op het juiste moment de slaapkamer binnenkwamen.
Misschien was het idee wel van jou, maar het was allemaal keurig in scene gezet.
Dit was trouwens de tweede keer dat ik overtuigd was van het feit dat we zo nu en dan flink bedonderd werden. De eerste keer was het trapje van Nena.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Beetje warrig verhaal misschien, maar is ook heel complex uit te leggen. Ja, wij waren het zelf die zich zo gedroegen, maar ik, en volgens mij de meeste, ging wel steeds meer van mezelf afstaan...
bij mijn weten moesten ze er niet uit, vooral Dennis trok het gewoon slecht, zijn rol was ook uitgespeeld, ze waren er ook niet rouwig om achter dat hij zou gaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als die twee elkaar al kenden voordat ze de kooi in gingen.
nee hoor ik zal niets ontkennen,quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Mmisschien was dat omdat jullie steeds meer naar de ''Febo'' gingen luisteren?
Je kon op het laatst gewoon zien dat het meeste geacteerd was, ik begrijp best dat je dat gaat, of
misschien wel moet, blijven ontkennen, maar zo kwam het wel over.
Ik denk dat Amanda die van hém redigeertquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:51 schreef Copycat het volgende:
Het is wel duidelijk dat de manager van Amanda haar columns níet redigeert ...
Dan gingen jullie dus zelf meer ''acteren'', werden steeds bewuster van de camera's,quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee hoor ik zal niets ontkennen,
naarmate het spel vorderde hoefde de FEBO juist minder te zeggen, want wij pikten impuls momenten voor tv makkelijker op.
Maar veel van jullie hebben echt een raar beeld ervan denk ik, het ging gewoon zo.
Zat ik achter (met een biertje of kop koffie) met mensen te praten, en hadden we het gewoon over mijn positie in het spel, in relatie tot die, in relatie tot die, in relatie tot die.
En dan zei ik bijvoorbeeld, die nieuwe he, die Jaap, wat een schaap is dat. Waarom hebben jullie hem erin gezet? Omdat hij dik is?
Nee, wacht maar wij denken dat hij veel kan brengen, hij moet nog even wennen, maar komt wel goed
Echt niet, hij is saai, dik en doet geen fuck, hoe kan ik nou met hem tv maken?
Wacht nou maar, en sterker nog, ik zou hem maar goed in de gaten houden, want je zou nog wel eens met hem kunnen gaan samenwerken. Dus stoot het niet te veel af?
Denkje echt?
etc.
zo gingen die gesprekken, aan mij dan of ik Jaap wilde bashen of te vriend wilde houden, maar ik merkte wel dat voor mijn positie het aardig uitbetaalde om naar tips en tricks van de febo te luisteren. Niet voor iedereen pakte dat zo uit!
dankjewel, 1 maand vandaag jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:06 schreef Kaat38 het volgende:
Huub gefeliciteerd met Sophie, nu 1 hele maand alweer! Genieten he.
Vroeg mij af of je nog contact hebt met Evelien, Nicolaas, Sylvia, Ilona enz, ofwel mensen die er allang uit zijn maar van het begin. Ben één naam even kwijt, man die er ook in zat vanaf het begin, beetje kakker.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik zeg tot op de dag van vandaag heb ik het gevoel dat die camera actie in scene is gezet en vooral bedacht door de buren om er zo een miljonair terug in te mogen flikkeren.
tot op de dag van vandaag ontkent zowel Dennis als de buren (inmiddels alweer een jaar mijn collega's en vrienden) dat dat zo is, zij blijven erbij dat het Dennis idee was.
ja, want het beeld ging al op zwart VOOR Dennis de camera raakte !!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nou dat was zeker in scene gezet en heb het nog gehoord ook, Dennis zei bij het bed met het inpakken van de koffers dat "achter" ervan wist.
Iemand zei dat achter zeker niet blij was met het sneuvelen van de camera, toen zei Dennis dat ze ervan wistenecht waar 100%
Ik denk dat hij bijgetankt werd omdat hij dat wilde, en in het kader van de hand boven het hoofd houden, is dat een kleine moeite. Het heeft een heleboel gescheeld, dat drankverbod.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:03 schreef sunny16947 het volgende:
Dennis heeft de camera ook nooit hoeven vergoeden naar mijn weten.
Ik zet wel wat ???? bij de rol van de buren.
Als het te saai/rustig was werd er gevraagd om wat actie. Een paar flessen drank extra en huppekee. Als het vervolgens uit de hand liep kwamen ze met boetes.
Ik denk ook dat je ondanks het alcoholverbod, je regelmatig bijgetankt werd achter, om je over je eigen grenzen heen te laten gaan.
Je neemt dan wel nuchter die beslissing, maar zonder drank had hij het niet gekund. Drank doet grenzen vervagen.quote:Ik denk dat hij bijgetankt werd omdat hij dat wilde, en in het kader van de hand boven het hoofd houden, is dat een kleine moeite. Het heeft een heleboel gescheeld, dat drankverbod.
Maar natuurlijk, het is dus ook een keuze om te drinken. Ik kan me ook herinneren dat Huub claimde niet te(veel) te drinken omdat hij nuchter wilde blijven om scherp te kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:33 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Je neemt dan wel nuchter die beslissing, maar zonder drank had hij het niet gekund. Drank doet grenzen vervagen.
Zo herinner ik me het gesprek met Jaap voor de Gaby-Claire actie. Huub vond het aan 1 kant wel een spectaculaire actie, maar had er wel een fles drank voor nodig.
En dat ben ik dus niet met je eens. Oh ja er waren (van horen zeggen) wel eens excessen als Huub uit ging, zoals veel jongere. Maar IRL was Huub meer een sociale drinker. Etentje, wijntje erbij, discussie met vrienden onder het genot van een wijntje etc. Wel wist hij hoe hij kon worden/zijn, als hij veel drank gebruikte en er oppositie was tegen hem, van zijn stapweekendjes. Het beeld van zuiper is m.i. in de kooi geschapen/gecreëerd om dat gedrag naar boven te halen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, het is dus ook een keuze om te drinken. Ik kan me ook herinneren dat Huub claimde niet te(veel) te drinken omdat hij nuchter wilde blijven om scherp te kunnen zijn.
Over dat Gaby-Claire gedoe, heeft niets met drank te maken. Zuipen deed Huub al zo lang, dus zoveel effect kan dat niet hebben. Ik denk dat het een excuus was van Huub, omdat hij besefte dat hij op het ethisch vlak een beetje te ver was gegaan, plus, hij had Claire ook nodig voor het spel.
Jij weet dat uit eigen waarneming? Ik heb iemand gezien die niet zonder drank kon.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:50 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En dat ben ik dus niet met je eens. Oh ja er waren (van horen zeggen) wel eens excessen als Huub uit ging, zoals veel jongere. Maar IRL was Huub meer een sociale drinker. Etentje, wijntje erbij, discussie met vrienden onder het genot van een wijntje etc. Wel wist hij hoe hij kon worden/zijn, als hij veel drank gebruikte en er oppositie was tegen hem, van zijn stapweekendjes. Het beeld van zuiper is m.i. in de kooi geschapen/gecreëerd om dat gedrag naar boven te halen.
En wat je gezien hebt kan het creëren van een imago zijn geweest. Dus wat je daarvan hebt gezien hoeft geen RL geweest te zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij weet dat uit eigen waarneming? Ik heb iemand gezien die niet zonder drank kon.
Hij houdt er in ieder geval van, zullen we het daar op houden?
hoho, ik hou zeker van een drankje, ook nu nog steeds, maar ben zelden meer dronken. Daar hadden we geen flikker te doen en was zuipen een hele fijne bezigheid, en ben het wel met een paar posters eens, drank vervaagt wel je grenzen. Had het nooit met die hoeren kunnen doen zonder drank, met drank ben je minder zelfbewust denk ik...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij weet dat uit eigen waarneming? Ik heb iemand gezien die niet zonder drank kon.
Hij houdt er in ieder geval van, zullen we het daar op houden?
maar je blijft wel altijd zelf verantwoordeiljk voor wat je doet, gezopen of nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:30 schreef Margo37 het volgende:
Denk dat er maar weinig alcohol drinkende mensen die ervaring niet hebben, dat je de andere dag denkt van oeps ik ben verder gegaan dan ik eigenlijk wilde/voor ogen had.
Daarbij werd je in de kooi alles aangereikt, vrouwen en drank, niet zo moeilijk lijkt mij.
had je vader ook niet mede beslist in het drankverbod, Huub????????quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
maar je blijft wel altijd zelf verantwoordeiljk voor wat je doet, gezopen of nietmaar ben idd wel eens wakker geworden dat ik zo lekker lag te soezen en ineens rechtovereind zat en dacht, kuuuuut wat is er allemaal ook al weer gebeurd? zou ik er uit moeten?
Ja zeker blijf je altijd verantwoordelijk. Maar het is met een nuchter, sociaal wenselijk hoofd voor sommige moeilijk te bevatten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
maar je blijft wel altijd zelf verantwoordeiljk voor wat je doet, gezopen of nietmaar ben idd wel eens wakker geworden dat ik zo lekker lag te soezen en ineens rechtovereind zat en dacht, kuuuuut wat is er allemaal ook al weer gebeurd? zou ik er uit moeten?
Bart?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:06 schreef Kaat38 het volgende:
Huub gefeliciteerd met Sophie, nu 1 hele maand alweer! Genieten he.
Vroeg mij af of je nog contact hebt met Evelien, Nicolaas, Sylvia, Ilona enz, ofwel mensen die er allang uit zijn maar van het begin. Ben één naam even kwijt, man die er ook in zat vanaf het begin, beetje kakker.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu wel uitkijkt om straalbezopen te worden, vooral in het openbaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hoho, ik hou zeker van een drankje, ook nu nog steeds, maar ben zelden meer dronken. Daar hadden we geen flikker te doen en was zuipen een hele fijne bezigheid, en ben het wel met een paar posters eens, drank vervaagt wel je grenzen. Had het nooit met die hoeren kunnen doen zonder drank, met drank ben je minder zelfbewust denk ik...
Dat jjj met Amanda naar bed moest. (Dat de basis van dat plan uit jouw koker kwam geloof ik zo maar)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou, volgens mij geef ik al maanden lang overal openheid en eerlijkheid over.
Oh, dat Brian en Natasia naar bed zijn gestuurd door de plasma zou goed kunnen hoor, echter als je de beelden ziet is het gewoon midden in de nacht en is vooral Brian enorm zat. Dus ze zouden ook wel uitzichzelf naar bed kunnen zijn gegaan.
Wat is er in scene gezet dan volgens jou?
update 6/8 22:30quote:
Hahaha.. zijn rol was al uitgespeeld op de avond dat hij binnenkwam Ik heb zelden een RLS-deelnemer gezien die zo slecht op z'n plaats was dan Dennis. Veel blabla, maar er ging niks van hem uit. Complete waste of space and time..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
bij mijn weten moesten ze er niet uit, vooral Dennis trok het gewoon slecht, zijn rol was ook uitgespeeld, ze waren er ook niet rouwig om achter dat hij zou gaan.
Misschien dat Dennis had aangegeven er met een Nicolaas-actie uit te willen. Zijn egootje was veel te groot om met de staart tussen de benen te willen afdruipen nadat hij er unaniem uit gestemd zou worden. Het idee van diskwalificatie door sabotage was niet nieuw, Nicolaas had het eerder gedaan. Wat dat betreft had het dus wel een Dennis-idee (niet zelf verzonnen, afkijken van een ander) kunnen zijn.quote:Ik zeg tot op de dag van vandaag heb ik het gevoel dat die camera actie in scene is gezet en vooral bedacht door de buren om er zo een miljonair terug in te mogen flikkeren.
tot op de dag van vandaag ontkent zowel Dennis als de buren (inmiddels alweer een jaar mijn collega's en vrienden) dat dat zo is, zij blijven erbij dat het Dennis idee was.
Als je mij drank en vrouwen aanreikt ga ik ook heel ver...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:30 schreef Margo37 het volgende:
Daarbij werd je in de kooi alles aangereikt, vrouwen en drank, niet zo moeilijk lijkt mij.
oke, de bunker/dgk II / whatever in met jouquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je mij drank en vrouwen aanreikt ga ik ook heel ver...
Ik vond het voor Bart op het einde zo zielig dat de redactie hem leugens ging vertellen over Lesley die zogenaamd met een ander had gezoend, moest ie helemaal huilen, werden Eric en Huub nog naar hem toegestuurd.. en toen ging ie 's nachts helemaal dronken haar voicemail insprekenquote:
Moeten die vrouwen ook wel willen he met @ jouquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je mij drank en vrouwen aanreikt ga ik ook heel ver...
Nena leek vrij enthausiast in het begin met haar intentie om bruiloften te mogen verzorgen"hoe noem je dat ook al weer"Dat kan ze ook best wel "als ze er echt voor wil gaan"quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:45 schreef kissaa het volgende:
De beroepskeuzemevrouw en Nena waren inderdaad hilarisch. Nog veel leuker was de vuilniszak die Nena weigerde buiten te zetten. Moest van Natasia
nee, ik werd echt het huis uitgezet, en ik heb het destijds echt aan mijn enorme internetachterban gehad dat ik er terug werd ingezet, (zonder mij zelf al te veel op de borst te slaan, maar heb zelf ook die eerste 40 afleveringen ofzo thuis zitten bekeken, jezus wat waren die saai er gebeurde geen fuck) het had dus ook wel te maken dat ze graag hun publiekslieveling en gangmaker er terug in lieten, en daar ben ik blij om zeker toen ze daarna jongens als Eric en Jaap erin lietenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:21 schreef Suikeroom het volgende:
die week dat je er toen uit moest, dat was toch 1 grote publiciteitsstunt?
ze werden niet spontaan naar bed gedirigeerd, als ze al gedirigeerd werden was het natuurlijk om ons te zien. (dat is het mooie van DGK, soms ging de telefoon wel eens ga eens naar de chill, en dan kwam je daar en zaten er twee mensen die ineens stil vielen, dan wist je ze hadden het over mij) maar het feit dat je dan binnenkwam zorgde voor een vet mooie scene...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat jjj met Amanda naar bed moest. (Dat de basis van dat plan uit jouw koker kwam geloof ik zo maar)En dat Brian en Natasia "ineens spontaan" naar bed werden gedirigeerd. Dat er die nacht actie moest komen was jullie van tevoren allemaal bekend, alleen werd de exacte creatieve invulling waarschijnlijk aan jullie overgelaten.
ach het zegt wel wat over jou dat je het eerste waar je aan denkt geld is. Het feit dat het gratis is maakte mij niet zoveel uit, net als voor de kooi als na de kooi heb ik at any given time wel een kratje grolsch staan, wat coronaatjes en een fles wodka.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu wel uitkijkt om straalbezopen te worden, vooral in het openbaar.
Ten eerste was daar de drank gratis en ja, drank is een goed excuus om je te laten gaan.
Blijft toch de vraag, geldt dit voor iedereen? Of probeer je jouw gedrag goed te praten?
Lieke begon nep bij mij, gewoon ook in overleg met de buren. Ik was het hoerenbezoek en ik probeer iedereen te scoren wel een beetje zat, en na wat gevoos met Eric dacht ik, oke ik heb geen zin dat als het nu stopt het stempel van de herenliefde enorm op mij blijft plakken! dus dacht laat ik eens een serieuze liefdesverhaallijn op zetten. Ik werd er nog door de programmamakers voor gewaarschuwd, pas op spelen met liefde is spelen met vuur! Maar je moet het zelf weten,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:15 schreef droomkoningin het volgende:
hey eindelijk weer een leuk dgk topic![]()
eigenlijk best jammer dat t afgelopen is... maar toch wel een stuk beter voor m'n sociale/productieve leventje![]()
vraagje aan huub, nu je toch zo eerlijk aan t antwoorden bent![]()
jouw relatie met Lieke was dat nou van begin tot eind nep? of heb ik me toch niet vergist en zijn jullie een tijdje toch wel echt heel gek op elkaar geweest?
Claire en jij vond ik wel enorm nep overkomen, maar blijkbaar heb ik me daar wel in vergist![]()
nog gefeliciteerd met jullie dochter!
hahahaha nee, sorry. Maarre, ik zorgde ook al een behoorlijke tijd voormezelf voor de kooi begon hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:23 schreef Elske6 het volgende:
[..]
had je vader ook niet mede beslist in het drankverbod, Huub????????
Maar toen je in het ziekenhuis was n.a.v. jezelf in coma zuipen, is je vader daar geweest en zal gerust wel een hartig woordje met "achter " hebben gesproken . ( zoals meer vaders/ moeders van de spelers !!! )quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahaha nee, sorry. Maarre, ik zorgde ook al een behoorlijke tijd voormezelf voor de kooi begon hoor
hahaha no way dat mijn vader daar is geweest, ben daar met wereldreiziger geweest. Mijn ouders, familie en achterban hadden zeker wel contact met achter over als ze zich zorgen over maakten. Maar je begrijpt niets van mijn relatie met mijn ouders als je denkt dat ze boos op achter of op mijn zouden worden om mij. Ik ben (en was toen ook al) een volwassen kerel die zelf wel uitmaakt wat hij doet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:27 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Maar toen je in het ziekenhuis was n.a.v. jezelf in coma zuipen, is je vader daar geweest en zal gerust wel een hartig woordje met "achter " hebben gesproken . ( zoals meer vaders/ moeders van de spelers !!! )
ik snap dat er veel vragen zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:32 schreef Charmian het volgende:
Huub hoe voelt het nou om hier regelmatig aan een kruisverhoor onderworpen te worden?
Diplomatiek antwoord!quote:
Filmpje waaruit dit blijkt: Lieke en Palma in de Masterbed Roomquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben toch altijd makkelijk verliefd geworden, Lieke is een leuke, knappe en slimme meid met daarnaast een enorme ambitie. Het was vanaf het begin heel duidelijk dat ze in de media wilde, ze had dat schoonmaakbaantje ook echt alleen maar genomen om dicht bij het vuur te zitten. Het feit dat ik graag een relatie met haar wilde zorgde ervoor dat zij uiteindelijk in de kooi werd gezet, kon je natuurlijk ook wel raden. Dat was iig genoeg voor haar om mij ook leuk te vinden. Ik was gewoon een "goede partij" voor haar, publiekslieveling, op dat moment misschien wel de grootste favoriet om dat huis te winnen, tja what can i say....
achteraf gezien kwam het ze wel heel goed uit, een week lang telegraaf en rtl boulevard voor een programma wat slecht scoortquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, ik werd echt het huis uitgezet, en ik heb het destijds echt aan mijn enorme internetachterban gehad dat ik er terug werd ingezet, (zonder mij zelf al te veel op de borst te slaan, maar heb zelf ook die eerste 40 afleveringen ofzo thuis zitten bekeken, jezus wat waren die saai er gebeurde geen fuck) het had dus ook wel te maken dat ze graag hun publiekslieveling en gangmaker er terug in lieten, en daar ben ik blij om zeker toen ze daarna jongens als Eric en Jaap erin lieten
Tuurlijk kwam het ze goed uit, publiciteit is publiciteit. Ik heb gewoon zelf de telegraaf gebeld,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
achteraf gezien kwam het ze wel heel goed uit, een week lang telegraaf en rtl boulevard voor een programma wat slecht scoort
jij zei toen altijd dat je zelf de telegraaf had benaderd maar dat was volgens Lieke allemaal gelogen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:56 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Tuurlijk kwam het ze goed uit, publiciteit is publiciteit. Ik heb gewoon zelf de telegraaf gebeld,
sterker nog, gewoon het 0900 nummer en toen kreeg ik een telefoniste en zei ik hallo met huub van de gouden kooi ik wil graag wilma spreken werd ik meteeen doorverbonden en had binnen 10 seconden wilma an de telefoon, ze nam ook vet grappig op: Huub, wat ben IK blij dat jij me belt
Kan me nog goed herinneren dat ze vertelde, dat ze van de beelden die ze van je had gezien, jou helemaal niet mocht. En al die streamers hadden het dus bij het goede eind dat het nep was van haar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Lieke begon nep bij mij, gewoon ook in overleg met de buren. Ik was het hoerenbezoek en ik probeer iedereen te scoren wel een beetje zat, en na wat gevoos met Eric dacht ik, oke ik heb geen zin dat als het nu stopt het stempel van de herenliefde enorm op mij blijft plakken! dus dacht laat ik eens een serieuze liefdesverhaallijn op zetten. Ik werd er nog door de programmamakers voor gewaarschuwd, pas op spelen met liefde is spelen met vuur! Maar je moet het zelf weten,
(sterker nog de eerste dag dat Lieke de kooi in mocht komen had ik eerst een gesprek achter waarin die persoon mij die waarschuwing gaf, toen kwam iemand op de deur kloppen tijdens dat gesprek om te zeggen dat LIeke bij t productiekantoor was aangekomen, toen stuurde de persoon mij weg en zei: wacht even. TOen hoorde ik Lieke binnnenkomen en die persoon zei: Zo jij bent dus dat meisje wat achter onze Huub aanzit.." Toen ben ik lachend weer de villa aangelopen)
Maar goed, ik ben toch altijd makkelijk verliefd geworden, Lieke is een leuke, knappe en slimme meid met daarnaast een enorme ambitie. Het was vanaf het begin heel duidelijk dat ze in de media wilde, ze had dat schoonmaakbaantje ook echt alleen maar genomen om dicht bij het vuur te zitten. Het feit dat ik graag een relatie met haar wilde zorgde ervoor dat zij uiteindelijk in de kooi werd gezet, kon je natuurlijk ook wel raden. Dat was iig genoeg voor haar om mij ook leuk te vinden. Ik was gewoon een "goede partij" voor haar, publiekslieveling, op dat moment misschien wel de grootste favoriet om dat huis te winnen, tja what can i say....
zeker zijn we een tijdje wel heel gek op elkaar geweest, maar dat kwam ook gewoon omdat we ons koningskinderen voelden. Je had alles, je mocht alles, alle vrije tijd van de wereld, en daarnaast had je alleen elkaar, altijd met zijn 2-en knokken tegen de rest, tegen het personeel, tegen de publieke opinie. Dus dat schiep wel een band ja. Later is het fout gegaan, om 100.000 redenen. Ik heb het geluk gehad gelukkig in de liefde te worden, en ik weet zeker dat Lieke dat ook een keer word. Ik gun het haar iig enorm
lieke was wel echt gek op huub, als je de oude beelden ziet, zie je dat gewoon....en voor de rest , vind ik het heel erg goed, dat huub, lieke ook de liefde guntquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Kan me nog goed herinneren dat ze vertelde, dat ze van de beelden die ze van je had gezien, jou helemaal niet mocht. En al die streamers hadden het dus bij het goede eind dat het nep was van haar.
Dat bleek nog eens duidelijk toen ze achter je rug om, eerst met Brian, toen met Eric en toen met Jaap probeerde samen te spannen om jou eruit te werken. Het werkte echter niet.
Daarna probeerde ze jou minder populair te maken door je overal waar het maar kon je zwart te maken. Ze is volgens mij dan nooit echt verliefd op je geweest. Maar het doel heiligde de middelen.
Je werd m.i. bijna het slachtoffer van je eigen verhaallijn met Lieke.
Ja, Palma.. de vleesgeworden Ma Flodder. Nee, dat is een lekker betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Filmpje waaruit dit blijkt: Lieke en Palma in de Masterbed Room
Nou, ze heeft gefaald.
Lieke zegt het zelfquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, Palma.. de vleesgeworden Ma Flodder. Nee, dat is een lekker betrouwbare bron.![]()
Het enige verschil met Ma Flodder is dat Palma niet uit de vuilnisbak vrat, hoewel.. weten wij wat ze buiten het zicht van de camera deed...
En dat is natuurlijk de gemakkelijkste weg als je niet met tegenargumenten kunt komen. Dan brand je gewoon een ander af.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, Palma.. de vleesgeworden Ma Flodder. Nee, dat is een lekker betrouwbare bron.![]()
Het enige verschil met Ma Flodder is dat Palma niet uit de vuilnisbak vrat, hoewel.. weten wij wat ze buiten het zicht van de camera deed...
Danst ze nog steeds paal? Of verdient ze inmiddels op een andere manier haar brood?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:14 schreef Mylene het volgende:
Lieke zegt duidelijk in het filmpje "ik wil graag werken in de media".
Nou Lieke, dat is 'm niet geworden.
Het werd een ordinaire goedkope paal.
Ze was op een gegeven moment wel paal af hoor. Daarna had ze zo'n zweewteef periode. En wat ze nu doet weet ik niet. Misschien dat ze wel weer getrouwde mannen aan het lastig vallen is, samen met dat vriendinnetje van d'rquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Danst ze nog steeds paal? Of verdient ze inmiddels op een andere manier haar brood?
Alsof ze daar ooit een geheim van heeft gemaakt.quote:
Zou het?quote:Opvallend dat Palma een paar dagen later er wel een heel punt van maakte. Wellicht dat de Febo hierin een rol heeft ingespeeld.
Ik heb nooit een geheim gemaakt van hoe ik over Palma dacht. Ook al voor Lieke's komst in de kooi.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:12 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk de gemakkelijkste weg als je niet met tegenargumenten kunt komen. Dan brand je gewoon een ander af.
Jaloers?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze was op een gegeven moment wel paal af hoor. Daarna had ze zo'n zweewteef periode. En wat ze nu doet weet ik niet. Misschien dat ze wel weer getrouwde mannen aan het lastig vallen is, samen met dat vriendinnetje van d'r.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |