Preciesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen hoor.
Jouw OP's zijn gewoon hartstikke leuk om te lezen.
Jealousy is a bitch
Ja, hartstikke leuk om dat allemaal weer te zien, bedankt Tuinfluiterquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen hoor.
Jouw OP's zijn gewoon hartstikke leuk om te lezen.
Jealousy is a bitch
Ik heb wel eens geroepen dat Brian het haar van Amanda wel lekker vond ruiken (na 10 keer sex onder loeihete dekbedden en 8 keer sauna zonder haren te wassen zat hij met z'n neus in die mat). Een paar posts later zag ik dat iemand zomaar aannam dat het waar wasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef sunny16947 het volgende:
Zoals Huub het beschrijft, zo heb ik het ook gezien. Het punt is natuurlijk ook dat veel (de meeste) streamers echt niet alles zagen en vooral niet hoorde. Gewoon doordat ze andere bezigheden hadden, werken enzo. Die baseerde hun mening op de youtubes en de posten van andere. Die ook niet alles weergaven. Ik kan gerust zeggen dat ik zekers zo'n 80% van alles heb gezien en gehoord. (noodgedwongen). En een goed verstaander heeft een half woord nodig. Juist heel belangrijk waren die kleine nuances in stem of gezichtsuitdrukking. En juist DAT maakte dat ik over de oprechtheid van Lieke behoorlijk sceptisch was, die 1e avond toen ze nog niet haar intrede had gedaan, maar op visite was en met Huub in de jacuzzi dobberde.
Verder vindt ik het nog steeds heel frappant dat de miljonairs zelf, die het dus voelde, beleefde, zoals ik eerder al schreef allemaal anti Lieke waren. Allemaal aan haar oprechtheid twijfelde. Daar moet dan toch grond voor zijn geweest.
Sluit ik me helemaal bij aan , geef praktisch nooit mijn mening (hier) , lees t wel allemaal , de OPs van Tuinfluiter zijn altijd super !quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hartstikke leuk om dat allemaal weer te zien, bedankt Tuinfluiter
Ik ben voor Liekequote:Op donderdag 30 juli 2009 16:39 schreef ditisHuub het volgende:
over weglopen,
ik heb, mede door mijn karakter, bijna altijd de volle wind gekregen, heb mij nooit kunnen verschuilen in groepjes en was vaak erg in de minderheid maar ik ben NOOIT weggelopen.
Lieke werd zeker weggepest, maar ja ze stond ook niet weinig voorraan toen we Eric, tot aan kamervragen aan toe, wegpestten. Dus tja, uitdelen is ook ontvangen. Ze trok het niet meer, was zo dom om zich door Jaap over te laten halen om de buren te chanteren over haar (door Jaap wijsgemaakte) marktwaarde, en vertrok. Geeft niets, respect voor Lieke, ze is de op 2 na sterkste speler die ik in de kooi heb meegemaakt (sylvia 1, amanda 2, Lieke 3)
oh ja en over politiek correctheid, daar hebben we ons allemaal schuldig aan gemaakt. Dat kan ook niet anders zo zijn mensen als ze weten als ze bekeken worden. Maar bij een Lieke en een Brian nam het soms angstwekkende proporties aan, dan voelde je de nepheid ervan afdruipen, en als mensen het al door het scherm heen voelden moet je nagaan hoe dat in het huis was. Maar ik heb mij daar ook wel eens schuldig aan gemaakt, maar heb het altijd wel enorm proberen te vermijden, krijg je namelijk leugens en onechte dingen van. Maar zeker in een relationele ruzie ga je eigenlijk heel snel het politiek correcte gedrag in, want dan voel je helemaal bekeken (omdat je weet dat iedereen het meemaakt, ruzie in de relatie)
nou dat was weer ff reactie op de huidige discussie van mijn kant,
lieke de gekste!!!! en lieke wilde er echt niet uit, ze werdt degelijkweggepest, zoals huub al zeiquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geroepen dat Brian het haar van Amanda wel lekker vond ruiken (na 10 keer sex onder loeihete dekbedden en 8 keer sauna zonder haren te wassen zat hij met z'n neus in die mat). Een paar posts later zag ik dat iemand zomaar aannam dat het waar wasEn zo kon je nog wel eens meer wat roepen dat later gewoon werd overgenomen alszijnde waar. Dat is toch funny
Dat méén jequote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Als ik moet kiezen tussen Huub en Lieke, dan wint bij mij Lieke, met afstand![]()
![]()
Mooi, maar wel erg gekleurd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef superrmama het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan , geef praktisch nooit mijn mening (hier) , lees t wel allemaal , de OPs van Tuinfluiter zijn altijd super !
Wil ik toch wel even kwijtvoor fluitertje
quote:
quote:
BIj mij wint Huub, met afstand.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Als ik moet kiezen tussen Huub en Lieke, dan wint bij mij Lieke, met afstand![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:01 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
BIj mij wint Huub, met afstand.
Huub is altijd zichzelf gebleven, Lieke moet Huub dankbaar zijn dat ze een beetje beroemd is omdat ze er door hem is ingeneukt.
Aangenaam, dan hebben we kennisgemaakt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:01 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
BIj mij wint Huub, met afstand.
Huub is altijd zichzelf gebleven, Lieke moet Huub dankbaar zijn dat ze een beetje beroemd is omdat ze er door hem is ingeneukt.
Wel een hilarische kloon.quote:
Kan me dat niet voorstellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |