nee, ik werd echt het huis uitgezet, en ik heb het destijds echt aan mijn enorme internetachterban gehad dat ik er terug werd ingezet, (zonder mij zelf al te veel op de borst te slaan, maar heb zelf ook die eerste 40 afleveringen ofzo thuis zitten bekeken, jezus wat waren die saai er gebeurde geen fuck) het had dus ook wel te maken dat ze graag hun publiekslieveling en gangmaker er terug in lieten, en daar ben ik blij om zeker toen ze daarna jongens als Eric en Jaap erin lietenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:21 schreef Suikeroom het volgende:
die week dat je er toen uit moest, dat was toch 1 grote publiciteitsstunt?
ze werden niet spontaan naar bed gedirigeerd, als ze al gedirigeerd werden was het natuurlijk om ons te zien. (dat is het mooie van DGK, soms ging de telefoon wel eens ga eens naar de chill, en dan kwam je daar en zaten er twee mensen die ineens stil vielen, dan wist je ze hadden het over mij) maar het feit dat je dan binnenkwam zorgde voor een vet mooie scene...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat jjj met Amanda naar bed moest. (Dat de basis van dat plan uit jouw koker kwam geloof ik zo maar)En dat Brian en Natasia "ineens spontaan" naar bed werden gedirigeerd. Dat er die nacht actie moest komen was jullie van tevoren allemaal bekend, alleen werd de exacte creatieve invulling waarschijnlijk aan jullie overgelaten.
ach het zegt wel wat over jou dat je het eerste waar je aan denkt geld is. Het feit dat het gratis is maakte mij niet zoveel uit, net als voor de kooi als na de kooi heb ik at any given time wel een kratje grolsch staan, wat coronaatjes en een fles wodka.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu wel uitkijkt om straalbezopen te worden, vooral in het openbaar.
Ten eerste was daar de drank gratis en ja, drank is een goed excuus om je te laten gaan.
Blijft toch de vraag, geldt dit voor iedereen? Of probeer je jouw gedrag goed te praten?
Lieke begon nep bij mij, gewoon ook in overleg met de buren. Ik was het hoerenbezoek en ik probeer iedereen te scoren wel een beetje zat, en na wat gevoos met Eric dacht ik, oke ik heb geen zin dat als het nu stopt het stempel van de herenliefde enorm op mij blijft plakken! dus dacht laat ik eens een serieuze liefdesverhaallijn op zetten. Ik werd er nog door de programmamakers voor gewaarschuwd, pas op spelen met liefde is spelen met vuur! Maar je moet het zelf weten,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:15 schreef droomkoningin het volgende:
hey eindelijk weer een leuk dgk topic![]()
eigenlijk best jammer dat t afgelopen is... maar toch wel een stuk beter voor m'n sociale/productieve leventje![]()
vraagje aan huub, nu je toch zo eerlijk aan t antwoorden bent![]()
jouw relatie met Lieke was dat nou van begin tot eind nep? of heb ik me toch niet vergist en zijn jullie een tijdje toch wel echt heel gek op elkaar geweest?
Claire en jij vond ik wel enorm nep overkomen, maar blijkbaar heb ik me daar wel in vergist![]()
nog gefeliciteerd met jullie dochter!
hahahaha nee, sorry. Maarre, ik zorgde ook al een behoorlijke tijd voormezelf voor de kooi begon hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:23 schreef Elske6 het volgende:
[..]
had je vader ook niet mede beslist in het drankverbod, Huub????????
Maar toen je in het ziekenhuis was n.a.v. jezelf in coma zuipen, is je vader daar geweest en zal gerust wel een hartig woordje met "achter " hebben gesproken . ( zoals meer vaders/ moeders van de spelers !!! )quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahaha nee, sorry. Maarre, ik zorgde ook al een behoorlijke tijd voormezelf voor de kooi begon hoor
hahaha no way dat mijn vader daar is geweest, ben daar met wereldreiziger geweest. Mijn ouders, familie en achterban hadden zeker wel contact met achter over als ze zich zorgen over maakten. Maar je begrijpt niets van mijn relatie met mijn ouders als je denkt dat ze boos op achter of op mijn zouden worden om mij. Ik ben (en was toen ook al) een volwassen kerel die zelf wel uitmaakt wat hij doet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:27 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Maar toen je in het ziekenhuis was n.a.v. jezelf in coma zuipen, is je vader daar geweest en zal gerust wel een hartig woordje met "achter " hebben gesproken . ( zoals meer vaders/ moeders van de spelers !!! )
ik snap dat er veel vragen zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:32 schreef Charmian het volgende:
Huub hoe voelt het nou om hier regelmatig aan een kruisverhoor onderworpen te worden?
Diplomatiek antwoord!quote:
Filmpje waaruit dit blijkt: Lieke en Palma in de Masterbed Roomquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben toch altijd makkelijk verliefd geworden, Lieke is een leuke, knappe en slimme meid met daarnaast een enorme ambitie. Het was vanaf het begin heel duidelijk dat ze in de media wilde, ze had dat schoonmaakbaantje ook echt alleen maar genomen om dicht bij het vuur te zitten. Het feit dat ik graag een relatie met haar wilde zorgde ervoor dat zij uiteindelijk in de kooi werd gezet, kon je natuurlijk ook wel raden. Dat was iig genoeg voor haar om mij ook leuk te vinden. Ik was gewoon een "goede partij" voor haar, publiekslieveling, op dat moment misschien wel de grootste favoriet om dat huis te winnen, tja what can i say....
achteraf gezien kwam het ze wel heel goed uit, een week lang telegraaf en rtl boulevard voor een programma wat slecht scoortquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, ik werd echt het huis uitgezet, en ik heb het destijds echt aan mijn enorme internetachterban gehad dat ik er terug werd ingezet, (zonder mij zelf al te veel op de borst te slaan, maar heb zelf ook die eerste 40 afleveringen ofzo thuis zitten bekeken, jezus wat waren die saai er gebeurde geen fuck) het had dus ook wel te maken dat ze graag hun publiekslieveling en gangmaker er terug in lieten, en daar ben ik blij om zeker toen ze daarna jongens als Eric en Jaap erin lieten
Tuurlijk kwam het ze goed uit, publiciteit is publiciteit. Ik heb gewoon zelf de telegraaf gebeld,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
achteraf gezien kwam het ze wel heel goed uit, een week lang telegraaf en rtl boulevard voor een programma wat slecht scoort
jij zei toen altijd dat je zelf de telegraaf had benaderd maar dat was volgens Lieke allemaal gelogen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:56 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Tuurlijk kwam het ze goed uit, publiciteit is publiciteit. Ik heb gewoon zelf de telegraaf gebeld,
sterker nog, gewoon het 0900 nummer en toen kreeg ik een telefoniste en zei ik hallo met huub van de gouden kooi ik wil graag wilma spreken werd ik meteeen doorverbonden en had binnen 10 seconden wilma an de telefoon, ze nam ook vet grappig op: Huub, wat ben IK blij dat jij me belt
Kan me nog goed herinneren dat ze vertelde, dat ze van de beelden die ze van je had gezien, jou helemaal niet mocht. En al die streamers hadden het dus bij het goede eind dat het nep was van haar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Lieke begon nep bij mij, gewoon ook in overleg met de buren. Ik was het hoerenbezoek en ik probeer iedereen te scoren wel een beetje zat, en na wat gevoos met Eric dacht ik, oke ik heb geen zin dat als het nu stopt het stempel van de herenliefde enorm op mij blijft plakken! dus dacht laat ik eens een serieuze liefdesverhaallijn op zetten. Ik werd er nog door de programmamakers voor gewaarschuwd, pas op spelen met liefde is spelen met vuur! Maar je moet het zelf weten,
(sterker nog de eerste dag dat Lieke de kooi in mocht komen had ik eerst een gesprek achter waarin die persoon mij die waarschuwing gaf, toen kwam iemand op de deur kloppen tijdens dat gesprek om te zeggen dat LIeke bij t productiekantoor was aangekomen, toen stuurde de persoon mij weg en zei: wacht even. TOen hoorde ik Lieke binnnenkomen en die persoon zei: Zo jij bent dus dat meisje wat achter onze Huub aanzit.." Toen ben ik lachend weer de villa aangelopen)
Maar goed, ik ben toch altijd makkelijk verliefd geworden, Lieke is een leuke, knappe en slimme meid met daarnaast een enorme ambitie. Het was vanaf het begin heel duidelijk dat ze in de media wilde, ze had dat schoonmaakbaantje ook echt alleen maar genomen om dicht bij het vuur te zitten. Het feit dat ik graag een relatie met haar wilde zorgde ervoor dat zij uiteindelijk in de kooi werd gezet, kon je natuurlijk ook wel raden. Dat was iig genoeg voor haar om mij ook leuk te vinden. Ik was gewoon een "goede partij" voor haar, publiekslieveling, op dat moment misschien wel de grootste favoriet om dat huis te winnen, tja what can i say....
zeker zijn we een tijdje wel heel gek op elkaar geweest, maar dat kwam ook gewoon omdat we ons koningskinderen voelden. Je had alles, je mocht alles, alle vrije tijd van de wereld, en daarnaast had je alleen elkaar, altijd met zijn 2-en knokken tegen de rest, tegen het personeel, tegen de publieke opinie. Dus dat schiep wel een band ja. Later is het fout gegaan, om 100.000 redenen. Ik heb het geluk gehad gelukkig in de liefde te worden, en ik weet zeker dat Lieke dat ook een keer word. Ik gun het haar iig enorm
lieke was wel echt gek op huub, als je de oude beelden ziet, zie je dat gewoon....en voor de rest , vind ik het heel erg goed, dat huub, lieke ook de liefde guntquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Kan me nog goed herinneren dat ze vertelde, dat ze van de beelden die ze van je had gezien, jou helemaal niet mocht. En al die streamers hadden het dus bij het goede eind dat het nep was van haar.
Dat bleek nog eens duidelijk toen ze achter je rug om, eerst met Brian, toen met Eric en toen met Jaap probeerde samen te spannen om jou eruit te werken. Het werkte echter niet.
Daarna probeerde ze jou minder populair te maken door je overal waar het maar kon je zwart te maken. Ze is volgens mij dan nooit echt verliefd op je geweest. Maar het doel heiligde de middelen.
Je werd m.i. bijna het slachtoffer van je eigen verhaallijn met Lieke.
Ja, Palma.. de vleesgeworden Ma Flodder. Nee, dat is een lekker betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Filmpje waaruit dit blijkt: Lieke en Palma in de Masterbed Room
Nou, ze heeft gefaald.
Lieke zegt het zelfquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, Palma.. de vleesgeworden Ma Flodder. Nee, dat is een lekker betrouwbare bron.![]()
Het enige verschil met Ma Flodder is dat Palma niet uit de vuilnisbak vrat, hoewel.. weten wij wat ze buiten het zicht van de camera deed...
En dat is natuurlijk de gemakkelijkste weg als je niet met tegenargumenten kunt komen. Dan brand je gewoon een ander af.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, Palma.. de vleesgeworden Ma Flodder. Nee, dat is een lekker betrouwbare bron.![]()
Het enige verschil met Ma Flodder is dat Palma niet uit de vuilnisbak vrat, hoewel.. weten wij wat ze buiten het zicht van de camera deed...
Danst ze nog steeds paal? Of verdient ze inmiddels op een andere manier haar brood?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:14 schreef Mylene het volgende:
Lieke zegt duidelijk in het filmpje "ik wil graag werken in de media".
Nou Lieke, dat is 'm niet geworden.
Het werd een ordinaire goedkope paal.
Ze was op een gegeven moment wel paal af hoor. Daarna had ze zo'n zweewteef periode. En wat ze nu doet weet ik niet. Misschien dat ze wel weer getrouwde mannen aan het lastig vallen is, samen met dat vriendinnetje van d'rquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Danst ze nog steeds paal? Of verdient ze inmiddels op een andere manier haar brood?
Alsof ze daar ooit een geheim van heeft gemaakt.quote:
Zou het?quote:Opvallend dat Palma een paar dagen later er wel een heel punt van maakte. Wellicht dat de Febo hierin een rol heeft ingespeeld.
Ik heb nooit een geheim gemaakt van hoe ik over Palma dacht. Ook al voor Lieke's komst in de kooi.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:12 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk de gemakkelijkste weg als je niet met tegenargumenten kunt komen. Dan brand je gewoon een ander af.
Jaloers?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze was op een gegeven moment wel paal af hoor. Daarna had ze zo'n zweewteef periode. En wat ze nu doet weet ik niet. Misschien dat ze wel weer getrouwde mannen aan het lastig vallen is, samen met dat vriendinnetje van d'r.
Zeg nou maar gewoon dat je regelmatig op haar Hyves leest..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:25 schreef sunny16947 het volgende:
Las ergens op een hyves dat ze tot oktober voor haar werk in Den Bosch zit. Wat het inhoud heb ik niet kunnen ontdekken, maar ze verdient haar brood.
Ze heeft de eerste paar maanden de schijn mooi opgehouden, dat het maar een simpel schoonmaakbaantje was, meer niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alsof ze daar ooit een geheim van heeft gemaakt.![]()
Ja, maar Lieke wist het te verpakken in een Viva jasje dat ze feitelijk geen haar beter was dan Gaby. Ik geloof ook niet dat het echt was. Ze wilde een baantje achter de schermen. Heeft Huub al die tijd vervolgens zoet gehouden tot ze zich ook realiseerde dat hij populair was en dat het tijd werd om hem te dumpen wilde ze de hoofdprijs winnen. Al dat gezannik om een leugentje was maar excuus om dat aan te grijpen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef sunny16947 het volgende:
Toch ben ik van mening dat Lieke nooit echt verliefd op Huub is geweest, maar met een miljoen voor ogen haar reputatie en imago ook niet zoveel kon schelen. Ze ging al snel met de benen wijd. Niet zoveel beter dan een Gaby dus....waar ze op neerkeek.
...of een Huub, die 'm er maar wat graag in hing..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef sunny16947 het volgende:
Toch ben ik van mening dat Lieke nooit echt verliefd op Huub is geweest, maar met een miljoen voor ogen haar reputatie en imago ook niet zoveel kon schelen. Ze ging al snel met de benen wijd. Niet zoveel beter dan een Gaby dus....waar ze op neerkeek.
Zou dat misschien ook een Feboscriptje geweest zijn?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze heeft de eerste paar maanden de schijn mooi opgehouden, dat het maar een simpel schoonmaakbaantje was, meer niet.
Ik heb haar later ook horen zeggen dat ze voor de schermen wilde werken..God verhoede "tquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou dat misschien ook een Feboscriptje geweest zijn?
Lieke heeft vanaf dag 1 al aangegeven dat ze geïnteresseerd was in een carrière achter de schermen bij de televisie. Na zeven maanden kijken in de keuken is ze daar wel van genezen.
Eerst ligt ze achter de schermen, daarna onder en op Huub en nu wil ze weer voor de schermen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb haar later ook horen zeggen dat ze voor de schermen wilde werken..God verhoede "t
namen en rugnummers graag, gossip mevrouwtjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:48 schreef sunny16947 het volgende:
Er valt niet veel in te hangen als er geen beschikbare gaten zijn. Zoiets als de kip en het ei. De een is dus niet beter dan de andere.
Geïnteresseerd zijn is 1. De weg er naartoe is 2.
Volgens de verhalen bleef het niet bij kijken in de keuken. Kon geloof ik goed onder bureaus dweilen.
Gaat ze nog scheler kijken door het turen in de cameraquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb haar later ook horen zeggen dat ze voor de schermen wilde werken..God verhoede "t
Echte hè?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:59 schreef Suikeroom het volgende:
echt mooi hoe fel jullie nog zijn over Lieke.. echt obsessed gewoonhet is gewoon al augustus 2009 en nog steeds geen greintje relativering
hou dit vast, hou dit vast
Ik denk dat Lieke een gat in de markt is voor steunkousen voor bejaarden. Ze hoeven haar lelijke kop tenminste dan niet te zien. Alleen die benen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Voor Liekes aanhangers is het natuurlijk wel leuk als ze ala Linda de Mol zou kunnen werken..Met haar wilskracht lukt het haar misschien welvrede op aarde
![]()
Met of zonder hakkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke een gat in de markt is voor steunkousen voor bejaarden. Ze hoeven haar lelijke kop tenminste dan niet te zien. Alleen die benen.
Echt lelijk vind ik haar niet,het neppe ,dat bevalt me niet .Maar irl is ze misschien heel liefquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke een gat in de markt is voor steunkousen voor bejaarden. Ze hoeven haar lelijke kop tenminste dan niet te zien. Alleen die benen.
Lees die laatste zin eens twee keer over en bekijk dan eens je posthistory op de diverse fora.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:48 schreef sunny16947 het volgende:
Er valt niet veel in te hangen als er geen beschikbare gaten zijn. Zoiets als de kip en het ei. De een is dus niet beter dan de andere.
Grappig dat verhalen die over persoon X gaan door sommige mensen altijd klakkeloos voor waar worden aangenomen, terwijl verhalen over persoon Y steevast als roddel en laster worden afgedaan en worden gepareerd met een verontwaardigd "Ben je er zelf bij geweest?".quote:Geïnteresseerd zijn is 1. De weg er naartoe is 2.
Volgens de verhalen bleef het niet bij kijken in de keuken. Kon geloof ik goed onder bureaus dweilen.
Ik proef de kutnijd door m'n scherm heen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |