Alsof ze daar ooit een geheim van heeft gemaakt.quote:
Zou het?quote:Opvallend dat Palma een paar dagen later er wel een heel punt van maakte. Wellicht dat de Febo hierin een rol heeft ingespeeld.
Ik heb nooit een geheim gemaakt van hoe ik over Palma dacht. Ook al voor Lieke's komst in de kooi.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:12 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk de gemakkelijkste weg als je niet met tegenargumenten kunt komen. Dan brand je gewoon een ander af.
Jaloers?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze was op een gegeven moment wel paal af hoor. Daarna had ze zo'n zweewteef periode. En wat ze nu doet weet ik niet. Misschien dat ze wel weer getrouwde mannen aan het lastig vallen is, samen met dat vriendinnetje van d'r.
Zeg nou maar gewoon dat je regelmatig op haar Hyves leest..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:25 schreef sunny16947 het volgende:
Las ergens op een hyves dat ze tot oktober voor haar werk in Den Bosch zit. Wat het inhoud heb ik niet kunnen ontdekken, maar ze verdient haar brood.
Ze heeft de eerste paar maanden de schijn mooi opgehouden, dat het maar een simpel schoonmaakbaantje was, meer niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alsof ze daar ooit een geheim van heeft gemaakt.![]()
Ja, maar Lieke wist het te verpakken in een Viva jasje dat ze feitelijk geen haar beter was dan Gaby. Ik geloof ook niet dat het echt was. Ze wilde een baantje achter de schermen. Heeft Huub al die tijd vervolgens zoet gehouden tot ze zich ook realiseerde dat hij populair was en dat het tijd werd om hem te dumpen wilde ze de hoofdprijs winnen. Al dat gezannik om een leugentje was maar excuus om dat aan te grijpen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef sunny16947 het volgende:
Toch ben ik van mening dat Lieke nooit echt verliefd op Huub is geweest, maar met een miljoen voor ogen haar reputatie en imago ook niet zoveel kon schelen. Ze ging al snel met de benen wijd. Niet zoveel beter dan een Gaby dus....waar ze op neerkeek.
...of een Huub, die 'm er maar wat graag in hing..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef sunny16947 het volgende:
Toch ben ik van mening dat Lieke nooit echt verliefd op Huub is geweest, maar met een miljoen voor ogen haar reputatie en imago ook niet zoveel kon schelen. Ze ging al snel met de benen wijd. Niet zoveel beter dan een Gaby dus....waar ze op neerkeek.
Zou dat misschien ook een Feboscriptje geweest zijn?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze heeft de eerste paar maanden de schijn mooi opgehouden, dat het maar een simpel schoonmaakbaantje was, meer niet.
Ik heb haar later ook horen zeggen dat ze voor de schermen wilde werken..God verhoede "tquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou dat misschien ook een Feboscriptje geweest zijn?
Lieke heeft vanaf dag 1 al aangegeven dat ze geïnteresseerd was in een carrière achter de schermen bij de televisie. Na zeven maanden kijken in de keuken is ze daar wel van genezen.
Eerst ligt ze achter de schermen, daarna onder en op Huub en nu wil ze weer voor de schermen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb haar later ook horen zeggen dat ze voor de schermen wilde werken..God verhoede "t
namen en rugnummers graag, gossip mevrouwtjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:48 schreef sunny16947 het volgende:
Er valt niet veel in te hangen als er geen beschikbare gaten zijn. Zoiets als de kip en het ei. De een is dus niet beter dan de andere.
Geïnteresseerd zijn is 1. De weg er naartoe is 2.
Volgens de verhalen bleef het niet bij kijken in de keuken. Kon geloof ik goed onder bureaus dweilen.
Gaat ze nog scheler kijken door het turen in de cameraquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb haar later ook horen zeggen dat ze voor de schermen wilde werken..God verhoede "t
Echte hè?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:59 schreef Suikeroom het volgende:
echt mooi hoe fel jullie nog zijn over Lieke.. echt obsessed gewoonhet is gewoon al augustus 2009 en nog steeds geen greintje relativering
hou dit vast, hou dit vast
Ik denk dat Lieke een gat in de markt is voor steunkousen voor bejaarden. Ze hoeven haar lelijke kop tenminste dan niet te zien. Alleen die benen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Voor Liekes aanhangers is het natuurlijk wel leuk als ze ala Linda de Mol zou kunnen werken..Met haar wilskracht lukt het haar misschien welvrede op aarde
![]()
Met of zonder hakkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke een gat in de markt is voor steunkousen voor bejaarden. Ze hoeven haar lelijke kop tenminste dan niet te zien. Alleen die benen.
Echt lelijk vind ik haar niet,het neppe ,dat bevalt me niet .Maar irl is ze misschien heel liefquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke een gat in de markt is voor steunkousen voor bejaarden. Ze hoeven haar lelijke kop tenminste dan niet te zien. Alleen die benen.
Lees die laatste zin eens twee keer over en bekijk dan eens je posthistory op de diverse fora.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:48 schreef sunny16947 het volgende:
Er valt niet veel in te hangen als er geen beschikbare gaten zijn. Zoiets als de kip en het ei. De een is dus niet beter dan de andere.
Grappig dat verhalen die over persoon X gaan door sommige mensen altijd klakkeloos voor waar worden aangenomen, terwijl verhalen over persoon Y steevast als roddel en laster worden afgedaan en worden gepareerd met een verontwaardigd "Ben je er zelf bij geweest?".quote:Geïnteresseerd zijn is 1. De weg er naartoe is 2.
Volgens de verhalen bleef het niet bij kijken in de keuken. Kon geloof ik goed onder bureaus dweilen.
Ik proef de kutnijd door m'n scherm heen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |