Woeiiiquote:
Het is toch nog niet duidelijk wie er vanavond in de goal staat?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:12 schreef Dylan Dog het volgende:
De 11 tegen Cherno More:
Cassio Ramos
Marcellis - Ooijer - Pieters - Salcido
Simons - Engelaar
Amrabat - Afellay - Dszudszak
Toivonen
Pieters op rechts zou pas een fout zijnquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:15 schreef ErikT het volgende:
Opvallend dat Ramos keept.
En dat Marcellis niet in het centrum staat, of is dat een foutje? Pieters zal toch wel rechts spelen?
Verder ziet het er wel aardig uit, hoewel ik Bakkal altijd graag zie spelen.
En toch zou ik ook nog wel eens willen zien wat Ramos kanquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:55 schreef neilpad het volgende:
Isaksson zal wel gewoon op doel staan, Rutten zal de keepers gewoon willen prikkelen.
Piet de Visser is een clown.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:47 schreef DeVinger het volgende:
Volgens Piet de Visser is Ramos toch getalenteerder dan Gomes, zei die toentertijd iig.
Wacht, begrijp me goed, hij heeft zeker verstand van voetbal. Maar inmiddels ken ik zijn loftropetverhalen over alles wat uit Brazilië komt wel een beetje.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:51 schreef DeVinger het volgende:
Voor een circusartiest heeft hij wel verstand van voetbal.
quote:Engelaar: 'PSV is zeker een voorname kampioenskandidaat'
Orlando Engelaar wil bij PSV de smaak van een verloren seizoen in Duitsland wegspoelen. In de eredivisie special van Sportweek een interview met de van Schalke 04 overgekomen middenvelder.
“Ik zie PSV niet als een tussenstation, ik word dertig jaar, dus als ik nog drie, vier jaar bij PSV speel, dan ben ik een tevreden man. Maar mocht het gaan lopen en er komt weer buitenlandse interesse, dan sta ik daar best voor open,” aldus Engelaar. “Mijn belevenissen bij Schalke 04 maken me daar niet afkerig van. Ik vind de Bundesliga nog steeds een geweldige competitie. Ik ben alleen op het verkeerde moment, bij de verkeerde club in Duitsland terecht gekomen. Een echt voetballende ploeg had beter bij me gepast dan Schalke 04.”
Engelaar hoopt komend seizoen een van zijn grootste dromen te verwezenlijken: kampioen worden. “Dat is toch iets waar je je hele carrière naartoe werkt. En die kans is bij PSV een stuk groter dan bij NAC Breda, FC Twente of Schalke 04. We hebben een stevig geraamte en veel voetbal en creativiteit in de ploeg. We zijn zeker een voorname kampioenskandidaat. Ajax en AZ gaan ook meedoen. En ik vlak Feyenoord niet uit, verwacht dat ze zeker bij de top vijf gaan spelen. Met de komst van Mario Been en Leo Beenhakker is er weer vertrouwen in Feyenoord.”
Die verdediging verbaast me nogal als dat hem zo gaat worden. Marcellis zou ik sowieso centraal zetten omdat hij als back niet voldoet. Ooijer of onze nieuwe aankoop rechtsback. Indien Ooijer rechtsback dan met Salcido in het centrum en Pieters op links, al gaat mijn voorkeur in principe uit van een opstelling zonder Pietersquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:12 schreef Dylan Dog het volgende:
De 11 tegen Cherno More:
Cassio Ramos
Marcellis - Ooijer - Pieters - Salcido
Simons - Engelaar
Amrabat - Afellay - Dszudszak
Toivonen
Hij beoordeelt spelers op hun voetbaltechnische kwaliteiten, maar om echt te slagen en door te breken heb je ook andere eigenschappen nodig, en dat is soms lastig in te schatten, plus dan nog het feit dat je regelmatig ziet dat prima spelers 'gesloopt' worden door de verkeerde coach of het verkeerde systeem...quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wacht, begrijp me goed, hij heeft zeker verstand van voetbal. Maar inmiddels ken ik zijn loftropetverhalen over alles wat uit Brazilië komt wel een beetje.
Piet is een liefhebber en heeft er vast wel wat kijk op, maar m.i. momenteel meer liefhebber dan objectief scout. Just my 2 cents overigens.
Verkeerde zaakwaarnemers mag je daar zeker bij brazilianen ook wel bij zettenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij beoordeelt spelers op hun voetbaltechnische kwaliteiten, maar om echt te slagen en door te breken heb je ook andere eigenschappen nodig, en dat is soms lastig in te schatten, plus dan nog het feit dat je regelmatig ziet dat prima spelers 'gesloopt' worden door de verkeerde coach of het verkeerde systeem...
Weinig interesse dus. Ik pik zelf ook liever een extra uitwedstrijd in de Eredivisie mee in plaats van deze wedstrijd, alhoewel de toegangsprijzen wel oke zijn...quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:02 schreef dndiek het volgende:
Is er hier iemand die van de tweede ring naar de eerste ring moet verhuizen vanavond?
Je hebt gelijk. Was ik zo snel even vergeten om specifiek te noemen, alhoewel dat natuurlijk ook gedeeltelijk hoort bij die 'andere eigenschappen' waar ik het over had (professionaliteit, rust, aanpassingsvermogen, de juiste mensen om je heen kiezen, inzet, etc etc etc )quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verkeerde zaakwaarnemers mag je daar zeker bij brazilianen ook wel bij zetten
zo stonden ze zaterdag ook achterinquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:15 schreef ErikT het volgende:
Opvallend dat Ramos keept.
En dat Marcellis niet in het centrum staat, of is dat een foutje? Pieters zal toch wel rechts spelen?
Verder ziet het er wel aardig uit, hoewel ik Bakkal altijd graag zie spelen.
Geen Marcellis inderdaad, die voldoet absoluut niet als rechtsback en daarmee verkloot je een talentvolle centrale verdediger waar hij 3 klasses beter is. Doe maar Manolev rechtsback, die kent zijn tegenstander beter dan de scouts van PSV die ze 1x aan het werk hebben gezien. Daarnaast heeft hij de volledige voorbereiding met Litex meegedaan, dus heeft net zo veel ritme als de rest van het team. Dus gooi hem erin en laat het maar zien dat hij zo goed is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dan hoop ik op een paar wijzigen die al eerder genoemd waren.
Bvb marcellis centraal en pieters op de bank.
Rechtsback word..... hmmm geen idee.
Maar aub GEEN marcellis.
kutprijzen ook voor zon bout tegenstanderquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:05 schreef Lemming22 het volgende:
75000 kaarten verkocht volgens het stukje op het PN, ik wist niet dat we zo'n groot stadion hadden![]()
Maargoed, 7500 kaarten verkocht, dat gaat er troosteloos uitzien vanavond..
Welkom in de Uefa-cup.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:05 schreef Lemming22 het volgende:
75000 kaarten verkocht volgens het stukje op het PN, ik wist niet dat we zo'n groot stadion hadden![]()
Maargoed, 7500 kaarten verkocht, dat gaat er troosteloos uitzien vanavond..
In die uurtjes hebben ze ff een paar tribunes op het dak gezet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:05 schreef Lemming22 het volgende:
ja ik hou mijn hart nu al vast voor de poule wedstrijden straks. Het is verdomme geen CLquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:10 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
kutprijzen ook voor zon bout tegenstander
Vind er idd ook weinig gevaar van uitgaan. Hopen dat ze snel op elkaar ingespeeld raken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:39 schreef Yi-Long het volgende:
Wedstrijd valt me tegen tot dusver.
PSV is natuurlijk wel beter, maar voorin staat het gewoon niet lekker.
Klopt meer creativiteit en minder rondgetik maar tis nog erg pover allemaal maar je ziet dat er potentie in zit, vorig jaar had je soms het idee dat ze puur op een actie van Afellay zaten te wachten. Bij afwezigheid van hem gebeurde er helemaal niks....quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:45 schreef endr0me het volgende:
Ondanks dat jullie nog niet geweldig spelen zie ik er wel potentie inzitten.. speelt al heel anders als vorig seizoen.
zonder rechtsback spelen?quote:
Kunstgras, daar speelt Jantje niet op.quote:
Al iemand op het oog?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koef, Lazovic, Toivonen, Amrabat. Mijn gelijk is maar weer eens bevestigd, we hebben gewoon een klasbak in de aanval nodig
.
Toch vreemd. Het afgelopen EK deed hij het fantastisch in mijn ogen. Bij PSV is ie net zo lamlendig als bij Schalkequote:Op donderdag 30 juli 2009 22:59 schreef Zapper het volgende:
Wat een verschrikking is Engelaar zeg
Toiboy ook weer een klasse wedstrijd
Hopelijk zet Rutten Reis in de spits tegen VVV, maar het zal wel niet. Niet dat hij meteen die klasbak is, maar er zit in ieder geval nog potentie in...quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koef, Lazovic, Toivonen, Amrabat. Mijn gelijk is maar weer eens bevestigd, we hebben gewoon een klasbak in de aanval nodig
.
Als de wedstrijd niet leuk is moet je je maar aan andere leuke dingen vast houden he.. "Suarez oho, Suarez oho"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Toch best een fijne plek op G. Mooiste moment van de avond was de man met zijn brancard.
Inderdaad, wat een kutwedstrijd zegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:27 schreef ganzenherder het volgende:
Reacties hier vallen me nog mee, wat een dramatische pot zeg. Heb me echt kapot zitten ergeren, en dat terwijl het seizoen nog moet beginnen. Dat belooft wat
Dzudszak?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:25 schreef RijstNatie het volgende:
Probleem bij amrabat is dat hij geen goede voorzet heeft.
Vond dudzak de beste speler vanavond.
Gezien de kansen die PSV kreeg ben ik toch wel tevreden![]()
Die keeper pakte een paar miraculeuze ballen
Damm lees het net ook... de strijd tegen kanker verloren.. Dit was een wedstrijd die hij niet kon winnenquote:
vn kanker wint bijna niemand....helaas. een grootvoetbalicoon gaat verloren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm lees het net ook... de strijd tegen kanker verloren.. Dit was een wedstrijd die hij niet kon winnen
Als je dit zegt, dan verdien je de titel Sir ook gewoon.quote:"... Geen van mijn vier broers heeft te maken gehad met deze vreselijke ziekte. Ik hoop dan ook dat ik hun portie hiermee ook maar meteen gehad heb, dan ben ik een tevreden mens."
Eens, voorzetten en passing waren b-a-g-g-e-rquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:54 schreef neilpad het volgende:
De spitsen hebben ook gewoon weinig bruikbare ballen gehad. Toivonen één steekpass van Ibi ontvangen die hij best goed in schoot, had mss hoog gemoeten maar goed. Koef één halve kopkans gehad, verder wel goed gespeeld vond ik. Lazovic één goede kopbal, keeper maakt een zieke redding.
Als het hele team niet scherp is dan komt de rekening bij de spitsen terecht. Tempo lag te laag, passes waren te onnauwkeurig, te zacht en achter de man. Voorzetten waren slecht. Bij vlagen waren er wel goede dingen te zien maar ze zijn er helaas nog lang niet.
Amenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Trieste dag.
Een PSV'er is gestorven. Zondag betuigen we eer met de meest indrukwekkende minuut stilte in tijden.
Bobby, rust zacht.
Zolang er niemand uit het uitvak door heen gaat roepen en fluiten......quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Trieste dag.
Een PSV'er is gestorven. Zondag betuigen we eer met de meest indrukwekkende minuut stilte in tijden.
Bobby, rust zacht.
we moeten niet heiliger zijn dan de paus....uit ONS uitvak is ook wel eens wat gekomen tijdens een minuut stilte in de Arena en in de Kuip. Zwaar respectloos is dat....wie het ook zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zolang er niemand uit het uitvak door heen gaat roepen en fluiten......
VVV Venlo. Plus, had er iemand een hekel aan Bobby?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zolang er niemand uit het uitvak door heen gaat roepen en fluiten......
Nee, lijkt me nou zo iemand waar je geen hekel aan kon hebben inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
VVV Venlo. Plus, had er iemand een hekel aan Bobby?
Simons was ook matig....as usualquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:22 schreef Keano het volgende:
Toch mooi dat de enige speler die gisteren geen fout maakte de 1-0 scoorde
Voor de rest was het echt extreem matig, met als dieptepunt Kromkamp en Salcido.
2 echt moeilijke ballen misschien? De rest was voor elke half fatsoenlijke keeper gewoon geen probleem.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:25 schreef RijstNatie het volgende:
Probleem bij amrabat is dat hij geen goede voorzet heeft.
Vond dudzak de beste speler vanavond.
Gezien de kansen die PSV kreeg ben ik toch wel tevreden![]()
Die keeper pakte een paar miraculeuze ballen
En zelfs hij produceerde de meest matige voorzettenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 echt moeilijke ballen misschien? De rest was voor elke half fatsoenlijke keeper gewoon geen probleem.
Doedelzak vond ik persoonlijk ook de beste speler maar dat zegt meer over de rest het team....
zag ik ook jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:38 schreef LudoSanders het volgende:
Filmpje over de Sir Bobby over zijn PSV jaren op PSV.tv.
Die kopbal was zowat een 1 op 1 kopie van één van zijn goals tegen Team Cocu.. met dat verschil dat Zoet er niet bij kon en die Bulgaar welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:11 schreef jpg97 het volgende:
Ik vond Lazovic gisteren niet eens slecht invallen.
Een goeie voorzet, een gevaarlijke kopbal ( had een goal moeten zijn, maar zijn pech was het geluk van die keeper ) en hij hield het veld meer breed dan Amrabat, zodat er in het centrum meer ruimte vrij kwam ( daardoor zag je ook die aktie waaruit Afellay bijna scoorde ).
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:21 schreef noxious het volgende:
Ik vond Dszudzsak verschrikkelijk.
Elke keer hetzelfde ritueel; al dan niet half aannemen, bal stilleggen, bal voor zich uitspelen langs de flank, voorbij de rechtsback rennen en een kutvoorzet geven.
Volgens mij zijn er 2 voorzetten enigszins daar beland waar iemand er iets mee kon.
Engelaar vond ik met name in de eerste helft echt wel een aanwinst. Hij leest het spel veel beter dan Mendez, en lijkt van te voren te weten waar hij naartoe wil. Plus is hij altijd aanspeelbaar.
Alleen kwamen sommige voorzetten niet aan die normaliter wel aan horen te komen, maar dat zijn ook looppatronen waar het team nog aan moet wennen. Afellay weet hij overigens goed te vinden, mooie tandem kan dat worden straks.
Amrabat is erg sterk aan de bal, alleen lijkt hij zelf niet te weten wat ie er precies mee wil en doet daarom maar wat. Dat deed Lazo inderdaad wel goed, veld breder houden, en hij wist wat hij wilde.
Dat 90% van zijn keuzes compleet verkeerd waren en nergens toe leidden is een ander verhaal.
Koef en Barbie waren onzichtbaar, maar kregen ook weinig bruikbare ballen. Het meete gevaar kwam veruit door het centrum en via Afellay.... mischien toch eens aan 4-4-2 denken Fred?
Oh, en Robson, R.I.P.
In Eindhoven??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:28 schreef dndiek het volgende:
Manolev vanavond met Jong PSV tegen Go Ahead Eagles....
Nee, in Heeten.quote:
Geruchten zeggen me niet veel....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:34 schreef dndiek het volgende:
Zonneveld naar FC Groningen zo gaan de geruchten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je dit zegt, dan verdien je de titel Sir ook gewoon.
Sir Bobby
dat doet niets af aan de intentie ervanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:36 schreef Kopbal het volgende:
Mooie beelden nu op PSVTV van Sir Bobby.Snel in elkaar gezet.
Ik bedoel er juist mee dat ik het wel netjes vind dat ze dat zo snel voor elkaar hebben gekregen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:46 schreef joers1 het volgende:
[..]
dat doet niets af aan de intentie ervan
oow ok...ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik bedoel er juist mee dat ik het wel netjes vind dat ze dat zo snel voor elkaar hebben gekregen.
Het klinkt lullig, maar volgens mij hadden ze dit al een tijdje klaar liggen. Kranten hebben vaak ook necrologieën klaar liggen van bepaalde personen die ziek zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik bedoel er juist mee dat ik het wel netjes vind dat ze dat zo snel voor elkaar hebben gekregen.
Klinkt niet lullig....zo is het gewoon...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het klinkt lullig, maar volgens mij hadden ze dit al een tijdje klaar liggen. Kranten hebben vaak ook necrologieën klaar liggen van bepaalde personen die ziek zijn.
als club 4 miljoen voor hem wil betalen dan moet PSV hem meteen wegdoenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:25 schreef blueangel_ het volgende:
Kan die Nijland een beetje voetballen?
Staat op het lijstje van Club
Van mij mag je.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:38 schreef rubbereend het volgende:
Moeten we de TT niet aanpassen nu? Een mooie voor Sir Bobby?
quote:Toivonen: ‘Ik wil kampioen worden met PSV’
Geschreven op vrijdag, 31 juli om 23:41
Ola Toivonen staat aan de vooravond van zijn eerste volledige seizoen in dienst van PSV. De Zweedse spits verliet in januari Malmö FF voor een dienstverband in Eindhoven en wil zich in de nieuwe jaargang ook tegen de topclubs van zijn beste kant laten zien. “Ik wil belangrijk zijn voor PSV, heb voor komend seizoen uiteraard wel verwachtingen”, aldus de Scandinaviër tegen AD/Sportwereld.
Afgelopen zomer boekte Toivonen (23) met Marcus Berg succes op het EK voor spelers tot 21 jaar. In het halfjaar dat daaraan vooraf ging maakte hij bij PSV een goede indruk met zes doelpunten en vier assists in veertien optredens. Nu hij de volledige voorbereiding van de Eindhovenaren heeft meegemaakt, heeft hij zich nieuwe ambities ten doel gesteld. De taal leren, maar vooral scoren.
“Ik wil over een halfjaar gesprekken in het Nederlands kunnen voeren. Het is een teken van respect dat je de taal spreekt van het land waar je woont”, zegt de Zweed. “Ik kwam zonder verwachtingen naar Eindhoven, want zonder pauze maakte ik de overstap van Malmö naar PSV. Maar het ging meteen goed. Al scoorde ik nog niet tegen grote clubs. Ik wil belangrijk zijn voor PSV, heb voor komend seizoen uiteraard wel verwachtingen.”
“Dan moet ik me ook tegen de topclubs onderscheiden. En veel scoren natuurlijk. Ik wil met deze club kampioen worden, misschien zelfs wel vaker dan één keer. We moeten een rol van betekenis spelen in de Champions League, zoals het team van Guus Hiddink. Daarna kijk ik verder.” Uiteindelijk hoopt Toivonen, die in eigen land speelde voor Degerfors, Örgryte en Malmö FF, ooit de stap naar een Europese topclub te zetten.
Zijn landgenoten Marcus Berg, Zlatan Ibrahimovic en Henrik Larsson maakten na een tussenperiode in de Eredivisie allen een transfer naar een club uit de Europese top of subtop. “Natuurlijk droom ik ook van zo’n volgende stap”, verklapt de Zweed zijn ambities voor de lange termijn. Maar nu denk ik aan PSV.” PSV start zondag het nieuwe seizoen in de Eredivisie met een thuiswedstrijd tegen promovendus VVV-Venlo.
quote:Europa League-duel met één uur vervroegd
De aftrap van de returnwedstrijd in de derde kwalificatieronde van de UEFA Europa League tegen PFC Cherno More Varna is met één uur vervroegd. Oorspronkelijk zou deze wedstrijd om 19.00 uur Nederlands tijd beginnen, de nieuwe aanvangstijd is 18.00 uur. Het is in Bulgarije één uur later dan in Nederland.
Aan Sjakie had toch ook niemand een hekel... Maar evengoed, hoop dat het een mooi eerbetoon wordt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
VVV Venlo. Plus, had er iemand een hekel aan Bobby?
Rutte zal hem hier wel voor bedankenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een echt voetballende ploeg had beter bij me gepast dan Schalke 04.”
iemand een goed mooi idee?quote:
"and I have enjoyed every minute"quote:
nee, de zaterdag kon niet omdat we donderdag nog gespeeld hebben.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:44 schreef appelsientje het volgende:
Moet PSV trouwens nu voortaan op zondag thuis voetballen, ipv de zaterdagavond?
Oja dat is natuurlijk ook zo.. dus het is eenmaligquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, de zaterdag kon niet omdat we donderdag nog gespeeld hebben.....
nou zal vast vaker voorbij komen ivm risico duels. En we gaan nog veel meer op donderdag europacup spelenquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja dat is natuurlijk ook zo.. dus het is eenmalig
Nee hoor. Inclusief morgen 6 wedstrijden op zondag.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja dat is natuurlijk ook zo.. dus het is eenmalig
Zolang Kromkamp er maar niet instaatquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:09 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb alleen de verwachte opstelling in het Eindhovens Dagblad gelezen, zou Manolev in de basis staan?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zolang Kromkamp er maar niet instaat![]()
Dat die man nog bij PSV mee mag doen is echt ongelooflijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zolang Kromkamp er maar niet instaat![]()
Ik hoop 't.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:39 schreef ganzenherder het volgende:
Hier miezert het gewoon de hele dag. Daarvoor las je een wedstrijd niet af...
Gelukkig is het pas om half 5, want het blijft nog wel even regenen...quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:27 schreef Lemming22 het volgende:
Een uurtje geleden regende het flink hard, nu is het bijna droog hier. Hopelijk is het tijdens de wedstrijd wel droog, regen doet meestal niet veel goeds aan wedstrijden..
Reker is allang naar Londen vertrokken voor dit megabodquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arsenal bied 8,5 miljoen voor Afellay! (gerucht)
Beetje weinig lijkt me..quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Buiten het feit dat het bod een grote grijns op het gezicht tovert, zal ie toch zeker niet naar Engeland vertrekken? Daar stampen ze 'm doormidden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
alleen dat al zou een reden zijn voor de eredivisie om op kunstgras te gaan spelen, wat een ramp achterin die kromkampquote:
Hij mist de explosiviteit en snelheid om een echte goaltjesdief te wordenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:13 schreef Chadi het volgende:
Die Toivonen is toch een goal getter hoor
Ja, want Huntelaar is zo'n verschrikkelijk snelle en explosieve spelerquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hij mist de explosiviteit en snelheid om een echte goaltjesdief te worden
En hij maait iets te vaak naast of over de balquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hij mist de explosiviteit en snelheid om een echte goaltjesdief te worden
Die weet altijd precies waar het balletje terechtkomt, iets wat onze Barbie nog niet goed beheerst imoquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want Huntelaar is zo'n verschrikkelijk snelle en explosieve speler
Die zijn al heel lang bezig met hem. PSV ligt dwars.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat heb je laten kennen in het Eredivisielive topic, zeg.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
Bah bah.
VVV verdient dit gewoon.
PSV gefeliciteerd met het zwakke spel.
Net zo zwak als enkele amsterdamse kneuzen op dit forum met hun grote smoel.
Spring dan ajb samen met al dat ongedierte van een dak.
Ach, wat deed AZ vorig jaar in de eerste wedstrijdquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:26 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie alweer wat voor een jaar het wordt.
Ja ik zou beter moeten weten inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat heb je laten kennen in het Eredivisielive topic, zeg.
Nooit ingaan op anti-supporters.
Maar je kan het niet allemaal op het conto zetten van deze foute beslissing.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja hoor door afgekeurde goal niet gewonnen. Dacht ik toen al
Even een samenvatting:quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Maar je kan het niet allemaal op het conto zetten van deze foute beslissing.
..... Grrrrr ben jij dat?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even een samenvatting:
Toen de goal werd afgekeurd dacht ik dat dus.
Toen het rust was dacht ik let maar op 2de helft gaat het slechter (want dat is altijd zo)
En toen de 3-2 kwam zei ik: let maar op 3-3 komt er nog aan
Het is gewoon zo voorspelbaar...
Jullie mogen blij zijn dat jullie een punt hebben. Niks drie punten weggeven, maar een punt cadeau gekregenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:02 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Tsjonge, hoe geef je 3 punten weg zeg
Zal Kromkamp al klaar zijn voor Ruiz, of gaat ie dan weer zeiken dat er een plag los lagquote:
Ja, we zijn hardstikke blij dat we paal en lat geraakt hebbenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:11 schreef Adidah het volgende:
[..]
Jullie mogen blij zijn dat jullie een punt hebben. Niks drie punten weggeven, maar een punt cadeau gekregen.
Niet eens reageren op die troll.. Was de minuut stilte nog indrukwekkend?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, we zijn hardstikke blij dat we paal en lat geraakt hebben
VVV ook genoeg kansen gehad, daar niet van, maar het is wel weer typisch als de underdog veel mogelijkheden krijgt, gemakshalve alle kansen van de thuisclub vergeten worden.
Die twee backs worden ook nog het best betaald van de hele selectiequote:
Waar zit jij ergens op vak VV? Was jij toevallig diegene die: VAK VV NO SILENCE! riep?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie ons al beginnen met 1 uit 3 met Twente en Ajax voor de boeg!
Ik kan gewoon bijna niet geloven dat dat stelletje sufkutten dat over die grasmat rent PSV is
Tijd om flink opruiming te houden in de selectie.
Die is er vorig jaar mee begonnen, je zal hem nog wel vaker horen dit seizoenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waar zit jij ergens op vak VV? Was jij toevallig diegene die: VAK VV NO SILENCE! riep?.
Wat hebben wij hier mee te maken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik troost me met het feit dat de verdediging van ajax ook niet echt solide is
Het is idd wel een stumperdje ja, had gewoon rood moeten krijgen. Heeft blijkbaar niks geleerd van zijn rode kaart onlangsquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:15 schreef navigator het volgende:
Ziet er naar uit dat het een zwaar jaar wordt voor PSV.
Afellay liet ook weer eens zijn ware aard zien, wat is het toch een naar, gefrusteerd mannetje
ik zit helemaal -vanuit het veld naar boven gekeken- links boven in. 3 puberale kut jochies op een rij en ik ben er 1 van.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is er vorig jaar mee begonnen, je zal hem nog wel vaker horen dit seizoen
Kwam anders niet echt in de problemen tegen Groningen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik troost me met het feit dat de verdediging van ajax ook niet echt solide is
Hij blijft maar lopen met de bal, net zolang tot hij geen kant meer op kan. Ik denk dat hij de intelligentie mist om echt een grote speler te worden. Beetje zelfde verhaal asl Urby bij ons. Het is denk ik ook geen toeval dat beiden nog steeds in Nederland spelen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is idd wel een stumperdje ja, had gewoon rood moeten krijgen. Heeft blijkbaar niks geleerd van zijn rode kaart onlangs. Speelde ook weer waardeloos
en Lee gaat in de woestijn ballen omdat er verder niemand 1 miljoen per jaar aan salaris wil betalenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die twee backs worden ook nog het best betaald van de hele selectie
Nog even en je hebt je kratje te pakkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:27 schreef dndiek het volgende:
Simons mag van mij de komende wedstrijden wel ff wissel staan trouwens......
Inderdaad, Amrabat lijkt er ook last van te hebben. Techniek hebben ze wel maar het rendement van hun talent is véél te laag. De meest intelligente voetballer bij ons zit overigens altijd op de bank: Bakkal.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:25 schreef navigator het volgende:
[..]
Hij blijft maar lopen met de bal, net zolang tot hij geen kant meer op kan. Ik denk dat hij de intelligentie mist om echt een grote speler te worden. Beetje zelfde verhaal asl Urby bij ons. Het is denk ik ook geen toeval dat beiden nog steeds in Nederland spelen.
Kromkamp ook, Toivonen ook, Amrabat ook, Ooijer ook, Salcido ook, Ibi ook... Engelaar krijgt nog even krediet maar dat is ook al bijna op bij mij.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:27 schreef dndiek het volgende:
Simons mag van mij de komende wedstrijden wel ff wissel staan trouwens......
Dat jij nog steeds voor PSV bent, dat vind ik echt een wonderquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kromkamp ook, Toivonen ook, Amrabat ook, Ooijer ook, Salcido ook, Ibi ook... Engelaar krijgt nog even krediet maar dat is ook al bijna op bij mij.
Ik had ook geen hoge pet op van Ooijer en Engelaar, ben er als ''concurrent'' echt niet bang voor. Hoe was Ooijer verder vandaag?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kromkamp ook, Toivonen ook, Amrabat ook, Ooijer ook, Salcido ook, Ibi ook... Engelaar krijgt nog even krediet maar dat is ook al bijna op bij mij.
De conclusie na 2 wedstrijden kan niet anders zijn dan dat PSV gewoon nog steeds kut met peren is en kwaliteit mist. Waar we allemaal al bang voor waren natuurlijk, aangezien het gewoon hetzelfde duffe zootje is als vorig jaar. Met 2 aankopen die tot nu toe zeer matig presteren...
Wat had Toivonen nog meer kunnen doen dan 2 goals maken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De conclusie na 2 wedstrijden kan niet anders zijn dan dat PSV gewoon nog steeds kut met peren is en kwaliteit mist. Waar we allemaal al bang voor waren natuurlijk, aangezien het gewoon hetzelfde duffe zootje is als vorig jaar. Met 2 aankopen die tot nu toe zeer matig presteren...
Eens, de kwaliteit van de selectie wordt gewoon met het jaar minder.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kromkamp is nog wel het slechtste, dramatisch die man. Salcido mogen ze indien mogelijk ook verkopen, presteert ook niets. De bestbetaalde speler volgens mij, ongelofelijk...quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:40 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Eens, de kwaliteit van de selectie wordt gewoon met het jaar minder.
En het ergste is gewoon nog dat het er niet naar uit ziet dat er veel gaat veranderen, aangezien er geen geld uitgeven durft te worden als dat er al is...
Bron AD/Sportwereldquote:Rutten: Afellay niet naar Arsenal
EINDHOVEN - De Engelse media meldden zondag dat Arsenal op korte termijn Ibrahim Afellay van PSV wil overnemen. Volgens trainer Fred Rutten is daarvan echter geen sprake. ,,Ik weet echt van niets. Bij mijn weten is dit niet het geval.’’
Afellay geldt als een van de belangrijkste spelers van PSV. Tot nu toe was het opvallend stil rond de international, althans wat betreft de transferperikelen.
Afellay heeft inmiddels ook al een Europese wedstrijd voor de Brabanders gespeeld, waardoor hij tot de winterstop internationaal niet meer voor een nieuwe club mag uitkomen.
Ik ben voor PSV maar van het overgrote deel van de selectie ben ik inderdaad geen fan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat jij nog steeds voor PSV bent, dat vind ik echt een wonder
Hij kan wel lullen maar ik kan je vertellen dat Arsenal en Affelay zo goed als rond waren een maand of 2-3 terug. PSV wil alleen niet meewerken en vraagt erg veel.quote:
Voetballen, dat liet ie namelijk na... Maar zijn eerste goal was wel een knappe, dat moet ik toegeven.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:36 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Wat had Toivonen nog meer kunnen doen dan 2 goals maken?
Ik vond hem vrij dodelijk, op die paar schijntrappen (maaiers over de bal) na.
Bronquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij kan wel lullen maar ik kan je vertellen dat Arsenal en Affelay zo goed als rond waren een maand of 2-3 terug. PSV wil alleen niet meewerken en vraagt erg veel.
Je moet wel nog altijd elf man opstellen hequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV maar van het overgrote deel van de selectie ben ik inderdaad geen fan.
Flikker Engelaar trouwens ook maar uit de basis, ik herinner me net weer hoe ONGELOOFLIJK slecht hij speelde in de slotfase, bal zomaar over de lijn spelen. Door Honda (HONDA!! Dat ventje van 1 meter 10) met een schouderduw van de bal gezet worden.![]()
![]()
Wat voor faalhaas ben je dan?
![]()
Het zou fijn zijn als we weer eens een leidersfiguur zouden hebben in de selectie, op Ooijer en Engelaar hoeven iig niet te rekenen is wel gebleken deze week.
Vond VVV goed voetballen vandaag. Schaken bijvoorbeeld is ook een goede spelerquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:53 schreef Suijk het volgende:
Die zijn misschien afgehaakt na vandaag.
Maar hoe was VVV? Gaan meer ploegen daar nog last van krijgen? Of als Honda straks toch nog verkocht wordt, is het brandhout?
Over het algemeen is het slecht bij VVV, maar die Schaken en Honda vond ik erg leuke spelers.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:53 schreef Suijk het volgende:
Die zijn misschien afgehaakt na vandaag.
Maar hoe was VVV? Gaan meer ploegen daar nog last van krijgen? Of als Honda straks toch nog verkocht wordt, is het brandhout?
Dat kan natuurlijk altijd een keer gebeuren maar NIET als je in een hectische slotfase zit. Dan moet je er gewoon staan. Het lijkt mij een typische mooi weer voetballer....quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:54 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Je moet wel nog altijd elf man opstellen he? Ik vond Engelaar niet zo heel slecht, maar hij liet zich inderdaad een keer op fysiek kloppen door Honda
...
De vraag is niet lastig hoor....quote:
Idd bah, 2 - 0 zo weg geven... de gelijkmaker 3 -3 ... jemig wat was dat slecht zegquote:
Ik sluit me hier wel bij aan ja..quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:24 schreef ganzenherder het volgende:
Ik zie het allemaal heel somber in eigenlijk. Op korte en op lange termijn![]()
We zitten in een negatieve spiraal, PSV wordt eigenlijk gewoon met het jaar steeds weer ietsje slechter.
Dat is niet gebaseerd op slechts 1 wedstrijd natuurlijk. Vorig seizoen waren ze ook niet goed genoeg en de afgelopen week heeft bewezen dat ze dat nog steeds niet zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:20 schreef GustavFTW het volgende:
Wel een beetje triest dat mensen nu al roepen dat het seizoen is verloren en dat we een kutteam hebben.
Oke, het was een slechte wedstrijd en slecht resultaat, maar om nu al dit soort dingen te gaan roepen..
Dat dacht ik vorig jaar ook na elke zeperdquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:21 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed misschien zijn ze nu 'wakker' geschud.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat jij nog steeds voor PSV bent, dat vind ik echt een wonder
quote:Kromkamp durft kunstgras in Bulgarije wel aan
Mogelijk is Jan Kromkamp donderdag gewoon van de partij als PSV in de voorronde van de Europa League op bezoek gaat bij Cherno More. De verdediger speelt liever niet op kunstgras.
'Ik ga er over praten met de trainer', zei de rechtsback na afloop van het thuisduel met VVV-Venlo (3-3). 'Even kijken wat de risico's zijn. Als hij me nodig heeft denk ik echter wel dat ik het aandurf.'
In het seizoen 2006/07 raakte Kromkamp geblesseerd op het kunstgrasveld van Heracles Almelo. Sindsdien sloeg de elfvoudig international uit voorzorg de wedstrijden op die ondergrond over.
Hopen dat die daar een keer goed zijn knie verdraaid.quote:
quote:
Wiequote:Op maandag 3 augustus 2009 00:09 schreef Ytereo het volgende:
Hoe vinden jullie Balast op de zijkant.
Goed afgemaakt? Hij loopt alleen maar tegen de bal aan hoor, zit een grote portie geluk bij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:23 schreef denthemen het volgende:
Wat was er lucky aan zijn goals? Gewoon goed afgemaakt..
Ik word een beetje strontziek van jou gezeik steeds op Toivonen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Goed afgemaakt? Hij loopt alleen maar tegen de bal aan hoor, zit een grote portie geluk bij.
Zie zijn PI bij het eerste bericht. Komop zeg, hap eens niet zo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 05:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik word een beetje strontziek van jou gezeik steeds op Toivonen.
What the deal? Wilde hij niet jou bf zijn?
quote:Honda overtuigt PSV
Van onze Telesportredactie
Eindhoven - De technische leiding van PSV is er inmiddels van overtuigd dat Keisuke Honda een versterking voor de Eindhovense ploeg is. „Honda is een zeer interessante speler voor ons”, gaf coach Fred Rutten na de 3-3 tegen VVV toe. De Japanner kwam tot afgelopen week niet voor in het schaduwelftal met potentiële versterkingen, maar daar is verandering in gekomen.
Al in de aanloop naar het duel met de promovendus kreeg managementkantoor SEG, dat Honda van zakelijk advies voorziet, signalen dat PSV aan het rijtje geïnteresseerde clubs toegevoegd kan worden. In het Philips Stadion liet de middenvelder gistermiddag zien dat de belangstelling inspirerend werkt. Na een vlakke eerste helft nam hij zijn elftal na rust bij de hand en had hij met een assist en een doelpunt een hoofdrol in de wederopstanding van VVV.
Het was gewoon een schandalige vertoning, moeten we daar vrolijk over gaan doen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:33 schreef Toivonen het volgende:
Het is pas de 1e wedstrijd in de compet. ; genoeg tijd om kampion te worden.
We spelen gelijk ; boeiend? als we volgende week winnen van twente staan jullie op de banken Toivonen beste man bij psv, afellay had zijn dag niet.
en wees es niet zo negatief, het komt goed.
Mwa, gaat niet meer gebeuren denk ik. Jullie hadden sowieso Ooijer niet moeten halen, maargoed.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:37 schreef Joenes het volgende:
[..]
Dat ze eerst een verdediger halen...
Hehe hoop doet leven tochquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook na elke zeperd
Amen Rubberquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:43 schreef rubbereend het volgende:
Niet zo negatief, je komt 2-0 en 3-2 voor tegen een ploeg die vorige jaar eerste divisie speelde...... En dat in eigen huis. Dan dien je het gewoon uit te voetballen!
Isaksson deed het niet slecht gisteren. En noem eens een betere haalbare keeper. We hebben er al 4 ook, laat Cassio en Isaksson het maar uitvechten...quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mwa, gaat niet meer gebeuren denk ik. Jullie hadden sowieso Ooijer niet moeten halen, maargoed.
Honda zou zeker een versterking zijn, voor elke nederlandse topper, maar ben benieuwd hoe ver ze onder de vraagprijs duiken. En als je toch bezig bent in de verdediging, haal dan eerst een normale keeper, verdediging staat opzich redelijk toch?
Dat dusquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:43 schreef rubbereend het volgende:
Niet zo negatief, je komt 2-0 en 3-2 voor tegen een ploeg die vorige jaar eerste divisie speelde...... En dat in eigen huis. Dan dien je het gewoon uit te voetballen!
Ik denk dat het verdedigend op zich best op orde kan zijn. Ik vind de grootste makke toch het gebrek aan scorend vermogen. Ik hoop dan ook dat Ola nu op dreef is, want hij speelde gisteren én een zeer goede wedstrijd én hij scoorde twee erg mooie goals.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:37 schreef Joenes het volgende:
[..]
Dat ze eerst een verdediger halen...
Waarom zou Ajax Silva laten gaan? Met het oog op de Europa League en het zware programma van de eredivisie zal Ajax hem niet voor een appel en een ei verkopen. In november moet Ajax tegen de gehele subtop: Feyenoord, Twente, Heerenveen en AZ. Als Gregblack dan geblesseerd raakt, zitten we zonder.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:43 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verdedigend op zich best op orde kan zijn. Ik vind de grootste makke toch het gebrek aan scorend vermogen. Ik hoop dan ook dat Ola nu op dreef is, want hij speelde gisteren én een zeer goede wedstrijd én hij scoorde twee erg mooie goals.
Wat verdediging betreft mogen er wat mij betreft desalniettemin best wijziging in worden aangebracht. Zo'n Silva bij Ajax halen bv: die kerel zit zwaar ongelukkig te zijn op de bank en volgens mij is dat een meer solide verdediger dan de Salcido en Kromkamp (die overigens toch ook nog eens een van de best betaalde PSV'ers is? Laat gaan, laat gaan).
We hebben alleen Aissati als aanvallende middenvelder. De rest is verdedigend ingesteld.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Honda gaat niet naar Ajax. Die heeft echt geen plaats voor hem.
Als dat zo is moeten we wel Honda halen, wie anders zou er op die plek moeten komen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:03 schreef Sj0rSz het volgende:
\'Arsenal nadert akkoord met PSV inzake Afellay\'
Ach ja. Vorig jaar stonden we na 1 speelronde bovenaan met 3 punten voor op Ajax, AZ en 2 punten voor op FC Twente en we weten allemaal waar we geëindigd zijn afgelopen seizoen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:16 schreef Leso_Varen het volgende:
Positief puntje: We staan boven de regerend landskampioen!
8,2 miljoen, grapjassenquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:03 schreef Sj0rSz het volgende:
\'Arsenal nadert akkoord met PSV inzake Afellay\'
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:24 schreef Dvm86 het volgende:
Zou PSV Afellay voor 9 miljoen EUR verkopen?
PSV staat ook niet echt bekend om de hoge transfersommen die ze ontvangen....quote:Wenger staat er om bekend geen cent meer te bieden dan dat hij er voor over heeft.
Nog 2 jaar, dus tot 2011.quote:Hoe lang heeft hij eigenlijk nog een contract?
Hij werd inderdaad compleet uitgekleed.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:35 schreef dndiek het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom dat moment waarbij duidelijk aan het shirt van Lazovic werd getrokken in de 16 niet in de samenvatting zat en iedereen alleen maar over dat geval bij Heracles - AZ bleef zeiken. Volgens mij werd ook PSV daar gewoon een penalty onthouden.
Omdat Lazovic, net als Suarez, de schijn tegen zich heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:35 schreef dndiek het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom dat moment waarbij duidelijk aan het shirt van Lazovic werd getrokken in de 16 niet in de samenvatting zat en iedereen alleen maar over dat geval bij Heracles - AZ bleef zeiken. Volgens mij werd ook PSV daar gewoon een penalty onthouden.
Ik heb het meer over de vraag waarom het niet in de samenvatting van de NOS zat....quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat Lazovic, net als Suarez, de schijn tegen zich heeft.
Lazovic is geen suarez.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de vraag waarom het niet in de samenvatting van de NOS zat....
Viel mij ook op. Je blijft afhankelijk van willekeur. Over sommige dingen wordt urenlang gezeurd, terwijl vergelijkbare gevallen totaal niet aan bod komen. Gelukkig hebben we hier een forum waaruit wel vanuit elke hoek het voetbal bekeken wordtquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:35 schreef dndiek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |