Inderdaad, Amrabat lijkt er ook last van te hebben. Techniek hebben ze wel maar het rendement van hun talent is véél te laag. De meest intelligente voetballer bij ons zit overigens altijd op de bank: Bakkal.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:25 schreef navigator het volgende:
[..]
Hij blijft maar lopen met de bal, net zolang tot hij geen kant meer op kan. Ik denk dat hij de intelligentie mist om echt een grote speler te worden. Beetje zelfde verhaal asl Urby bij ons. Het is denk ik ook geen toeval dat beiden nog steeds in Nederland spelen.
Kromkamp ook, Toivonen ook, Amrabat ook, Ooijer ook, Salcido ook, Ibi ook... Engelaar krijgt nog even krediet maar dat is ook al bijna op bij mij.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:27 schreef dndiek het volgende:
Simons mag van mij de komende wedstrijden wel ff wissel staan trouwens......
Dat jij nog steeds voor PSV bent, dat vind ik echt een wonderquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kromkamp ook, Toivonen ook, Amrabat ook, Ooijer ook, Salcido ook, Ibi ook... Engelaar krijgt nog even krediet maar dat is ook al bijna op bij mij.
Ik had ook geen hoge pet op van Ooijer en Engelaar, ben er als ''concurrent'' echt niet bang voor. Hoe was Ooijer verder vandaag?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kromkamp ook, Toivonen ook, Amrabat ook, Ooijer ook, Salcido ook, Ibi ook... Engelaar krijgt nog even krediet maar dat is ook al bijna op bij mij.
De conclusie na 2 wedstrijden kan niet anders zijn dan dat PSV gewoon nog steeds kut met peren is en kwaliteit mist. Waar we allemaal al bang voor waren natuurlijk, aangezien het gewoon hetzelfde duffe zootje is als vorig jaar. Met 2 aankopen die tot nu toe zeer matig presteren...
Wat had Toivonen nog meer kunnen doen dan 2 goals maken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De conclusie na 2 wedstrijden kan niet anders zijn dan dat PSV gewoon nog steeds kut met peren is en kwaliteit mist. Waar we allemaal al bang voor waren natuurlijk, aangezien het gewoon hetzelfde duffe zootje is als vorig jaar. Met 2 aankopen die tot nu toe zeer matig presteren...
Eens, de kwaliteit van de selectie wordt gewoon met het jaar minder.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kromkamp is nog wel het slechtste, dramatisch die man. Salcido mogen ze indien mogelijk ook verkopen, presteert ook niets. De bestbetaalde speler volgens mij, ongelofelijk...quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:40 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Eens, de kwaliteit van de selectie wordt gewoon met het jaar minder.
En het ergste is gewoon nog dat het er niet naar uit ziet dat er veel gaat veranderen, aangezien er geen geld uitgeven durft te worden als dat er al is...
Bron AD/Sportwereldquote:Rutten: Afellay niet naar Arsenal
EINDHOVEN - De Engelse media meldden zondag dat Arsenal op korte termijn Ibrahim Afellay van PSV wil overnemen. Volgens trainer Fred Rutten is daarvan echter geen sprake. ,,Ik weet echt van niets. Bij mijn weten is dit niet het geval.’’
Afellay geldt als een van de belangrijkste spelers van PSV. Tot nu toe was het opvallend stil rond de international, althans wat betreft de transferperikelen.
Afellay heeft inmiddels ook al een Europese wedstrijd voor de Brabanders gespeeld, waardoor hij tot de winterstop internationaal niet meer voor een nieuwe club mag uitkomen.
Ik ben voor PSV maar van het overgrote deel van de selectie ben ik inderdaad geen fan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat jij nog steeds voor PSV bent, dat vind ik echt een wonder
Hij kan wel lullen maar ik kan je vertellen dat Arsenal en Affelay zo goed als rond waren een maand of 2-3 terug. PSV wil alleen niet meewerken en vraagt erg veel.quote:
Voetballen, dat liet ie namelijk na... Maar zijn eerste goal was wel een knappe, dat moet ik toegeven.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:36 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Wat had Toivonen nog meer kunnen doen dan 2 goals maken?
Ik vond hem vrij dodelijk, op die paar schijntrappen (maaiers over de bal) na.
Bronquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij kan wel lullen maar ik kan je vertellen dat Arsenal en Affelay zo goed als rond waren een maand of 2-3 terug. PSV wil alleen niet meewerken en vraagt erg veel.
Je moet wel nog altijd elf man opstellen hequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV maar van het overgrote deel van de selectie ben ik inderdaad geen fan.
Flikker Engelaar trouwens ook maar uit de basis, ik herinner me net weer hoe ONGELOOFLIJK slecht hij speelde in de slotfase, bal zomaar over de lijn spelen. Door Honda (HONDA!! Dat ventje van 1 meter 10) met een schouderduw van de bal gezet worden.![]()
![]()
Wat voor faalhaas ben je dan?
![]()
Het zou fijn zijn als we weer eens een leidersfiguur zouden hebben in de selectie, op Ooijer en Engelaar hoeven iig niet te rekenen is wel gebleken deze week.
Vond VVV goed voetballen vandaag. Schaken bijvoorbeeld is ook een goede spelerquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:53 schreef Suijk het volgende:
Die zijn misschien afgehaakt na vandaag.
Maar hoe was VVV? Gaan meer ploegen daar nog last van krijgen? Of als Honda straks toch nog verkocht wordt, is het brandhout?
Over het algemeen is het slecht bij VVV, maar die Schaken en Honda vond ik erg leuke spelers.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:53 schreef Suijk het volgende:
Die zijn misschien afgehaakt na vandaag.
Maar hoe was VVV? Gaan meer ploegen daar nog last van krijgen? Of als Honda straks toch nog verkocht wordt, is het brandhout?
Dat kan natuurlijk altijd een keer gebeuren maar NIET als je in een hectische slotfase zit. Dan moet je er gewoon staan. Het lijkt mij een typische mooi weer voetballer....quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:54 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Je moet wel nog altijd elf man opstellen he? Ik vond Engelaar niet zo heel slecht, maar hij liet zich inderdaad een keer op fysiek kloppen door Honda
...
De vraag is niet lastig hoor....quote:
Idd bah, 2 - 0 zo weg geven... de gelijkmaker 3 -3 ... jemig wat was dat slecht zegquote:
Ik sluit me hier wel bij aan ja..quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:24 schreef ganzenherder het volgende:
Ik zie het allemaal heel somber in eigenlijk. Op korte en op lange termijn![]()
We zitten in een negatieve spiraal, PSV wordt eigenlijk gewoon met het jaar steeds weer ietsje slechter.
Dat is niet gebaseerd op slechts 1 wedstrijd natuurlijk. Vorig seizoen waren ze ook niet goed genoeg en de afgelopen week heeft bewezen dat ze dat nog steeds niet zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:20 schreef GustavFTW het volgende:
Wel een beetje triest dat mensen nu al roepen dat het seizoen is verloren en dat we een kutteam hebben.
Oke, het was een slechte wedstrijd en slecht resultaat, maar om nu al dit soort dingen te gaan roepen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |