Woeiiiquote:
Het is toch nog niet duidelijk wie er vanavond in de goal staat?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:12 schreef Dylan Dog het volgende:
De 11 tegen Cherno More:
Cassio Ramos
Marcellis - Ooijer - Pieters - Salcido
Simons - Engelaar
Amrabat - Afellay - Dszudszak
Toivonen
Pieters op rechts zou pas een fout zijnquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:15 schreef ErikT het volgende:
Opvallend dat Ramos keept.
En dat Marcellis niet in het centrum staat, of is dat een foutje? Pieters zal toch wel rechts spelen?
Verder ziet het er wel aardig uit, hoewel ik Bakkal altijd graag zie spelen.
En toch zou ik ook nog wel eens willen zien wat Ramos kanquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:55 schreef neilpad het volgende:
Isaksson zal wel gewoon op doel staan, Rutten zal de keepers gewoon willen prikkelen.
Piet de Visser is een clown.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:47 schreef DeVinger het volgende:
Volgens Piet de Visser is Ramos toch getalenteerder dan Gomes, zei die toentertijd iig.
Wacht, begrijp me goed, hij heeft zeker verstand van voetbal. Maar inmiddels ken ik zijn loftropetverhalen over alles wat uit Brazilië komt wel een beetje.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:51 schreef DeVinger het volgende:
Voor een circusartiest heeft hij wel verstand van voetbal.
quote:Engelaar: 'PSV is zeker een voorname kampioenskandidaat'
Orlando Engelaar wil bij PSV de smaak van een verloren seizoen in Duitsland wegspoelen. In de eredivisie special van Sportweek een interview met de van Schalke 04 overgekomen middenvelder.
“Ik zie PSV niet als een tussenstation, ik word dertig jaar, dus als ik nog drie, vier jaar bij PSV speel, dan ben ik een tevreden man. Maar mocht het gaan lopen en er komt weer buitenlandse interesse, dan sta ik daar best voor open,” aldus Engelaar. “Mijn belevenissen bij Schalke 04 maken me daar niet afkerig van. Ik vind de Bundesliga nog steeds een geweldige competitie. Ik ben alleen op het verkeerde moment, bij de verkeerde club in Duitsland terecht gekomen. Een echt voetballende ploeg had beter bij me gepast dan Schalke 04.”
Engelaar hoopt komend seizoen een van zijn grootste dromen te verwezenlijken: kampioen worden. “Dat is toch iets waar je je hele carrière naartoe werkt. En die kans is bij PSV een stuk groter dan bij NAC Breda, FC Twente of Schalke 04. We hebben een stevig geraamte en veel voetbal en creativiteit in de ploeg. We zijn zeker een voorname kampioenskandidaat. Ajax en AZ gaan ook meedoen. En ik vlak Feyenoord niet uit, verwacht dat ze zeker bij de top vijf gaan spelen. Met de komst van Mario Been en Leo Beenhakker is er weer vertrouwen in Feyenoord.”
Die verdediging verbaast me nogal als dat hem zo gaat worden. Marcellis zou ik sowieso centraal zetten omdat hij als back niet voldoet. Ooijer of onze nieuwe aankoop rechtsback. Indien Ooijer rechtsback dan met Salcido in het centrum en Pieters op links, al gaat mijn voorkeur in principe uit van een opstelling zonder Pietersquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:12 schreef Dylan Dog het volgende:
De 11 tegen Cherno More:
Cassio Ramos
Marcellis - Ooijer - Pieters - Salcido
Simons - Engelaar
Amrabat - Afellay - Dszudszak
Toivonen
Hij beoordeelt spelers op hun voetbaltechnische kwaliteiten, maar om echt te slagen en door te breken heb je ook andere eigenschappen nodig, en dat is soms lastig in te schatten, plus dan nog het feit dat je regelmatig ziet dat prima spelers 'gesloopt' worden door de verkeerde coach of het verkeerde systeem...quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wacht, begrijp me goed, hij heeft zeker verstand van voetbal. Maar inmiddels ken ik zijn loftropetverhalen over alles wat uit Brazilië komt wel een beetje.
Piet is een liefhebber en heeft er vast wel wat kijk op, maar m.i. momenteel meer liefhebber dan objectief scout. Just my 2 cents overigens.
Verkeerde zaakwaarnemers mag je daar zeker bij brazilianen ook wel bij zettenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij beoordeelt spelers op hun voetbaltechnische kwaliteiten, maar om echt te slagen en door te breken heb je ook andere eigenschappen nodig, en dat is soms lastig in te schatten, plus dan nog het feit dat je regelmatig ziet dat prima spelers 'gesloopt' worden door de verkeerde coach of het verkeerde systeem...
Weinig interesse dus. Ik pik zelf ook liever een extra uitwedstrijd in de Eredivisie mee in plaats van deze wedstrijd, alhoewel de toegangsprijzen wel oke zijn...quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:02 schreef dndiek het volgende:
Is er hier iemand die van de tweede ring naar de eerste ring moet verhuizen vanavond?
Je hebt gelijk. Was ik zo snel even vergeten om specifiek te noemen, alhoewel dat natuurlijk ook gedeeltelijk hoort bij die 'andere eigenschappen' waar ik het over had (professionaliteit, rust, aanpassingsvermogen, de juiste mensen om je heen kiezen, inzet, etc etc etc )quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verkeerde zaakwaarnemers mag je daar zeker bij brazilianen ook wel bij zetten
zo stonden ze zaterdag ook achterinquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:15 schreef ErikT het volgende:
Opvallend dat Ramos keept.
En dat Marcellis niet in het centrum staat, of is dat een foutje? Pieters zal toch wel rechts spelen?
Verder ziet het er wel aardig uit, hoewel ik Bakkal altijd graag zie spelen.
Geen Marcellis inderdaad, die voldoet absoluut niet als rechtsback en daarmee verkloot je een talentvolle centrale verdediger waar hij 3 klasses beter is. Doe maar Manolev rechtsback, die kent zijn tegenstander beter dan de scouts van PSV die ze 1x aan het werk hebben gezien. Daarnaast heeft hij de volledige voorbereiding met Litex meegedaan, dus heeft net zo veel ritme als de rest van het team. Dus gooi hem erin en laat het maar zien dat hij zo goed is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dan hoop ik op een paar wijzigen die al eerder genoemd waren.
Bvb marcellis centraal en pieters op de bank.
Rechtsback word..... hmmm geen idee.
Maar aub GEEN marcellis.
kutprijzen ook voor zon bout tegenstanderquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:05 schreef Lemming22 het volgende:
75000 kaarten verkocht volgens het stukje op het PN, ik wist niet dat we zo'n groot stadion hadden![]()
Maargoed, 7500 kaarten verkocht, dat gaat er troosteloos uitzien vanavond..
Welkom in de Uefa-cup.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:05 schreef Lemming22 het volgende:
75000 kaarten verkocht volgens het stukje op het PN, ik wist niet dat we zo'n groot stadion hadden![]()
Maargoed, 7500 kaarten verkocht, dat gaat er troosteloos uitzien vanavond..
In die uurtjes hebben ze ff een paar tribunes op het dak gezet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:05 schreef Lemming22 het volgende:
ja ik hou mijn hart nu al vast voor de poule wedstrijden straks. Het is verdomme geen CLquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:10 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
kutprijzen ook voor zon bout tegenstander
Vind er idd ook weinig gevaar van uitgaan. Hopen dat ze snel op elkaar ingespeeld raken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:39 schreef Yi-Long het volgende:
Wedstrijd valt me tegen tot dusver.
PSV is natuurlijk wel beter, maar voorin staat het gewoon niet lekker.
Klopt meer creativiteit en minder rondgetik maar tis nog erg pover allemaal maar je ziet dat er potentie in zit, vorig jaar had je soms het idee dat ze puur op een actie van Afellay zaten te wachten. Bij afwezigheid van hem gebeurde er helemaal niks....quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:45 schreef endr0me het volgende:
Ondanks dat jullie nog niet geweldig spelen zie ik er wel potentie inzitten.. speelt al heel anders als vorig seizoen.
zonder rechtsback spelen?quote:
Kunstgras, daar speelt Jantje niet op.quote:
Al iemand op het oog?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koef, Lazovic, Toivonen, Amrabat. Mijn gelijk is maar weer eens bevestigd, we hebben gewoon een klasbak in de aanval nodig
.
Toch vreemd. Het afgelopen EK deed hij het fantastisch in mijn ogen. Bij PSV is ie net zo lamlendig als bij Schalkequote:Op donderdag 30 juli 2009 22:59 schreef Zapper het volgende:
Wat een verschrikking is Engelaar zeg
Toiboy ook weer een klasse wedstrijd
Hopelijk zet Rutten Reis in de spits tegen VVV, maar het zal wel niet. Niet dat hij meteen die klasbak is, maar er zit in ieder geval nog potentie in...quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koef, Lazovic, Toivonen, Amrabat. Mijn gelijk is maar weer eens bevestigd, we hebben gewoon een klasbak in de aanval nodig
.
Als de wedstrijd niet leuk is moet je je maar aan andere leuke dingen vast houden he.. "Suarez oho, Suarez oho"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Toch best een fijne plek op G. Mooiste moment van de avond was de man met zijn brancard.
Inderdaad, wat een kutwedstrijd zegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:27 schreef ganzenherder het volgende:
Reacties hier vallen me nog mee, wat een dramatische pot zeg. Heb me echt kapot zitten ergeren, en dat terwijl het seizoen nog moet beginnen. Dat belooft wat
Dzudszak?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:25 schreef RijstNatie het volgende:
Probleem bij amrabat is dat hij geen goede voorzet heeft.
Vond dudzak de beste speler vanavond.
Gezien de kansen die PSV kreeg ben ik toch wel tevreden![]()
Die keeper pakte een paar miraculeuze ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |