zonder rechtsback spelen?quote:
Kunstgras, daar speelt Jantje niet op.quote:
Al iemand op het oog?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koef, Lazovic, Toivonen, Amrabat. Mijn gelijk is maar weer eens bevestigd, we hebben gewoon een klasbak in de aanval nodig
.
Toch vreemd. Het afgelopen EK deed hij het fantastisch in mijn ogen. Bij PSV is ie net zo lamlendig als bij Schalkequote:Op donderdag 30 juli 2009 22:59 schreef Zapper het volgende:
Wat een verschrikking is Engelaar zeg
Toiboy ook weer een klasse wedstrijd
Hopelijk zet Rutten Reis in de spits tegen VVV, maar het zal wel niet. Niet dat hij meteen die klasbak is, maar er zit in ieder geval nog potentie in...quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koef, Lazovic, Toivonen, Amrabat. Mijn gelijk is maar weer eens bevestigd, we hebben gewoon een klasbak in de aanval nodig
.
Als de wedstrijd niet leuk is moet je je maar aan andere leuke dingen vast houden he.. "Suarez oho, Suarez oho"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Toch best een fijne plek op G. Mooiste moment van de avond was de man met zijn brancard.
Inderdaad, wat een kutwedstrijd zegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:27 schreef ganzenherder het volgende:
Reacties hier vallen me nog mee, wat een dramatische pot zeg. Heb me echt kapot zitten ergeren, en dat terwijl het seizoen nog moet beginnen. Dat belooft wat
Dzudszak?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:25 schreef RijstNatie het volgende:
Probleem bij amrabat is dat hij geen goede voorzet heeft.
Vond dudzak de beste speler vanavond.
Gezien de kansen die PSV kreeg ben ik toch wel tevreden![]()
Die keeper pakte een paar miraculeuze ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |