Damm lees het net ook... de strijd tegen kanker verloren.. Dit was een wedstrijd die hij niet kon winnenquote:
vn kanker wint bijna niemand....helaas. een grootvoetbalicoon gaat verloren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm lees het net ook... de strijd tegen kanker verloren.. Dit was een wedstrijd die hij niet kon winnen
Als je dit zegt, dan verdien je de titel Sir ook gewoon.quote:"... Geen van mijn vier broers heeft te maken gehad met deze vreselijke ziekte. Ik hoop dan ook dat ik hun portie hiermee ook maar meteen gehad heb, dan ben ik een tevreden mens."
Eens, voorzetten en passing waren b-a-g-g-e-rquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:54 schreef neilpad het volgende:
De spitsen hebben ook gewoon weinig bruikbare ballen gehad. Toivonen één steekpass van Ibi ontvangen die hij best goed in schoot, had mss hoog gemoeten maar goed. Koef één halve kopkans gehad, verder wel goed gespeeld vond ik. Lazovic één goede kopbal, keeper maakt een zieke redding.
Als het hele team niet scherp is dan komt de rekening bij de spitsen terecht. Tempo lag te laag, passes waren te onnauwkeurig, te zacht en achter de man. Voorzetten waren slecht. Bij vlagen waren er wel goede dingen te zien maar ze zijn er helaas nog lang niet.
Amenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Trieste dag.
Een PSV'er is gestorven. Zondag betuigen we eer met de meest indrukwekkende minuut stilte in tijden.
Bobby, rust zacht.
Zolang er niemand uit het uitvak door heen gaat roepen en fluiten......quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Trieste dag.
Een PSV'er is gestorven. Zondag betuigen we eer met de meest indrukwekkende minuut stilte in tijden.
Bobby, rust zacht.
we moeten niet heiliger zijn dan de paus....uit ONS uitvak is ook wel eens wat gekomen tijdens een minuut stilte in de Arena en in de Kuip. Zwaar respectloos is dat....wie het ook zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zolang er niemand uit het uitvak door heen gaat roepen en fluiten......
VVV Venlo. Plus, had er iemand een hekel aan Bobby?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zolang er niemand uit het uitvak door heen gaat roepen en fluiten......
Nee, lijkt me nou zo iemand waar je geen hekel aan kon hebben inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
VVV Venlo. Plus, had er iemand een hekel aan Bobby?
Simons was ook matig....as usualquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:22 schreef Keano het volgende:
Toch mooi dat de enige speler die gisteren geen fout maakte de 1-0 scoorde
Voor de rest was het echt extreem matig, met als dieptepunt Kromkamp en Salcido.
2 echt moeilijke ballen misschien? De rest was voor elke half fatsoenlijke keeper gewoon geen probleem.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:25 schreef RijstNatie het volgende:
Probleem bij amrabat is dat hij geen goede voorzet heeft.
Vond dudzak de beste speler vanavond.
Gezien de kansen die PSV kreeg ben ik toch wel tevreden![]()
Die keeper pakte een paar miraculeuze ballen
En zelfs hij produceerde de meest matige voorzettenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 echt moeilijke ballen misschien? De rest was voor elke half fatsoenlijke keeper gewoon geen probleem.
Doedelzak vond ik persoonlijk ook de beste speler maar dat zegt meer over de rest het team....
zag ik ook jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:38 schreef LudoSanders het volgende:
Filmpje over de Sir Bobby over zijn PSV jaren op PSV.tv.
Die kopbal was zowat een 1 op 1 kopie van één van zijn goals tegen Team Cocu.. met dat verschil dat Zoet er niet bij kon en die Bulgaar welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:11 schreef jpg97 het volgende:
Ik vond Lazovic gisteren niet eens slecht invallen.
Een goeie voorzet, een gevaarlijke kopbal ( had een goal moeten zijn, maar zijn pech was het geluk van die keeper ) en hij hield het veld meer breed dan Amrabat, zodat er in het centrum meer ruimte vrij kwam ( daardoor zag je ook die aktie waaruit Afellay bijna scoorde ).
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:21 schreef noxious het volgende:
Ik vond Dszudzsak verschrikkelijk.
Elke keer hetzelfde ritueel; al dan niet half aannemen, bal stilleggen, bal voor zich uitspelen langs de flank, voorbij de rechtsback rennen en een kutvoorzet geven.
Volgens mij zijn er 2 voorzetten enigszins daar beland waar iemand er iets mee kon.
Engelaar vond ik met name in de eerste helft echt wel een aanwinst. Hij leest het spel veel beter dan Mendez, en lijkt van te voren te weten waar hij naartoe wil. Plus is hij altijd aanspeelbaar.
Alleen kwamen sommige voorzetten niet aan die normaliter wel aan horen te komen, maar dat zijn ook looppatronen waar het team nog aan moet wennen. Afellay weet hij overigens goed te vinden, mooie tandem kan dat worden straks.
Amrabat is erg sterk aan de bal, alleen lijkt hij zelf niet te weten wat ie er precies mee wil en doet daarom maar wat. Dat deed Lazo inderdaad wel goed, veld breder houden, en hij wist wat hij wilde.
Dat 90% van zijn keuzes compleet verkeerd waren en nergens toe leidden is een ander verhaal.
Koef en Barbie waren onzichtbaar, maar kregen ook weinig bruikbare ballen. Het meete gevaar kwam veruit door het centrum en via Afellay.... mischien toch eens aan 4-4-2 denken Fred?
Oh, en Robson, R.I.P.
In Eindhoven??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:28 schreef dndiek het volgende:
Manolev vanavond met Jong PSV tegen Go Ahead Eagles....
Nee, in Heeten.quote:
Geruchten zeggen me niet veel....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:34 schreef dndiek het volgende:
Zonneveld naar FC Groningen zo gaan de geruchten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je dit zegt, dan verdien je de titel Sir ook gewoon.
Sir Bobby
dat doet niets af aan de intentie ervanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:36 schreef Kopbal het volgende:
Mooie beelden nu op PSVTV van Sir Bobby.Snel in elkaar gezet.
Ik bedoel er juist mee dat ik het wel netjes vind dat ze dat zo snel voor elkaar hebben gekregen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:46 schreef joers1 het volgende:
[..]
dat doet niets af aan de intentie ervan
oow ok...ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik bedoel er juist mee dat ik het wel netjes vind dat ze dat zo snel voor elkaar hebben gekregen.
Het klinkt lullig, maar volgens mij hadden ze dit al een tijdje klaar liggen. Kranten hebben vaak ook necrologieën klaar liggen van bepaalde personen die ziek zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik bedoel er juist mee dat ik het wel netjes vind dat ze dat zo snel voor elkaar hebben gekregen.
Klinkt niet lullig....zo is het gewoon...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het klinkt lullig, maar volgens mij hadden ze dit al een tijdje klaar liggen. Kranten hebben vaak ook necrologieën klaar liggen van bepaalde personen die ziek zijn.
als club 4 miljoen voor hem wil betalen dan moet PSV hem meteen wegdoenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:25 schreef blueangel_ het volgende:
Kan die Nijland een beetje voetballen?
Staat op het lijstje van Club
Van mij mag je.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:38 schreef rubbereend het volgende:
Moeten we de TT niet aanpassen nu? Een mooie voor Sir Bobby?
quote:Toivonen: ‘Ik wil kampioen worden met PSV’
Geschreven op vrijdag, 31 juli om 23:41
Ola Toivonen staat aan de vooravond van zijn eerste volledige seizoen in dienst van PSV. De Zweedse spits verliet in januari Malmö FF voor een dienstverband in Eindhoven en wil zich in de nieuwe jaargang ook tegen de topclubs van zijn beste kant laten zien. “Ik wil belangrijk zijn voor PSV, heb voor komend seizoen uiteraard wel verwachtingen”, aldus de Scandinaviër tegen AD/Sportwereld.
Afgelopen zomer boekte Toivonen (23) met Marcus Berg succes op het EK voor spelers tot 21 jaar. In het halfjaar dat daaraan vooraf ging maakte hij bij PSV een goede indruk met zes doelpunten en vier assists in veertien optredens. Nu hij de volledige voorbereiding van de Eindhovenaren heeft meegemaakt, heeft hij zich nieuwe ambities ten doel gesteld. De taal leren, maar vooral scoren.
“Ik wil over een halfjaar gesprekken in het Nederlands kunnen voeren. Het is een teken van respect dat je de taal spreekt van het land waar je woont”, zegt de Zweed. “Ik kwam zonder verwachtingen naar Eindhoven, want zonder pauze maakte ik de overstap van Malmö naar PSV. Maar het ging meteen goed. Al scoorde ik nog niet tegen grote clubs. Ik wil belangrijk zijn voor PSV, heb voor komend seizoen uiteraard wel verwachtingen.”
“Dan moet ik me ook tegen de topclubs onderscheiden. En veel scoren natuurlijk. Ik wil met deze club kampioen worden, misschien zelfs wel vaker dan één keer. We moeten een rol van betekenis spelen in de Champions League, zoals het team van Guus Hiddink. Daarna kijk ik verder.” Uiteindelijk hoopt Toivonen, die in eigen land speelde voor Degerfors, Örgryte en Malmö FF, ooit de stap naar een Europese topclub te zetten.
Zijn landgenoten Marcus Berg, Zlatan Ibrahimovic en Henrik Larsson maakten na een tussenperiode in de Eredivisie allen een transfer naar een club uit de Europese top of subtop. “Natuurlijk droom ik ook van zo’n volgende stap”, verklapt de Zweed zijn ambities voor de lange termijn. Maar nu denk ik aan PSV.” PSV start zondag het nieuwe seizoen in de Eredivisie met een thuiswedstrijd tegen promovendus VVV-Venlo.
quote:Europa League-duel met één uur vervroegd
De aftrap van de returnwedstrijd in de derde kwalificatieronde van de UEFA Europa League tegen PFC Cherno More Varna is met één uur vervroegd. Oorspronkelijk zou deze wedstrijd om 19.00 uur Nederlands tijd beginnen, de nieuwe aanvangstijd is 18.00 uur. Het is in Bulgarije één uur later dan in Nederland.
Aan Sjakie had toch ook niemand een hekel... Maar evengoed, hoop dat het een mooi eerbetoon wordt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
VVV Venlo. Plus, had er iemand een hekel aan Bobby?
Rutte zal hem hier wel voor bedankenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een echt voetballende ploeg had beter bij me gepast dan Schalke 04.”
iemand een goed mooi idee?quote:
"and I have enjoyed every minute"quote:
nee, de zaterdag kon niet omdat we donderdag nog gespeeld hebben.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:44 schreef appelsientje het volgende:
Moet PSV trouwens nu voortaan op zondag thuis voetballen, ipv de zaterdagavond?
Oja dat is natuurlijk ook zo.. dus het is eenmaligquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, de zaterdag kon niet omdat we donderdag nog gespeeld hebben.....
nou zal vast vaker voorbij komen ivm risico duels. En we gaan nog veel meer op donderdag europacup spelenquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja dat is natuurlijk ook zo.. dus het is eenmalig
Nee hoor. Inclusief morgen 6 wedstrijden op zondag.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja dat is natuurlijk ook zo.. dus het is eenmalig
Zolang Kromkamp er maar niet instaatquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:09 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb alleen de verwachte opstelling in het Eindhovens Dagblad gelezen, zou Manolev in de basis staan?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zolang Kromkamp er maar niet instaat![]()
Dat die man nog bij PSV mee mag doen is echt ongelooflijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zolang Kromkamp er maar niet instaat![]()
Ik hoop 't.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:39 schreef ganzenherder het volgende:
Hier miezert het gewoon de hele dag. Daarvoor las je een wedstrijd niet af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |