abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:35:40 #276
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71559687
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:43 schreef rubbereend het volgende:
Niet zo negatief, je komt 2-0 en 3-2 voor tegen een ploeg die vorige jaar eerste divisie speelde...... En dat in eigen huis. Dan dien je het gewoon uit te voetballen!
Dat dus
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_71559901
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:37 schreef Joenes het volgende:

[..]

Dat ze eerst een verdediger halen...
Ik denk dat het verdedigend op zich best op orde kan zijn. Ik vind de grootste makke toch het gebrek aan scorend vermogen. Ik hoop dan ook dat Ola nu op dreef is, want hij speelde gisteren én een zeer goede wedstrijd én hij scoorde twee erg mooie goals.

Wat verdediging betreft mogen er wat mij betreft desalniettemin best wijziging in worden aangebracht. Zo'n Silva bij Ajax halen bv: die kerel zit zwaar ongelukkig te zijn op de bank en volgens mij is dat een meer solide verdediger dan de Salcido en Kromkamp (die overigens toch ook nog eens een van de best betaalde PSV'ers is? Laat gaan, laat gaan).
pi_71560084
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:43 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Ik denk dat het verdedigend op zich best op orde kan zijn. Ik vind de grootste makke toch het gebrek aan scorend vermogen. Ik hoop dan ook dat Ola nu op dreef is, want hij speelde gisteren én een zeer goede wedstrijd én hij scoorde twee erg mooie goals.

Wat verdediging betreft mogen er wat mij betreft desalniettemin best wijziging in worden aangebracht. Zo'n Silva bij Ajax halen bv: die kerel zit zwaar ongelukkig te zijn op de bank en volgens mij is dat een meer solide verdediger dan de Salcido en Kromkamp (die overigens toch ook nog eens een van de best betaalde PSV'ers is? Laat gaan, laat gaan).
Waarom zou Ajax Silva laten gaan? Met het oog op de Europa League en het zware programma van de eredivisie zal Ajax hem niet voor een appel en een ei verkopen. In november moet Ajax tegen de gehele subtop: Feyenoord, Twente, Heerenveen en AZ. Als Gregblack dan geblesseerd raakt, zitten we zonder.

Trouwens, waar denken jullie dat Honda naar toe verkast? PSV koopt hem waarschijnlijk alleen als Afellay vertrekt en die kans lijkt me momenteel niet al te groot. Arsenal wilt ervaren leiders, Afellay is dat niet. Ajax heeft diverse spelers die VVV zouden kunnen versterken op huurbasis. De Jong voor Honda + bijbetaling en eventueel Bodul, Sarpong? Het is overigens wel een trieste bedoelingen dat Ajax en PSV beiden zo weinig geld in kas hebben.
pi_71560793
Honda gaat niet naar Ajax. Die heeft echt geen plaats voor hem.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_71560922
Ik vond Kromkamp gisteren wel weer aardig spelen. Iig een stuk beter dan in zijn wedstrijd tegen die Bulgaren. Salcido daarentegen was gewoon abominabel slecht. Wat ik echt jammer vond was het feit dat Marcellis de fout in ging tegen Schaken, terwijl hij gewoon een foutloze wedstrijd speelt en al een jaar lang een van de sterkhouders is in de selectie.

Jammer dat die Bengtsson ws naar Lazio gaat dat was een welkome versterking geweest. Niet dat ik hem heb zien voetballen maar na Pieters en Salcido is alles een verademing.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_71560970
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Honda gaat niet naar Ajax. Die heeft echt geen plaats voor hem.
We hebben alleen Aissati als aanvallende middenvelder. De rest is verdedigend ingesteld.
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:03:51 #282
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71562098
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_71562327
Één tabloid maakt nog geen transfer .
Ik maak er totaal geen zorgen over dat Afellay naar Arsenal vertrekt. Niet voor die prijs iig.
Arsene heeft hele andere type spelers nodig. Een verdediger, verdedigende middenvelder of spits. Een aanvallende middenvelder is wel het laatste waar hij aan denkt. Zou me echt heel erg verbazen mocht Ibi die kant op gaan.
pi_71562411
Positief puntje: We staan boven de regerend landskampioen!

maandag 3 augustus 2009 @ 13:20:25 #285
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_71562518
En als het toch gebeurd..... dan zou ik als ik Reker was, zeer goede beveiliging gaan namen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:21:08 #286
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_71562554
quote:
Als dat zo is moeten we wel Honda halen, wie anders zou er op die plek moeten komen?
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_71562594
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:16 schreef Leso_Varen het volgende:
Positief puntje: We staan boven de regerend landskampioen!

Ach ja. Vorig jaar stonden we na 1 speelronde bovenaan met 3 punten voor op Ajax, AZ en 2 punten voor op FC Twente en we weten allemaal waar we geëindigd zijn afgelopen seizoen.

Hopelijk komen er nog wat versterkingen bij en kunnen we nog wat middelmaat lozen....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:23:51 #288
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_71562610
quote:
8,2 miljoen, grapjassen .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_71562627
Zou PSV Afellay voor 9 miljoen EUR verkopen? Wenger staat er om bekend geen cent meer te bieden dan dat hij er voor over heeft. Hoe lang heeft hij eigenlijk nog een contract?
pi_71562721
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:24 schreef Dvm86 het volgende:
Zou PSV Afellay voor 9 miljoen EUR verkopen?
Ik hoop het niet.
quote:
Wenger staat er om bekend geen cent meer te bieden dan dat hij er voor over heeft.
PSV staat ook niet echt bekend om de hoge transfersommen die ze ontvangen....
quote:
Hoe lang heeft hij eigenlijk nog een contract?
Nog 2 jaar, dus tot 2011.
pi_71562758
Het is een fucking gerucht van een tabloid. Daar worden dagelijks tientallen spelers gelinkt aan de top vier uit England. Zoals ik net al aangaf ligt de prioriteit van Arsenal helemaal niet bij een aanvallende middenvelder. En dan nog kan Arsene geen cent meer bieden dan hij er voor over heeft. Dan kan PSV hem mooi een nee verkopen want ze gaan hem natuurlijk nooit voor zo weinig geld verkopen.

Afellay gaf zelf laatst nog aan dat hij zijn contract tot 2011 wilde uitdienen om daarna ws zelf een club uit te kiezen die hem het meest bevalt. Volgend jaar zomer mogen ze hem ophalen voor 10 mil, maar nu moeten ze toch minimaal met het dubbelen komen.
pi_71562808
Is Honda al PSV'er?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_71562886
Ik vraag me eigenlijk af waarom dat moment waarbij duidelijk aan het shirt van Lazovic werd getrokken in de 16 niet in de samenvatting zat en iedereen alleen maar over dat geval bij Heracles - AZ bleef zeiken. Volgens mij werd ook PSV daar gewoon een penalty onthouden.
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:43:00 #294
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_71563084
Ik vind het trouwens ook super dubieus, die snelle Honda tegen Simons en Engelaar. Het is niet vreemd dat die jongen ze er drie dubbel uitloopt. En hem dan ook nog vrij laten bij de corner, hè.. Ongelofelijk.
Dit, dus.
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:43:33 #295
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_71563106
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:35 schreef dndiek het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom dat moment waarbij duidelijk aan het shirt van Lazovic werd getrokken in de 16 niet in de samenvatting zat en iedereen alleen maar over dat geval bij Heracles - AZ bleef zeiken. Volgens mij werd ook PSV daar gewoon een penalty onthouden.
Hij werd inderdaad compleet uitgekleed.
Dit, dus.
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:59:10 #296
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71563461
quote:
Omdat Lazovic, net als Suarez, de schijn tegen zich heeft.
-
pi_71563620
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:59 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Omdat Lazovic, net als Suarez, de schijn tegen zich heeft.
Ik heb het meer over de vraag waarom het niet in de samenvatting van de NOS zat....
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:07:28 #298
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_71563646
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:06 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ik heb het meer over de vraag waarom het niet in de samenvatting van de NOS zat....
Lazovic is geen suarez.
Daarom.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_71563672
quote:
Viel mij ook op. Je blijft afhankelijk van willekeur. Over sommige dingen wordt urenlang gezeurd, terwijl vergelijkbare gevallen totaal niet aan bod komen. Gelukkig hebben we hier een forum waaruit wel vanuit elke hoek het voetbal bekeken wordt
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71563690
Vol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')