Dat dusquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:43 schreef rubbereend het volgende:
Niet zo negatief, je komt 2-0 en 3-2 voor tegen een ploeg die vorige jaar eerste divisie speelde...... En dat in eigen huis. Dan dien je het gewoon uit te voetballen!
Ik denk dat het verdedigend op zich best op orde kan zijn. Ik vind de grootste makke toch het gebrek aan scorend vermogen. Ik hoop dan ook dat Ola nu op dreef is, want hij speelde gisteren én een zeer goede wedstrijd én hij scoorde twee erg mooie goals.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:37 schreef Joenes het volgende:
[..]
Dat ze eerst een verdediger halen...
Waarom zou Ajax Silva laten gaan? Met het oog op de Europa League en het zware programma van de eredivisie zal Ajax hem niet voor een appel en een ei verkopen. In november moet Ajax tegen de gehele subtop: Feyenoord, Twente, Heerenveen en AZ. Als Gregblack dan geblesseerd raakt, zitten we zonder.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:43 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verdedigend op zich best op orde kan zijn. Ik vind de grootste makke toch het gebrek aan scorend vermogen. Ik hoop dan ook dat Ola nu op dreef is, want hij speelde gisteren én een zeer goede wedstrijd én hij scoorde twee erg mooie goals.
Wat verdediging betreft mogen er wat mij betreft desalniettemin best wijziging in worden aangebracht. Zo'n Silva bij Ajax halen bv: die kerel zit zwaar ongelukkig te zijn op de bank en volgens mij is dat een meer solide verdediger dan de Salcido en Kromkamp (die overigens toch ook nog eens een van de best betaalde PSV'ers is? Laat gaan, laat gaan).
We hebben alleen Aissati als aanvallende middenvelder. De rest is verdedigend ingesteld.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Honda gaat niet naar Ajax. Die heeft echt geen plaats voor hem.
Als dat zo is moeten we wel Honda halen, wie anders zou er op die plek moeten komen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:03 schreef Sj0rSz het volgende:
\'Arsenal nadert akkoord met PSV inzake Afellay\'
Ach ja. Vorig jaar stonden we na 1 speelronde bovenaan met 3 punten voor op Ajax, AZ en 2 punten voor op FC Twente en we weten allemaal waar we geëindigd zijn afgelopen seizoen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:16 schreef Leso_Varen het volgende:
Positief puntje: We staan boven de regerend landskampioen!
8,2 miljoen, grapjassenquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:03 schreef Sj0rSz het volgende:
\'Arsenal nadert akkoord met PSV inzake Afellay\'
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:24 schreef Dvm86 het volgende:
Zou PSV Afellay voor 9 miljoen EUR verkopen?
PSV staat ook niet echt bekend om de hoge transfersommen die ze ontvangen....quote:Wenger staat er om bekend geen cent meer te bieden dan dat hij er voor over heeft.
Nog 2 jaar, dus tot 2011.quote:Hoe lang heeft hij eigenlijk nog een contract?
Hij werd inderdaad compleet uitgekleed.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:35 schreef dndiek het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom dat moment waarbij duidelijk aan het shirt van Lazovic werd getrokken in de 16 niet in de samenvatting zat en iedereen alleen maar over dat geval bij Heracles - AZ bleef zeiken. Volgens mij werd ook PSV daar gewoon een penalty onthouden.
Omdat Lazovic, net als Suarez, de schijn tegen zich heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:35 schreef dndiek het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom dat moment waarbij duidelijk aan het shirt van Lazovic werd getrokken in de 16 niet in de samenvatting zat en iedereen alleen maar over dat geval bij Heracles - AZ bleef zeiken. Volgens mij werd ook PSV daar gewoon een penalty onthouden.
Ik heb het meer over de vraag waarom het niet in de samenvatting van de NOS zat....quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat Lazovic, net als Suarez, de schijn tegen zich heeft.
Lazovic is geen suarez.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de vraag waarom het niet in de samenvatting van de NOS zat....
Viel mij ook op. Je blijft afhankelijk van willekeur. Over sommige dingen wordt urenlang gezeurd, terwijl vergelijkbare gevallen totaal niet aan bod komen. Gelukkig hebben we hier een forum waaruit wel vanuit elke hoek het voetbal bekeken wordtquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:35 schreef dndiek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |