Heb je het al overgemaakt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:15 schreef athlonkmf het volgende:
Hoe lang duurt het voordat de tag wordt doorgegeven na een donatie?
Ja, is binnen via paypal.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het al overgemaakt?
Zijn we je vergeten?
Zo niet: als je nu plechtig belooft te doneren, dan laat ik je vandaag nog groen maken.
We checken het dan aan de hand van de online bankafschriften of het binnen is
Meedoen is veeeeeeeeel leukerquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:24 schreef Baldria het volgende:
Ik doneer ook een pakket B!!
Joehoe, eindelijk dóé ik het. Ik heb vorige keren alleen een beetje toe gekeken hoe lief iedereen van alles doneerde enzo...
Topquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ok, ik heb dr gemaild.
Zodra ik meer weet of de spullen heb laat ik het natuurlijk weten
Mail terugquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:24 schreef Baldria het volgende:
Ik doneer ook een pakket B!!
Joehoe, eindelijk dóé ik het. Ik heb vorige keren alleen een beetje toe gekeken hoe lief iedereen van alles doneerde enzo...
quote:
Het staat echt vol van de spelfoutenquote:
Lijkt me wel handig dat de spullen ook inderdaad bij Dierenthuis in Brabant terecht gaan komen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:48 schreef willempjewever het volgende:
Ik sponsor de dierenambulance hier in mijn stad, dus doe niet mee, maar lees wel even mee
Hoe zit dat met vervoer? Dat is zeker in Brabant? (ik woon in Friesland, dus dan sla ik even over).
wehehequote:Op woensdag 29 juli 2009 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig dat de spullen ook inderdaad bij Dierenthuis in Brabant terecht gaan komen.
Oh hou op, ik heb het al twee keer via hun site geprobeerd, foutmelding.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:51 schreef Qwea het volgende:
Greys? Ik zie in de mail staan dat je cup a soup mail retour is gekomen. Had je hem daarna nog eens verstuurd? Of ligt die mail gewoon plat?
Hmmquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hou op, ik heb het al twee keer via hun site geprobeerd, foutmelding.
Toen gebeld voor het rechtstreekse mailadres en ook daarvan komt ie terug. Dus ik denk dat er daar iets mis gaat. Ik probeer het zo weer en anders nog van een ander mailadres!
Er is iets misgegaan denk ik, want ik zie geen mail.quote:
Ik zie mail genoegquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er is iets misgegaan denk ik, want ik zie geen mail.
Ik krijg nu zelfs al "Helaas is er iets mis gegaan, probeert u het later nog eens" als ik alleen maar via www.cup-a-soup.nl en dan naar CONTACT ga en dan op 'vraag' klikquote:
it issa wurking herequote:Op woensdag 29 juli 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg nu zelfs al "Helaas is er iets mis gegaan, probeert u het later nog eens" als ik alleen maar via www.cup-a-soup.nl en dan naar CONTACT ga en dan op 'vraag' klik
Dan is het inderdaad wat lastig voor mij, dacht dat ze misschien diverse locaties hadden, dan had ik wel noord nederland voor mijn rekening willen nemen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig dat de spullen ook inderdaad bij Dierenthuis in Brabant terecht gaan komen.
quote:
Ik kwam vanochtend niet eens bij contact.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg nu zelfs al "Helaas is er iets mis gegaan, probeert u het later nog eens" als ik alleen maar via www.cup-a-soup.nl en dan naar CONTACT ga en dan op 'vraag' klik
Ook als je op VRAAG klikt daarna? Ik kreeg dan twee keer eerder wel dat invulscherm, heb ik het ingevuld en een heel verhaal, druk op verzenden.... Helaas er is iets misgegaanquote:
Wel heel lief gedacht van je hoor! We waarderen eigen initiatief!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:02 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad wat lastig voor mij, dacht dat ze misschien diverse locaties hadden, dan had ik wel noord nederland voor mijn rekening willen nemen.
*braaf gaat doen wat haar wordt opgedragenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als je op VRAAG klikt daarna? Ik kreeg dan twee keer eerder wel dat invulscherm, heb ik het ingevuld en een heel verhaal, druk op verzenden.... Helaas er is iets misgegaan
Maar de mail die ik wilde sturen staat in verzonden items op Gmail, dus je kunt het eens proberen als je zou willen?Dan knip je dat verhaal gewoon uit de Gmail!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
*braaf gaat doen wat haar wordt opgedragen
Wijsneus, dat heeft ze al gedaanquote:
Dat heb ik toch ook al gedaan?quote:
Ja, dat bedoelde ik tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wijsneus, dat heeft ze al gedaan
Alhoewel greeees, je kan ook natuurlijk telefonisch die shizzle aftroggelen!
En als ze zeggen van nee, dreig je met een poederbrief
"Ja hoi, met grees. Ik heb gebeld voor mijn verzoek, en toen kreeg ik een mail adres waar dat heen moest. Haske mooi, maar zorg dan wel dat die troep doet!"quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ook al gedaan?
Toen had ik dat irritante wachtapparaat, hierboven beschreven!
En toen kreeg ik een mailadres waar ik dat soort verzoeken heen moet sturen.
Alleen die doet het dus ook niet
"En anders haal ik Kweeja erbij,quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja hoi, met grees. Ik heb gebeld voor mijn verzoek, en toen kreeg ik een mail adres waar dat heen moest. Haske mooi, maar zorg dan wel dat die troep doet!"
-Ja maar mevr..
"Verbind me maar door met je leidinggevende"
Dat durf ik dan weer nét nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja hoi, met grees. Ik heb gebeld voor mijn verzoek, en toen kreeg ik een mail adres waar dat heen moest. Haske mooi, maar zorg dan wel dat die troep doet!"
-Ja maar mevr..
"Verbind me maar door met je leidinggevende"
Ik eerder al.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:14 schreef Qwea het volgende:
Ik had een PM van Noekjeik moest haar even de datum vertellen
"En die heeft heel veel pizza's hoor!"quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"En anders haal ik Kweeja erbij,."
Hihi,quote:
Kuppazzzzzoep?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik drink ff een bakje mee...gesjellig hoor
Ja schat...dat zie ik aan dat leuke gele enveloppie ook welquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef Qwea het volgende:
greys, ing, pm
nou, dan ben je gelukkig niet blindquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja schat...dat zie ik aan dat leuke gele enveloppie ook wel
Dat is zo vervelend he, mensen die je een mailtje sturen en dan bellen/smsen met de boodschap 'ik heb je een mailtje gestuurd'quote:
Als ze mailen en dan smssen dan denk ik soms echt dat ik gek word ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is zo vervelend he, mensen die je een mailtje sturen en dan bellen/smsen met de boodschap 'ik heb je een mailtje gestuurd'
Ja drol dat zie ik ook wel
Ik bel/sms nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is zo vervelend he, mensen die je een mailtje sturen en dan bellen/smsen met de boodschap 'ik heb je een mailtje gestuurd'
Ja drol dat zie ik ook wel
Wut!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben vanavond weinig tot niet beschikbaar voor de actie.
Heb visite vanavond! Dus eventuele groentjes komen dan wat later op de avond aan de beurt
Ik vannacht gewoon nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben er vanavond hopelijk ook niet, ik heb halve week slaap in te halenVannacht ook maar een uurtje
Gewoon een avondje op slot gooien de zaak anders joh!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Het belooft een gezellige avond te worden heb ik wel in de gaten![]()
Okidoki, houden we in de gaten! Van welke bank komt het en heb je je nick er bij gezet?quote:
komt van ING bank vandaan, ben alleen vergeten me nick erbij te zettenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Okidoki, houden we in de gaten! Van welke bank komt het en heb je je nick er bij gezet?
Eigenlijk zou iedereen die ingehaald wordt in het raadtopic vrijwillig nog een euro moeten storten of zoquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:54 schreef nieslief het volgende:
Wat is de tussenstand?
Ik ga echt vet verliezen met die raad de eindstand wedstrijd![]()
![]()
hahaquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen die ingehaald wordt in het raadtopic vrijwillig nog een euro moeten storten of zo
quote:
Ai hef noo aidiequote:Op woensdag 29 juli 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
Ik ben even e.e.a. aan het checken, maar Judeljuud staat wel in de fipo lijst maar is niet groen.
Weet iemand nog of zij soms niet groen wilde?Of ben ik het vergeten?
Purple, ik ga je groen laten maken, dank voor je donatie, het is binnen!
Okiquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
Ik ben even e.e.a. aan het checken, maar Judeljuud staat wel in de fipo lijst maar is niet groen.
Weet iemand nog of zij soms niet groen wilde?Of ben ik het vergeten?
Purple, ik ga je groen laten maken, dank voor je donatie, het is binnen!
Jeujjjjjjjquote:
Wat enórm lief van je!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:07 schreef Ynske het volgende:
tis hier niet breed nu maar ik kan wel een pakketje A missen
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat enórm lief van je!
Vooral als je het niet breed hebt en dan toch aan deze actie denken! Ik ga je een PM sturen met de gegevens!
Ik heb je email net beantwoord
Je groene kleurtje is al aangevraagd!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
centjes zijn overgemaakt.ben blij toch een beetje mee te kunnen helpen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:07 schreef Ynske het volgende:
tis hier niet breed nu maar ik kan wel een pakketje A missen
Jij nogmaals bedankt he?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:09 schreef bigbird het volgende:We gaan goehoeeeed
allemaal lieve mensen die willen helpen
dat is wel een optie, k ga erover nadenken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lief!
Je kan wel een leuke huisdierenfotoshoot in een marktkraampje zetten volgende week, ik zou dr wel wat voor over hebben !!
MissBliss is onze vaste Asielactie-fotogroof, maar hoe meer foto's hoe beterquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is wel een optie, k ga erover nadenken.
mochten jullie nog iemand nodig hebben voor foto's tijdens t brengen, geef dan even een gilletje
Dat dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lief!
Je kan wel een leuke huisdierenfotoshoot in een marktkraampje zetten volgende week, ik zou dr wel wat voor over hebben !!
nog beterquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
MissBliss is onze vaste Asielactie-fotogroof, maar hoe meer foto's hoe beter![]()
Bedankt voor je bijdrage trouwens!![]()
Oooooh Bliss..hebbie NatteBever al gebeld?
Drie keer radenquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie keer raden![]()
Een en al telefoontjes, mijn moeder, de Flying Blue Club van Heer Gen nog wat andere.
En nu komen mijn schoonouders al over een kwartier. Nou ja, dan maar weer niet he?
Oh gadver! Dat stinkt zo vreselijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Mn poestel had verstopte anaalklieren,.
Bij het uitdrukken spoot het zo in het gezicht v/d DA.![]()
![]()
Oké! Deal!quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh gadver! Dat stinkt zo vreselijk![]()
Arme DA![]()
Heb trouwens ff gekeken Chipsie...je kunt het snelst met de trein naar Meppel, pik ik je daar op
omg das zo nastyquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Mn poestel had verstopte anaalklieren,.
Bij het uitdrukken spoot het zo in het gezicht v/d DA.![]()
![]()
is het nog boeiend?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
ik reis elke dag over Utrecht centraal...als die mevrouw wil, mag ze met me afspreken op Utrecht CS, en stuur ik het wel op via mn werk. Ze mag het ook aan mijn collega's geven, die werken in het centrum, op de steenweg, dan komt het ook wel bij mij
Er had zich vanochtend iemand gemeld geloof ik die het wel wilde doen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
EVEN MET HOOFDLETTERS, MAAR JULLIE HEBBEN ER GISTER OVERHEEN GELEZEN![]()
![]()
![]()
er was iemand die wat i8n Utrecht had, en daar reageerde ik op
[..]
is het nog boeiend?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:35 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik zag gisteren iets over spullen in Utrecht ophalen.
Is dit al geregeld?
was gisteren te brak/lam om te reageren![]()
Wordt aangewerkt dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
PM de gegevens maar. Dan neem ik contact op met die gene die de spullen heeft staan!
huh? ik snap niks van je postquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:35 schreef Loontjah het volgende:
Lol, toen wij Gerdje gingen ophalen, zei FDF nog hier is het.
Maar het was het niet maar wel stichting Dierenhuis. Was wel apart eigelijk.
We hebben de locatie dus al gezien.
Nee hoor, die heb ik niet gemistquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:42 schreef Loontjah het volgende:
Lol, jullie hebben een topic gemist
Gedumpt katje zoekt nieuw baasje
Ik wil graag trouwens mijn dvd collectie ter beschikbaar stellen voor de verkoop en de opbrengst gaat naar aarle!!
Was het nou wel of niet Dierenthuis?quote:Maar het was het niet maar wel stichting Dierenhuis. Was wel apart eigelijk.
We hebben de locatie dus al gezien.
In 1 post ben ik gewoon 3 jaar ouder gewordenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:42 schreef Loontjah het volgende:
Lol, jullie hebben een topic gemist
Gedumpt katje zoekt nieuw baasje
Ik wil graag trouwens mijn dvd collectie ter beschikbaar stellen voor de verkoop en de opbrengst gaat naar aarle!!
ingetje76: het gaat goed met gerdje hoorde ik van fille, ze had rond 15:00 haar eerste behoefte al in de kattenbak gedaan.
Ik ga jou een PM sturenquote:
Ik zag het net jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Tof! Heb net al gemaild maar dat maakt niet uit
Heb het overgemaakt.. Mocht er nog vervoer in omgeving Westland nodig zijn hou ik me aanbevolenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag het net ja![]()
Ach, laten we het maar op enthousiasme houden
Ach, dan kunnen we er in ieder geval vanuit gaan dat jullie de stand tot nu toe nog niet hebben verraden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:45 schreef Loontjah het volgende:
Sorry haha.
Fille dacht dat het asiel het "Dierenthuis" was, maar ik zei nog: het is een straat verder.
Maar dat Dierenthuis is dus de begunstigde van deze actie * wist ik nog niet, schaam* .
Neequote:Op woensdag 29 juli 2009 @ 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
MissBliss is onze vaste Asielactie-fotogroof, maar hoe meer foto's hoe beter![]()
Bedankt voor je bijdrage trouwens!![]()
Oooooh Bliss..hebbie NatteBever al gebeld?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Heb het overgemaakt.. Mocht er nog vervoer in omgeving Westland nodig zijn hou ik me aanbevolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |